تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

تحویل سال با رادیو زمانه


برنامه سازان رادیو زمانه، در ویژه برنامه‌ی تحویل سال ۱۳۸۹، به همه جا سرک کشیدند!

Download it Here!

از روزهای بهاری در ایران، تا لحظه‌های پر از بیم و امید برای خانواده‌های زندانیان در ایران و پناهجویان در ترکیه... از گفت‌وگو با شهرزاد سپانلو، خواننده ایرانی مقیم لوس‌آنجلس گرفته تا خاطرات هما میرفشار، ترانه‌سرای سرود «نوبهار» و وفا، خواننده قدیمی.


تحویل سال برای خیلی از ما، لحظه «آرزو کردن» است؛ کلاژی از این آرزوها هم یواشکی خودش را در جَُـنگ نوروزی زمانه جا داد. همچنین فراتر از مرزهای ایران، در افغانستان و تاجیکستان: صدرالدین، هنرمند خوش‌آوای تاجیک و شکریه بارکزی، نماینده پارلمان افغانستان، میهمانان برنامه ما هستند.

صدرالدین الهی، پژوهشگر و روزنامه نگار پیشکسوت هم از جهانی‌شدن نوروز، برای ما خواهد گفت.

ویژه‌برنامه تحویل سال رادیو زمانه، از ساعت شش بعد از ظهر در اروپای مرکزی (هشت و نیم شب در تهران) به مدت یک ساعت و نیم از راه ماهواره و اینترنت پخش می‌شود. فایل شنیداری این برنامه نیز پس از پخش در همین صفحه در دسترس خواهد بود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

سال نو بر کارکنان رادیو زمانه هم فرخنده باد.امید است با اغاز سال نو تحوّل خاصی در جهت افزایش حمایت از مردم ایران و مبارزه با ایران هراسی و ضد استعماری در میان خبر نگاران زمانه افزایش چشم گیری صورت گیرد.موفق باشید

-- mansour piry khanghah ، Mar 21, 2010

ضمن تبریک نوروز به شما، در انبوه احساس‌های متضادم، نام مفقودِ مجتبا پورمحسن پس از دستگیری ثبت است. شاید در غیاب چند ماهه‌ام اطلاع رسانی‌ای از آن همکارتان انجام شد که من بیخبر ماندم. کاش بدون ریسک امنیتی برایش، در خبری یادش زنده شود. من مشتاق اطلاع از اویم.
یک مشتری زمانه

-- بدون نام ، Mar 21, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)