تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
فرمانده انتظامی تهران ‌بزرگ:

«تجمع‌کنندگان خانه کروبی شناسايی شدند»

سردار حسين ساجدی‌نيا، فرمانده انتظامی تهران ‌بزرگ، اعلام کرد که نزديک به ۱۰۰ نفر از تجمع‌کنندگان مقابل خانه مهدی کروبی، يکی از رهبران مخالفان دولت ايران، شناسايی و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری‌های ايران سردار ساجدی‌نيا در رابطه با شناسايی اين افراد گفت: «مقرر شد پليس و بقيه دستگاه‌های مربوط در دستگيری آن‌ها اقدام ‌کنند و هم‌اکنون منتظر دستور مراجع قضائی هستند.»


وی افزود: «با پيگيری و دستور دستگاه قضائی با اين افراد برخورد خواهد شد.»

فرمانده انتظامی تهران ‌بزرگ انتساب اين افراد با برخی از مسئولان را «نه رد و نه تأييد» کرد. وی در اين‌باره گفت: «بگذاريد سيستم قضائی کشور در اين‌باره پاسخگو باشد.»

سردار ساجدی‌نيا درباره اين‌که اين افراد چه کسانی و وابسته به چه گروه‌هايی هستند اظهارنظری نکرد.

سردار ساجدی‌نيا درباره اين‌که اين افراد چه کسانی و وابسته به چه گروه‌هايی هستند اظهارنظری نکرد

پيش از اين، نزديک به يک هفته پيش، سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ نيز با انتشار اطلاعيه‌ای حمله به خانه مهدی کروبی در روز قدس را محکوم کرده بود.

سپاه تهران در اطلاعيه خود اعلام کرد که «مسببان تجمع و تيرانداری مقابل منزل کروبی افرادی خودسر و کاملاً بی‌ارتباط با بسيج و سپاه هستند.»

سپاه پاسداران تهران در حالی از «عوامل خودسر» سخن می‌گفت که مخالفان حکومت ايران اين نيروها را يا «نيروهای رسمی» و يا «مورد حمايت» نهادهای رسمی می‌دانستند.

در پی اطلاعيه سپاه تهران، مهدی کروبی نيز پيامی منتشر کرد و در آن با بيان اين‌که طرفداران دولت نيروهای حمله‌کننده را در ابتدا «مؤمن و متعهد و ولايت‌مدار» خطاب کردند و «با حضور فرماندهان نيروی انتظامی و سياسی منطقه در صحنه، مهر تأييد بر اين ادعا زدند»، اطلاعيه اخير سپاه پاسداران تهران را در خودسرانه ناميدن اين حملات، نتيجه «بر آب شدن نقشه‌های آنان» دانست.

وی نوشت: « عده‌ای خودسر؟ آری، عده‌ای خودسر که نيروی عظيم اطلاعاتی، امنيتی و قضائی و نظامی که مدعی کنترل جهان است از شناسائی و تنبيه آن‌ها عاجز می‌ماند.»

در روزهای پايانی ماه رمضان، در پنج شب پی‌درپی منزل مهدی کروبی مورد حمله لباس شخصی‌ها و طرفداران دولت قرار گرفت و خسارات مالی فراوانی به خانه وی وارد آمد. همچنين گروهی در اين حملات مجروح شدند.

نيروهای امنيتی حتا پس از روز قدس نيز به کنترل محله خانه کروبی ادامه دادند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

شناسایی کردند تا جایزه آنها را اعم از نقدی و غیر نقدی و تحصیل در دانشگاه را طی مراسمی رسمی به آنها بدهند

-- امیر ، Sep 13, 2010

معلوم است آنها از چه گروهی هستند . مگر شعار نمی دادند. ( وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد . ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد.) قصیه آن کاشی ی هست .( یک کاشی با دوستش دعوایش شد .دوستتش بعد چند روز بر گشت به شهر خودش . آن مردک کاشی وقتی فهمید دوستش رفته است . ترسش ریخت ورفت روی پشت بان و بسمت شهر مشت پراند و هوار زد. مر تیکه پدر سگ .کاری بسرت میاورم و پدری از تو در میاورم که در تاریخ بنویسند .

-- نادره ، Sep 13, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)