خبرهای نیمروزی


ترجمه رمان گمشده «الکساندر دوما» به انگلیسی

آخرین اثر الکساندر دوما نویسنده بنام فرانسوی، که بیش از یک قرن از نظرها پنهان بود برای ارائه به خوانندگان انگلیسی زبان در دست ترجمه قرار گرفت.



خبرهای نیمروزی ۹ مهر

گروگان‌گیری در تهران، تغییر سن رأی در ایران از هجده سال به پانزده سال، اعدام نوجوان پانزده ساله به دست طالبان، آمریکا پیشگام در تجارت اسلحه در جهان، واکنش دیوان عالی پاکستان به خشونت پلیس، پیامدهای حمله‌ی خونین به صلح‌بانان در دارفور، آتشفشان کوه در یمن و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۵ مهر

سفر احمدی‌نژاد به بولیوی، واکنش ایران به سخنان رییس جمهوری آرژانتین در سازمان ملل، دستگیری سخنگوی طالبان، ادامه‌ی ناآرامی‌ها در میانمار، آغاز ثبت‌نام از نامزدهای ریاست جمهوری پاکستان، مرمت خانه‌ی ستارخان در تبریز و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۴ مهر

بازتاب‌های سخنرانی احمدی‌نژاد در آمریکا، کشته شدن ۶۵ تن از طالبان، مذاکرات امنیتی ترکیه و عراق، ادامه‌ی ناآرامی‌ها و خشونت‌ها در میانمار، اعتراض معاون نخست وزیر عراق از آزارهای جنسی در زندان‌های این کشور، بازسازی خانه‌ی ستارخان در تبریز و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۲۹ شهریور

سرخط خبرهای نیمروزی



خبرهای نیمروزی ۲۲ شهریور

اعدام سه نفر در اهواز، نخست وزیر جدید روسیه، محکومیت رهبر فتح‌الاسلام به پنج سال زندان، حواله‌ی خودروی احمدی‌نژاد به ورزشکاران، بحران سیاسی در ژاپن، درخواست یک آمریکایی برای دفن در اصفهان و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۱۷ شهریور

تکذیب بنزین اعیاد، تظاهرات ضدجنگ در سیدنی، انفجار در ساحل الجزایر، عملیات آمریکا در کرکوک، سفر دبیرکل سازمان ملل به لیبی، ویدیوی جدید بن‌لادن، اعتراض به عملکرد گوگل در تایلند، گواهی‌های فوت جعلی و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۱۵ شهریور

درگذشت لوچیانو پاواروتی، حمله‌ی هوایی آمریکا در بغداد، کشته شدن ۴۰ تن از شورشیان در قندهار، دیدار بوش با رهبر حزب مخالف در استرالبا، اعلام نامزدی یک هنرپیشه‌ی آمریکایی برای انتخابات ریاست جمهوری، گروگان‌گیری راهبان در میانمار و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۱۴ شهریور

تودیع و معارفه‌ی دو رییس قدیم و جدید بانک مرکزی، سخنان بوش در استرالیا، وزیر خارجه‌ی بریتانیا اولین میهمان خارجی عبدالله گل، مبارزات انتخابات پارلمانی در روسیه، کره شمالی دوست سنتی ایران، راننده‌ی ماکسیما با جریمه‌ای شش میلیون تومانی و... درسرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۱۲ شهریور

سفر ناگهانی بوش به عراق، اجلاس غیرمتعدها در تهران، خروج سربازان بریتانیایی از بصره، سفر بلر به عربستان، صدور حکم بازداشت برای نخست وزیر پیشین تایلند، کتک خوردن گروگان‌ها از طالبان و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۱۱ شهریور

نشست هفتگی سخنگوی وزارت خارجه، ساماندهی سمن‌ها، انتقاد ژنرال بریتانیایی از آمریکا، خشونت‌ها در افغانستان و یمن، آخرین نفس‌ها در نهرالبارد، درخواست مقتدا صدر برای تحقیق در باره‌ی حادثه‌ی کربلا، استعفای یک سناتور آمریکایی در پی رسوایی جنسی و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۱۰ شهریور

تکذیب برخورد سیاسی با دانشجویان در ایران، نشست مشترک مرزبان‌های ایران و پاکستان، تکذیب کره نسبت به پرداخت باج به طالبان، گفت‌وگوهای مستقیم آمریکا و کره شمالی، دور تازه‌ی عملیات علیه ببرهای تامیل، اولین دانشگاه آمریکایی در عراق و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۸ شهریور

طرح‌های مخابراتی در ایران، استقبال آمریکا از تصمیم مقتدا صدر، ادامه‌ی درگیری‌ها در نهرالبارد، آغاز مذاکرات تروپیکا در باره‌ی سرنوشت کوزوو، تبرئه‌ی تنها متهم پرونده‌ی ابوغریب، فروریختن ساختمانی ۱۷ طبقه در آذربایجان و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۷ شهریور

بازداشت و آزادی هیأت ایرانی در عراق، پیام تبریک احمدی‌نژاد به عبدالله گل، واکنش ایران به سخنان سارکوزی، آزادی ۸ گروگان کره‌ای، سفر مرکل به ژاپن، اعتصاب در زندان‌های انگلیس و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۶ شهریور

سرخط آخرین خبرهای روز سه‌شنبه



خبرهای نیمروزی ۳ شهریور

آزمایش موشک کروز در پاکستان، انفجار در کاظمین، خاک‌سپاری رییس جمهور عراق در اردن، استعفای تنها وزیر زن در کویت، عوامل انفجار دیروز در اسپانیا، آتش‌سوزی‌ها در ایتالیا، اعتراض به افزایش بهای سوخت در میانمار و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۱ شهریور

خشونت‌ها در عراق، سقوط سوخو در روسیه، کشته شدن ۲ سرباز کانادایی در افغانستان، مدال طلای المپیاد کامپیوتر در دستان یک دختر ایرانی، راه‌یابی تیم والیبال ایران به نیمه نهایی و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۳۱ مرداد

آزادی هاله اسفندیاری در تلویزیون ایران،‌ خودداری پاکستان از استرداد گروگانگیران، تغییر ساعت رسمی ایران، سقوط هلیکوپتر آمریکایی، موافقت مجلس ونزوئلا با اصلاح قانون اساسی، پیگیری وضعیت مصطفا طباطبایی‌نژاد و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۳۰ مرداد

سفر احمدی‌نژاد به جمهوری آذربایجان، سومین دور گفت‌وگوهای ایران و آژانس، محاکمه‌ی معاونان صدام، گروگانگیری در دانشگاه تهران، گروگان‌های چابهار همچنان در پاکستان، اخراج ۳ دختر قایقران از تیم ملی ایران و... در سرخط خبرهای نیمروزی.



خبرهای نیمروزی ۲۹ مرداد

سومين دور مذاكرات ايران و آژانس در تهران، آخرین اخبار گروگان‌گیری چابهار، کشته شدن یک استاندار در عراق،‌ سفر نوری المالکی به سوریه، آزاد شدن یک گروگان آلمانی در افغانستان، نتایج انتخابات روز گذشته در تایلند، زمین لرزه در اندونزی، آتش گرفتن هواپیمای تایوانی در ژاپن و... در سرخط خبرهای نیمروزی.