تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

لغو راهپیمایی از سوی موسوی و کروبی

رهبران مخالف دولت، عصر امروز، پنج‌شنبه، با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند اخباری دریافت کر‌ده‌اند که نشان از «سازماندهی افراطیون و سرکوبگران» برای «یورش به مردم بی دفاع و مظلوم» دارد و به همین دلیل گردهمایی روز 22 خرداد «انجام نخواهد شد.»

در این بیانیه که در تارنمای «سحام‌نیوز» منتشر شده موسوی و کروبی به «سابقه سیاه» حکومت ایران در «سرکوب معترضان» در یک سال گذشته اشاره کرده و از معترضان خواسته‌اند که خواسته‌های خود را از راه‌های «کم هزینه‌تر و موثرتر» پیگیری کنند.


مهدی کروبی و میرحسین موسوی

موسوی و کروبی در بیانیه مشترک‌شان خطاب به حکومت گفته‌اند که این «خودفریبی و ساده‌انگاری» است که گمان کنید با «تهدید و تحقیر و دروغ در توپخانه‌هایتان» توانسته‌اید معترضان را «سرکوب» کنید.

رهبران مخالف دولت با اشاره به این‌که «جنبش زنده است» گفته‌اند که معترضان با وجود «تهدیدها و خطرها» هنوز از اعتراض دست نکشیده‌اند.

به گفته رهبران مخالف دولت، «حتی یک اعلام حضور کوچک» از سوی معترضان، «وحشت بر سرتاپای سرکوب‌گران» می‌اندازد و باعث تشدید تدابیر انتظامی و امنیتی از سوی حکومت می‌شود.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی برای برگزاری راهپیمایی در ۲۲ خرداد ماه در تهران روز دوشنبه دهم خرداد از وزارت کشور درخواست مجوز کردند.

در متن درخواست صدور مجوز، محل برگزاری راهپیمایی از میدان امام حسین تا میدان آزادی اعلام شده بود. وزارت کشور اما تاکنون به این درخواست پاسخی رسمی نداده است.

موسوی و کروبی در بیانیه مشترک‌شان خطاب به حکومت گفته‌اند که این «خودفریبی و ساده‌انگاری» است که گمان کنید با «تهدید و تحقیر و دروغ در توپخانه‌هایتان» توانسته‌اید معترضان را «سرکوب» کنید

۲۲ خرداد ماه نخستین سالگرد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم است که در آن محمود احمدی‌نژاد به عنوان «برنده» معرفی شد.

موسوی و کروبی در بیانیه امروز خود درباره انتخابات بحث‌برانگیز ریاست جمهوری ایران در سال گذشته گفتند که «دستان ناپاک» در آرای مردم « دست برده» و نتیجه‌ای اعلام شد که «حیرت‌آور» بود.

رهبران مخالف دولت در بیانیه خود گفته‌اند که طبق اصل ۲۷ قانون اساسی ایران درخواست برگزاری تجمع و راهپیمایی داده‌اند اما با «بهانه تراشی‌های متعدد» این درخواست بی پاسخ مانده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

خیانت آشکار: بیانیه ی اخیر موسوی و کروبی، مرزبندی و خط کشی با طیف رادیکال جنبش و اعلام رضایت نسبی از سرکوب بخش مبارز جنبش توسط حکومت اسلامی است

-- آرمانی ، Jun 10, 2010

برای حفظ حکومت فاسد اسلامی که خود نیز در دامن آن بزرگ شده اند راهپیمایی را لغو نمودند.

-- بدون نام ، Jun 10, 2010

تعجب آور است که این دو تن دولت را به رسمیت نمی شناسند و از طرفی از آن درخواست مجوز می کنند. یکی به نعل می زنند یکی به میخ.

-- بدون نام ، Jun 10, 2010

قطعنامه چهارم کار خودش را کرد. موسوی را با احمدی متحد کرد. تا دوباره مثل دوره جنگ بر سر کشتن ملت ایران با هم متحد شوند. اما ما از همه اینها بیزاریم. حکومت اسلامی برای مردم ایران یکسال است که مرده است و دنیا در حال دفن آن است.

-- بدون نام ، Jun 10, 2010

پس معلوم است این دو شیردل حسابی از جو مردم تهران و رخنه ترس ایجاد شده از حکومت در دل مردم آگاه هستند و گول هیاهوی چند نفر در بالاترین که نمیدانم از کجا و با استناد به چه آماری میگویند مردم میلیونی شرکت خواهند کرد را نمیخورند
باید انرژی ها دوباره جمع شود و ترس ها بریزد تا روز های شور آفرینی فرا رسد

-- دردمند ، Jun 10, 2010

با احترام به احساسات پاک سبز اندیشان و به ایقان و ایمان به اینکه بزودی بغض فرو خورده ما به آتشفشانی از خروش بر علیه استبداد مبدل گردد ،نباید فرامش کنیم که ما نه با استبداد کلاسیک چکمه پوش که به حداقل های روابط داخلی و بین المللی وفادارند مواجهیم بلکه با اندیشه ای متحجر که حاضر است به خاطر دستمالی قیصریه ای را به آتش به کشاند،آنان نشان دادند که جان و مال انسانها در مقابل حکومت شان هیچ ارزشی ندارد ،خوشا به حال سبز اندیشان که مستبدین با اعمال و کردار و گفتار خود به زنده و پویا بودنش اعتراف میکنند ،امروزه تمامی شکستهای پی در پی داخلی و خارجی خودکامگان کودتاگر حاصل رنج و خون سبز اندیشان است و....پس دل قوی داریم با سینه ای افراشته و با سرفرازی و همگام با راهبرانمان وحدت و اتحاد خود را حفظ کنیم و با همدلی و همفکری در راستای گشودن درهای رحمت کوشا باشیم و حسرت تشتت و اختلافات را بر دل حاکمان مستبد بگذاریم . .

-- ali ، Jun 10, 2010

حالا می فرمایید چکار کنیم، شیخ مهدی و میرحسین خان اصلاح طلب؟ اینکه معلوم بود که این حکومت فاسد و آدم کش، تاب تحمّل هیچگونه گردهمایی و تظاهرات را ندارد! شما اصلاح طلبان، هم خود را معطل کرده اید و هم ملت را. اعتصابات عمومی، تنها راه حل برای خلاص شدن از این حکومت خودکامه و سرکوبگر است. حکومت اسلامی، اعتبار خود را کاملاً از دست داده است.
جارچی،


-- Jarchi ، Jun 10, 2010

malom nist in aghayon che zado bandi ba dolat kardan,be inha aslan etemad nakonid,vali mohem va dorost ast masalei ke behesh eshareh kardan....V

-- V ، Jun 10, 2010

خدایا نگاه کن چگونه مشتی ترسو ادعای رهبری جنبش سبز رو دارند.
ملت بیچاره ایران که این چند آخوند عقب افتاده برایشان ادعای رهبری می کنند.
ای مردم اگر به فکر رهبری مقتدر نباشیم باید فاتحه این حرکت را برای آزادی خوند.

-- irane azad ، Jun 10, 2010

یعنی چی تظاهرات لغو شد؟ خیلی مشکوکه. این درخواست لغو راهپیمایی آنهم از طرف کسانی که قرار رهبر راهپیمایان باشن که دقیقا همون چیزیست که خامنه ای و مزدوراش میخوان. نکنه این دو تا هم ملت رو سرکار گذاشتن. اگه کسی عقلش میرسه به من هم بگه

-- بدگمان ، Jun 10, 2010

لطفا راه‌های «موثرتر»ی که مد نظر ميباشد اعلام بفرمائيد. ازخير «کم هزینه‌تر» گذشتيم. اردلان

-- اردلان ، Jun 10, 2010

و بدینسان «جنبش» رهبران مخالف؟؟؟ دستچین «شورای نگهبان» که در «باغ نظام» و توسط مقام محترم «باغبان معظم»در قبل از انتخابات کاشته شده و بعد از «سبز» شدن و بخاطر اینکه ریشه «تقلبی» و پر میکرب آن با طوفانی از «خار وخاشاک» مواجه شده بود باماشین بولدوزور خاکبرداری سپاه نگهدار و محافظ باغ از جاکنده شد و بعد از یکسال در گوشه ای در باغ به «زردی» گرایید.

-- بدون نام ، Jun 10, 2010

تفاوت یک رهبر سیاسی با تجربه و عمل گرا با یک روشنفکر و یک رهبر ایده الیست همین جاست .
یک رهبر سیاسی هیچ حرکتی را بدون ملاحظه جوانب مختلف و منظور نمودن همه پارامتر های موثر و نیروهای موجود آغاز نمیکند .
اگر هم از عواقب یک تصمیم اطلاع کافی نداشته باشد ابتدا با تلنگر سیاسی بازتاب ان را چک میکند .
مطلق گرا نیست . همیشه یک راه بازگشت یا تغییر جهت موقتی برای خود میگذارد که عمل بعدیش عقب نشینی و شکست تلقی نشود .
هیچ وقت هدف نهایی اش را رو نمیکند بلکه با مشخص کردن مرحله ای اهداف در هر مرحله حد اکثر نیروها را با خود همراه و هم جهت میکند .
اهل غائله سالاری و هوچی گری نیست . صبور است و مداوم گام بر میدارد . اما جهت را گم نمیکند .
موسوی به هیچ عنوان یک سیاست مدار نبوده و نیست . رفتار گذشته و حال او را با افرادی مثل اردوغان و لولا مقایسه کنید هیچ شباهتی ندارد تا چه رسد به مصدق و بازرگان در ایران و گاندی و ماندلا در خارج .
او آلت دست مجاهدین انقلاب و مجاهدین انقلاب علت دست توده ایها هستند .
او حتا از اظهار نظر مستقل در مورد مسئله اعراب و اسرائیل و مسله هسته ای و مسئله ولایت فقیه و رابطه با امریکا عاجز است .
این جنبش از اول مشخص بود با او به جایی نمیرسد .
معلوم نیست چرا خاتمی به فشار توده ایها از طریق مجاهدین انقلاب به نامزدی او بعد از ان بازی لوس (میام ، نمیام ) تن داد .
سروش او را و حامیان توده ا یش را خوب شناخته بود وقتی گفت که ما یک مرد سیاست میخواهیم نه روشنفکر انقلابی !
اما دولت آبادیها و توده ایهای دیگر نگذاشتند .

حالا زید آبادی و توکلی و بها ره هدایت و شهیدی و به آور و .... تاوان میدهند . تاوان تصمیمی که با ان مخالف بودند .
چه سیاست مداریست کسی که نمیتواند تشخیص دهد اجازه راه پیمایی به او نمیدهند وقتی احمد خمینی که با آنها آشتی کرد را نگذاشتند حرف بزند ؟
چه سیاست مداریست آنکه نمی تواند پیش بینی کند امریکا برای مذاکره نمیتواند تا ابد صبر کند و تماشاچی غمزه های سبز ضد امپریالیستی شما و بازی های هردمبیل رقیبتان بماند ؟
چه سیاست مداریست آنکه نمیبیند بین ان چه او میگوید و آنچه رقیب تبلیغ میکند تفاوت ماهوی نیست .
شما حتا از رقیب ضد امپریالیست تر و ضد اسرائیلی تر هستید ! با معامله و تحویل اورانیوم غنی شده برای فضا سازی حتا از رقیب سر سخت ترید.
چرا باید مردم ایران خون بدهند و جان فشانی کنند تا به عصر امام بر گردند ؟ خامنه ای که دارد همانکار را میکند !
شما که پایه های حکومت انقلابی اسلامی خودتان را یکی یکی از زیر کشیدید چه اصراری دارید که آنرا دو باره برقرار کنید ؟
این لبنان و لبنانی ها هم از شما به سیاست آشنا ترند . وقتی اختلاف داشتند سر قطعنامه سر انجام بر اساس منافع خودشان ( نه مذهب و ارتباط انقلابی اسلامی شان با شما ) سمت اعراب را گرفتند !
آنوقت شما انقدر کودن هستید که منافع مشخص ملی و حتا موجودیت سیاسی نظامتان را قربانی حفاظت از منافع اعراب کرده اید
با کمال تاسف اسم اینکار در قاموس سیاست (بلاهت) سیاسی است
حالا که پس از آنهمه اشتباهات مهلک متوجه شدید با طناب پوسیده روسیه و چین و افکار متزلزل جهان اسلام نبایستی توی چاه توده ایها می رفتید و ترس از حاکم شدن امریکا بر همه وجوه سیاسی شما را به بازنگری گذشته و داشته به جای تشخیص و عمل درست یک اشتباه دیگر انجام دادید تا به خیال خود نظام در حال احتزار تان را که خود به این ورطه کشاندید نجات دهید : لغو راه پیمایی !
راه پیمایی در کار نبود ؟ فکر میکنید پس از ان بازیها ی شما و ان قاطعیت سرکوب رقیب چند هزار نفر به خیابان می آمدند ؟
کافی بود ساکت مینشستید یا
از طرح اردوغان - لولا حمایت میکردید
مسئله اعراب و اسرائیل را به خودشان واگذار میکردید
از مذاکره رقیب با امریکا حمایت میکردید
اما شما جرات هیچ کاری را ندارید. حتا به اندازه خامنه ای و احمدی استقامت و جرات ندارید .
بیچاره آنها که کشته و شکنجه شدند یا زندانند .

-- sima ، Jun 10, 2010

دارم به حرف های پیشگو ایمان میارم ببینید چی گقته:

عنوان : رژیم جمهوری اسلامی در سال ۲۰۱۰ سقوط می کند
من پیشگو هستم. خداوند را می بینم چراغ به دست به سمت ایران می رود این بدین معناست که ایران از تاریکی نجات پیدا می کند و روشنایی سرتاسر خاکش را فرامی گیرد.

به زودی زود یک جنگ سرنوشت ساز از خارج از مرزها به ایران می شود از جانب اسرائیل و متحدانش . می بینم اسرائیل برنده جنگ خواهد بود . .
همانطور که قبلا پیشگویی چنین روزهایی را کرده بودم جنگ در چنین فصلی رخ می دهد می بینم رژیم جمهوری اسلامی سقوط می کند و ایت الله خامنه ای از ایران فرار می کند .

می بینم سلطنت پهلوی به پادشاهی پسرش رضاشاه دوم در ایران تاسیس می شود . می بینم ایران یک پارچه شورو نشاط و جشن و سرور و ازادی خواهد شد : تمام این اتفاقات به زودی زود صورت می گیرد در سال -۲۰۱۰--۱۳۸۹ ...

-- هوادار پیشگو ، Jun 10, 2010

باید "اعتصابات سراسری" ، "نافرمانی مدنی" ، "آگاه سازی اقشار زیر طبقه متوسط" و "تحریم خدمات و کالاهای دولتی(تا حد ممکن)" را جایگزین "تظاهرات خیابانی" کرد.

-- V ، Jun 10, 2010

اتفاقا صدور چنین بیانیه ای از سوی این دو نشان از بلوغ سیاسی و درک بالای آنها از شرایط امروز جامعه دارد ؛ اعتراضات باید با کمترین هزینه ممکن برای مردم انجام شود نه با هیجانات کاذب و لحظه ای !

-- آرش ، Jun 10, 2010

دوستان وقتی کار سیاسی می کنید باید به رهبریتش احترام بگذارید. تک روی باید ممنوع باشد. زیرا سر همگی به سنگ نخواهد خورد و لی سر یکی یکی را بابرسنگ خواهند کوفت. اینان پیروان حضرت علی علیه او هستند که نمی نوشند جز خون شربتی!! بنا براین باید علی را که رکن رکین این آدمخواران است را افشا کرد!

-- بدون نام ، Jun 10, 2010

اندر ستایش جا خالی دادن سران جنبش:

همانطور که اگر صد نادان با هم مشورت کنند نمی توانند تصمیمی عاقلانه بگیرند، اجتماع صد بزدل نیز هرگز منجر به اقدامی متهورانه نخواهد شد.

آدولف هیتلر

-- آریا ، Jun 11, 2010

مردم ازادیخواه ایران باید لااقل از این به بعد هوشیار باشید و اتکا به مهرهای سوخته رژیم نکنید چرا که هر ان ممکن است توسط همان نظام که از خون وپوست انان هم است رنگ و لعاب و پوستی تازه بیاندازند و حالا هم چه بسابه درخواست رهبر معظمشان زمزمه گویان لبیک گفته اند با توجه به سخنان رهبر شماره دو هاشمی که از رهبرش خواسته بود سکوت را بشکند ای مردم فهیم ایران بدانید که قدرت و جاه طلبی و سیاست انقدر کثیف است که بده بستانهای اینچنینی درش گم است به امید اگاهی و سرافرازی ملت ازاده ایران

-- بدون نام ، Jun 11, 2010

باز هم «نیروهای ارزشی! کودتا» «نیروهای رجوی چی» و «هواداران پیشگوی! سلطنت طلب» در یک نقطه علیه «جنبش دموکراسی خواهی» به ائتلاف رسیدند ؛ یک بار دیگر نظرات بالا را از اول تا آخر با هم بخوانیم .

-- فرید ، Jun 11, 2010

ترسو ها زود خودشان را نشان می دهند!
حالا باز این ملت نادان بگویند:«یا حسین،میر حسین»دیدید میرحسین هم جا زد؟!آن هم درست توی وقتی که باید به عنوان یک رهبر از همه جلوتر و پیشاپیش حرکت می کرد.
هیچ مبارزه ای بی خطر و کم هزینه نیست و چیزی وجود نداره که بخواهیم در آن صرفه جویی کنیم.

-- بدون نام ، Jun 11, 2010

اين تصميم، تصميمی منطقی است به اين دلايل:
-ما با دست خالی هستيم و جمهوری ا. با توپ و تانک
- فردا دوباره اي 2 نفر را سرزنش ميکنند
- اين جنگ نا برادرانه سخت است ج.ا. يک رژيم تروريست است هر کس را ميتواند ترور کند منجمله آقايان موسوی و کروبی
- اين تاريخها مث اله اکبرها زمان جنگ دشمن را آماده ميکند بايد شبيخون بايد زد اين جنگ مخفی ميشود. نافرمانی مدنی بايد کرد و هاداران رژيم را بايد طرد کرد.

-- بدون نام ، Jun 11, 2010

با اینهمه ما می آییم.

-- سالک راه مهر ، Jun 11, 2010

کروبی و موسوی دیگر توان لازم برای رودر روی با استبداد مذهبی را ندارند و باید بروند دنبال کارهای دیگر. رهبران سیاسی نباید از ترس و واهمه داشته باشند. مردم ما نیاز به شکرالله پاکنژاد و موسی خیا بانی ها نیاز دارند .

-- میترا ، Jun 11, 2010

به هوادار پیشگوی عزیز: ای کاش داستان به همین سادگی که شما می فرمایید قابل حل بود که یک کشوری (اسراییل یا هر کشور دیگر) به ایران حمله کند و آنگاه رضاشاه دوم (یا هر کس دیگر) بر سر حکومت بیاید و کشور نورانی شود و ...

استاد گرامی، کار از جاهای دیگر خراب است و دشمن واقعی ما بیشتر در خانه و از خود ملت است. تا ریشه جهل و نادانی و خرافات و تعصب و فرد پرستی و خدا پرستی کاذب از بیخ و بن کنده نشود، زمینه برای آگاهی واقعی و پیشرو از هر نوع آن فراهم نخواهد شد.

شرکتهای نفتی و تجارت جهانی و صندوق بین المللی پول و بانک جهانی و امثال آنان هستند که تصمیم می گیرند در هر کشوری کی برود و کی بیاید، چه نوع حکومتی بر قرار باشد، تا کی باقی بماند، چه موقع و به چه شکل برداشته شود و چه چیزی جای آن را بگیرد ...

چنان حمله نظامی هم که شما در رؤیای آن هستید، تا همان هایی که گفتم تصمیمش را نگیرند عملی نخواهد شد، که اگر هم بشود، یعنی تصمیم عوامل غیر ایرانی و غیر ملی بوده نه تصمیم خود ملت ایران ...

با احترام به شما،
غیب گو!

-- غیب‌گو ، Jun 11, 2010

اعتصاب را فراموش نکنید!! اعتصاب را هر روز به خاطر و یاد آورید!

-- بدون نام ، Jun 11, 2010

با سلام کسانی که نمی دانند و یا نمی خواهند بدانند که موسوی کیست. لطفا این ویدئو را نگاه کنند تا بدانند که موسوی حتا همان اوایل انقلاب و حتا همان زمان خمینی هم با خمینی اختلاف داشته و هم خصوصا با خامنه ای اختلاف داشته و با تمام قد جلو خامنه ای ایستاده بوده.

او حتا بدون کوچکترین رودربایستی نظرات خودش را حتا با خمینی در میان می گذاشته و حتا استعفای او که چندان برملا هم نشده حکایت از همان شرف و عزت و مخالفتش با آنچه می گذشته بوده است.

نامه ی خامنه ای به میر حسین موسوی و زمانی که او رییس جمهور بوده و موسوی نخست وزیر و یراستاری ناشیانه و سانسور بخش های مهم آن و دستچین کردن بخش های نمایشی آن و خصوصا ناشی گری افشاگر آقای اسلامی همه حکایت از خرد ناب میر حسین دارد. اختلاف میر حسین با خامنه ای سی ساله است! او سریعا به رجالگی این مرد و نامردی او ویک دندگیش در این مواضع آگاهی پیدا کرده بوده است! ویدئو را در اینجا ببینید! توجه کنید که در ابتدای این ویدئو چند لحظه تبلیغ احمقانه وجود دارد. تا برسد به افشایی که برای ما سبزها حیاتی ست!
http://news.gooya.com/didaniha/archives/2010/06/106002.php

-- بدون نام ، Jun 11, 2010

تصمیم آقایان موسوی و کروبی نشان از درایت آنها و اهمیت جان آنها برای مردم دارد. ایا کسی که خواهرزاده اش در روز عاشورا کشته شده و تمامی مشاورینش در زندان هستند بزدل و ترسو است و با حکومت زدوبندی کرده است در حالی که چندروز پیش رهبر جمهوری اسلامی او را طلحه نامیده است؟ آیا شیخی که فرزندش زیر شکنجه رفته و افشاگر جنایت های بازداشتگاه ها و تجاوز های جنسی است و تمام تشکیلاتش پلمپ و اغلب نزدیکانش بازداشت هشدند و روی صورتش گاز فلفل تخلیه گشته ترسو است و فرضا بخاطر ترس از باتوم راهپیمایی را لغو می کند؟
خواهشا عقلانی فکر کنید. جنبش سبز یک فرآیند زمان بر است و به صبر و استقامت مردم داخل ایران نیازمند است. به جای توهین و ناسزا به این دو بزرگوار و تفسیرهای من درآوردی که بیشتر آب به آسیاب حکومت کودتا میریزد به مطالعه جنبش های دموکراتیک هند و آفریقای جنوبی و المان شرقی بپردازید بلکه آگاهی یابید و شیوه عمل یک حرکت مسالمت آمیز را دریابید.

-- علی ، Jun 11, 2010

فرید گرامی اگر پیشگو امریکایی بود یا اقریقایی بود برای پیشگویی هاش صف می کشیدید و به به و چههچه می گفتید حالا چون یک پیشگو ایرانی هست بهش می تازید که جنگ طلب هست سلطنت طلب هست یا دروغ گوست؟؟
خب تمام پیشگویی هاش در این مدت راست بوده جریان خونریزی و کشتار و هجوم مردم را پیشگویی کرده بود تیره شدن روابط انگلیس و ایران را پیشگویی کرده بود برکناری سعید مرتضوی را پیشگویی کرده بود با خیلی از پیشگویی های دیگر که الان یادم نیست خب وقتی این پیشگویی ها تا به خال اتفاق افتاده بقیه اش هم اتفاق می افتد در تمام پیشگویی هاش گفته جنگ را می بینم حالا ناراحتی برو جلوی جنگ را بگیر یا جلوی امدن رضا شاه را بگیر.

-- هوادار پیشگو ، Jun 11, 2010

اعتصاب همگانی سراسری بویژه دراین گاه که فشار تحریم هانیز زیاد تر شده کمر رژیم راخواهد شکست.

-- نافرمانی کمر شکن ، Jun 11, 2010

با توجه به وضعیت عمومی داخل کشور به نظر میرسد استراتزی مناسبی اتخاذ شد. تا به همینجا هم این بزرگواران بیش از اکثر اپوزیسیون خارج نشین عافیت طلب زندگی خودشونرو به خطر انداختن برای آزادی مردمی که حداکثر بهای محاسبه شده برای آزادی را در انجام نماز جمعه به امامت رفسنجانی دیده بود و در حال حاضر جام جهانی بیش از هر چیز دیگری براش اهمیت داره. رفقا بهتره واقعبین باشیم و با ذهنیگری امیال و آرزوهای درونیمون رو به شکل واقعیات جاری مجسم نکنیم و بدتر از اون این خیالات رو در محاسبات تاکتیکی لحاظ کردنه. صف آرایی خیابانی با این آرایش قوا معنایی جز تسلیم کردن باقیمانده نیروی محرکه مبارزه به شکنجه گاههای حکومت نداره و اگه نتونیم توده خاموش رو با خودمون همراه کنیم با این روشها حداکثر شاید بتونیم اشرف شماره ۲ رو به عنوان آرمان شهر خودمون بوجود بیاریم و نه بیشتر.

-- irani ، Jun 11, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)