تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
محمد نوری‌زاد:

«رهبر از سیره امام فاصله گرفته»

محمد نوری‌زاد، روزنامه‌نگار زندانی در نامه‌ی تازه‌ی خود با انتقاد از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در نماز جمعه گذشته، می‌نویسد رهبر ایران از «سیره امام» فاصله گرفته و به جای «معامله با مردم»، جانبداری از فردی «بی‌تعادل» را برگزیده است.

نوری‌زاد در نامه‌ای که از زندان اوین خطاب به سید حسن خمینی نوشته می‌گوید که رهبر جمهوری اسلامی در سخنرانی خود در ١٤ خرداد «نیک» سخن نگفت. او معتقد است که رهبر باید با «سخنان پدرانه» خود آب بر فتنه‌ی رئیس جمهور و دار و دسته‌اش می‌ریخت، اما با سخنان‌اش «آتش فتنه» را شعله‌ورتر ساخت.

محمد نوری‌زاد، نویسنده و کارگردانی که به خاطر نامه‌هایش به رهبر جمهوری اسلامی در زندان است در نامه خود به نوه آیت‌الله خمینی، رفتار طرفداران دولت با او در روز مرگ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی را «تقتص رفتار بدیهی» مسئولان با مردم «بی‌پناه» برشمرده است.


محمد نوری‌زاد

نوری‌زاد در بخشی دیگر از نامه‌اش افزوده، مسئولان مردم را «فریب» داده و به جای هزار فامیل، «گستره‌ای از غارت‌های لجام گسیخته را در آغوش گرفتند.» او همچنین معتقد است که مجلس با قانون «شوخی» می‌کند و دستگاه قضایی «عدالت» را دست به دست کرده است.

این روزنامه‌نگار زندانی همچنین در نامه‌اش خاطر نشان کرده، رهبر کنونی جمهوری اسلامی چندی است که از «سیره امام» فاصله گرفته و معامله با مردم فراموش کرده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

محمد نوری‌زاد، رهبر ایران از «سیره امام» فاصله گرفته و به جای «معامله با مردم»، جانبداری از فردی «بی‌تعادل» را برگزیده است!؟ دوست عزیر، آدم عاقل که با ملت و کشورش «معامله» نمی کند! نتیجه معامله کردن، همین خواهد شد که یک «بی تعادل» و روان پریش رئیس دولت و حکومتی دزد و آدم کش میشود.
دین فروش،

-- Din Furush ، Jun 10, 2010

لغاتی معظم و منحصر مانند «سیره امام» و «معامله با مردم» و «بی‌تعادل» و «نیک» و «سخنان پدرانه» و «آتش فتنه» و «تقتص رفتار بدیهی» و «بی‌پناه» و «فریب» و «گستره‌ای از غارت‌های لجام گسیخته را در آغوش گرفتند.» و «شوخی» و «عدالت» و وغیره و غیره فقط می تواند از دفترمخصوص خود خامنه ای صادر شده باشد وبس. چون هیچ مدرکی ارائه نشده که این نامه ها را چه کسی نو شته و در هیچیک از سایت های داخل کشور هم ذکری از آن نیست. این سطوره های تقلبی برای رنگ کردن ایرانیها در خارج از کشور است.

-- بدون نام ، Jun 10, 2010

برای من جای سئوال و تعجب است که آقای نوریزاد چگونه این نامه های تند را از اوین انتشار میدهند و از خبرهای روز هم مطلع هستند!؟ برای من شک بر انگیز است...!

-- پرسشگر ، Jun 10, 2010

بریده روزنامه های اوایل انقلاب
۲۰ خرداد ۱۳۸۹
ارسالی از دوست گرامی: وحید

امام خمینی: هرچه توده مردم می گوید، همان باید بشود.

شهید بهشتی: مسلمان بودن و مسلمان زیستن را به مردم تحمیل نکنید

امام خمینی: برای مجانی کردن آب و برق وبعضی چیزهای دیگر برای طبقه کم بضاعت سفارش اکید کردم.

امام خمینی: اموال پهلوی به مستمندان داده می شود.

-- بریده روزنامه ، Jun 11, 2010

این دوست ما ( پرسشگر ) که به نوریزاد مشکوک شده است بهتر است باور کند که نظم امور از دست دولت کودتا خارج شده است.این رژیم حتا نمیتواند موسوی و کروبی را به زندان بیبدازد .کار این رژیم از حرفها گذشته است. پرسشگر مشکوک ما بهتر است این شعار همیشه سبز را برای سالگرد کودتا از بر کند که فردا در کف خیابان تپق نزند
همشهری با فریاد مرگ بر استبداد

-- shamim ، Jun 11, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)