تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

راه‌اندازی بانک مخصوص زنان در مشهد

این شعبه تک‌جنسیتی را بانک ملی ایران با هدف در اختیار گذاشتن تبادلات مالی زنان بدون ارتباط با «مردان نامحرم» برای اولین بار در مشهد افتتاح کرده است.

در سال‌های پس از انقلاب سال ١٣٥٧ ارتباط صمیمی و نزدیک زنان و مردان دچار محدودیت‌های بسیاری بوده است. اما در سال‌های پس از انقلاب هیچ‌گاه این محدودیت‌ها شامل فعالیت‌هایی مثل بانک‌داری و خرید و فروش در اماکنی که در آن‌ها هر دو جنس زن و مرد خدمت می‌کردند، نشده است.

به گزارش ایرنا، بانک ملی یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ایرانی است که برای اولین بار در ایران اقدام به افتتاح شعبه‌ای مخصوص بانوان کرده است.

بانک ملی یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ایرانی است که برای اولین بار در ایران اقدام به افتتاح شعبه‌ای مخصوص بانوان راه‌اندازی کرده است.

در سال‌های اخیر پارک و تاکسی‌هایی مخصوص زنان در برخی از شهرهای ایران راه‌اندازی شده که از ورود مردان به آن‌ها جلوگیری می‌شود. در اتوبوس‌ها نیز زنان از مردان جدا شده و در قسمت عقب این وسیله نقلیه عمومی می‌نشینند.

در ماه گذشته همچنین یک مقام رسمی قوه قضایه از حداکثر جریمه نقدی برای زنانی که به اصطلاح «بد حجاب» خوانده می‌شوند خبر داد. این جریمه مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان در نظر گرفته شده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

میگم چطوره کلاً اصلاً ایران رو به دو قسمت خواهران و برادران تقسیم کنن که امکان هرگونه تماس زنان با مردان نامحرم از بین بره

کلاً تو این کشور داره فقط صورت مسئله پاک میشه.

-- بهرام ، Jun 7, 2010

نهایت تحجر

-- محمد رضا ، Jun 7, 2010

به نظر من بهتره پول ها رو هم زنانه مردانه کنند تا خدای نکرده شبه ای توش نباشه

-- حسن ، Jun 8, 2010

عجب مرغدونی بشه اون بانک!شما را به خدا به مانا نیستانی پیشنهاد کنید کاریکاتورش را بکشد : دی

-- بدون نام ، Jun 8, 2010

تنها مشکل این حکومت، این یک فقره بود که آنهم با درایت «نامحرمان اسلامی» حل شد. به امید روزیکه تمام مشکلات جنسیتی به همین شکل و درایت نابود شود.
بیت سید علی نامحرم و دار و دسته اراذل و اوباش نامحرمتر وابسته،

-- Namahraman ، Jun 8, 2010

خروس عزیز پیشنهاد دهنده به مانا نیستانی! اینا عقب مونده و متحجر که تحمل لباس زن رو هم تو جالباسی ندارن ، تو دیگه چرا ؟ این کلمه مرغدونی از کجات در اومد؟ گاهی وقتا از اون زیر یه چیزایی می زنه بیرون که آدم میگه ای والله !

-- ستاره ت ، Jun 8, 2010

با نظر اولی و دومی خیلی موافقم و درباره نظر سومی خانم ها حواسشان باشد که در تقسیمات اینچنینی توی مناطق محروم نیفتند!

-- بدون نام ، Jun 8, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)