تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
کاظم صدیقی:

«بی‌حجابی مانع رشد علمی جوانان می‌شود»

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران می‌گوید بی‌حجابی، مانع رشد جوانان در عرصه‌های علمی می‌شود.

به گزارش امروز دوشنبه خبرگزاری فارس، آقای صدیقی افزود که در صورت گسترش بی‌حجابی، ایران از نظر اقتصادی، فرهنگی و علمی ضربه می‌خورد.


کاظم صدیقی

به گفته این روحانی، «بیشتر زنانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند،‌ زنانی هستند که از دین غافلند، اما نمی‌توان این زنان را معاند دین دانست.»

وی در عین حال افزود از اینکه دختران با حجاب را در محافل علمی می‌بیند، «خوشحال» است، چرا که «داشتن حجاب» در محیط‌های علمی و معنوی، جبهه جدیدی برای مقابله اسلام با فرهنگ غرب است.

کاظم صدیقی در عین حال اظهار داشت: «بدحجابی در مرحله اول، نارضایتی خدا و بعد از آن عدول از ملیت و اصالت فرد را در پی دارد.»

کاظم صدیقی اظهار داشت: «بدحجابی در مرحله اول، نارضایتی خدا و بعد از آن عدول از ملیت و اصالت فرد را در پی دارد»

صدیقی دو هفته پیش از این نیز در خطبه‌های نماز جمعه تهران، با اشاره به احتمال وقوع زلزله در پایتخت ایران، گفته بود: «بانوانی که ظاهر مناسبی ندارند، باعث گسترش زنا در جامعه می‌شوند که این باعث افزایش زلزله است.»

امام جمعه موقت تهران، تنها چند روز پس از آنکه محمود احمدی‌نژاد نسبت به وقوع زلزله در این شهر هشدار داده بود، این سخنان را ایراد کرد.

گفته‌های صدیقی بازتاب گسترده‌ای در وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها و رسانه‌های غربی داشت، به طوری که گروهی از زنان غیرایرانی تصمیم گرفته‌اند برای آزمودن رابطه زنا و بی‌حجابی با زلزله، در اقدامی هماهنگ، سینه‌های خود را به نمایش بگذارند.

از این اقدام آن‌طور که در صفحه فیس‌بوکی که به همین منظور راه‌اندازی شده، اعلام شده است، تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر استقبال کرده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

باز تو حرف زدی؟ دیدن تو آدم رو از رشد علمی‌ باز میداره!

-- بدون نام ، Apr 26, 2010

برنامه تقلب در انتخابات و اعلام نتایج پیش از موقع به نفع احمدی نژاد و مظلوم نمایی کروبی و موسوی و خاتمی از ابتدا برای این بود که مردم و بخصوص جوونا رو به عکس العمل وادار کنن و بریزن تو خیابونا سلاخی و خون راه بیفته و زندانای سیاسی نیمه خالی و نگهبان و اعدام کننده های نیمه بیکار هم دوباره فعال شن که همین طور هم شد.

پس تا اینجا یک-هیچ به نفع آقام جمهوری اسلامی!

اما بر خلاف تصور همه، وقتی مردم یواش یواش حالی شون شد که چه بازی از این ...زاده ها خوردن و روز 22 بهمن به شدت سابق تو خیابون نریختن، طرح نابود کردن نسل دوم و سوم جوون ایرونی بعد از انقلاب به بهانه تظاهرات دانشگاهی (مثل زمان خاتمی) یا به خاطر تقلب در انتخابات، یه طرح تقریباً شکست خورده یا اقلکندش نیمه-تموم باقی موند.

اینه که حالا اینا دوباره دارن میزنن به همون راه حلهای قدیمی مثل فشار به حجاب خانوما و حتی آقایون یا مجوز گرفتن برای تظاهرات که آقای کروبی ظاهراً دنبالشه. اما حتی اگه این مجوز صادر بشه هم بعیده مردم بیان تو خیابون چون فقط یه عده کمی واقعاً پشتیبان موسوی و کروبی و جنبش سبز هستن و بقیه دوزاریشون افتاده که بهتره یا اصلاً از فکر در افتادن با اینا بیان بیرون و برن خارج پناهنده شن (که اتفاقاً "خارج" هم هیچ بدش نمیاد چون ترجیح میده جمبوری اثلامی رو نگه داره) یا اگر هم واقعاً میخوان یه کاری بکنن، کلاً با اسلام از هر نوعش در بیفتن نه فقط با روایت ولایتی اش.

هدف از ابتدا تا انتهای این انقلاب و همه انقلابها و جنگهای قبلی ایران و دنیا فقط یه چیز بوده و هنوز هم هست:

نابود کردن جوانان برومند کشور و جایگزین شدن اونا با فرزندان از ما بهتران!

حالا این "از ما بهتران" کیا هستن؟ اگه گفتین؟

والسلام!

-- جلاد ، Apr 26, 2010

و از این مرد عامی باید پرسید
و چکارت با علم
تو مگر خودعالمی
عالم به کدام علم
چرا مزخرف می گویی؟
پس چرا از عینک رهبرت تا میکروفون جلو دهانت، تا دگمه ی پیراهنت و تا... ، و هم از آن رهبرت از غرب بی بند و بار با درجات علمی بهترین می آید. حتا قبله نمای ترا هم بی بند و بارهای غربی درست کرده اند، اگر قرص آسپرینت را غرب قطع کند خونت به غلیظی قیر خواهد شد. خون رهبرت را که دیگر نگو و نپرس! آخر ... اقلا چیزهایی بگو که بلدی، از علم حرف زدن تو مثل از سیاست حرف زدن رهبرت است. شما فقط باید از قتل و آدمکشی که خبره ی آنید سخن بگویید .... و مصیبتی ست این آلودگی شما به جهل.
زنده باد عریانی
زنده باد بدن لخت انسان و چه زیباست بدن لخت زن و دختر و پسر. مگر انسانها با لباس بدنیا می آیند؟؟؟ لباس باید فقط برای حفاظت از سرما و گرما باشد و برای زیبایی و نه برای هوس ملایان ...! ....

-- بدون نام ، Apr 26, 2010

نه که حضرات خیلی دلشون می خواد جوانان رشد علمی داشته باشند!!
اگر اینطور ه پس اینهمه هزینه که صرف یاوه گویی و خرافات می کنید آدم ... مشنگ تو حوزه علمیه تون پرورش بدهید همان هزینه را میدادید تا مردم علم شون را بالا ببرند... این هندوستان بغل دستمونه دیگه اینها جواناشون کجا هستند و ما کجا!! کشوری با این همه جمعیت و منابع طبیعی هم ندارند....

-- م ، Apr 26, 2010

این جلاد که نظر داده و نظر کرده است . واقعا از اون عالماییه که اسلام بهشون نیاز داره.

-- شمس ، Apr 26, 2010

عالمان را در زندان کرده اند و از علم حرف می زنند. بیماری که شاخ و دم ندارد .اینها چندان به هرزگی دینی دچار شده اند ویاوه می گویند. که درمانی دیگر برایشان نیست. ما باید در پی ساختن دیوانه خانه هم باشیم.

-- نادره ، Apr 26, 2010

بدون نام گرامی، میکروفن و دگمه و عینک یه زمانی از غرب می آمد اما حالا دیگه خود غرب هم داره اونا رو از شرق وارد میکنه: از ژاپن و چین و تایوان و مالزی و ... با اجازه ات، بعضی هاشو حتی از همین ایران خودمون!

(تو ایران، حتی پیش از انقلاب هم بعضی از وسایل مصرفی با کیفیت بالا و برای "فقط" صادرات تولید می شد اما بیشترشون مارک "ساخت ایران" روش نمی خورد ... داستانی است طولانی، بماند!)

-- آهنگر ، Apr 27, 2010

عجب! پس برای همینه که جوانان کشورهای غربی اینقدر از نظر علمی عقب افتاده هستند!

-- بهمن ، Apr 27, 2010

علت که دختران بیشترموردتهاجم جنسی قرارمیگیردعدم رعایت حجاب اسلامی است

-- اسدالله حسینی ، Jul 2, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)