تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

تیراندازی به خودروی کروبی در قزوین

خودروی مهدی کروبی، نامزد معترض به نتیجه انتخابات در قزوین مورد هدف گلوله قرار گرفت.

به گزارش سحام‌نیوز، پایگاه خبری حزب اعتماد ملی، این حمله از سوی شماری از نیروهای لباس شخصی هوادار دولت انجام شده‌است.

بنا به این گزارش، در پی حضور مهدی کروبی در شهر قزوین برای شرکت در مراسم عزاداری محرم، برخی از طرفداران دولت با تجمع در برابر محل اقامت آقای کروبی مانع ورود او به محل برگزاری مراسم شدند.


خودروی کروبی در قزوین، رجا نیوز

دبیر کل حزب اعتماد ملی شب گذشته، پنج‌شنبه به دعوت ناصر قوامی، نماینده قزوین در دوره ششم مجلس شورای اسلامی که ریاست ستاد انتخاباتی آقای کروبی را در شهر قزوین بر عهده داشت، به این شهر دعوت شده بود.

سحام نیوز افراد مهاجم را «نیروهای اجیر شده از جانب بسیج و سپاه» معرفی کرده و می‌گوید که جمعیتی در حدود پانصد نفر با مینی‌بوس به محل اقامت مهدی کروبی آمده بودند و «با پرتاب سنگ و آجر شیشه‌های محل اقامت وی را شکستند.»

پانصد نفر از افراد هوادار دولت با تجمع در برابر محل اقامت مهدی کروبی در قزوین، شعارهایی علیه وی و چهره‌های اصلاح‌طلب دادند

بنا به این گزارش افراد مسلحی که در بین تجمع‌کنندگان بودند، این نامزد معترض را به خارج شدن از منزل «تهدید»می‌کردند.
آقای کروبی پس از چهار ساعت در هنگام حضور نیروهای یگان وی‍‍ژه و پلیس ضد شورش از محل اقامتش خارج شد و قزوین را به مقصد تهران ترک کرد.

وی علت ترک قزوین را «حفظ امنیت» مردم ساکن در آنجا عنوان کرد و گفت: «اگر کادر حفاظت من درگیر می‌شدند یا تیراندازی می‌کردند برخلاف نیروهای آشوبگر که بی‌هیچ گونه نگرانی تیراندازی می‌کنند، به دادگاه احضار و محاکمه می‌شدند.»


مخالفان مهدی کروبی در قزوین

سحام نیوز ادامه داده‌است: «از چند روز پیش، عده‌ای در جهت ملتهب نمودن اوضاع، با ارسال پیامک و انتشار خبر در رسانه‌های داخلی استان، نسبت به حضور مهدی کروبی در این شهر هشدار داده بودند.»

خبرگزاری فارس نیز از دادن شعار بر علیه این نامزد معترض در برابر محل اقامتش خبر داده‌است. به گزارش فارس تجمع کنندگان مهدی کروبی را «عامل خارجی» عنوان کرده و اکبر هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی و میرحسین موسوی را «نفرین» می‌کردند.
آن‌ها شعاری به عربی بدین مضمون سر می‌دادند: «لعن علی عدوک یا حسین ، خاتمی و کروبی و میرحسین». شعار دیگر این تجمع‌کنندگان این بود: «احمق تر از کروبی عالم به خود ندیده».

به گزارش خبرگزاری فارس تجمع‌کنندگان اکبر هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی و میرحسین موسوی را نیز «نفرین» می‌کردند

فارس نوشته‌است که اعضای حزب اعتماد ملی، شعبه قزوین، بیانیه‌ای در مورد احتمال کناره‌گیری خود از فعالیت حزبی منتشر کرده‌اند.

مهدی کروبی، نامزد معترض به نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، در شش ماه گذشته بارها به آنچه «تقلب» در انتخابات می‌داند اعتراض کرده‌است.


هجوم لباس‌شخصی‌ها در قزوین

وی همچنین با بیان این‌که برخی بازداشت‌شدگان در زندان مورد «شکنجه و تجاوز» قرار گرفته‌اند، خواستار پیگیری این موضوع شده‌است.

در ماه‌های گذشته آقای کروبی چندین بار در مراسم مختلف از سوی هواداران دولت مورد حمله قرار گرفته‌است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

انتقادهای صریح علی مطهری در تلویزیون
اگر کسی حرف رهبری را هم قبول نداشت ضد نظام نیست

شبکه جنبش راه سبز (جرس): علی مطهری نماینده مردم تهران در برنامه زنده "رو به فردا" که از دقایقی پیش از شبکه سوم در حال پخش است، گفت:حتی اگر کسی گفت حرف رهبری را قبول ندارم ، نباید به او بگوییم که فرد مخالف نظام است.

به گزارش جرس، در این برنامه که وحید یامین پور، نویسنده سایت رجا نیوز نقش مجری را بر عهده دارد، نماینده مردم تهران گفت: نخبه باید حرف خودش را بگوید ، آن چیزی را که خودش می فهمد، نه اینکه الزاما حرف نظام و حکومت را بزند.

او تاکید کرد: برخورد نظام با حوادث اخیر مناسب نبود، چون حساب رهبران این حوادث را از حساب مردمی که واقعا در مورد تقلب شبهه داشتند، جدا نکردند.

وی همچنین در ادامه انتقادات صریح خود نسبت به مواضع دولت در حوادث پس از انتخابات با بیان اینکه " ما هنوز عادت نکردیم که معترضان را به رسمیت بشناسیم" اظهار داشت: باید با معترضان در صداوسیما مناظره می شد، دولت باید مجوز راهپیمایی به سبزها ارائه می داد.

-- ایرانی ، Jan 8, 2010

اینها که تیراندازی می کنند همان فدائیان رهبری هستند .که نداها وسهرابها راکشتند
همگی اینه زیزنظر مستقیم آقامجتبی وجنتی واز بچه ها اداره اطلاعات سپاه هستند وعضو سپاه قدس می باشند.ودر همه جاهم هستند وبابرنامه ریزی پیش میروند قبلا فرمانده اینه حسین الله کرم بود که ایشان درحال حاضر وابسته نظامی در بوسنی هرزگووین است وازطرف ایشان سردار ذولقدر وسردارنقدی این لباسشخصیها را فرماندهی می کنند

-- بهداد ، Jan 8, 2010

رژیم ترور !

-- mirza ، Jan 8, 2010

... زمانه دروغگو و جاسخانه غرب.
مرگ بر غرب و عاملین آن. مرگ بر صهیونیسم

-- بدون نام ، Jan 8, 2010

پشت سر رهبری حرکت کنیم تا از اردوگاه دشمن سر درنیاوریم
خبرگزاری فارس: قائم مقام نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: پشت سر رهبری حرکت کردن برای این است که انسان در میدان غبارآلود فتنه متوقف نشود و از اردوگاه دشمن سر در نیاورد.!!!!!

====
در جواب به این اقا در سایت فارس باید گفت مگر رهبرتان خامنه ای چند سال می خواهد زندگی کند ؟؟ گیرم که پشت سر این رهبر پیرتان هم قایم شدید بلاخره که ازرائیل سراغش می اید و می بردش جهنم بعد شما پشت سر چه کسی می خواهید پنهان شوید ؟؟
چرا یک ذره فکر نمی کنید که جمهوری اسلامی رفتنی است و مردم حکومت را بدست خواهند گرقت به جای در کون رهبرتان چسبیدن بیایید پشت سر مردم ایران باشید تا عاقبت بخیر شوید

-- جواب به این بابا ، Jan 8, 2010

be nazare man in agha aslan eshtebahi namzade riasat jomhouri shodand , ishun bazicheyi bish nistand ....

-- مینا ، Jan 8, 2010

جزئیات سوءقصد به جان مهدی کروبی در قزوین
پارلمان‌نیوز: فرزند مهدی کروبی به تشریح وقایع روز گذشته قزوین و حملات سازماندهی شده و تیراندازی صورت گرفته به مهدی کروبی پرداخت.
حسین کروبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، گفت:« آقای کروبی برای شرکت در مراسم روضه خوانی ماه محرم که در منزل آقای قوامی در قزوین برپا بود روز پنجشنبه به این شهر سفر کرد.»
وی جزئیات سوءقصد به جان مهدی کروبی در قزوین
پارلمان‌نیوز: فرزند مهدی کروبی به تشریح وقایع روز گذشته قزوین و حملات سازماندهی شده و تیراندازی صورت گرفته به مهدی کروبی پرداخت.
حسین کروبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، گفت:« آقای کروبی برای شرکت در مراسم روضه خوانی ماه محرم که در منزل آقای قوامی در قزوین برپا بود روز پنجشنبه به این شهر سفر کرد.»
وی افزود:«همزمان با ورود آقای کروبی به قزوین، پیامکی در سطح گسترده به مردم شهر قزوین ارسال می‌شود که "ولایتمدارها به پاخیرید، کروبی به قزوین آمد" و آدرس منزل آقای قوامی در آن پیامک ذکر شده بود.»
کروبی ادامه داد:«اما آقای کروبی ابتدا به منزل آقای قوامی نمی‌رود و برای استراحت به منزل یکی از اقوام آقای قوامی می‌رود تا بعد از اندکی استراحت در مراسم عزاداری شرکت کند.»
وی تصریح کرد:«بعد از ساعتی چند اتوبوس و مینی‌بوس از پایگاه‌ها در جلوی محل اقامت آقای کروبی مستقر می‌شوند و بر اساس اطلاعات به دست آمده این جمعیت شامل برخی نیروها و همچنین برخی از نیروهای بومی و روستایی بود که از ظهر در مساجد و پایگاه‌ها دپو شده بودند.»
کروبی یادآور شد:«این افراد سپس با سنگ و آجر تمامی شیشه‌های محل اقامت آقای کروبی که در طبقه سوم بود را شکستند و به فحاشی و اهانت به این یار امام راحل پرداختند.»
وی همچنین گفت:«یگان ویژه نیز در محل حاضر و یک دالان برای عبور آقای کروبی ایجاد و پدرم سوار خودرو می‌شود و با حفاظت یگان ویژه قزوین را به مقصد تهران ترک می‌کند.»
کروبی سپس اظهار داشت:« در حین ترک منزل؛ این افراد با تخم‌مرغ و آجر به خودرو حمله می‌کنند و همچنین دو تیر به خودرو اصابت می‌کند یکی به شیشه جلو و یکی هم به شیشه عقب، با توجه به اینکه خودرو ضدگلوله بود جدار رویی شیشه عقب می‌شکند و شیشه جلو نیز ترک بر می‌دارد.»
وی خاطر نشان کرد:«یگان ویژه تا ابتدای اتوبان خودروی آقای کروبی را اسکورت کردند و بعد از آن پدرم به تهران بازگشت.»افزود:«همزمان با ورود آقای کروبی به قزوین، پیامکی در سطح گسترده به مردم شهر قزوین ارسال می‌شود که "ولایتمدارها به پاخیرید، کروبی به قزوین آمد" و آدرس منزل آقای قوامی در آن پیامک ذکر شده بود.»
کروبی ادامه داد:«اما آقای کروبی ابتدا به منزل آقای قوامی نمی‌رود و برای استراحت به منزل یکی از اقوام آقای قوامی می‌رود تا بعد از اندکی استراحت در مراسم عزاداری شرکت کند.»
وی تصریح کرد:«بعد از ساعتی چند اتوبوس و مینی‌بوس از پایگاه‌ها در جلوی محل اقامت آقای کروبی مستقر می‌شوند و بر اساس اطلاعات به دست آمده این جمعیت شامل برخی نیروها و همچنین برخی از نیروهای بومی و روستایی بود که از ظهر در مساجد و پایگاه‌ها دپو شده بودند.»
کروبی یادآور شد:«این افراد سپس با سنگ و آجر تمامی شیشه‌های محل اقامت آقای کروبی که در طبقه سوم بود را شکستند و به فحاشی و ین افراد با تخم‌مرغ و آجر به خودرو حمله می‌کنند و همچنین دو تیر به خودرو اصابت می‌کند یکی به شیشه جلو و یکی هم به شیشه عقب، با توجه به اینکه خودرو ضدگلوله بود جدار رویی شیشه عقب م

-- ایرانی ، Jan 8, 2010

اجازه دهید این گفتار را که از یک همدیار دریافت کردم برایتان ارسال کنم . ایا شها مت این را در ا هستید این گویا را پخش نمایید؟


> از آقاي شاكي
>
> خيلي دلم ميخواست چند
> جمله اي در جهـت تمجيـد از ايــران
> و ايــراني
> بنويســـم.
> ولـي دروغ چرا؟
>
> کجــاي اين مــلت
> کجــاي ايراني بـودن افتخــار
> دارد؟
> يک مشـت دزد
> کلــّـاش - خائــن فرصت طلـب- تنبــل حـق ناشنـاس -...مـال و پُشـت هم
> انداز و دروغگو که فقط و فقط بفکرمنافع شخصی خود هستند در يک منطقـه از اين دنيـا بنــا م ايــران جمـع شده انـد و
> دلشــان خوش اسـت که زمـانـي آدم بـوده انـد.
> قدرتــي ي خـدا - اين
> سـرزميــــن هيچـوقت از
> موجـوداتـي با صفـات بـالا کـم
> نداشته است
> ا ُمتـّـي ( ا ُمت
> يعني گلـه شتر) کـه آريوبرزن اش را
> يک ايراني خائن لو ميدهد
> امتـي کـه با بک اش را
> افشين که آ نــــهــم يک ايراني
> است تحويـل خليفـه اش
> ميـدهـد
> امتـي کـه د يــن
> متـرقي زردشت را ميدهـد و اسلام
> واپس گـرا را ميپذ يرد
> امتـي کـه کـريم خان
> زنـد ش چند سالي بيشتر دوام نمي
> آورد ولي قاجـاريه اش تمام نا
> شدنــي است
> امتـي کـه امير کبيرش
> را ميکشنـد و جايش يک دلقک
> ميگذارند و آب از آب تکان
> نميخورد
> امتـي کـه
> يك كشور خارجي رضاشاه اش
> را تبعيــد ميکنند و
> همه جشـن ميگيــــرند
> امتـي کـه محمـــد
> رضاشاه را ميدهد و خميني را ميگيرد
>
> امتي كه 99 درصدش به
> جمهوري اسلامي راٌي ميدهد بدون
> اينكه بداند چه معجوني است
>
> امتـي کـه سی سال
> چ مثل ... توي سرش ميزنند و
> صدايـش در نمي آيد
> و بالا
> تر از همه ، امتي که در سال 57 با
> جمعيت پنج مليوني به استقبال
> امامش ميرود ، بعد از ده سال که اين
> رهبر ارمغاني جز فشار و گراني و
> تورم و جنگ و نکبت و مرگ براي ايشان
> نمي آورد ، اين بار با جمعيت ده
> مليوني به تشييع جنازه اش ميرود!
> ترا به خدا اين حدٌ بلاهت
> نيست؟
> اين امت
> اُمّتي كه ادّعا داريم هنر نزد
> اوست و بس - سروري تازيان را
> بدرازاي 508 سال تحمل کرد . در طي اين
> سالها عرب ، اموال ايرانيان را به
> غنيمت گرفت ، زنان آنان را کنيز و
> مردان آنان راغلام کرد. ايرانيان
> مـوالـي شدند . با اين عنوان ،
> ايرانيان را تحقيرها کردند، حق
> داشتن مقامهاي کشوري و نظامي رااز
> او گرفتنـد . عربها با موالي راه
> نمي رفتنـد و به آنان اجازه نمي
> دادند که بر جنازه عرب نماز بگزارد
> . موالي حق ازدواج با عرب را نداشت .
> موالي ميبايست پياده به جنگ برود و
> از غنـا ئم هم
> سهمي به او داده نميشـد . موالي به
> نام پيشين خود خوانده نميشد . او
> ميبايست به نام کسي که او را اسير
> کرده و يا در بازار برده فروشان
> خريده بود ، يا به نام يک عرب
> خوانده ميشد. ايرانيان خوش غيرت 508
> سال اين حقارت را به جان خريدند و و
> غير از حدود ده مورد جدي ، مقاومتي
> ديده نشـد. اين ، به حساب من ميشود
> يک مقاومت در هر 50 سال!!!
> فکر نکنيد که بعد از 508
> سال ايرانيان بيدار شدند و قيام
> کردند و حکومت خليفه را
> برانداختند. نه خير
> بايد يک مغول بنام
> هلاکو مي آمد و به حکومت عباسيان
> پايان ميداد.
> بعد از 508 سال نوکري
> عرب، حالا نوبت نوکري مغولان به
> مدت 300 سال بود . اگر متوسط مقاومت
> در مقابل اعراب 50 سال بود، در
> مقابل مغولان در يکصد سال اول
> هيچـگونه مقاومتي نشان داده نشد.
>
> قيام سربداران در
> خراسان بيش از يکصد سال پس از حمله
> مغول روي داد.
> پس از 300 سال آقايآن
> صفوي تشريف آوردند و تشيع را که
> خود از عباسيان و مغولان مخربتـر
> بود ، به ارمغان آوردند .
> اين ملت بي غيرت هيچوقت
> نتوانسته است کار مثبتـي براي
> مملکت اش انجام بدهد.
> بي خودي
> هم پُز تاريخ پُر فتوح دو هزار و
> پانصد ساله و هفت هزار ساله را هم
> به رُخ من نكشيد. جوابتان در كتاب
> "سازگاري ايراني" به قلم
> مهندس مهدي بازرگان است. حتــي اين
> احمق آفتابـــه به دست هم اين
> واقعيت را فهميده بود : وقتي بنا
> باشد ملتي به طور جدي با دشمن
> روبرو نشود ، تا آخرين لحظه نجنگد
> و بعد از مغلوب شدن سر سختي و
> مقاومت نكند ، بلكه تسليم اسكندر
> شود و آداب يوناني را بپذيرد ،
> اعراب كه مي آيند در زبان عربي
> كاسه گرمتر از آش شده صرف و نحو
> بنويسد يا كمر خدمت براي خلفاي
> عبّاسي بسته دستگاهشان را به
> جلال و جبروت ساساني برساند ، در
> مدح سلاطين تُرك چون سلطان محمود
> غزنوي آبدارترين قصائد را بگويد ،
> غلام حلقه بگوش چنگيز و تيمور و
> خدمتگزار و وزير فرزندانش گردد ،
> يعني هر زمان به رنگ تازه وارد در
> آمده به هر كس و نا كس تعظيم و خدمت
> كند ، دليل ندارد كه نقش و نام چنين
> مردم از صفحه روزگار برداشته شود.
> سرسخت هاي يك دنده و اصولي ها
> هستند كه در برابر مخالف و متجاوز
> مي ايستند و به جنگش ميروند يا
> پيروز ميشوند و با احياناً شكست
> ميخورند ووقتي شكست خوردند حريف
> چون زمينه سازگاري نميبيند و با
> مزاحمت و عدم اطاعت روبرو ميشود
> از پا درشان مي آورد و نابودشان
> ميكند.
> علاوه بر اين- ايراني
> كه امروز ميبينيد وجودش را مديون
> بُلشويك ها است. در سال 1907 انگليس
> ها و روسيه تزاري با هم توافقشان
> را كرده بودند كه ايران را بين خود
> تقسيم كنند و حتي انگيس ها از جنوب
> وارد شده بودند ايران شانس آورد در
> آن موقع انقلاب 1917 پيش آمد و
> برنامه اشغال ايران معوّق ماند.
>
> حسن نراقي در كتاب
> بسيار روشنگر " چرا در مانده ايم
> جامعه شناسي خودماني"
> ميگويد:
> اگر به سراسر اين تاريخ
> نگاه كنيد ،يا اغماض هاي جزئي ،
> سراسر آن يك طيف بكنواخت و تكراري
> و سينوسي است. قبيله اي دچار ظلم و
> ستم ، ركود و پس از آن رخوت ، بي
> تفاوتي و نوميدي ميشود ، يك قوم ،
> يك سركرده ، يك جريان ، يك همسايه
> فرصت را مغتنم ميشمارد در دستش
> شمشير و در كامش زبان چرب و وعده
> هاي فريبنده ولي در كلّه اش جز به
> غارت و تاراج ره هيچ چيز ديگري نمي
> انديشد. يعني براي فتح فقط زور
> بازو نياز است و ويراني و آتش زدن ،
> چه در اين مرحله استطاعت انديشيدن
> نه تنها عامل موٌثري نيست بلكه تا
> حدودي باز دارنده هم
> هست.
> فاتح ميشود ، قبلي ها
> را يا ميكُشد و يا فراري ميدهد ،
> جايش مينشيند تا از درون قبيله يك
> عده كه نه شهامت كشته شدن را
> داشتند و نه قدرت و يا شانس فرار ،
> به سرعت تغيير شكل ميدهند ، با
> فاتح به صورت كاسه داغ تر از آش
> همداستاني ميكنند ، ميشوند دست
> راستش!
> يحيي برمكي در خدمت
> هارون قرار ميگيرد ، خواجه نظام
> الملك ميشود همه كاره ملكشاه
> سلجوقي ، خواجه نصيرالدين طوسي مي
> شود دست راست خان مغول ، ميرزا
> ابراهيم كلانتر با هزار دوز و كلك
> حكومت را از زنديه ميگيرد و ميدهد
> به دست قاجاريّه . . . . . اما چون
> تدبير نيست ( و اگر هست اختصاصاً در
> جهت منافع شخصي به كار ميرود)
> برنامه ريزي نيست ، مديريّت
> پايدار نيست ، درايت نيست ، خيلي
> زود شمارش معكوس شروع ميشود. سراسر
> تاريخ گذشته مان را نگاه كنيد
> گرفتن به همت يك مرد نظامي انجام
> ميشود چون براي
> گرفتن فقط زور لازم است و آتش زدن
> و زبان درآوردن ، امّا وقتي اوضاع
> آرام شد مي بينيد كه ديگر حتي نادر
> شاهي كه براي ايراني ي سرافكنده ي
> بعد از صفويّه ، اين چنين اعتباري
> را فراهم آورده ، قادر به ادامه ي
> كار نيست چون تمرين سازندگي نكرده
> ، آمادگي و سواد لازم را براي كار
> ندارد ، بنابر اين همان رويّه ي
> نظامي را آنقدر ادامه ميدهد كه
> مردم براي تامين ماليات مجبور
> ميشوند دخترانشان را به تركمن ها
> بفروشند و وقتي ديگر به جان آمدند
> باز شروع ميشود ، روز از نو و روزي
> از نو . . . . .
> ميبينيد كه افتخار
> صادرات ناموس به دوبي و پاكستان
> چيز تازه اي نيست و قبلا هم مفتخر
> بوده ايم.
> اين از قديم اتان در
> اخيرِتان چه داريد؟ انقلاب
> مشروطيّت؟
> اگر فکر ميکنيد انقلاب
> مشروطيت کار اين خوش غيرتان بوده
> است اشتباه ميکند . اگر سفارت
> انگليس نبود و مشروطيت به نفع اش
> نبود ، انقلاب مشروطيت هم اتفاق
> نمي افتاد. رجوع كنيد به ديگ هاي
> پلو و خورشت در باغ سفارت انگليس
> توسط مشروطه طلبان .
> لطفا در ارائه ي
> افتخارات اخيرترتان زياد جلو
> نيائيد كه بوي گندش خفه مان ميكند.
>
> امتـي که هر بار
> پهلــواني زائيــد در برابرش صد
> ها خائن پس انداخت که آن پهلـوان
> را بکشنـد
> حتي ليـا قت داشتن
> همـان چيـزي را که امـروز دارد
> نـدارد
>
>
> امـــّـا
> من کيستم و اسمـم چيست ؟
> من هم يک ...
> هستم مثل تو با تمـام صفا ت بالا
> فقـــط منصف و راستگـــو
> يک ايرانـي بزرگ شده
> تهـران سـي و چنـد سالـم بود که
> عکـس آقا خميني را در
> مـاه و
> پشمــش را لاي قران
> ديــدم
> گفتم يا مرگ يا خميني و شاه را
> بيرون کـردم و
> امـام را به جايـش گذاشتم روزي که
> روزنامه هاي تهـران بزرگ نوشتنـد
> شـــاه رفــــت من خيابان پهلوي
> سه راه يوسف آبــاد بـودم و چه
> جشنـي بــود و شيرينـي پخـش
> ميکردنـــد- من ، يک مهنـــدس
> تحصيـــل کرده ، هنــوز نفهميــده
> بودم کـه چـه امـامي و تا کجــا به
> مـن فـرو رفتـه اسـت .
> بعـد که هـوا پـس
> شــد آمــدم آمريکــا من
> و امثــال من ايران را به اندازه
> کافـي آباد کـرده بوديــم و حالا> نوبـت آباد کـردن آمـريکــا> بـــود -
>

آن رضا شـاه دوم هم
> اگـر عقـلـي توي سـرش باشـد خـودش
> را براي ايـن امت بي> ليـاقتِ
> نا سپـاس سپـر بلا نميـکند . مگـر
> کـور است و نمي بينـد که هميـن مردم> با پـــدرش و با پـدر بزرگـش چـه
> کردند ؟
> اي جوان که خـون آ ن بـزرگـمـرد در
> رگـها يت جاري اسـت خودت را فـداي
> اين کــوفه اي ها نکــن مـردي
> ماننـد رضــا شــاه کبيــر به اين
> مملکت نه آمـده است و نه خوا هد
> آمـد و سپا س اين نا سپاسان را

-- S.Roshan ، Jan 8, 2010

این حکومت ضد مردمی ولایت مطلقه به زودی سقوط خواهد کرد مردم و جنبش سبز باید پایداری کنند و برای قیام 22بهمن اماده شوند.

-- sasan ، Jan 8, 2010

key iran az lose in kesafataye bi hame chiz khalas mishe. be omide irani azad.

-- بدون نام ، Jan 8, 2010

تمام این کارها باعث محبوب شدن هرچه بیشتر سروردلاوران ایرانی حاج اقا کروبی می شود . ما همه سرباز توائیم کروبی گوش به فرمان توایم کروبی. دست خدا و امام حسین همراهت باد مردم ایران به کروبی ارادت خاصی دارند .

-- علی ، Jan 8, 2010

بله، مرگ بر رادیو زمانه که جاسوس اسراییل شده و این اخبار دروغ را مینویسه.
تا کنون ٧٠ % جمعیت ایران جذب صهیونیستها شده اند.
سربازان امام زمان (عج) و برادران چماغ بدست و چاقوکش رهبر گل پرت میکنند و شما مینویسید گلوله.

-- هومن ، Jan 8, 2010

هر چه تبر زدی مرا ؛ زخم نشد جوانه شد

-- جنبش آزادیخواهی ، Jan 8, 2010

به نظر من توي اين مملكتي كه چنين ديوانه هايي زندگي مي كنند ديگر نمي شود زندگي كرد

-- عباس ، Jan 8, 2010

سخن از زبان ما می گویی ساسان

-- بدون نام ، Jan 8, 2010

من از ساكنين قزوين هستم . من متاسفم من معذرت مي خوام . قزوين يه زماني به مهمون نوازي معروف بود . اما افسوس كه يه مشت لات بي سرپا اين افتخارم از ما گرفت آقاي كروبي تو دل ما جا داري . قزوين همش اين پانصد نفر نيست

-- كيانوش از قزين ، Jan 8, 2010

پاسخشان را در روزهاي آينده و مخصوصا 22 بهمن در سراسر ايران و بويژه در شهر قزوين خواهيم داد. در قزوين با ميهمانمان بد رفتاري شد. آن را به حساب مردم قزوين نگذاريد. لات و لوتها و چاقوكشان و عربده كشان ولايت سوار بر ميني‌بوس و اتوبوس هر جايي هستند و تحت امر رهبرشان....

-- بدون نام ، Jan 9, 2010

من فکر می‌کنم جنبش سبز به اندازه کافی‌ به این پیر مرد ۷۴ ساله که حاضر شده به خاطر جوانان ایران کتک بخوره و زخمی بشه تا حالا بها نداده. احتمالا منتظریم تا خدای نکرده یه بلائی‌ سرش بیاد تا ازش شهید بسازیم. همون کاری که با منتظری کردیم. کروبی هم می‌تونست و هنوز هم می‌تونه پا رو وجدان خودش بذاره و تو این حکومت به هر جا می‌خواد برسه. درود به شرفت کروبی.

-- Hadi Sabz ، Jan 9, 2010

حرفهای روشن را دوباره بخوانید و فتوکپی کنید و آنرا قاب بگیرید و آنها را بنیوشید!

-- بدون نام ، Jan 9, 2010

آیا قوه قضیایی (عدالت پرور)یا نیروی امنیتی(امنیت گستر) کوچکترین اقدامی برای شناسایی یا دستگیری کسانی که به ماشین کروبی تیراندازی کردند انجام داده؟ اگر این اتقاق برای لاریجانی یا محسنی اژه ای می افتاد باز هم همینگونه بی تفاوت از کنار آن میگذشتند؟

-- خواننده ، Jan 9, 2010

این ...ها دیگه قاطی کرده اند

-- Darioush ، Jan 10, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)