تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

روح‌الله حسینیان استعفای خود را پس‌گرفت

روح‌الله حسینیان، نماینده اصول‌گرای تهران در مجلس روز گذشته تقاضای استعفای خود از نمایندگی مجلس را پس گرفت.

این نماینده مجلس، هفدهم دی‌ماه در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس، از نمایندگی استعفا کرد و از «مرگ سیاسی» خود خبر داد.

اعتراض به حمایت محمود احمدی‌نژاد از عملکرد اسفندیار رحیم‌مشایی، و حمایت علی لاریجانی، رئیس مجلس از ریاست علی‌اکبر محتشمی‌پور بر «کمیته دفاع از مردم فلسطین» از جمله دلائل استعفای این نماینده مجلس بود.


روح‌الله حسینیان

حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، استعفای روح‌الله حسینیان را «از باب امر به معروف و نهی از منکر» عنوان کرد و گفت که این استعفا نتایج خود را داشت.

به گفته آقای رسایی، روح الله حسینیان در پی دیدار با یک «مقام بلندپایه» استعفای خود را پس گرفته‌است.

روزنامه اعتماد نیز از دیدار روز گذشته روح‌الله حسینیان با آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران خبر داده‌است. بنا به این گزارش آقای حسینیان پس از «وعده به حامیان محمود احمدی‌نژاد برای اعلام انصراف از استعفایش» صبح دیروز به دیدار رهبر جمهوری اسلامی ایران رفت.

اعضای فراکسیون انقلاب مجلس موضوع دیدار آقای حسینیان با آیت‌الله خامنه‌ای را «دفاع از جایگاه خود و هم‌فکرانش در مجلس و دولت و خبر انصرافش از استعفا در مجلس هشتم» اعلام کرده‌اند.

روح‌الله حسینیان پس از «وعده به حامیان محمود احمدی‌نژاد برای اعلام انصراف از استعفایش» صبح روز چهارشنبه به دیدار رهبر جمهوری اسلامی ایران رفت

بنا به این گزارش «رفع سوءتفاهماتی درباره انتقاد حسینیان از نصب قاضی عسگر به عنوان جانشین محمدی ری‌شهری نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، بیان دغدغه‌های هم‌طیفی‌هایش درباره شرایط سیاسی اخیر کشور، انتقاد به نحوه اداره مجلس و گلایه از سبک اظهارنظرهای اسفندیار رحیم مشایی» از جمله مواردی است که قرار بوده در این دیدار به آن پرداخته شود.

حجت‌الاسلام روح الله حسینیان از اعضای سابق نهادهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی است و سمت مشاور سیاسی و امنیتی محمود احمدی‌نژاد را بر عهده دارد.


وی یکی از نمایندگانی است که با ارائه طرحی به مجلس خواستار کاهش مهلت فرجام‌خواهی محکومان به اعدام به اتهام «محاربه»، از ۲۰ روز به ۵ روز شده‌اند.

Share/Save/Bookmark

در همین رابطه:
استعفای روح‌الله حسینیان از نمایندگی مجلس

نظرهای خوانندگان

الان مسجل شد که جنگ گرگ ها در حاکمیت برای چپاول وغارت اموال مردم ایران واقعی و جدی است و به نقطه تعین تکلیف خود نزدیک شده است.حسینیان با گرفتن تکه استخوانی برگشت ولی واقعیت های مندرج در ان نامه معروف اش چه خواهد شد.

-- Hamid ، Jan 14, 2010

از اولشم معلوم بود که استعفاء یه بازی و تاکتیکه

-- بدون نام ، Jan 14, 2010

بخش دیگری از نمایشات در مجلس نمایشی نظام.!!!!!!!!!!

-- بدون نام ، Jan 14, 2010

استعفا دادن مرد مي‌خواد.
مگر به اين سادگي دزدي و غارت ملت را رها مي‌كند.

فريب اين سياه‌بازي‌ها را نخوريد. فقط به سرنگوني اين رژيم ضد ايراني و ننگين و جنايتكار و تجاوزگر بينديشيد. مگر آخوندها دست از منابع سرشار ايران برمي‌دارند.

ايرانيان ساده نباشيد.خيلي بايد بجنگيم تا كشورمان را از اين غاصبان پس بگيريم و ايراني آزاد و آباد بسازيم.

-- بدون نام ، Jan 14, 2010

اوضاع سیاسی ایران فعلا مثل بازار سید اسماعیل شده ...

-- دو ، Jan 14, 2010

وای وای چه حیف شد که پس گرفتی‌، گفتیم از دست تو یکی‌ راحت شدیم. چه قدر مواجبت رو زیاد کردن برگشتی‌ راستشو بگو؟

-- بدون نام ، Jan 14, 2010

مگر اخوند به همین سادگی از قدرت صرف نظر میکند؟ و انهم چه اخوندی!!!
این بیشرفها با زور امده اند وبا زور خواهند رفت.

-- NAM ، Jan 14, 2010

در روایت است که کسی خواست عمل خلاف عفت با حیوانی عظیم الجثه کند به سختی وسایلش را فراهم آورد. وقتی فارغ آمد دست به لعن و نفرین شیطان برداشت که ای لعنت بر شیطان ملعون که چه خاکی بر سر کردم. ناگه نهیبی از ابلیس برآمد که ای فاسق چرا مرا دشنام می دهی آنچه که به ذهن تو رسید و رفتاری که بر آن حیوان در مانده کردی به عقل من شیطان هم نمی رسید!

-- احمد ، Jan 14, 2010

اين ...، قاتل و جاني است و شرارت از چشمهايش مي بارد
حيف كه شرش از مجلس كم نشد

-- منصور ، Jan 14, 2010

جناب روح الله حسینیان که ادعّا می‌کنند:
« نفت را آيت الله كاشاني ملي كرده و مصدق نه مبارز بود و نه مردمی» ــ‌ با داستان قتل های زنجیره ای و حمایت از «سعید امامی» بر سر زبان‌ها افتاد. نوع نگاه «عالیجناب خاکستری» به نهضت ملّي شدن صنعت نفت و کاستن از قدر و منزلت دکتر مصدق، یادآور رفتار چندش‌آور «دکتر مظفر بقايي» است. حسینیان هم با بد و بیراه گفتن به دکتر مصدق، صفا می‌کند. در مناظره با «احمد زیدآبادی» که اکنون زندانی آقایان است ــ تا توانست روی مصدق خط کشید و به او پیله کرد. (۱۴ اسفند سال ۱۳۸۴)
زمانی که در شیراز و روستای «صغاد» و مدرسه حقانی قم بود، شاید تصور نمی‌کرد بعدها پایش را در کفش «پرویز ثابتی» و «عضدی» و «رسولی» خواهد کرد و برای این و آن پاپوش خواهد دوخت و خودش را با این توجیه که «همه آنها بعين‌الله است»، بازی خواهد داد.
آیا پدربزرگ و جدّ حسینیان که (می‌گوید) از نیکان زمانه خود بوده‌اند، پدر خوبش و یا، برادرش که (می‌گوید) در جبهه بستان به خاک افتاده، تصور حال و روز امروز او را می‌کردند؟
آیا خودش فکر می‌کرد روزی در خانه بزرگ و مجلل «امير هوشنگ دولو قاجار»، از شاهزادگان وابسته به دربار پهلوي، صاحب اختیار اسناد ملی بشود و خدا را هم بنده نباشد؟ آیا فکر می‌کرد روزی اقرار کند:
«ما خودمان یک زمان قاتل بودیم»؟

-- همنشین بهار ، Jan 14, 2010

از قدیم گفته میشد که آخوند که سواره خر شد ، تا خر را نکشید پایین نمیاد . راه طولانی است ولی ۱۰۰در ۱۰۰ به اونجا میرسیم .

-- شرمنده از ۵۷ ، Jan 14, 2010

این اقا بعد ازترور یک دانشمند احساس ضعف وشکستش درمان شدو برگشت

-- ارمان ، Jan 14, 2010

خوابند وزیران و خرابند وکیلان

بردند به غارت همه سیم و زر ایران

این چه مسخره بازی است که به نام نماینده این ملت بدبخت در این تئاتر بازی میشود. آقایان به مشکلات روانی‌ مبتلا شده اند که باید همدیگر را تییدکنند. کجاست تفکر انقلاب مشروطیت؟

-- دکتر میر حسین ، Jan 15, 2010

Ostade mohtaram v geranghadreh mortazavi aghaye hoseinian ast.

-- بدون نام ، Jan 15, 2010

حتما با یک پس گردنی که خورده استعفایش را پس گرفته.

-- نادر ، Jan 15, 2010

تنها چيز يكه ممكن است ايران را از نكبت وجود اخوند ها و ايت الله ها و اين جلادي ها و توتاليتاريسم وحشتناك موجود پاك كند ، مرگ تك تك و همه ان افراد است، با همه اراذل و دزدان وزير و سردار و وكيل و بسيج دور وبرشان.. گنجي مي گويد بايد با انها عطوفت كرد و اغفال ( خمين وار) وعده داد كه بعد از تغيير حكومت همه شان را روي چشم مي گذاريم و بخشش عمومي ، و گرنه اگر به كسي بگويي بعدا تكه تكه اتت مي كنيم ، كه به اين اساني ها نمي رود. ايشان بعدا معلوم شد فقط قصدش حفظ وضع موجود و ولايت كريه است. خود گنجي و اين ها به هيچ قيمتي خودشان نمي روند. اگر بتوانند تا اخرين ايراني را مي كشند ، و نمي روند. مگر خودشان و ايده الوژي شان توسط مردم كشور بطور واقعي دفن شوند.

محض اطلاع، خانه بسيار بزرگ داخل كوچه ما كه از 6 سال مال يكي از پشمالوهاي دهاتي حكومتي بود كه در تمام مدت معلوم نبود ايشان مال كدام وزارت خانه يا ارگان است و خانه شان هميشه كاملا بسته ورفت وامد ها محرمانه ، يك هفته است فروخته ، و معلوم نيست با حداقل 7 ميليارد تومان پولش كجا اسباب كشي كرده .

-- سيد محمد علي قريشي عرب زاده اصل ، Jan 15, 2010

He is a criminal like Mortazavi..

-- بدون نام ، Jan 15, 2010

It looks that Dr.! Mir Ahmadi made a solution to make an agreement between all the
Groups!!!

-- Iranian ، Jan 15, 2010

از اولش هم معلوم که این هم از اون عشوهای .... ..فکر میکنه مردم با این حرف ...میشن. تو دین ایمانتو به مال و قدرت فروختی حالا ازش به این راحتی دست بکشی. خالی بندی هم حدی داره. ........

-- روزبه ، Jan 16, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)