تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

استعفای روح‌الله حسینیان از نمایندگی مجلس

روح‌الله حسینیان، نماینده اصولگرای تهران در مجلس در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس، از نمایندگی استعفا کرده و از «مرگ سیاسی» خود خبر داده‌است.

این نماینده حامی محمود احمدی‌نژاد در متن استعفای خود که امروز پنجشنبه منتشر شد، نوشته‌است: «من خود را سرخورده و شکست خورده می‌بینم هنگامی که کسانی در دفاتر مسئولان نظام جمهوری اسلامی حاکم شده‌اند که ۱۸۰ درجه با رهبری زاویه دارند.»


روح‌الله حسینیان

وی در این نامه نوشته‌است پس از ۱۲ سال مبارزه با اصلاح‌طلبان امروز می‌بیند که هر اقدامی را برای سرکوب اصلاح‌طلبان آغاز کرده، «پارلمان‌تاریست‌های حرفه‌ای» نقش برآب کرده‌اند.
وی در این نامه نوشته‌است:

«امروز خود را ناتوان‌تر از همیشه می‌یابم.»

حجت‌الاسلام روح الله حسینیان (با نام مستعار خسرو در دستگاه اطلاعاتی)، قاضی و از مقامات اطلاعاتی و سیاسی جمهوری اسلامی است.
سمت مشاور سیاسی و امنیتی محمود احمدی‌نژاد از جمله سمت‌های او است.

روح‌الله حسینیان از اعضای سابق نهادهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی، در نامه امروز خود همچنین گفته‌است نیروهای بسیج و انتظامی به «بهانه‌های مختلف در دادگاه‌های نظامی مورد تحقیر و ظلم قرار گرفته‌اند.»

«هر اقدامی را برای سرکوب اصلاح‌طلبان آغاز کرده‌ایم، پارلمان‌تاریست‌های حرفه‌ای نقش برآب کرده‌اند»

به گزارش خبرگزاری فارس، وی در ادامه این استعفانامه آورده‌است:
«جناح اصلاح‌طلب نزد رئیس عزیزتر و ارزشی‌تر شدند و هر روز ما مطرودتر و بی‌خاصیت‌تر. من خود را موجودی شکست خورده و سرخورده می‌بینم وقتی می‌بنیم ریاست کمیته دفاع مجلس یکی از فتنه‌گرانی است که از بانیان اتهام تقلب در انتخابات بود. وقتی می‌بینم مجلس اصولگرا نماینده‌ای را برای این کمیته انتخاب می‌کند که تا دیروز علناً از یکی از سران فتنه دفاع می‌کرد و یک روز از عمرش را در راه مبارزه نگذرانده و تنها با تاجران کویتی می‌نشیند و برمی‌خیزد و رسالتش توزیع آدامس در بین نمایندگان است.»

اشاره آقای حسینیان به «بانیان اتهام تقلب در انتخابات» می‌تواند به علی‌اکبر محتشمی‌پور ریاست ستاد صیانت از آرای میرحسین موسوی باشد.
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با وجود فشار نمایندگان اصولگرا، تاکنون آقای محتشمی‌پور را از سمت خود برکنار نکرده‌است.

روح الله حسینیان همچنین در بخشی از این نامه درباره نیروی بسیج و نیروهای انتظامی می‌نویسد: «اینان با تمام وجود مورد تحقیر و ظلم دادگاه‌های نظامی قرار می‌گیرند، تمام بدنه تحت تعقیب قرار می‌گیرند. فرماندهان مورد اذیت و توهین قرار می‌گیرند؛ ولی هیچ کس دفاعی نمی‌کند و هیچ‌کس نمی‌پرسد نیرویی که می‌خواهد از امنیت مردم و ارکان نظام دفاع کند با این روحیه زخم‌خورده چگونه و چرا؟»

وی در مورد «مسئولان دفاتر نظام جمهوری اسلامی» گفت:
«من نمی‌دانم اگر به کارگیری این افراد چندچهره به مصلحت می‌باشد آیا سرخورده شدن صدها مانند من هم مصلحت این نظام است؟»

روح‌الله حسینیان: نیروهای بسیج و انتظامی به بهانه‌های مختلف در دادگاه‌های نظامی مورد تحقیر و ظلم قرار گرفته‌اند

این نماینده حامی محمود احمدی‌نژاد می‌نویسد:
«بسیاری از تصمیمات را نمی‌فهمم، بسیاری از رفتارها را سوراخ کردن کشتی انقلاب می‌دانم، بسیاری از الطاف کریمانه به منافقان را ساختن جدار بر مردمی بی‌معرفت می‌دانم.»

علی مطهری، از اعضای فراکسیون اصولگرای مجلس، آقای حسینیان را به خاطر درخواست سریع‌تر شدن اعدام بازداشت‌شدگان «دارای روحیات افراطی و تند» نامید.

روح‌الله حسینیان به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان حامی دولت چند روز پیش طرحی دوفوریتی را به مجلس ارائه کرده و در آن خواستار کاهش مهلت فرجام‌خواهی محکومان به اعدام به اتهام «محاربه»، از ۲۰ روز به ۵ روز شداند.

آقای حسینیان در بخشی از نامه خود آورده‌است: «می‌دانم که کینه‌توزان از این به بعد تحلیل‌ها خواهند کرد و خواهند گفت که نتیجه تندی و افراط، این است.»

روح ‌الله حسینیان پس از قتل‌های زنجیره‌ای و اعلام خبر خودکشی سعید امامی در زندان، به شدت از وی دفاع کرد. آقای حسینیان در سال‌های گذشته ریاست مرکز اسناد انقلاب اسلامی را بر عهده گرفت.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

مظلوم نمایی این عنصر جانی و آدمخور و جرثومه فساد از نوع مظلوم نمایی فیروز ابادی است که فکر می کنند با این مظلوم نمایی ها عده ای ساده لوح را بفریبند. از آنجائیکه بخوبی میدانند که از عهده دفاع از عملکردهای خود و دستگاه های امنیتی و نیروی های انتظامی بر نمی ایند این تاکتیک فرار به جلو ر راه انداخته اند که جای ظالم و مظلوم را عوض کنند. همه بخوبی میدانند که رئیس مجلس یعنی علی لاریجانی دشمن اطلاح طلبان است و به هیچ وجه منافع دوستان اش از جمله این ... را به منافع اطلاح طلبان ترجیح نمی دهد.

-- علی دهقانی ، Jan 7, 2010

روح‌الله حسینیان، «من خود را سرخورده و شکست خورده می‌بینم»! این آخوند واپسگرا و آدم کش، از اینکه اعدام مخالفان این حکومت فاسد، سریع انجام نمی شود، خود را سرخورده و از مرگ سیاسی خود خبر می دهد! این خبر را باید به ملت ایران تبریک گفت.
تیم آدم کشان حکومت اسلامی،

-- Hasani ، Jan 7, 2010

خدا را شکر- مثلی است که میگوید: یک مو از خرس کندن هم غنیمت است- بهتره بره سوریه به دکوراسیون خانه آینده اش بپردازد.

-- محمد از دوبی ، Jan 7, 2010

متاسفانه در این خبر از ارائه نام کامل ۳۶ نماینده و حوزه های انتخابیه آنها اطلاع نداده اید . لطفآ بری اطلاع لیست کامل نام و حوزه انتخابی این نمایندگان همراه با عکس آنها را برای تکمیل خبر منتشر فرمایید.

-- Mohammad ، Jan 7, 2010

اگر اينکار را زودتر ميکرد بهتر بود ايشان هم از قيافۀ مظلوم مرتضوی برخردار ميباشند. استعفاها ترس از مردم هم هست ميخواهد اولين کسی باشد مث صدام در هتل زير زمينی مستقر شود اگر بدست ملت بيافتيد!

-- jahan ، Jan 7, 2010

برو ... نا نماینده مفت خور...راستی لایحه اعدام محارب در پنج روزت به کجا رسید؟
ضمنا یه کمم دقت کنین متوجه میشین که به اختلاف شدید جناح های حاکمیت هم اعتراف کرده.

-- حسام ، Jan 7, 2010

جنگ زرگری و خانوادگی در مجلس «دود و وافور.» این استعفا مورد قبول رهبر واقع نشده و ایشان در جای خود سفت تر خواهد نشست. تضمین.

-- تضمین ، Jan 7, 2010

پس بر خلاف آنچه می گویند ومی شنویم ،در جمع هواداران احمدی نژاد آدم خ..دار پیدا می شود.

-- بدون نام ، Jan 7, 2010

نکنه دست به خودکشی بزنه؟؟‌خیلی ناراحت میشیم ها!!!!!!!!

-- Naazi ، Jan 7, 2010

این جانی آدم کش بین همردیف های خودش به خسرو ... معروف بوده. با مطالعه ی گذشته ی او به فساد اخلاقش بیشتر پی خواهید برد .
این جانی ها باید در کشور بمانند . تا در حکومت آینده در دادگاه های عمومی مردمی محاکمه شوند و بهای جنایاتشان را بپردازند.
ترحم بر پلنگ تیز دندان
ستمکاری بود بر بقیه مردم آزاده ایران.

-- مسعود ، Jan 7, 2010

از نمايندگي استعفا كردي از دست مردم آزاديخواه ايران كه نمي‌تواني فرار كني؟

-- بدون نام ، Jan 7, 2010

in agha bekhateri moresavi esteva dadeand ishon rasi nistand yk moo az sare mortasavi kamm shavad.

-- hosin ، Jan 7, 2010

فکر می‌کنم که این یک تاکتیک است برای نجات قاضی مرتضوی.

-- بدون نام ، Jan 7, 2010

واقعا ایشان ناراحتند که چرا ٨٠درصد مردم ایران سریع اعدام نمیشوند که این قاتل مفتخور حق مردمو راحتتر بچابه!

-- مینا ، Jan 7, 2010

فکر خوبی هست، اول استعفاء بعد محاکمه!! این آقا روی همه جنایتکاران را سفید کرده. به امید آزادی. کوشا

-- کوشا ، Jan 8, 2010

با کمال پررویی می‌گوید اصلاح طلبان را سرکوب کردیم ولی نشد! وقاحت تا به کجا؟

-- امید ، Jan 8, 2010

از حالا فکر فراره ، این آقا چیزی که نداره همون ... است و غیرت و شرف و ....

-- علی ، Jan 8, 2010

سر دسته اصحاب سه شنبه و استعفا ؟ اینقدر ساده نباشید.
این فقط یک بیانیه سیاسی بود که خواسته بود اهمیتش رو نشون بده ! وقتی یک کسی این مدلی میگه به این دلایل میخوام استفعا بدم و دیگه نباشم یعنی اینکه یا جای منه اینجا و حرف من یا جای اینهایی که توی بیانیه گفتم و حرف اونها .
معمولا هم وقتی کسی این حرف رو میزنه از قبل خودش میدونه که نتیجه چیه .

-- HIM ، Jan 8, 2010

آقای حسینیان همکار دو سعید جنیاتکار بود امامی و مرتضوی. سعید امامی که واجبی خور شد وسعید مرتضوی نیز به زودی چیز خور میشود. شاید سعید مرتضوی رابطه اش را با او لو داده است . و شاید حسینیان میخواسته سید علی را لو دهد. جنایتکاران حاکم بر ایران روابط مافیایی دارند. راس سید علی است.

-- بدون نام ، Jan 8, 2010

سياه‌بازي آخوندي

«مجلس با استعفاي حسينيان مخافت مي‌كند
محمد دهقان، عضو هیأت رئیسه‌ی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت، حضور روح‌الله حسینیان در مجلس مفید است و مجلس با استعفای او مخالفت می‌کند. دهقان در عین حال استعفا را حق نمایندگان دانست و گفت، نمایندگان پس از شنیدن دلایل ایشان اگر این دلایل را قانع‌کننده بدانند شاید به این استعفا رأی مثبت بدهند. وی به قسمت‌هایی از استعفانامه‌ی روح‌الله حسینیان، نمایند‌ه‌ی اصول‌گرای مجلس ایران، اشاره کرد که گفته بود، «من خود را شکست‌خورده و سرخورده می‌بینیم، وقتی می‌بینم ریاست کمیته‌ی دفاع مجلس یکی از فتنه‌گرانی است که از بانیان اتهام تقلب در انتخابات بوده است». محمد دهقان خاطرنشان ساخت که منظور حسینیان در اینجا آقای محتشمی، مسئول کمیته‌ی دفاع از فلسطین است و افزود، با توجه به مواضع محتشمی در انتخابات و بعد از آن باید در این زمینه‌ فکری اساسی شود و اگر محتشمی کنار برود، اشکالی پیش نمی‌‌آید چرا که وی مواضعی در انتخابات داشته که برای نظام قابل قبول نیست. »

-- بدون نام ، Jan 8, 2010

این اقا دیده اوضاع جمهوری اسلامی به هم ریخته و همین روزهاست سقوط کند گفته ابرومندتر اینکه استعفا بدهم و زودتر دست حاج خانم و بچه ها رو بگیرم و از ایران فرار کنم .بقیه کله گنده های رژِیم هم همین کار را می کنند استعفا و بعدش فرار به خارج از ایران راه ابرومندانه بی خطر برای خانواده شان و

-- قلی ، Jan 8, 2010

آقای حسینیان یکروز باید منتظر قصاص برای قتلهای زنجیره ای باشد. ملت ایران جنایتهای ای مرد خیبث را هرگز فراموش نخواهد کرد. به امید آن روز
محمود

-- محمود ، Jan 8, 2010

این هم جز, برنامه انسان کشی جمهوری اسلامی ست که خواهان آن است که سرعت سرکوبی مردم بی دفاع را بی افزایندو در واقع گروهی که به رهبری خمینی در سا لهای 60 و 67 موافق کشتار هر مخالف سیاسی بوده. نمایشی بی فرجام
آ/

-- آرمان ، Jan 8, 2010

شاید قصد انجام فریضه دینی اسلام ناب ولایتی یعنی قتلهای زنجیره ای را که چندیست معطل مانده را دارد و مشغله نمایندگی این فرصت را از او گرفته

-- بدون نام ، Jan 8, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)