تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

درباره ما

راديو زمانه، که از سيزده مردادماهِ سال هزار و سيصد و هشتاد و پنج خورشيدی، مصادف با شب صدمین سال مشروطیت، فعاليتِ خود را آغاز کرد، راديو-وب‌سايتی است برای انتقال اطلاعات، تحليل و برنامه‌های آموزشی يا تفريحی. مخاطب اصلی زمانه، جامعه‌ی جوان ايرانی است و همه‌ی برنامه‌های اين راديو-وب‌سايت بر پايه‌ی کوشش برای فهم نيازها و خواست‌های ايرانيان تهيه می‌شود.

در سال 2004 و با همت ايرانيانی مانند فرح کريمی، نماينده‌ی پارلمان هلند، بودجه‌ای در اين پارلمان به تصويب رسيد تا رسانه‌ای فارسی‌زبان، با هدف تعامل فرهنگ‌ها و پيشبردِ آرمان حقوق بشر، در آمستردام بنيادگذاشته شود. منبع مالی اصلی راديو زمانه، بودجه‌ی مصوب پارلمان هلند است که در اختيار يک نهادِ رسانه‌ای مستقل با عنوان Press Now قرار گرفته است.

زمانه تلاش می‌کند به معيارهای اخلاقی و حرفه‌ای روزنامه‌نگاری، حقوق بشر و آزادی بيان و ارزش‌های جهان‌شمولِ دموکراتيک پايبند باشد و روزنه‌ای برای جوانان ايرانی به روی جهان به شمار رود. راديو زمانه می‌خواهد با بهره‌گيری از روزنامه‌نگاران، نويسندگان و برنامه‌سازان جوان، افق‌های تازه‌ای را در نگريستن به مسائل درون ايران بگشايد.

اين راديو-وب‌سايت به روی خوانندگان و شنوندگان خود باز است. هر شنونده يا خواننده‌ای می‌تواند برنامه‌ساز يا نويسنده‌ی زمانه باشد. بيشترين دادوستد با مخاطب، از مهم‌ترين اهدافِ زمانه است.


رئیس هیأت نظارت:
ببِژن مشاور
moshaver [at] radiozamaneh.com

مدیر:
آرین دوولف
director [at] radiozamaneh.com

سردبیر:
فرید حائری‌نژاد
farid [at] radiozamaneh.com


* متن کامل بيانيه مطبوعاتی راديو زمانه را برای آغاز رسمی کار خود در اينجا ببينيد

* متن سياست رسانه ای زمانه به صورت آنلاين (نسخه PDF - انگليسی) در اينجا در دسترس شما ست

برای اطلاعات بيشتر در باره نحوه کار و سياست زمانه وبلاگ زمانه را ببينيد


آخرین ویرایش اطلاعات بالا: ژوییه 2009

Share/Save/Bookmark