تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

ممانعت از حضور موسوی در مراسم درگذشت یکی از بستگانش

نیروهای امنیتی از شرکت میرحسین موسوی، از رهبران مخالفان دولت در مراسم درگذشت یکی از بستگان نزدیکش جلوگیری کردند.

به گزارش وب‌سایت کلمه، ماموران امنیتی با کنترل مسجدی که مراسم سومین درگذشت بهرام سلیمی، پدر همسر دختر میرحسین موسوی در آن برگزار می‌شد، مانع از ورود وی به مسجد شدند.


سه تن از فرزندان بهرام سلیمی در جنگ هشت ساله ایران و عراق کشته شده‌اند و تعداد زیادی از رزمندگان دوران جنگ و خانواده‌های فرمانده‌هان کشته شده در جنگ در این مراسم حضور داشتند.

بنا به این گزارش لباس شخصی‌ها و نیروهای امنیتی این مراسم را «به شدت» کنترل می‎کردند و نام میرحسین موسوی را از پیام تسلیتی که وی به همراه جمعی از دوستان و آشنایان این خانواده به روزنامه‎ها داده بودند، حذف کردند.

روز گذشته، سه‌شنبه نیز نیروهای امنیتی با استقرار دربرابر منزل شخصی مهدی کروبی، یکی دیگر از رهبران مخالفان دولت مانع از دیدار افراد دیگر با وی شدند.

منزل این نامزد معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری از روز عید قربان در هفته گذشته در کنترل نیروهای امنیتی بود و از هرگونه دیدار با وی ممانعت می‌شد.

در چندین ماه اخیر ماموران امنیتی بارها از ملاقات افراد مختلف با میرحسین موسوی و مهدی کروبی جلوگیری کرده‌اند و گفته می‌شود که دادستاتی در این رابطه حکم قضایی صادر کرده‌ است.

ماموران امنیتی با کنترل مسجدی که مراسم سومین درگذشت بهرام سلیمی، پدر همسر دختر میرحسین موسوی در آن برگزار می‌شد، مانع از ورود وی به مسجد شدند

شهریور ماه گذشته محمدرضا خاتمی، دبیرکل سابق جبهه مشارکت هنگام مراجعه به دفتر میرحسین موسوی، برای دیدار با وی به صورت موقت بازداشت شد.


۲۴ شهریور ماه نیز نیروهای امنیتی با تفتیش و بازرسی دفتر میرحسین موسوی، وسایل، کتاب‌ها و کامپیوترهای دفتر را جمع‌آوری کرده و با خود بردند.

نخست وزیر پیشین ایران ۲۹ آبان ماه جاری در پیامی به مناسبت فرارسیدن آذر ماه و روز دانشجو، نسبت به راه‌اندازی «آشوب‌های ساختگی» از سوی حکومت هشدار داده بود.

وی در بخشی از این پیام آورده بود: «مستبدان، روز به روز تنهاتر می‌شوند و به همه چیز و همه کس گمان بد می‌برند، دوستان دیروزشان را از خود می‌رانند»

Share/Save/Bookmark

در همین رابطه:
استقرار نیروهای امنیتی در برابر منزل کروبی
هشدار موسوی به راه‌اندازی آشوب‌های «ساختگی» از سوی حکومت

نظرهای خوانندگان

واضعیت حکومت را ببینید که حتا از سایه ی موسوی هم می ترسد. عجب نیرومند است این مرد بزرگ این موسوی، این کاوه ی دوران.و هم البته مرگ بر ضحاک خونآشام. گفته می شود حتا گلاب بروتان مستراب رفتم موسوی را هم رهبری زیر نگاه تند و تیزش دارد.

-- بدون نام ، Nov 24, 2010

مملکته داریم؟!

-- فرهاد ، Nov 24, 2010

هما نگونه که جناب میر حسین هم فرمودند اقتدارگرایان روز به روز تنها تر میشوند و ان خودیهائی که در مسجد بوده اند بیشتر متوجه شدند که ارباب با خلق در بند چه می کند . اقتدارگرایان از نام میر حسین هم میترسند چندروزی دیگر از نام حسین هم خواهند ترسید.

-- aria iranee ، Nov 25, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)