تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

استقرار نیروهای امنیتی در برابر منزل کروبی

نیروهای امنیتی امروز، سه‌شنبه دوم آذرماه با استقرار دربرابر منزل شخصی مهدی کروبی، از رهبران مخالفان دولت مانع از دیدار افراد دیگر با وی شدند.

به گزارش وب‌سایت سحام نیوز، پایگاه اطلاع‌رسانی حزب اعتماد ملی نیروهای امنیتی هفته گذشته نیز از روز عید قربان تا صبح امروز در برابر منزل شخصی مهدی کروبی مستقر بودند و از هرگونه دیدار دوستان و آشنایان به منظور «دید و بازدید اعیاد اسلامی» ممانعت کردند.


خانه کروبی پس از حملات شهریور ماه

در ماه‌های گذشته ماموران امنیتی بارها از دیدار افراد مختلف با میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد معترض به نتایج دهمین انتخابات ریاست جمهوری جلوگیری کرده‌اند.

خانواده‌های مهدی و حمید باکری، دو تن از فرمانده‌هان کشته شده در جنگ ایران و عراق و آیت الله بیات زنجانی، از مراجع تقلید منتقد دولت از جمله افرادی هستند که در ماه‌های اخیر دیدار آنها با مهدی کروبی با داخالت نیروهای امنیتی مواجه شده‌است.

محمدرضا خاتمی، دبیرکل سابق جبهه مشارکت نیز ۲۱ شهریور ماه هنگام دیدار با میرحسین موسوی، از رهبران مخالفان دولت به صورت موقت بازداشت شد.

بر اساس گزارش‌ها، دادستانی تهران برای جلوگیری از دیدار مراجعه‌کنندگان با میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دستور قضایی صادر کرده‌است.

نیروهای امنیتی هفته گذشته نیز از روز عید قربان تا صبح امروز در برابر منزل شخصی مهدی کروبی مستقر بودند و از هرگونه دیدار دوستان و آشنایان به منظور «دید و بازدید اعیاد اسلامی» ممانعت کردند

از سوی دیگر در شهریورماه گذشته نیز در پنج شب پی‌درپی منزل مهدی کروبی مورد حمله لباس شخصی‌ها قرار گرفت.

این حملات در پنج شب ماه رمضان و همچنین در روز قدس صورت گرفت که طی آن افزون بر خسارات سنگین به خانه مهدی کروبی، از رهبران مخالفان دولت کنونی ایران، چند نفر از جمله محافظ کروبی نیز زخمی شدند.

۲۴ شهریور ماه نیز نیروهای امنیتی با تفتیش و بازرسی دفتر میرحسین موسوی، وسایل، کتاب‌ها و کامپیوترهای دفتر را جمع‌آوری کرده و با خود بردند.

پس از وقایع انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در ایران، مقامات دولتی این کشور و طرفداران دولت از این وقایع به‌عنوان «فتنه» و از میرحسین موسوی و مهدی کروبی به‌عنوان «سران فتنه» یاد می‌کنند.

در یک سال گذشته، بارها حامیان دولت و برخی از نمایندگان مجلس خواهان محاکمه رهبران مخالف دولت شده‌اند اما مقامات قوه قضاییه این کشور می‌گویند که محاکمه موسوی و کروبی به دلیل «مصالح نظام» به تأخیر افتاده‌است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

سران فتنه به دست مردم در خانه هاي خود حبس شده اند و از اين بهتر شكنجه كجا سراغ داريد كه كسي در بين مردم جايگاهي نداشته باشد و از ترسش هميشه در خانه بماند و اين سران فتنه بايد آنقدر بمانند تا با ذلت و خواري جانشان دربياد.

-- بدون نام ، Nov 23, 2010

سران فتن روحانیت در تمامیتش است مگر دو سه نفری! البته که بزودی زمین لرزه ای عظیم سراسر ایران وبا زده را خواهد لرزاند.
مرگ بر اصل ولایت فقیه
زنده باد ایران
زنده باد انقلاب سبز

-- بدون نام ، Nov 24, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)