تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

افزایش نمايندگی‌های صدا و سيما

عزت‌الله ضرغامی، رئيس سازمان صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران از افزايش دفاتر نمايندگی‌های اين سازمان در خارج از ایران خبر داد.

خبرگزاری مهر گزارش داد، ضرغامی در ديدار با مديران و مسئولان خبر نمايندگی‌های صدا و سيما در خارج از ایران گفت دفاتر جديد نمايندگی صدا و سيما در کشورهای مختلف راه‌اندازی خواهد شد.


ضرغامی در اين ديدار افزود: «بقاء و ماندگاری شبکه‌های متنوع راديويی و تلويزيونی صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران در حوزه برون‌مرزی نيازمند ارتباط مستمر با مخاطبان اين شبکه‌ها با هدف آشنايی با ميل و نياز آن‌ها است.»

روز ۹ مردادماه نيز، حسينی، رئيس مرکز امور بين‌الملل سازمان صدا و سيما در همايش مديران خبر نمايندگی‌های اين سازمان با بيان اين که هم‌اکنون ۲۰ دفتر در خارج از ایران فعال‌اند، گفته بود: «در مناطق ديگری نيز به دفتر نياز داريم.»

رئيس امور بين‌الملل صدا و سيما: «جنگ رسانه‌ای و جنگ نرم بر ضد جمهوری اسلامی به طور رسمی و علنی به‌ويژه پس از انتخابات آغاز شده است.»

رئيس مرکز امور بين‌الملل سازمان صدا و سيما در اين مراسم گفت: «جنگ رسانه‌ای و جنگ نرم بر ضد جمهوری اسلامی ايران به طور رسمی و علنی به ويژه پس از انتخابات آغاز شده است.» وی ادامه داد: «هم اکنون تنها رسانه‌ای که در برابر استکبار خبری رسانه‌ای جهان سينه سپر کرده است رسانه ملی است و دفاتر بايد ديده‌بان اين رسانه در رصد کردن تحولات باشند.»

وی تاکيد کرد: «دفاتر بايد سريع‌تر و چابک‌تر حرکت کنند و با شناخت رقيب، قدرت تحليل مسائل و رويدادهای آينده را داشته باشند.»

رئيس مرکز امور بين الملل سازمان صدا و سيما گفت: ‌«هم اکنون در غرب تصور بسياری از افراد درباره ايران ۱۸۰ درجه با واقعيت متفاوت است که بايد اصلاح شود.»

نقش و جايگاه صدا و سيمای جمهوری اسلامی همواره مورد انتقاد مخالفان دولت بوده است. اين مخالفت‌ها پس از انتخابات دهمين دوره‌ی رياست جمهوری در ايران گسترش بيش‌تری يافت.

مخالفين، صدا و سيما را به‌عنوان رسانه‌‌ای پيروی سياست‌های حکومت و دولت ايران می‌دانند که در آن نظرات مخالف و گوناگون به‌هيچ وجه بازتاب نمی‌يابد.

از سوی ديگر حاميان دولت از نقش صدا و سيما، به‌ويژه در وقايع پس از انتخابات، پشتيبانی می‌کنند.

دو روز پيش محمود احمدی‌نژاد، رئيس جمهوری ايران در جمع خبرنگاران گفته بود: «صدا و سيما در صف مقدم رويارويی با طراحی‌های فتنه‌انگيز دشمنان بشريت است.»

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)