تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

آلمان «سوم» جام جهانی شد

تیم ملی آلمان موفق شد تا در یک بازی زیبا با پیروزی سه بر دو در برابر اروگوئه برای چهارمین بار مقام سوم مسابقات جام جهانی را از آن خود کند.

دو تیم آلمان و اروگوئه که شنبه شب در جریان بازی رده بندی مسابقات جام جهانی ٢٠١٠ آفریقای جنوبی به مصاف یکدیگر رفتند با ارائه یک بازی جذاب یکی از زیباترین مسابقات این جام را رقم زدند. انگیزه هر دو تیم برای کسب مقام سوم سبب شد که این بازی پنج گل داشته باشد.


چهارمین مقام سومی آلمان در جام جهانی، عکس از فیفا

نیمه اول این بازی با گل دقیقه ١٩ توماس مولر برای آلمان و گل دقیقه ٢٨ دیگو پرز برای اروگوئه به پایان رسید.

نیمه دوم اما پر هیجان‌تر از نیمه اول ادامه یافت و در نهایت این آلمان بود که با گل های دقیقه ٥٦ مارسل یانزن و ٨٣ سامی کدیرا در برابر گل دقیقه ٥٠ دیگو فورلان پیروز این میدان شد تا بازیکنانش مدال سومی این جام را بر گردن خود بیاندازند.


دیگو فورلان و یارانش در مقام چهارم جام ایستادند، فیفا

تیم آلمان با نمایشی قدرتمند از خود موفق شد تا در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه چهار بر یک بر انگلیس و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه چهار بر صفر تیم آرژانتین را حذف کند. این تیم اما در مرحله نیمه نهایی با یک گل مغلوب تیم اسپانیا شد تا از راه‌یابی به فینال مسابقات باز بماند.

در آخرین بازی از مسابقات جام جهانی ٢٠١٠ آفریقای جنوبی امشب از ساعت ١١ به وقت تهران دو تیم هلند و اسپانیا در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا فاتح جام نوزدهم مشخص شود.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)