تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
پرویز رضازاده:

«توصیه‌ای برای تعطیلی نداشتیم»

مدیر کل پیش‌بینی آب و هوای ایران با بیان این‌که دمای هوا بالاتر از میانگین نبوده و برای این فصل از سال طبیعی است، گفت: این سازمان هیچ «توصیه‌ای» برای تعطیلی به دولت نکرده است.

اظهارات پرویز رضازاده در حالی است که هیأت دولت جمهوری اسلامی روز جمعه اعلام کرد که تهران و هشت استان دیگر در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه به خاطر «گرمای شدید و بی‌سابقه هوا» تعطیل هستند.


پرویز رضازاده در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا، ضمن اعلام این مطلب که به خاطر جمعیت بالای تهران گرمای هوا روی مصرف برق تاثیر دارد، گفت: «به احتمال زیاد افزایش مصرف برق موجب شده است که دولت نتواند بدون تعطیلی از قطعی برق جلوگیری کند.»

بنابر اخبار منتشر شده در رسانه‌های ایران طی چند روز گذشته در تهران و چند شهر دیگر ایران شهروندان با قطعی پی در پی برق مواجه بودند که با توجه به گرمای هوا این مسأله موجب آزار آن‌ها شده بود.

رضازاده: دمای هوای تهران تا چند روز آینده حدود ٤١ درجه پیش‌بینی می‌شود كه این دما در این موقوع سال طبیعی است و بالاتر از حد نرمال نیست

رضازاده همچنین ادامه داد: «دمای هوای تهران تا چند روز آینده حدود ٤١ درجه پیش‌بینی می‌شود كه این دما در این موقع سال طبیعی است و بالاتر از حد نرمال نیست.»

از نظر مدیرکل پیش بینی آب وهوای ایران آن‌چه که سبب حساسیت روی مسأله دما در تهران و برخی شهرهای شمالی ایران شده است «تداوم گرمای هوا برای چند روز پی در پی است و نه میزان بالای آن.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

احمدی نژاد :. ۷۰% مالیات یعنی چه ؟ این حرفها شایعه ی دشمنانه . بازاری های محترم لطفآ بازارو باز کنن . دولت حاضره مالیات هم بده . با ۷۰% مالیات موافقید؟ روی چشم هم میزاریم تقدیم میکنیم. بعد از تعطیلات برگردین سر کارتون .این تعطیلات رو به برای خاطر شما بازرگانان عزیز و انقلابی ترتیب دادیم . این ۲،۳،۴ روز رو استراحت کنید. به محض شکستن اعتصاب دولت روزی ۷۰% بهتون مالیات میده

-- shamim ، Jul 10, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)