تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

جو بایدن: ایران باید انتخاب کند

جو بایدن، معاون رئیس جمهور ایالات متحده، امروز پنج‌شنبه، به مقامات اروپایی گفت که ایران با «یک انتخاب سخت» رودررو است. به گفته وی ایران باید میان لغو برنامه هسته‌ای خود یا رویارویی با «پیامدهای بیشتر و افزایش انزوا» یکی را انتخاب کند.

جو بایدن در آغاز سفر اروپایی خود اظهار داشت که «برنامه هسته‌ای ایران به تعهدات خود بر پایه ان‌پی‌تی عمل نمی‌کند و خطر به‌راه انداختن یک مسابقه تسلیحاتی هسته‌ای را در خاورمیانه با خود دارد.»


جو بایدن، معاون رئیس جمهور ایالات متحده

معاون رئیس جمهوری آمریکا از حزب دموکرات در ادامه سخنانش خطاب به مقامات اروپایی گفت:
«آیا این کنایه‌آمیز نخواهد بود که جهانی که شاهد برچیده شدن پرده آهنین در پایان کار اتحاد شوروی بوده اکنون شاهد یک مسابقه تسلیحاتی جدید آن هم در بی‌ثبات‌ترین نقاط جهان بشود؟»

وی افزود:
«به نظر من اگر اجازه بدهیم چنین امری رخ بدهند، فرزندان ما، نوه‌های ما و نوادگان ما ما را نخواهند بخشید.»

آقای بایدن اظهار امیدواری کرد که ایران با «عمل کردن به قوانین بین‌المللی به حامعه کشورهای مسئولیت‌پذیر بازگردد،» و تأکید کرد که در غیر این صورت ایران با «پیامدها و انزوای بیشتر» روبه‌رو خواهد شد.
معاون باراک اوباما هم‌چنین از رهبران ایران در خصوص آن‌چه «گسترش تروریسم» نامید انتقاد کرد و سرکوب مخالفان در ایران را امری قابل نکوهش دانست.

جو بایدن: آیا این کنایه‌آمیز نخواهد بود که جهانی که شاهد برچیده شدن پرده آهنین در پایان کار اتحاد شوروی بوده اکنون شاهد یک مسابقه تسلیحاتی جدید آن هم در بی‌ثبات‌ترین نقاط جهان بشود؟

ایالات متحده و هم‌پیماناش درصددند با گذراندن قطعنامه‌ای تحریمی علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل بر فشار به جمهوری اسلامی بیفزایند.

محمود احمدی‌نژاد در سفر تازه خود به نیویورک هشدار داد چنانچه این قطعنامه به تصویب برسد، راه حل و فصل پرونده اتمی تهران بسته خواهد شد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

This servant of zionism means Iran shuld stop enrichment all together. If you are a man ... why don't you go after those ,including yourself who have weapon program. Israel is not even part of NPT and when your ... president and you said Israel should sign the treaty and come clean Israel gave its middle finger to both of you. shut up

-- بدون نام ، May 6, 2010

بنده خارجی بلد نیستم بنویسم 4 کلاس هم بیشتر سواد ندارم اما بر حسب تجربه به این اقای خارجکی می گویم وقتتان را بیشتر از این حدر ندهید این اقایونی که در کاخ سلطنت در ایران نشستند گوششان بدهکار این حرف ها نیست فکرشان خراب است دنبال فتح جهانی و امپراطوری اسلامی آن هم از جنس شیعه عثنی عشری هستند .تمام انسان های روی کره خاکی به جز مسلمان شیعه برایشان نجس هستند و باید از روی نقشه جهان محو شوند.
حالا شما ها می خواهید این ایدئولوژِی را چگونه رام کنید وقتی حرف و منطقشان این است بهتر است دست از وقت کشی بردارید و به فکر مردم دنیا باشید و بروید گزینه ی بهتری را از زیر میزتان بیرون بکشید چون این اقایون حاضر نیستند یک میلی متر از طرز فکرشان دست بردارند دست از وقت کشی بردارید وقت طلاست

-- وقت طلاست ، May 6, 2010

"وقت طلاست" جونم، درست گفتی اما یخده شل گفتی!

این جهانخواهان اسلامی را همان جهانخواران صیهونیست طلاپرست و زورمدار و متقلب و دروغگو سر کار آوردن که جنایات خودشون رو توجیه کنن!

-- بینام ، May 6, 2010

Agha Jomhoori nangin eslami hagh entekhab b hich kas nemideh cheh enyekhabi? inaroo bayad az rooye safeh zamin pa kard !

-- بدون نام ، May 7, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)