تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

اعتراض یک فرمانده سپاه به بسیاری از «بانیان انقلاب»

محمد پاک‌پور، فرمانده جدید نیروی زمینی سپاه پاسداران، می‌گوید بسیاری از «بانیان انقلاب» در اتفاقات سال گذشته با «دشمن» هم‌صدا شدند.

این فرمانده سپاه با اشاره به «مردود شدن» بسیاری از «خواص»، گفت: «خیلی از کسانی که سنگ انقلاب را به سینه می‌زدند و خودشان را از بانیان انقلاب می‌دانستند، علی‌رغم این که عملاً دیدند پشت توطئه‌ها چه کسانی هستند، هیچ‌گاه از کردار خود اظهار پشیمانی نکرده و اصلاً تفکرشان چیز دیگری بود.»


محمد پاک‌پور، فرمانده جدید نیروی زمینی سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وی با «اشرار» خواندن مخالفان دولت، گفت که سپاه در کنترل این افراد «بسیار موفق» بود و «روسفید» شد.

مقامات نظامی ایران،پیش از این نیز مسئولیت سپاه پاسداران درسرکوب مخالفان دولت طی اعتراضات سال گذشته را بر تائید کرده بودند. در ۱۰ ماه گذشته هزاران نفر از معترضان بازداشت و ده‌ها نفر کشته شده‌اند.

برخی تصاویر منتشر شده در اینترنت حاکی از شلیک نیروهای سپاه و بسیج به معترضان در خیابان‌های تهران است. گفته می‌شود برخی دستگیرشدگان اخیر نیز در بازداشتگاه‌های سپاه نگاهداری شده‌اند.

آقای پاک‌پور با «پرتلاطم» دانستن سال ۸۸، گفت که این اتفاقات در بدنه سپاه «هیچ تردیدی» ایجاد نکرده‌ است.

وی در عین حال با اذعان به «ریزش» برخی نیروها در جریان رخدادهای سال گذشته، مدعی شد: «رویش‌ها در نظام به نسبت ریزش‌ها بسیار بیشتر بود.»

فرمانده نیروی زمینی سپاه با «اشرار» خواندن مخالفان دولت، گفت که سپاه در کنترل این افراد «بسیار موفق» بود و «روسفید» شد

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران که در جمع کارکنان ستاد نیروی زمینی سپاه سخن می‌گفت، افزود: «استکبار جهانی با کمک ایادی داخلی خود از اولین روزهای سال ۸۸ اقدام به برنامه‌ریزی و توطئه‌ کرده و ارکان و اصول نظام را مورد هدف قرار داده بودند.»

پیش از این نیز دیگر مقامات جمهوری اسلامی، اعتراضات سال گذشته به «تقلب» در انتخابات را در ارتباط با کشورهای خارجی عنوان کرده بودند.

محمد پاک‌پور، در آخرین روزهای اداری سال ۱۳۸۸، از سوی آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران به سمت فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران منصوب شد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

حاجی لشکر والله به مقدسات قسم که دروغ میگویی مردم دیدند تقلب شد آمدند وشما هم خوب کنترل کردید میدانی معنی این حرف چیست نه معنی اش آن است که نداها واشکانها و آن فجایع کهریزک روسفیدتان کرد حقیقت این روسیاهی است شما به امروز واین ماندگاری وپست موقت یا بهتر بگویم نمره موقت وترانزیتت مینگری اما تاریخ فردا این روسفیدی را رو سیاهی نشان میدهد زیرا مظلومین وبیگناهان جوان وزیبا روی وقامت به زیر خاک رفتند تا به شما تبریک پست جدید فرمانده به به چه دهان پر کن است بگ.یند تا میتوانید این ماشین نمره موقت را برانید وپز بدهید رزرو بعدی دارد شکم را صابون میزند گفت که نوبت به تو خود نیامدی از دگران به کسانی که این صندلی را برایت آماده کرده اند وخواص بدنام شد هاند هم بد ننگر آنها آمدند وآماده گردند فعلا لقمه را بگیر بقیه را ولش جانم فدای پست ومقام وقدرت انصاف عدلی که اسلام میگوید برای شما کیلویی چند است بیخیال بابا

-- انقلابی سابق ، Apr 10, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)