تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
سرلشکر فیروزآبادی:

هشدار به آمریکا درمورد حمله به ایران

سرلشکر فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز پنج‌شنبه تهدید کرد که در صورت اقدامی از سوی آمریکا علیه ایران «هیچ‌یک از سربازان آمریکا که در منطقه حاضر شده‌اند زنده به آمریکا برنخواهند گشت.»

وی که در مراسم بزرگ‌داشت کشته‌شدگان جنگ ایران و عراق سخن می‌گفت افزود:
«اگر آمریکا ایران را تهدید جدی کرده و اقدامی علیه ایران انجام دهد، تهدیداتی که اکنون متوجه آمریکا است چند هزار برابر خواهد شد و مثلا مشکلات اقتصادی‌اش بیشتر می‌شود.»


حسن فیروزآبادی

ایالات متحده این هفته راهبرد جدید خود در مورد شرایط پرهیز از کاربرد جنگ‌افزار هسته‌ای را تبیین کرده‌است و طبق آن، این پرهیز شامل کشورهایی مانند ایران و کره شمالی که «پیمان‌های منع گسترش جنگ‌افزار هسته‌ای را نقض می‌کنند»، نخواهد شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران در ادامه سخنانش اظهار داشت: «آمریکا بیش از این که برای ایران تهدید نظامی باشد برای چین و روسیه تهدید است و ما به این کشورها بارها این موضوع را اعلام کرده‌ایم.»

سرلشکر فیروزآبادی: البته بنده اوباما را جزء گرگ‌ها نمی‌دانم بلکه او یک سیاه‌پوست از قشر مستضعف و با زمینه آسیای شرقی است

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه آمریکا را «یک گرگ بین‌المللی» نامید و افزود:
«البته بنده اوباما را جزء گرگ‌ها نمی‌دانم بلکه او یک سیاه‌پوست از قشر مستضعف و با زمینه آسیای شرقی است که در دلش ذره‌ای محبت نسبت به انسان‌ها وجود دارد ولی او در میان دستگاه‌های مخوف امریکا محصور شده‌است و نمی‌تواند کاری انجام دهد.»

روز گذشته احمد وحیدی، وزیر دفاع ایران نیز تهدید کرد که در صورت حمله اسرائیل به ایران، «ممکن است اثری از این رژیم باقی نماند.»

به گزارش امروز چهارشنبه ایلنا، سردار احمد وحیدی در جمع خبرنگاران گفت که آمریکا و اسرائیل، «عاقل‌تر» از آن هستند که دست به چنین کار «خطرناکی» بزنند.

روز پیش از آن نیز مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت که در صورت حمله اسرائیل به جمهوری اسلامی، موشک‌های ایران، قلب تل‌آویو را نشانه خواهند رفت.

«اوباما با زبان تیر و تفنگ حرف می‌زند»
به گزارش خبرگزاری فارس محمود احمدی‌نژاد که در ارومیه به‌سر می‌برد امروز در باره آن‌چه تهدیدهای حمله آمریکا دانست گفت:

«اوباما با زبان بمب و با زبان تیر و تفنگ با مردم حرف می‌زند و این اقدامات با خواست خدا منافات دارد.»

وی در ادامه اظهار داشت:
«در افغانستان و عراق بیش از ۳۰۰ هزار نفر را کشته‌اند و باز طلبکار هستند. این موارد با خواست خدا منافات دارد و در چنین جامعه‌ای بشریت هنوز بهار را تجربه نکرده‌است.»

محمود احمدی‌نژاد: اوباما با زبان بمب و با زبان تیر و تفنگ با مردم حرف می‌زند و این اقدامات با خواست خدا منافات دارد

محود احمدی‌نژاد روز گذشته در واکنش به انتشار گزارش راهبرد جدید هسته‌ای آمریکا، خطاب به باراک اوباما گفت: «گنده‌تر و بزرگ‌تر از تو و گردن کلفت‌تر از تو نیز نتوانست از این غلط‌ها بکند، تو جای خود داری.»

رئیس دولت دهم امروز در ادامه سخنانش شرایط امروز ایران در داخل و در سطح بین‌المللی را «بهترین شرایط تاریخ از نظر همبستگی ملی» نامید.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

حالا داری تو .... ـ سیاه پوست بودن اوباما را به رخش می کشی ! آخر ... تو که سفیدی و ...، ببین چه ... از آب در آمدی. ای جلاد هم وطن کش بهتر است تو یکی خفه بشوی و در مورد اوباما اظهار نطر نکنی.

-- نادره ، Apr 8, 2010

وای خدا یا اینا از کدوم ده کوره اومدن..... چطور امنیت ملت ایران دست یک مشت دهاتی از پشت کوه آمده است ..... شعور صفر ؛ح...ا...ت بیست!!!!!!!!!

-- بدون نام ، Apr 8, 2010

علی(یا اسامی دزدیده شده فراوان دیگر که علاوه بر وزارت برای ما هم عریان است)، کجائی که همرزمت آمد.

-- بدون نام ، Apr 8, 2010

پس معلومه که حضرات بدشون نمی آد که طبل ... را راه بندازند و از این وسط به یک جایی فرار کنند. واقعن که احمق هستند.

-- م ازپارس ، Apr 8, 2010

با این تهدیدها به یاد بلفهای وزیر امور خارجه ی عراق در حین جنگ دوم عراق افتادم؛ آمریکا به بغداد رسیده بود و دولت عراق تهدید می کرد که با آمریکاییها ال می کند و بل.

-- بدون نام ، Apr 8, 2010

سگی‌ که زیاد پارس کنه نمی‌گیره، ... .......

-- فرشاد ، Apr 8, 2010

هم خر را می خواهید هم خرما را ؟
توقوع دارید بمب های اتمی داشته باشید و اسرائیل را هم از روی نقشه جهان محو کنید و دنیا هم به شما بگوید افرین ؟؟
نه بابا از این خبرها نیست ساخت بمب اتمی را متوقف کنید درهای ازادی را به روی ملت ایران بازکنید کاری هم به کار اسرائیل نداشته باشد مثل بچه ادم بنشینید ماستتان را بخورید تا وقتی به فکر نابودی اسرائیل هستید حمله نظامی به قوت خودش باقیست .

-- افتاب ، Apr 8, 2010

حسن فیروزآبادی
بهتر هست که به جای تجزیه و تحلیل اقای اوباما
خودت و ضحاک زمان علی خامنه ای و دور و برتان که بوی تعفن شماها همه دنیا را گرفته است را برسی کنید.
البته اگر زیر یوتا سکوپ جای بگیرید.
درود برمردم خرد جوی ایران
مرگ بر استبداد
زنده باد ازادی

-- جمال ، Apr 8, 2010

آفرین پسر خوب! اوبا اصلا اوباما برادر رهبری ست. اگر کسی به الفبای روانشناسی آگاه باشد ترسی را که تمام وجود امام رهبر خائنه ای را فراگرفته و از شکم سرلشکر بیرون می زند را احساس خواهد کرد. حرفهای مفتی که حتا از نادانها هم انتظار نمی رود، یکی به نعل می زند و یکی بسر خودش.

-- بدون نام ، Apr 8, 2010

میشه یکی واسه من توضیح بده چرا اینها هرروز شاخ و شونه هارت و پورت میکنند ضد امریکا و اسرائیل مگه کارو زندگی ندارند

-- مهدی ، Apr 8, 2010

بابا اینا ادب و شعور در حد لات محل هم ندارن! عبارت «بلکه او یک سیاه‌پوست از قشر مستضعف و با زمینه آسیای شرقی است» رسما سخنان نژادپرستانه و تحقیرآمیز است که از زبان سردم داران مملکت ما شنیده می‌شود... به اوباما انتقادهای زیادی وارد است اما این آقایان نه صلاحیت حرف زدن در این مورد را دارند نه دست کم ابتدایی‌ترین قواعد مثل بچه‌ی آدم حرف زدن را بلدند... چه بلایی قرار است سر مملکت بیاورند؟...

-- امید ، Apr 8, 2010

به آقای وزارت یا همرزم ویا هرکی دیگه چون امثال شما رو می شناخت دم به تله امثال شما ندادم قربون لطفا من واز وزارت اطلاعات هم نترسون که این حرفا برای من رنگی نداره .....

-- بدون نام ، Apr 9, 2010

اقای فرشاد
با اینکه با نظر شما موافقم ام شما ایرانی هستید از واژه هایی که عربها برای تحقیر ایرانیان رایج کرده اند (نظیر پارس سگ) استفاده نکنید!!!
سگ واق واق میکند.

-- NAM ، Apr 9, 2010

نگرانی عمیق از اینست که این جانیان مفتخور سرانجام کشور را به جنگ بکشانند. شوربختانه شاید تنها راه قطعی (ولی پر خطر) سرنگونی این رژیم نیز همین باشد. این اوباش ها جایی برای رفتن ندارند که بخواهند اجازه رفراندم آزاد و سالم بدهند و یا بر فرض محال اگر هم بدهند بخواهند کنار بکشند و قدرت را به منتخبان واقعی مردم واگذار کنند. اما چون نه این رژیم را میخواهیم و نه جنگ را ، وچون میدانیم که آزادی گرفتنی میباشد و نه دادنی باید بپا خیزیم و با شدت و همبستگی بیشتر به مبارزه ادامه دهیم و سرنگونشان کنیم. ایران در خطرست.

-- اخطاری دیگر ، Apr 9, 2010

فيلمی از فقر در تهرانپارس ديدم که بسيار آزرده خاطر شدم.در اين فيلم يک خانم با 3فرزند خويش و شوهر بيکارش در1 اتاق زندگی ميکردند.اين خانم که 30 سال بيشتر نداشت تنها نان آور خانواده بود.گاهی بجای دستمزد هموطنان ما به ايشان برنج ميدهند در صورتی که وی به بيمارستان بايد پول ميداد.با کم کردن ساعات کاری اين زنان که گاهی خرج چند نفر را ميدهند يعنی مردم را بسوی مرگ سوق دادن است. هموطنانم در ايران فقر با سرعت بالا ميرود به هم کمک کنيد. نترسيدبعد از اين رژيم همه چيزدرست ميشود!

-- jahan ، Apr 9, 2010

این احمدی نژاد باید کمدین میشد. جواب مردم را با تیر وتفنگ دادن را محکوم میکنه یکی اینو نشناسه فکر میکنه جه ادم خوبیست. شاید فقط جواب مردم ایران که حقشون را میخوان را باید با تیر وتفنگ داد. ایران عملا حکومت نظا میه.

-- بدون نام ، Apr 9, 2010

مملکتی که سرانش چه برای جامعه خود و چه برای جهانيان مثل يک نادان، لاابالی، بيسواد و احمق صحبت کند، چه اميدی برای جوانان ايران هست؟ بقول يکی از دوستان اينها ديگه از کجا آمده اند؟ واقعا کجای قافله هستيم؟؟؟
با اين طرز حرف زدن آبروی هرچه ايرانی را بردند........

-- محمد ، Apr 9, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)