تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
در انفجار مشهد یک نفر آسیب دید

انفجار مقابل استانداری مشهد

سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی در خصوص شنیده شدن صدای انفجار شامگاه امشب در مشهد گفت: حدود ساعت ۲۰، فرد مشکوکی در چهارراه استانداری توجه ماموران امنیتی را به خود جلب کرد که متعاقب حرکت ماموران به سمت وی، بلافاصله وسیله ای که حاوی مواد انفجاری بود را رها کرده که منجر به انفجاری شد.

شمقدری سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی تصریح کردکه این حادثه بجز عامل انفجار هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی دیگری در بر نداشته است

بنا بر خبری که بر روی پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی منتشر شده است امیرا... شمقدری با بیان اینکه این ماده انفجاری به صورت دست ساز و از سه راهی چدنی لوله های آب تهیه شده بود اظهار داشت: این انفجار منجر به آسیب دیدگی فرد مذکور گردید که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

وی بیان داشت: نیروهای امنیتی در حال بررسی انگیزه و هویت فرد مذکور هستند.

شمقدری تصریح کرد: این حادثه بجز عامل انفجار هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی دیگری در بر نداشته است و این فرد تنها مضروب حادثه بوده که با توجه به شدت آسیب دیدگی حال نامبرده وخیم گزارش شده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

این شامورتی بازی برای رد گم کردن دست داشتن بیت رهبری و شخص رهبری در ترور دکتر مسعود علیمحمدی ست. خوشبختانه عوکوس ( جمع عکس ) برادران حزب الله لبنان بازوی اجنبی سپاه ضد ایرانی پاسداران در کنار پیکر سر نگون شده مسعور علیمحمدی در دسترس همگان است. اینها همه بازی ست. رهبری در پایان خط است. و خوشبختانه از آنجا که همه نظام روی شانه های پیامبر گونه ی رهبری ست و ایشان هم در لب چاه جمکران و در حال سقوط بنا بر این حکومت تا روز بیست و دوم بهمن نخواهد پایید.
...
زنده باد انقلاب سبز
زنده باد جمهوری ایرانی

-- بدون نام ، Jan 17, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)