تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

لاریجانی: ادعای تقلب، دروغی بزرگ بود

صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه اعلام کرد کسانی که «ادعا» کرده‌اند در انتخابات تقلب صورت گرفته است، مرتکب «قانون‌شکنی» بزرگی شده‌اند.

آقای لاریجانی که در دیدار نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس سخن می‌گفت، افزود که «ادعای تقلب در انتخابات، دروغ بزرگی بود که منشا خسارات بسیار شد.»


دیدار فراکسیون اقلیت مجلس با صادق لاریجانی(عکس: پارلمان نیوز)

به گفته وی، «سکوت خواص و بی‌تدبیری‌ها» نیز در حوادث پس از انتخابات موثر بوده است.

پس از برگزاری انتخابات ۲۲ خرداد ماه، میرحسین موسوی و مهدی کروبی، نتیجه این انتخابات را نپذیرفته و اعلام کردند که دولت محمود احمدی‌نژاد را به رسمیت نمی‌شناسند.

اعتراض‌ها به نتیجه این انتخابات با گذشت بیش از شش ماه از زمان اعلام نتیجه آن، همچنان ادامه دارد و طی این مدت، بر اساس آمارهای دولتی، دست‌کم ۴۰ نفر بر اثر خشونت‌های حکومتی جان خود را از دست داده‌اند.

صادق لاریجانی اظهار داشت که برخی «ساختارشکنان» در حوادث پس از انتخابات، «احساسات و عواطف عمومی و مومنین» را جریحه‌دار کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری ایسنا، صادق لاریجانی اظهار داشت که برخی «ساختارشکنان» در حوادث پس از انتخابات، «احساسات و عواطف عمومی و مومنین» را جریحه‌دار کرده‌اند.

لاریجانی، ۲۵ آذر ماه نیز با هشدار به رهبران جریان اصلاحات گفته بود که دستگاه قضایی «به اندازه کافی» علیه آنها پرونده دارد.

۲۹ آذرماه نیز مهدی کروبی از رهبران معترضان به نتیجه انتخابات، وی را متهم کرد که با سخنان «سیاسی و بی‌پایه حقوقی»، آبروی «دستگاه قضای» ایران را برده است.

صادق لاریجانی که چند ماهی است به ریاست قوه قضائیه منصوب شده، در اظهارات قبلی خود، رهبران اصلاحات را به اعضای سازمان مجاهدین خلق تشبیه کرده و به آنها هشدار داده بود که از سرنوشت اعضای این سازمان درس بگیرند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

موضوع انتخابات راست و دروغ تمام شد رفت پی کارش مردم ایران با اصل نظام شما مخالفت دارند نظام شما را نمی خواهند شما ها غیر قانونی سر کار هستید اگر راست می گوئید بگذارید یک رفراندوم بشود یا مجوز یک راهپیمایی بدون توپ و تانک به مردم بدهید تا به صورت مسالمت امیر بگویند چه حکومتی می خواهند و چه کسانی را دوست دارند در راس امور قرار بگیرند تقلب و دروغ و کشت و کشتار وسیله بقای حکومت زورچپان شماست

-- تن تن ، Jan 16, 2010

صبر کن بلایی سرت مردم ایران بیاورند که ان سرش نا پیداست ومنتظر ان روز باش وخیلی هم نزدیک است از این حرفها امیر عباس هویدا و ارتشبد نصیری هم چند ماه قبل از سقوط شاه زیاد می گفتند منتهی تفاوت شما ها با انها در دو چیز است یکی اینکه در گذشته اگر انها را پنجاه در صد مردم نمی خواستند اما از شما ها نود و پنج در صد مردم ایران بیزارند و متنفر.دوم اینکه انها حداقل جایی برای رفتن داشتند اگر میتوانستند از کشور خارج شوند ولی شما ها چی ؟حتی مزدوران اجیر شده تان در منطقه از قبول کردن شماها سر باز خواهند زد.این خط و این نشان ان روز را خواهید دید.

-- Hamid ، Jan 16, 2010

ساکت شید آقای صادق خان !
از این همه دروغ خسته نشدید ؟

-- سبز ، Jan 16, 2010

آقای لاریجانی از ماضی استفاده می کند برای اینکه بگوید ما نمی فهمیم که می خواهد بگوید که ادعایی «بود» و تمام شد! این بابا هذیان می گوید. ما شما را بزیر خواهیم کشید! شما را از نظر سیاسی نابود خواهیم کرد بدون اینکه خون از دماغتان بیاید!
زنده باد انقلاب سبز
...
زنده بود جمهوری ایرانی

-- بدون نام ، Jan 16, 2010

آقای صادق لاریجانی بهتر است دهان خود را باز نکند چونکه هر بار که لب به سخن میگشاید هم به بیمایگی خود اعتراف مینماید(تا مرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد) و هم آبروی قوه به اصطلاح قضاییه را بیشتر میبرد. وای بر ملتی که پناه گاه مظلومانش چنین دستگاهی باشدکه بجای مظلوم از ظالم دفاع میکند وابتداء محکوم میکند بعد به اصطلاح دادگاه فرمایشی تشکیل میدهد و حکم را ابلاغ و سپس اجرا مینمایاد. توگویی نه خدایی وجود دارد و نه بارگاه عدالتی در روز حساب. از خدا و مردم ایران که شرم نمیکنید اقلا از فرزندان و خانواده خود شرم کنید!!!.

-- دادجو ، Jan 16, 2010

اگر راست میگویید انتخابات آزاد بگذارید.

-- حسین ، Jan 16, 2010

خزانه ملی شده کیسه پوله شخصیه این آقایان. به نوبت در صف ایستاده اند تا غارت کنند. این داداش لاریجانی تازه دستش را درون این کیسه کرده و حالا ناراحت این است که زودتر از موقع به همت مردم دلیر ایران دستش از این کیسه بریده بشه . تمام جنگ و دعوا، گریه و ناراحتیشان سر این است .

-- شرمنده از ۵۷ ، Jan 16, 2010

اگر اينطور است پس چرا ايشان و خانواده شان اين همه جلز و ولز ميکنند!

-- leila ، Jan 16, 2010

آقای لاری جانی اشتباه نمیکنی اینجا عراق نیست ها باز هم بگویم اینجا عراق نیست ها میدانی چه میگویی میدانی کجا هستی ؟ تو دیگر در عراق نیستی مردم انقلاب کردند و برایت نان وآب درست کردند... اینهم شانس ملت ماست که قاضی القضاتش این باشد که هنوز از دوران شیرخوارگی بیرون نیامده تا حقیقت را بداند چیست شاید هم میداند که میداند کوچه علی خامنه ای هم یک کوچه ای است سود آور

-- حسینقلی میرزای مرحوم ، Jan 16, 2010

دستكم آراي نشان داده شده در تلويريون كه تا نخورده بودند تقلبي بودند . تازه اونها رو نشون هم ميدادند . تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل. يعني تقلب ميكنيم نشون هم ميديم حالا شما خودتونو به درو ديوار بزنيد.

-- hosein ، Jan 16, 2010

مردم ایران: ادعای انتخاب احمدی نژاد، دروغی بزرگ بود

-- بدون نام ، Jan 16, 2010

پدرجان،
مقصر تو نیستی! این نظام دچار چنان واماندگی گشته که چون تو نابغه ای را به ریاست قوۀ قضائیه منصوب کرده ...
جنابعالی علاوه بر نابغه بودن کوچولو هم تشریف دارید، لطفاً بروید و بزرگترتان را بفرستید!!
هفت ماه از کودتای انتخاباتی گشته و هنوز تو و نظام مضحکی تو آن را نمایندگی میکنی سعی در مشرعیت بخشی به این اقتضاح بزرگ دارید. حضرت نابغه هیچکس این دروغ بزرگ را باور نکرده و این خیانت بی شرمانه را نپذیرفته است و این تلاش بی ثمر تو و نظام ولایت مطلقه، نماینگر بزرگترین دروغ نظام است. این همان روالی است که به اضمحلال سیستم های فاسد و بی بنیان از داخل می انجامد...

-- زوربای یونانی ، Jan 16, 2010

آقای لاریجانی ... واقعا چه بر سر این ملت آمده که باید اینچنین تحقیر شود که... و روضه خوانان و تلقین گویان و مرده شوران بر آن حکومت کنند!!!

-- بدون نام ، Jan 17, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)