تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

حمله لباس‌‌شخصی‌ها به دفترامام جمعه یزد

شماری از لباس شخصی‌های طرفدار دولت، امروز پس از پایان خطبه‌های نماز جمعه اقدام به آتش زدن درب دفتر محمدعلی صدوقی، نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه این شهر کردند.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس (پارلمان‌نیوز)، در روز عاشورا نیز برخی هواداران دولت به امام جمعه یزد، توهین کرده بودند.


سمت چپ: محمدعلی صدوقی

محمدعلی صدوقی فرزند آیت‌الله محمد صدوقی معروف به سومین شهید محراب است، وی پس از درگذشت آیت‌الله روح‌الله خاتمی با حکم آیت‌الله خمینی، بنیان‌گزار جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه این شهر منصوب شد.

وی معاونت حقوقی و پارلمانی در دولت اول محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران را بر عهده داشت.

در هفته‌های گذشته برخی از طرفداران دولت به دفاتر و بیت برخی روحانیون منتقد دولت همچون آیت‌الله دستغیب و آیت‌الله صانعی نیز حمله کرده‌اند.

محکومیت حمله به بیت آیت‌الله دستغیب
مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم روز گذشته با صدور بیانیه‌ای حمله به مدرسه آیت‌الله علی‌محمد دستغیب در شیراز را محکوم کرد.

در این بیانیه حمله به بیت آیت‌الله دستغیب زیر پاگذاشتن «انسانیت، شریعت و قانون» عنوان شده‌است.

مجمع مدرسین و محققین با بیان این‌که تاریخ، این‌گونه حمله‌های «بی‌خردان و انحصارگران» را به بیت مجتهدان و عالمان از یاد نمی‌برد، از عدم تحمل شنیدن صدای مخالف اظهار تأسف کرد.

لباس‌شخصی‌ها در ماه جاری با حمله به دفتر و بیت آیت‌الله دستغیب، اقدام به ضرب و شتم برخی روحانیون کردند

لباس‌شخصی‌ها در ماه جاری با حمله به دفتر و بیت آیت‌الله دستغیب، اقدام به ضرب و شتم برخی روحانیون کردند. دفاتر آیت‌الله یوسف صانعی نیز در هفته‌های اخیر در شهرهای تهران، مشهد، کرمان، شیراز و یزد مورد حمله قرار گرفته‌است.

آیت‌الله صانعی و آیت‌الله دستغیب، از مراجع تقلیدی هستند که در شش ماه گذشته از برخوردهای خشونت‌بار دولتی علیه معترضان انتقاد کرده و خواستار آزادی زندانیان شده‌اند.

پارلمان نیوز همچنین از فیلتر شدن ارگان خبری مجمع روحانیون مبارز خبر داده‌است.

در چند روز گذشته بسیاری از پایگاه‌های اینترنتی سیاسی و مذهبی از جمله پارلمان‌نیوز، شیعه آنلاین و پارسینه نیز فیلتر شده‌اند. دو روز پس از درگذشت آیت‌الله منتظری، پایگاه رسمی این مرجع تقلید شیعه نیز متوقف شد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

«««بگو او تواناست كه از بالاى سرتان يا از زير پاهايتان عذابى بر شما بفرستد يا شما را گروه گروه به هم اندازد [و دچار تفرقه سازد] و عذاب بعضى از شما را به بعضى [ديگر] بچشاند بنگر چگونه آيات [خود] را گوناگون بيان مى‏كنيم باشد كه آنان بفهمند (آیه ۶۵ از سوره ٦ در قرآن) »»»
جبر و وعده الهی درحال تحقق است. وقتی که ٣٠ سال است از دین بازیچه درست کرده و بدون هیچ دلیل و برهانی آخوندی را بعنوان نماینده و ولی خداوند در روی زمین چه بشکل «راحل» و چه بشکل «معظم» می پذیریم و شمایل او را بردر و پیک و بالای سر نصب کرده و یک سری جاهل و نادان را با باتون و اسلحه و درلباس پاسدار و بسیج برای حفاظت از فرعون عصر حاضر می گماریم آنگاه وعده های مجازات حق را هر روز اینجا و آنجا و در عاشورا و در غیر عاشورا به چشم می بینیم.

-- بدون نام ، Jan 8, 2010

حکومت آخوندی کم کم دارد تبدیل به مافیای خطرناک نظامی می شود.
جمهوری اسلامی ؛ رسما از فردای انتخابات 22 خرداد به تاریخ پیوست.

-- رضا ، Jan 8, 2010

کار این حکومت به کجا رسیده که حتی منتصبین خودش را هم مخالف میشمارد!!! جل ال خالق !!!!!!!!!!!! البته این کارها به آگاهی عموم مردم کمک میکند. به امید آزادی،کوشا

-- کوشا ، Jan 9, 2010

بارک الله به یزدیها که اینچنین امام جمعه شجاعی دارند. درودبر صدوقی

-- رشید ، Jan 9, 2010

من ارتباط عکس سمت راستي را با سمت چپي نمي فهمم. خواسته ايد لابد چماقداران را محکوم کنيد اما در اقدامي غيرحرفه اي عکس يک راننده تاکسي را کار کرده ايد . طرفه تر آنکه رنگ تاکسي هم سبز سبز است . با اين عکس هم قشر زحمت کش تاکسي دار را ضايع کرده ايد و هم جنبش سبزي ها را .

-- محمد ، Jan 9, 2010

آقای صدوقی انسان بسیار شریفی است.

واقعاً که این چماق به دستها ذره از ادب و نزاکت بویی نبردند.

-- بدون نام ، Jan 10, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)