تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

دردسر تازه آنجلینا جولی

آنجلینا جولی، هنرپیشه سرشناس سینمای هالیوود هنگام ساخت نخستین فيلم‌اش با مشکلات تازه‌ای مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه آنجلینا جولی، هنرپیشه سرشناس هالیوود که مشغول فيلم‌برداری از نماهای نخستین فيلم‌اش در مجارستان است، با مشکلات تازه‌ای مواجه شد.


پس از آنکه وزارت فرهنگ و هنر بوسنی، در پی شکایات انجمن‌های حمایت از قربانیان خشونت، پروانه ساخت این فیلم را لغو کرد و این مشکل با پادرمیانی تولیدکننده محلی و ارسال نسخه‌ای از فیلم‌نامه این فیلم به وزارت فرهنگ بوسنی حل شد، جولی به فيلم‌برداری از برخی نماهای این فیلم که در مجارستان اتفاق می‌افتد ادامه داد، ولی چیزی نگذشت که با یک ماجرای کلاهبرداری درگیر شد.

به گزارش خبرگزاری آلمان، سرایدار یک عمارت در دست ساخت و ساز، یک میلیون و نیم «فورینت» معادل ۵۴۰۰یویرو از آنجلینا جولی بابت اجاره این عمارت که یکی از لوکیشن‌های فیلم است، اخاذی کرد.

خانم جولی از گوش‌بری مجارستانی‌ها بی‌خبر است. او نمی‌داند که کلاهبردار اگر می‌خواست، می‌توانست حتی ساختمان مجلس مجارستان را هم به او بفروشد

وقتی که صاحب عمارت برای دریافت اجاره محل، سر صحنه آمد، فيلم‌برداری متوقف شد و آنجلینا جولی ناگزیر شد برای ادامه فيلم‌برداری یک بار دیگر اجاره بها را به صاحب واقعی عمارت در دست ساخت بپردازد.

خبرگزاری آلمان گزارش می‌دهد که صاحب عمارت وقتی از موضوع کلاهبرداری اگاه شد، به خبرنگاران گفت: «خانم جولی از گوش‌بری مجارستانی‌ها بی‌خبر است. او نمی‌داند که کلاهبردار اگر می‌خواست، می‌توانست حتی ساختمان مجلس مجارستان را هم به او بفروشد.»

نخستین فیلم آنجلینا جولی به عشق میان یک زن مسلمان و یک مرد صربستانی می‌پردازد.

در جریان جنگ‌های داخلی در فاصله بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵این مرد مسیحی به زن مسلمان تجاوز می‌کند، اما آنها عاشق هم می‌شوند.

انجمن‌های حمایت از قربانیان خشونت در بوسنی، در پی گزارش‌هایی که از این فیلم در مطبوعات منتشر شده بود، خواهان لغو پروانه ساخت آن شده بودند. اما بعد از مذاکراتی که با تولیدکننده محلی انجام شد، پروانه ساخت این فیلم مجدداً صادر گشت.

فیلم‌برداری از این فیلم از اوایل مهر ماه در مجارستان آغاز شده است.

آنجلینا جولی یکی از رسانه‌ای‌ترین هنرمندان جهان است. بر اساس نتایج یک آمارگیری بیش از ۸۱ درصد آمریکایی‌ها با این ستاره سینما آشنایی دارند و ۳۱ درصد از ساکنان کره زمین او را می‌شناسند. مجله تایم در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ از آنجلینا جولی به‌عنوان یکی از ۱۰۰شخصیت بانفوذ جهان نام برد.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)