تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
آيت‌الله خامنه‌ای:

«فتنه ۸۸ کشور را واکسينه کرد»

رهبر جمهوری اسلامی ايران در ميان تدابير گسترده سرانجام به شهر قم رفت. وی بار ديگر در سخنان خود مسئولان حکومت ايران را به «وحدت» دعوت کرد و از وقايع يک سال گذشته سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری‌های ايران، سفر آيت‌الله خامنه‌ای به قم با «استقبال مردم» روبه‌رو شد. اين خبرگزاری‌ها نوشتند استقبال به اندازه‌ای بود که خودروی حامل آيت‌الله خامنه‌ای «به علت ازدحام جمعيت بارها و بارها در مسير استقبال متوقف شد.»


اين در حالی است که سايت‌های مخالف دولت ايران روز قبل خبر دادند مدارس، حوزه‌های علمیه و ادارات شهر قم به دليل اين سفر تعطیل اعلام شد.

اين سايت‌ها از تدارکات فراوان و پرهزینه تبلیغاتی و امنیتی در اين سفر نوشتند.


آن‌ها از تدابير شديد امنيتی، کنترل مسيرهای اصلی شهر قم، حکم تعطيلی مغازه‌ها، پايين آمدن سرعت اينترنت و مراجعه نيروهای امنيتی به مراجع تقليد برای حضور در مراسم، نوشتند.

برخی از سايت‌های مخالف دولت نوشتند که در بین استقبال‌کنندگان کسی از مراجع دیده نمی‌شد

سفر رهبر جمهوری اسلامی قرار بود ١۷ مهرماه آغاز شود؛ که به دلایل نامعلومی به تأخیر افتاد.

رهبر جمهوری اسلامی در سخنان امروز خود در ميدان آستانه شهر قم با «فتنه» خواندن وقايع پس از انتخابات بحث‌برانگيز دهمين دوره رياست جمهوری در ايران شرکت مردم در اين انتخابات را «رفراندوم ملی» ناميد که دشمن با ايجاد «فتنه» با آن مقابله کرد.

وی گفت: «هوشياری مردم در مقابل فتنه ۸۸ موجب واکسينه شدن کشور و مردم در مقابل ميکروب‌های سياسی و اجتماعی شد.»


آيت‌الله خامنه‌ای در همين زمينه افزود: «همچنان‌که در ۳۲ سال اخير همه سرمايه گذاری‌ها، طرح‌ها و توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به دين و متزلزل کردن وفاداری مردم به شکست قطعی منجر شده است، از اين پس نيز، اين‌گونه برنامه‌ريزی‌ها و اقدامات،‌ هيچ نتيجه‌ای برای دشمنان ملت و نظام، به دنبال نخواهد آورد.»

وی طرح «اسلام منهای روحانيت» و « جدايی دين از سياست» را «تاکتيک‌های استکبار» خواند و افزود: «هر مسئله‌ای که آماج حملات آن‌هاست بايد مورد تأکيد و تکيه ما قرار گيرد.»

رهبر جمهوری اسلامی با بيان‌ اين‌که تحريم‌های اخير عليه ايران «نتوانست اثر قابل توجهی بر زندگی مردم بر جای بگذارد» از مسئولان و مردم خواست که وحدت خود را حفظ کنند.

وی در بخش ديگری از سخنان خود ضمن انتقاد از «شايعه‌سازی‌ها عليه قوای سه گانه»، تصريح کرد: «اين‌گونه اقدامات به هيچ‌وجه به صلاح کار و آينده کشور نيست.»

آيت‌الله خامنه‌ای پیش از حضور در میدان آستانه، در مسجد بالاسر مورد استقبال شماری از علمای حوزه علمیه قم و برخی مقامات حکومتی قرار گرفت، که از جمله روحانیون استقبال‌کننده از وی، محمدتقی مصباح‌یزدی، احمد خاتمی، رضا استادی، ابراهیم امینی، محمد یزدی، علوی گرگان،عبدالنبی نمازی و مرتضی مقتدائی بودند.

برخی از سايت‌های مخالف دولت نوشتند که در بین استقبال‌کنندگان کسی از مراجع دیده نمی‌شد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

«پيش از شما
به سان شما
بی‌شمارها
با تار عنکبوت
نوشتند روی باد
کين دولت خجستۀ جاويد زنده باد».

شفيعی کدکنی

-- کاوه ، Oct 19, 2010

بله اما عحب واکسنی بود بعضی ها هنوز جای واکسنشون درد میکنه بعضی ها هم هر شب خواب آشفته ویروس میبنن

شاید هم ایشون منظورشون واکسن اون ویروسه بوده توی کامپیوتهای صنعتی شون یه مقدار خلط مبحث فرمودند یا آدرس دادند که عقلان بدانند و بس

تازه میگن گویا واکسنش هم تاییدیه بهداشت نداشته و کلی عوارض جانبی داره البته مقام عظمی ولایت دکتر نیستند ولی از صد تا دکتر هم بیشتر میدونند فقط برای یادآوری واکسنش هم یه برنامه ای داشته باشند بد نیست

ولی عجب واکسنی بوده ها به یه جای دیگه زدن کلی جاهای دیگه درد گرفته

-- علی ، Oct 19, 2010

از خس و خاشاک تا میکرب !
ای رهبر فرزانه بی ادبی تا کجا؟

-- بدون نام ، Oct 19, 2010

سال 1388 رئیس دولت کودتا مردم معترض را "خس و خاشاک" خواند ؛
امسال رهبرش مردم معترض را "میکروب سیاسی" نامید.

-- سامان ، Oct 19, 2010

فکر میکنم اصولا یه مشکل وجود داره اونم اینه که این بابا میخواد هم مثل شاها زندگی کنه هم ادعای علی واری داشته باشه که خب جور درنمیاد
آقا راحت برو بگو اسلام تعطیل منم سلطان هرکی هم نمیخواد بیاد بکشیمش، والا اگه همه مردم مشکلشون حل نشد. نميشه که هم از توبره خورد هم از آخور.
کل خیابونو آذین گرفت و همه جور هزینه امنیت و تدارکات و استقبال خودجوش کرد از اون طرف هم به مردم گفت که من جاپاي علی میذارم. خب مرغ پخته هم خندش ميگیره
ماشین عجیب غریب ضد انفجار با شیشه های ضد گلوله 10سانتی تو قم سوارشی، بعد بگی من رهبر مسلمین جهانم؟ آخه مگه ميشه توبه قول خودت تو مهد اسلام نمیتونی حداقل مثل احمدی نژاد حرکت کنی یا حتی مثل پاپ تو واتیکان اونوقت میخواي دوتا شهر اونور تر چی بگن؟؟
خب تناقض خنده داره همه خندشون میگیره
راه دور نریم، همین موسوی فتنه منافق مزدور آمریکای هرچی شما بگی تو جمعیت 3میليوني بدون هیچ حفاظتی راه میره هیچ ادعایی هم نداره اونوقت شما که رهبرقلوبی و همه جونشونو برات میدن باید حتما با لشکر حفاظت و تانک شیشه ای(این وسیله دیگه ماشین نیست!)بین جان نثارانت باید حرکت کنی. خب تو جای من، کدومو باور میکنی؟؟؟
بعضی ها میگن سیرکه من با این اصطلاح موافق نیستم ولی خب خنده داریش چیزی کم نداره!

-- سالی سبز با شعاری سبز(1) ، Oct 20, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)