تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
محمود احمدی‌نژاد:

«دير جنبيده بوديم ۱۱ سپتامبر مقدس می‌شد»

محمود احمدی‌نژاد، رئيس جمهوری ايران در آخرين اظهار نظر خود آمريکا و کشورهای غربی را مورد شديدترين حملات قرار داد. وی گفت: «مرده‌شور خودتان و ميزتان را ببرند که دنيا را به لجن کشيده‌ايد.»

به گزارش خبرگزاری‌های ايران، احمدی‌نژاد که در مراسم بازگشايی يک پروژه مسکن در ايران سخن می‌گفت مدعی شد که «سنگين‌ترين خفقان در آمريکا وجود دارد.»


وی گفت در آمريکا مردم به‌خاطر اظهار نظر اخراج می‌شوند و رسانه‌های آن‌ها با جنجال و تبليغات کارهای دولت را مثبت و درست جلوه می‌دهند.

وی مسئله هولوکاست را با واقعه تروريستی ۱۱ سپتامبر مقايسه کرد و گفت از ۶۰ سال پيش با بهانه‌ قرار دادن هولوکاست ملت‌های منطقه را «می‌چاپند» و امروز نيز ماجرای ۱۱ سپتامبر را آغاز کرده‌اند.

احمدی‌نژاد: سنگين‌ترين خفقان در آمريکا وجود دارد

احمدی‌نژاد گفت: «اگر دير اقدام می‌کرديم اين مسئله نيز مقدس‌ترين مسئله جهانی شده و ديگر کسی نمی‌توانست در رابطه با آن اظهار نظر کند.»

اشاره احمدی‌نژاد به سخنان خود در شصت و پنجمين نشست عمومی سازمان ملل است که در آن مدعی شده بود آمريکا در واقعه ۱۱ سپتامبر دست داشته است و پيشنهاد تشکيل يک «کميته حقيقت‌ياب» را در اين رابطه داده بود.

محمود احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود در همين باره گفت: «پايان اين ماجرا بايد مشخص شود. آن‌ها اعلام می‌کنند که سه هزار نفر کشته شده‌اند. مشکلی ندارد، بياييد به اين مسئله رسيدگی کنيد. ما هم همکاری خواهيم کرد که متهمان اين پرونده دستگير شوند.»

وی با اشاره به تحريم‌ها و تهديدها عليه ايران گفت: «فکر کردند دنيا بی‌صاحب است و به بهانه آن هرگونه که بخواهند می‌توانند بازی کنند. ملت ما را تهديد می‌کنند و می‌گويند راه حل‌ها روی ميز است، مرده شور خودتان، چهره‌تان و ميزتان را ببرند که دنيا را به لجن کشيده‌ايد.»


احمدی نژاد با بيان اين‌که «دوره شما تمام شده و جنايت‌هايی که می‌خواستيد انجام دهيد، انجام داده‌ايد» افزود: «بساط خود را جمع کرده و از منطقه برويد. اگر با پای خود از منطقه خارج نشويد، ملت‌های منطقه شما را با اردنگی از منطقه خارج خواهند کرد.»



وی در سخنان خود به موضوع تحريم بنزين ايران نيز اشاره کرد و گفت: «زمانی که بنزين را قطع کردند، راه برای متخصصان داخلی باز و در طول يک هفته توسط دانشمندان و متخصصان داخلی بنزين را توليد و جايگزين کرديم و توانستيم دو محموله آن را هم بفروشيم.»

محمود احمدی‌نژاد در پايان سخنان خود به نظام سرمايه‌داری حمله کرد و گفت: «انديشه سرمايه‌داری از حدود ۱۰۰ سال پيش، داشته‌های هويتی جامعه بشری را مورد تاخت‌وتاز خود قرار داد و چيزی باقی نگذاشت.»

سخنان جنجالی محمود احمدی‌نژاد درباره آمريکا و کشورهای غربی همواره با واکنش‌هايی در جهان همراه بوده است.

پس از آخرين نشست سازمان ملل نيز آمريکا و ديگر کشورهای غربی از سخنان رئيس جمهور ايران ابراز تأسف کردند و آن را «توهين‌آميز» خواندند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

حرف درست را میتوان از هر کسی‌ شنید حتی آن کس احمدی نژاد باشد، در اینجا اسطوره ۱۱/۹ و کمیتهٔ حقیقت یاب، فقط جای سوال اینجاست که آیا در اقتصاد خرد و کلان و تک‌ محصولی (نفت)ایران با مدیریت دولتی- سپاهی ج- ا، آیا قوانین سود- زیان و عرضه- تقاضا سرمایه داری پیروی نمی‌شود ؟ آیا فقر،بیکاری،تبعیض و انحصار طلبی در ایران وجود ندارد ؟ آیا.....

-- irandoost ، Oct 3, 2010

مگر جریان ١١ سپتامبر ده سال اتفاق نیافتاد؟؟ تا به امروز این «صاحب اردنگی» کجا بود؟؟ مگر هم ایشان نبود که با «عجله و با شوق» بیش از حد دولتهای دست نشانده عراق و افغانستان را به عنوان اولین دولت در منطقه به رسمیت شناخت و تا به امروز هم برایشان فرش قرمز زیر پایشان پهن می کند؟؟ غیر از این است که دارند فرصت طلبی می کنند؟؟ آنچه واضح است این است که ایشان از اینکه در سفرشان به آمریکا مورد توجه قرار نگرفته و از اینکه نه در داخل و نه در خارج از کشور دیگر دروغها یشان گار گر نیست از خون خود تغذیه می کنند.

-- بدون نام ، Oct 3, 2010

اگر دانی که نان دادن ثواب است
برو خود میخور که بغدادت خراب است

-- پروفسور بالتازار ، Oct 3, 2010

پس چگونه جنگ شرم آور با همسایه خودمان که بجای ٣٠٠٠ هزار قربانی صدها هزار کشته داد ٨ سال طول کشید و بعد هم ٢٠ سال بعد از اینکه عنوانهای گوناگون (تحمیلی، آزادی قدس، و غیره) گرفت تبد یل شد به «دفاع مقدس؟؟؟» شتر مرغ و تضاد فریبکارانه او!!

-- بدون نام ، Oct 3, 2010

میگویند فلانی از پاپ هم کاتولیک تر شده است بابا جان این شعار ها را بگذار برای فیدل و آن گامبوی وحشی کره شمالی حداقل آنان خودرا دشمنان سرمایه داری میدانند ومیخواهند یک جامعه برابر یعنی 1 مساوی را بوجود بیاورند یعنی فیدل مساویست با یک آدم ریقوی مچاله شده گوشه خیابان یعنی آن گامبو تا حالا ده ها هزار نفر را به زندان واعدام فرمان داده زیرا با او برابر بوده اند نه تو که تمام اطرافیانت غرق در فساد سرمایه داری اند وهمین امروز در سایتها 48 میلیون سر آدم مانند بخاری دود میکند 48 میلیون زیر خط فقر داری خدا بیامرزد آن مرحوم را لااقل اگر بو میبرد کسی از اطرافیان آلوده اند بیچاره شان میکرد نه تو که نزدیکترین هایت آلوده ترینند بیچاره ما که با اینهمه آدم با شعور وفهم ودانا وتوانا را رها کرده بدنبال تو افتاده ایم بنام ریس دولت زیرا فقط 1 نفر عاشق این اراجیف توست 70 میلیون باید خفه بشوند با آن سیستم پلیسی که خجالت هم نمیکشند همسن امروز مانوری دادند که نر ها هم زن شده اند ومیخواهند ادای زنان فرهیخته ایران را متلا با عینک دودی در بیاورند نه بابا جان هر کدام از همین پاچه بیرون انداخته ها به ادعای شما بر تر وایرانی تر از شمایند اگر 4 تا آدم از قبیله هم فکر ومسلمان شما هم چیزی میداند باید به گوشه زندانها بخزد که هر غلطی میخواهید بکنید اگر مردی بنشین وفقر وفاقه مردم را سر وسامان بده تو که هستی که اگر نجنبیده بودی 11 سپتامبر مقدس شده بود بی گناهان که سوختند مقدس اند هیچ دولت وهیچ رهبر وسیاستمداری مقدس نیست اینرا بچه ها هم میدانند نیازی به شارلاتان بازی تو نیست کدام رهبر دنیا این حرکتهای بچه گانه ودشمن تراشی ها را میکند حتا فیدل وآن گامبو حتا روسها در زمان قدرتشان این حرفهای مفت را نمیزدند ونمیزنند مشکل این است که تو همینی محال است به خود آیی که چه زیانهایی به گرده مردم بینوا میندازی وبارشان را سنگینتر میکنی اسلام ستم ستیز است مردم باید از این موضوع استفاده وبا ستم تو هم پالکی های تازه بدوران رسیده بستیزند که فایده ات جز ضرر به این خاک ومردم چیزی نیست

-- جادوگر ، Oct 3, 2010

سیاست های داخلی آقای رییس جمهور نامنتخب به کنار، بی راه نمی گوید. در آمریکا کسی جرات ندارد علیه اقلیت دو درصدی صهیونیست حرف بزند یا سوالی مطرح کند. کسی جرات ندارد موضوع برده داری و سرخپوستان و هیروشیما را به زبان آورد. و کسی هم نیست به این جماعت یادآوری کند صاحب دنیا نیستند و باید نیروهای خود را - که به گزارش تارنمای وزارت دفاع شان در پنجاه کشور دنیا پراکنده اند - به داخل مرزهای شان ببرند. از آثار مخرب سرمایه داری و نولیبرالیسم هم که بسیار نوشته اند و می نویسند. عنوان مطلب هم که موضوع روز محافل روشنفکری آمریکاست: اگر دیر جنبیده بودیم یازده سپتامبر مقدس می شد.

-- آژند ، Oct 3, 2010

دعواهای سیاسی به کنار همه ی ما می دانیم که آمریکای جهانخوار هیچ غلطی نمی تواند بکند. سی چهل سال پیش امام این را گفت و حالا کم کم داردمعلوم می شود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. دوستان اصلا نترسند که موشک های ما اسراییل را نشانه رفته و با کوچک ترین اشتباهی اسراییل از نقشه زمین محو می شود. مساله مهم این است که وقتی خودشان هواپیماها را دزدیدند و زدند به آسمانخراشها هیچکس جرات نکرد راستش را بگوید که چرا هیچکس از آن همه یهودی آن روز سرکارشان نبودند؟ چرا نبودند؟ معلوم است دیگر اسراییل به آنها گفته بود نروید سرکار چون می دانستند چه اتفاقی دارد می افتد.شما هم دلتان برای آن آمریکاییا نسوزد که هرچه مردم دنیا بدبختی دارند می کشند به خاطر همان آمریکاست. حالا اگر چند نفری هم مردند خب مردند چه عیبی دارد اصلا که حالا بخواهند از دیگران تلافی کنند آخر؟راستش را بگویید به جز آقای دکتر چه کسی توانسته انگشت بگذارد روی آن نقطه حساس؟که در تریبون سازمان ملل به آن همه آدم خرف بگوید که بابا دارد زیر پرچم چه کسی سینه می زنید؟دقیقا یه خاطر پوشاندن واقعیت های اینطوری است که توی کشورهای مختلف توطعه می کنند. شما خیال می کنید در کهریزک مقصر اصلی چه کسی بود؟ آیا غیر از آنهایی که از همان آمریکا پول گرفته بودند؟یعنی خیال می کنید وقتی سران فتنه آنقدر پول از عربستان گرفتند آن آدم هایی که توی کهریزک بودند پول نگرفته بودند؟که مثلا قاضی بگوید دوتا چک به آنها بزنید که دیگر نیایند شیشه های مردم را بشکنند بعد چون پول گرفته بودند زدند آنها را کشتند.برای همین سران فتنه باید محاکمه بشوند تا دیگر نگویند بیایید به خیابانها آنهم وقتی که قانون فصل الختاب است.حالا داستان 11سپتامر هم مثل هولوکاست است و مثل کهریزک.دوستان کمی مطالعه کنند که به همین آسانی گمراه نشوند.

-- مهرابیان ، Oct 5, 2010

جناب اقای مهرابیان
فکر کنم شما بیشتر نیاز به تفکر داشته باشید.چون از قدیم گفته اند کسی که خواب است را میتوانید بیدار کنید وای به حال ان که خود را به خواب زده.حالا دلیل ان بماند که چرا حرفهایی میزنید که نه تنها دیگران قبول ندارند بلکه حتی خودتان و بچه اتان قبول ندارد. سران فتنه قبلا جزو حکومت بودند حالا چون خلاف نظر اغا حرف زدند دیگر بد شدند.به قول مرحوم دکتر مصدق این عو عوی سگان شما نیز بگذرد.کودتا تمام میشود و همه شمابه خصوص ان رهبر و رییس جمهور کودتا چی در پیشگاه مردم و عدل الهی محاکمه میشوید.

-- khorramdin ، Oct 5, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)