تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

موسوی: اختلافی با کروبی و خاتمی ندارم

میرحسین موسوی، یکی از رهبران مخالفان دولت می‌گوید که اختلافی با مهدی کروبی و محمد خاتمی ندارد و آنها مرتب با هم مشورت می‌کنند.

روزنامه اصول‌گرای رسالت، روز ۳۱ شهریور ماه در خبری با عنوان «علنی شدن اختلافات خاتمی با میرحسین و کروبی» مدعی شد که میرحسین موسوی و مهدی کروبی از همراهی نکردن محمد خاتمی با «جنبش سبز» ناراضی هستند.


به گزارش تارنمای کلمه، نخست وزیر سابق جمهوری اسلامی ایران با رد این خبر گفت: «در میان صفوف جنبش سبز و اصلاح طلبان هیچ اختلافی وجود ندارد.»

رسالت ادعا کرده‌است: «بعد از جلسات متعددی که میان کروبی و میرحسین برگزار شد و در آن جلسات خاتمی به عملکرد ساختار شکنانه میرحسین و کروبی اعتراض کرد و حاضر به تائید جنبش سبز نشد موج اختلافات و عصبانیت فتنه‌گران از خاتمی تشدید شد.»

میرحسین موسوی در واکنش به این سخنان گفت: «بر خلاف جناح اقتدارگرا جنبش سبز پدر خوانده ندارد و بیش از افراد به تعامل بین شبکه‌های اجتماعی سبز و پیشرو تکیه دارد و بر عکس آنان از عقل جمعی برای پیشرفت استفاده می‌کند.»

وی به گردانندگان روزنامه رسالت توصیه کرد که بار دیگر نامه آیت‌لله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی را که در سال ۱۳۶۷ به آیت‌الله آذری قمی، از موسسین این روزنامه نوشته شده بود، مطالعه کنند.

موسوی:«در میان صفوف جنبش سبز و اصلاح طلبان هیچ اختلافی وجود ندارد»

این روزنامه اصول‌گرا به نقل از محمد رئوفی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، نوشته بود که «خاتمی هیچ نقشی در جغرافیای سیاسی ایران ندارد و فقط کارهای شخصی خود را در بنیاد باران دنبال می‌کند»

در هفته‌های اخیر فشارها بر میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو تن از رهبران مخالف دولت بیشتر شده‌است و مقامات امنیتی در برخی موارد مانع دیدار فعالان سیاسی و مدنی و شهروندان دیگر با این دو نامزد معترض به نتایج انتخابات شده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

نیازی به توضیح نیست.شما هیچ یک باهم اختلافی ندارید.تفاوتی هم باهم ندارید، فقط مردم ساده لوحند که گولتان را میخورند. هر چه آدم فرهیخته بود رایکی یکی به تیغ دادید و بقیه را هم فراری. حالا هم برسرحکومت بابقیه هم پالکی هایتان اختلاف دارید.

-- بدون نام ، Sep 25, 2010

ای بابا حالا اختلاف داشته باشی یا نداشته باشی چه تاثیری دارد؟ شما از روز اول سوار موج شدید و نقش اصلی شما بازگرداندن مردم به خانه هایشان بود ، تازه اگر هم شما پیروز میشدید مگر چه جیزی عوض می شد ؟ اینکه سید خندان هم قوه مجریه و هم قوه قانونگذاری را در چنته داشت ، چه گلی بر سر مردم زد ؟ جز به کشته دادن تعدادی دگراندیش غیر حکومتی .

-- آشنا ، Sep 25, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)