تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
آيت‌الله احمد جنتی:

«يک دوران شبه‌رياضت را در پيش داريم»

آيت‌الله احمد جنتی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران گفت اکثريت مردم آمريکا گفته‌اند عامل حادثه ۱۱ سپتامبر خود دولت آمريکاست. وی گفت به‌خاطر طرح هدفمند کردن يارانه‌ها يک دوران شبه‌رياضت را در پيش داريم.


به گزارش خبرگزاری‌های ايران آيت‌الله احمد جنتی، دبير شورای نگهبان در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران درباره مسائل مختلف ايران و جهان اظهار نظر کرد.


وی در ابتدای سخنان خود آيت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی را «فردی عادل» خطاب کرد که «علی‌التحقيق در دنيای اسلام منحصر به فرد است.»

وی آيت‌الله خامنه‌ای را «مردی مدير و مدبر» دانست که «هر وقت قائله‌ای پيش آيد با موضع‌گيری خود آن را ختم می‌کند.» جنتی ادامه داد: «و شاهد بوديم که چگونه دشمن نااميد و فتنه خاموش شد.»

«بعضی کارها واقعا درست نيست؛ من به اين برادر عزيز سفارش می‌کنم کاری کند که قابل توجيه باشد و مردم ناراضی نباشند»

آيت‌الله جنتی مراسم «قرآن‌سوزی» که قرار بود توسط تری جونز، کشيش آمريکايی برگزار شود اما لغو گرديد را اقدامی در جهت جنگ با ايران دانست و گفت: «مگر قرآن متعلق به ايران است که برای جنگ با ايران آن را می‌سوزانيد؟»

وی در بخش ديگری از سخنان خود افزود: «۸۴ درصد مردم آمريکا در يک نظرسنجی گفتند که عامل اصلی حادثه ۱۱ سپتامبر خود دولت آمريکا است و در يک نمايشگاه کتاب در آلمان نيز فروش قرآن ۴۰۰ درصد رشد داشته است.»

امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نماز جمعه به راهپيمايی روز قدس اشاره کرد و گفت: «الحمدالله امسال مشکلات سال گذشته را نداشتيم، زيرا آن‌ها فهميده‌اند که ديگر حنايشان رنگی ندارد و ايستادن مقابل مردم سودی ندارد. انشاءالله روزی را ببينيم که ته‌مانده‌هايشان پيش خداوند و مردم توبه کرده‌اند.»

اين عضو مجلس خبرگان همچنين با اشاره به موضوع هدفمند کردن يارانه‌ها با بيان اين‌که اجرای چنين طرحی لوازم و تنش‌هايی دارد، تأکيد کرد: «لازم است دولت تنش‌ها و آسيب‌ها به قشر محروم را به حداقل برساند،‌ ما يک دوران شبه‌رياضت را در پيش داريم که بايد از خداوند بخواهيم ما را در اين دوره کمک کند، زيرا همه کارها دست اوست.»

آيت‌الله جنتی در پايان خطاب به دولت گفت: «بعضی کارها واقعا درست نيست؛ من به اين برادر عزيز سفارش می‌کنم کاری کند که قابل توجيه باشد و مردم ناراضی نباشند، زيرا اين‌که يک عنصری را که مشکل دارد بالا می‌برند و مسئوليت‌های مکرر به او می‌دهند و اين‌گونه عمل می‌کنند، درست نيست که اميدواريم اين کار طوری تمام شود که مردم، علما، مراجع و مقام معظم رهبری راضی باشند.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

Che nazari bedim?!!! LOL بايد از خداوند بخواهيم ما را در اين دوره کمک کند

-- مقام معظم رهبری ، Sep 17, 2010

ما که 30 ساله داریم ریاضت میکشیم، آقای جنتی.

-- سارو ، Sep 17, 2010

«۸۴ درصد مردم آمريکا در يک نظرسنجی گفتند که عامل اصلی حادثه ۱۱ سپتامبر خود دولت آمريکا است و در يک نمايشگاه کتاب در آلمان نيز فروش قرآن ۴۰۰ درصد رشد داشته است.» منبع این ادعاها؟؟؟ هماند ادعاهای سابق دروغین و در زیر عبا ساخته شده ایشان!!

-- بدون نام ، Sep 17, 2010

«انشاءالله روزی را ببينيم که ته‌مانده‌هايشان پيش خداوند و مردم توبه کرده‌اند.»
دارد بصراحت تمام برنامه کودتاگران و خامنه‌ای را اعلام می‌کند. بزودی موسوی و کروبی را دستگیر و شکنجه و مجبور به اعتراف می‌خواهند بکنند. آیا موسوی و کروبی ذکاوت رودست‌زدن به کودتا‌گران را دارند؟

-- شاهین ، Sep 17, 2010

‌رياضت نه برای تو احمدی و يارانتان ...مشکل برای افراد زحمتکش ايران است که با درآمد تومانی بايد هزينه هاي دلاری انجام دهند!

-- Majid ، Sep 17, 2010

واقعن چه باید به این پیرمرد گفت در میان ان نمازگذاران کسی نبود بپرسه این ارقام را از کجا اورده یی که میگویی ٨٤% مردم امریکا گفته اند که حادثه ۱۱ سپتامبر کاره خوده امریکا بوده است پس اگر این طور است مردم امریکا هم ذوب شده در ولایت خامنه ای هستند چرا پس مرتب مرگ بر امریکا میگویید ان حرف در مورد فروش ٤٠٠% بیشتر قران از اون حرفا بود در حالی که هر روز تنفر از قران و مسلمان در اروپا بیشتر میشود از طرفی دیگر سیل فرار مسلمانان کشورهای اسلامی بطرف اروپا بیشتر میشود مسلمانانی که از اسلام و فرهنگ اسلامی بیزار شده و دوست دارند در میان انسانهایی زندگی کنند که ارزشی برای انسانیت و این دنیا قائل هستند نه جامعه اسلامی که این دنیا را بی ارزش میداند و وعده ان دنیای خیالی که نه کسی ان را دیده و نه کسی از ان امده است را میدهد و تا میتواند دیگر اندیشان را میکشد ان روز را خواهی دید جنتی جاهل که اسلامتان در حال نابودی و مورد تنفر اکثریت مردم دنیا خواهد شد

-- بدون نام ، Sep 17, 2010

Aghaye janati payat labe gooreh, az khoda betars. Doroogh v tajavoz b harim mardom ra kam kon.

-- بدون نام ، Sep 18, 2010

جنتی مانند شيخ ياسين جان به عزرائيل نميده،"ما يک دورۀ رياضت در پيش داريم"!
آخوند که نانش را مردم ميدادن اقتصاددانی ميکند.کاش اون متعصبين ميفهميدن که مسئول مرگ غير مستقيم ما هستند.برادرم به بانک بدهکار بود هی ايندر و آندر زد تا قرضش را بدهد، مغازه و کارش که هميشه نمونه بود، دگر نميچرخيد، از پريشونی تصادف کرد و مرد و چند تا يتيم پشت سرش مانده؛ مسئول مرگ او همين جنايتکارند! احمدينژاد و شعبان بيمخ از يک شجاعت برخوردارند:"ديوانگي"!

-- بدون نام ، Sep 18, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)