تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

حمله به دفتر ميرحسين موسوی

شب گذشته نيروهای امنيتی با تفتيش و بازرسی دفتر ميرحسين موسوی، وسايل، کتاب‌ها و کامپيوترهای دفتر را جمع‌آوری کرده و با خود بردند.

به گزارش تارنمای کلمه، نزديک به ميرحسين موسوی، يکی از رهبران مخالفان دولت ايران، نيروهای امنيتی شب گذشته به بازرسی و تفتيش دفتر وی پرداختند.


به نوشته «کلمه» با اين هجوم نيروهای امنيتی به دفتر ميرحسين موسوی، فشارها و محدوديت‌ها عليه وی «وارد مرحله جديدی» شد.

اين تارنما اضافه می‌کند: «تحرکات جديد نيروهای امنيتی حاکی از برنامه‌هايی است که دولت برای آينده تدارک ديده است.»

«با اين هجوم فشارها و محدوديت‌ها عليه موسوی وارد مرحله جديدی شد»

روز گذشته نيز نیروهای امنیتی ایران، از دیدار حوانان حزب اعتماد ملی با مهدی کروبی یکی ديگر از رهبران مخالف دولت و دبیر کل این حزب جلوگیری کردند.

همچنين از چند هفته قبل نيروهای امنيتی با حضور در کوچه‌ها و خيابان‌های مجاور دفتر ميرحسين موسوی، مانع از حضور مراجعان در اين دفتر می‌شدند.

بر اساس گزارش‌ها، دادستانی تهران برای جلوگیری از دیدار مراجعه‌کنندگان با میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دستور قضایی صادر کرده است.

در روزهای گذشته مسئول دفتر موسوی نيز بازداشت شد.

فشارهای امنيتی پيرامون موسوی و کروبی از پیش از برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال افزايش يافته است.

ميرحسين موسوی چند روز پیش درباره این محدودیت‌ها گفت: «تاريخ اين نوع مزاحمت‌ها به قدمت انتخابات (دهم) است. حمله به ستادهای انتخاباتی اين جانب که از همان عصر روز ۲۲خرداد شروع شد، مقدمه محدوديت‌های غير قانونی عليه بنده بود.»

وی با تأييد اخبار مربوط به تشديد محدوديت‌های امنيتی افزود: «جنبش ريشه‌دارتر از آن شده است که با محدويت و يا حذف امثال بنده متوقف شود. ريزش مدام مشروعيت و نارضايتی‌های در حال انباشت وضعيت ويژه‌ای را در کشور ايجاد کرده است... آن‌ها جا دارد از خشم روزافزون مردم بترسند نه از ما.»

پس از وقايع انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری در ايران، مقامات دولتی اين کشور و طرفداران دولت از اين وقايع به‌عنوان «فتنه» و از ميرحسين موسوی و مهدی کروبی به‌عنوان «سران فتنه» ياد می‌کنند.

روز گذشته عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران اعلام کرد که «سران فتنه، متنبه نشده‌اند»، وی افزود: «يقيناً محاکمه‌ آن‌ها يک مطالبه‌ عمومی است و ما در عين حال که عادلانه برخورد می‌کنيم، مسامحه نخواهيم کرد.»

جعفری دولت‌آبادی، «تعقيب سران فتنه» را « تابع مصالح نظام» اعلام کرد. او درباره «مصالح نظام» توضیحی نداد اما آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران چندین بار در سخنرانی‌هایش گفته است که «سران فتنه» باید در دادگاه افکار عمومی محاکمه شوند.

سال گذشته نیز برخی از مقامات حکومت ایران اعلام کردند که حکومت ایران برای جلوگیری از تبدیل شدن رهبران مخالف دولت به «قهرمان» فعلاً قصد بازداشت و محاکمه آن‌ها را ندارد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

کتاب وکامپيوتر اعدام بايدگردد!......شعار عوامل کودتا!!!!!!

-- Kambiz ، Sep 16, 2010

خوب.... جنبش سبز چی شد..... !!!!!

-- بدون نام ، Sep 16, 2010

زمینه های دستگیری اقای موسوی داره فراهم میشه در ضمن نا گفته نما ند
هیچ خبری از دستگیر سعید مر تضوی نیست

-- بدون نام ، Sep 16, 2010

هم وطنان گرامی: برای "مصدق زمان" خود، موسوی و "فاطمی زمان" خود، کروبی به ایستد و اشتباه تاریخی 28 مرداد را دچار نشویم هرچند، هرچند، هر چند،هرچند(به توان n ) دارای اندیشه های دگرگونه باشیم، رشد دگر اندیشی در زمان "مصدق ها" امکان دارد و فراماسون جهانی چپاولگر منابع ما، این را نمی خواهد.….مزدک
عکسهای جدید روبوسی مصباح و رفسنجانی را دیده اید؟ دوستان گرامی، دو طیفی را که سردار "مشفق" در گفتار خود تمیز میدهند، بسیار گفتاری عامیانه است و در سطح درک ایشان و در محیط در خود گرایی که ایشان فعالیت و رشد داشته اند میباشد و هیچ انتقادی از وی نیست، و نباید باشد (و منطقی نیست). دوستان گرامی با نگاهی از بالا، دو لژ متمایز فراماسونی هستند، یکمین: لژ “حجتیه” به استاد اعظمی مصباح یزدی و نوچه هایش حسینیان ، ریشهری، سعید امامی(به درک رفته)، مرتضوی، رادان، فیروز ابادیفاحمدی نژاد و ……..که مجموعه ای از اندکی از روحانیون و بیشترین واعظان مذهبی(روزه خوانان)،و بیشماری از نظامیان جوان و قاضیان جوان، نفوذی(در 30 سال اخیر) بدون سابقه انقلابی میباشند. و دومین لژ فراماسونری "اسد ابادی" که مختص به روحانیون، به استاد اعظمی ، مهدوی کنی، ناطق نوری، رفسنجانی و طبسی و... ....میباشد. چند سالی است که تاریخ مصرف کاربری لژ "اسد ابادی" از دیدگاه فراماسون لندن تمام شده و لژ جوان و خوشونت باری چون "حجتیه" لازم است تا با سرکوبی مستقیم و و اشکار نخبگان و وطن پرستان ،برای چپاول منابع ایران بکار گرفته شود، بیشترین روحانیون "مراجع تقلید" با این لژ کشتارگر "حجتیه" مخالفند یا از ان دوری میجویند. هرچند که فراماسیون لندن این لژ را نیز پس از چند سالی به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد، چنانچه "لژ پهلوی" را فرستاد. دوستان برای "مصدق زمان" خود، موسوی و "فاطمی زمان" خود، کروبی به ایستد و اشتباه تاریخی را دچار نشویم هرچند، هرچند، هر چند،هرچند(به توان n ) دارای اندیشه های دگرگونه باشیم، رشد دگر اندیشی در زمان "مصدق ها" امکان دارد و فراماسون جهانی این را نمی خواهد.….
مزدک

-- مزدک ، Sep 17, 2010

آقای مزدک این ها باندهای مختلف مافیا در ایران هستند فراماسون کجا بود

-- بدون نام ، Sep 17, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)