تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

رهبر طالبان: پيروزی نزديک است

ملا محمد عمر، رهبر طالبان افغانستان با انتشار پيامی به‌مناسبت فرارسيدن عيد فطر، از پيروزی نزديک طالبان در اين کشور خبر داده و از مردم افغانستان خواسته است در برابر «اشغالگران» متحد شوند.

ملا محمد عمر گفته است: «جهاد و مقاومتی که امروز در برابر اشغالگران خارجی و بردگان‌شان جريان دارد يک جهاد مشروع در برابر دفاع از اسلام و حريم کشور اسلامی است.»


در اين پيام آمده است: «اگر خدا بخواهد به زودی دل‌های غمگين ما با شکست اشغالگران و برقراری حاکميت اسلامی آرامش خواهد يافت.»

وی که تاکنون در مجامع عمومی ظاهر نشده و مقامات افغان می‌گويند در پاکستان مخفی شده است، همواره از طريق اين پيام‌ها سياست گروه طالبان را بيان می‌کند.

ملا عمر: طالبان بعد از پيروزی، يک نظام کاملأ اسلامی، بی‌طرف و قوی را به‌وجود خواهند آورد

ملا عمر از آمريکا و ديگر کشورهايی که در افغانستان نيروی نظامی دارند خواسته است بدون قيد و شرط نظاميان خود را از افغانستان خارج سازند.

رهبر طالبان در پيام جديد خود خاطر نشان ساخته است که «طالبان بعد از پيروزی، يک نظام کاملأ اسلامی، بی‌طرف و قوی را به‌وجود خواهند آورد و با جهان بر اساس احترام متقابل تعامل خواهند داشت.»


اين خواسته در حالی مطرح می‌شود که آمريکا و هم‌پيمانان‌اش در نظر دارند شمار نظاميان را به منظور درهم شکستن مقاومت طالبان به ۱۵۰ هزار نفر برسانند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

بشریت باید در نابود کردن طالبان در هر کشوری و با هر نامی که هستند همکاری کند. چند روز پیش با یکی از نو چپی ها ایرانی صحبت می کردم دیدم که ای وای ایشان تا اندازه ای طالبانی ست. بعد یک ربعی گفتگو و اینکه آرزو می کرد که تمامی آمریکاییها و غربی در عراق و افغانستان و هر جای دیگر نابود شوند به من گفت که دنبال راهی می گردد تا یک جوری خودش را به اروپا برساند! عجبا که حتا برای مبارزه با غرب لیبرال هم بهتر است از فواید لیبرالی استفاده کرد. من نمی دانم چرا این رفقای چپ اینقدر دلشان می خواهد که هم به غرب فحش و بد و بیراه بگویند و هم در آغوش او از نعماتش استفاده کنند.
طالبان و هر کشور یاغی و آدمکش دیگری در هر جا باشد نابود خواهد شد. این طالبان سرانجام باعث پیروزی کسانی خواهند شد که خواهان ریشه کن کردن کلی و تمامی آناند. ریشه کنی ای که آنچه امروز میگذرد در برابرش «جنگک» ست، جنگ کوچولو. چندی پیش یکی از تلویزیونهای ماهواره ای مستندی پخش می کرد حاکی از اینکه زمین نمی تواند براحتی تکافوی بیشتر از پنج میلیارد انسان را بکند. حالا آیا طالبان چه در ایران و چه در هر جا در حال آمده کردن ظهور حضرتش نیستند! آیا انقلاب سبز ایران در حال جلوگیری از این ظهور وحشتناک نیست. باور من بر این است که انقلاب سبز این خطر بزرگ جهانی را دریافته و در حال مانور است تا از کشور ما دور شود. ولی آیا اوباما و دیگران موفق خواهند شد؟؟ یا تیم اینبار نه پسر بوش که نوه ی بوش خواهد آمد؟؟؟
زنده باد سرکوبی طالبان در جهان

-- بدون نام ، Sep 9, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)