تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

استقرار نيروهای امنيتی در برابر خانه کروبی

نيروهای امنيتی ظهر امروز بار ديگر در برابر و اطراف خانه مهدی کروبی مستقر شدند و منزل وی را تحت کنترل گرفتند. مهدی کروبی در ارتباط با حرکات اخير طرفداران دولت، پيامی منتشر کرد.

بنا به گزارش تارنمای سحام‌نيوز، نزديک به مهدی کروبی، یکی از رهبران مخالفان دولت ایران، نيروهای امنيتی با ادعای اين‌که «خبر رسيده آقای کروبی قصد برگزاری نماز عيد فطر را دارد» برای چندمين بار در روزهای اخير، کنترل خانه وی را در اختيار گرفتند.


خانه کروبی پس از حمله

اين در حالی است که سحام نيوز اعلام کرد «آقای کروبی قصد برگزاری نماز عيد فطر را نداشته و ندارند و اخبار منتشر شده در برخی سايت‌ها خبر کذب می‌باشد.»

بنا به اين گزارش اين توضيح از سوی فرزند مهدی کروبی به نيروهای مستقر در برابر خانه نيز داده شد.

کروبی قصد حمله‌کنندگان را حکمفرما ساختن «سکوتی قبرستانی بر ايران» خواند

از سوی ديگر شب گذشته مهدی کروبی پيامی خطاب به مردم منتشر کرد و در آن حملات پی‌درپی روزهای اخير به خانه‌اش را «سازمان يافته» عنوان کرد.

کروبی در اين پيام با تشريح اين حملات آورده است: «الحق که اين عده قليل روی شعبان بی‌مخ‌ها و اوباش درباری را سفيد کردند و ورقی زرين بر کارنامه ننگين آن‌ها افزودند.»

وی افزود: «رأی مردم خوردن و پرسش‌کنندگان را به گلوله بستن و منتقدان را به زندان انداختن و مطبوعات را دهان دوختن کم بود که رمضان و ليالی قدر را در جمهوری اسلامی، سی سال پس از انقلاب اسلامی چنين به خيال تثبيت قدرت خود، بی‌حرمت کردند.»

مهدی کروبی هدف اين حملات را نه خود که «انسان و آزادی انسان و اصل اسلام و انقلاب اسلامی و حيثيت ايران و ايرانی» دانست و قصد حمله‌کنندگان را حکمفرما ساختن «سکوتی قبرستانی بر ايران» خواند.

کروبی در پيام خود بار ديگر اعلام کرد که در برابر اين اعمال سکوت نخواهد کرد و به راه خود ادامه خواهد داد.

وی در بخش ديگر پيام خود «جناح ديکتاتورماب تماميت‌خواه» را دچار «يأس و نااميدی، تفرقه و تشتت، و سردرگمی و عدم برنامه‌ريزی» ارزيابی کرد و اين حرکات را ناشی از اين شرايط دانست.

کروبی با بيان اين که طرفداران دولت نيروهای حمله‌کننده را در ابتدا «مؤمن و متعهد و ولايت‌مدار» خطاب کردند و «با حضور فرماندهان نيروی انتظامی و سياسی منطقه در صحنه، مهر تأييد بر اين ادعا زدند»، اطلاعيه اخير سپاه پاسداران تهران را در خودسرانه ناميدن اين حملات، نتيجه «بر آب شدن نقشه‌های آنان» دانست.

وی نوشته است: « عده‌ای خودسر؟ آری، عده‌ای خودسر که نيروی عظيم اطلاعاتی، امنيتی و قضائی و نظامی که مدعی کنترل جهان است از شناسائی و تنبيه آن‌ها عاجز می‌ماند.»

کروبی در انتهای پيام خود ضمن تشکر از همسايگان و کسانی که در اين مدت با وی ابراز همدردی کردند، آورده است: «چنين نمايش‌های کودکانه‌ای نه تنها راه ما را سد نخواهد کرد که برعکس بر ايمان ما به راهی که دنبال می‌کنيم خواهد افزود: راه مبارزه با دروغ و سبعيت و قلدرمآبی.»

روز گذشته نيز زهرا رهنورد، همسر میرحسین موسوی، حمله به خانه کروبی و آیت‌الله علی‌محمد دستغیب از مراجع تقلید منتقد حکومت را «یورش کینه‌توزانه و وحشیانه» نامید و آن را روش «شعبان بی‌مخیسم» نهادهای امنیتی و قضایی در برخورد با مخالفان دانست.

هفته گذشته در پنج شب پی‌درپی منزل مهدی کروبی مورد حمله لباس شخصی‌ها قرار گرفت. در شیراز نیز لباس شخصی‌ها به مسجد قبا که محل برگزاری نماز و سخنرانی آیت‌الله علی‌محمد دستغیب است حمله کردند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

وقتی کودک بودم مادرم همواره سران نظام را مانند ده ها مار گرفتار در یک چاه تشبیه می کردند که به زودی اقدام به بلعیدن یکدیگر خواهند کرد. امروز چنین چیزی را به چشم می بینم.

-- بدون نام ، Sep 9, 2010

بیا ید این کلمه شعبان بی مخی را در کشورمان جا بی اندازیم . شعبان بی مخیسم ها راءی ما را خوردند . شعبان بی مخیسم ها به مردم تجاوز کردند . شعبان بی مخیسم ها شکنجه می دهند . شعبان بی مخیسم ها بخانه کروبی حمله کردند .و غیره .........

-- بدون نام ، Sep 9, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)