تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

خبر‌های ضد و نقیض از انفجار در مسیر احمدی‌نژاد

تارنمای خبرآنلاین ظهر امروز از انفجار یک نارنجک دستی در مسیر حرکت محمود احمدی‌نژاد, رئیس جمهوری ایران در همدان خبر داد اما پرس‌تی‌وی، تلویزیون انگلیسی‌زبان ایران به نقل از یک «منبع آگاه در دفتر ریاست‌جمهوری» خبر انفجار بمب را تکذیب کرده است.

خبرآنلاین نوشته که این بمب دستی در نزدیکی مینی‌بوس خبرنگاران منفجر شده و فرد بمب‌گذار نیز بازداشت شده است. مکان این انفجار بین فرودگاه همدان تا ورزشگاه قدس اعلام شده است.


خبرگزاری فارس نیز نوشته که در هنگام حرکت خودروی احمدی‌نژاد و همراهانش، فردی يك نارنجك دست‌ساز به سمت خودروهای پشت سر گروه اسكورت پرتاب کرده است.

با این حال یک مسئول دفتر امور رسانه‌های نهاد ریاست جمهوری که نام وی فاش نشده به خبرگزاری فرانسه گفت: «شایعه‌ای که در مورد ترور احمدی‌نژاد منتشر شده است، تکذیب می‌شود و احمدی‌نژاد در همدان، هدف هیچ حمله‌ای قرار نگرفته است.»

این اتفاق دو روز پس از آن رخ می‌دهد که احمدی‌نژاد روز دوشنبه ١١ مرداد ٨٩ گفته بود که صهیونیست‌های احمق آدم اجیر کرده‌اند تا من را ترور کنند

خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا نیز ضمن تأیید خبر این انفجار، سلاح استفاده شده در این انفجار را «ترقه» ذکر کرده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از یک منبع در ریاست جمهوری، گزارش داده است که چند نفر بر اثر انفجار نارنجک دستی مجروح شده‌اند.

خبرگزاری مهر نیز به نقل از شاهدان عینی گزارش داده که در هنگام استقبال مردم از احمدی‌نژاد در خیابان پاستور شهر همدان، یک بمب دست‌ساز صوتی منفجر شده است.

گزارش‌های منابع خبری ایران حاکی از این است که این انفجار با دود و صدای زیادی همراه بوده اما چون خودروی احمدی‌نژاد 100 متر جلوتر از محل حادثه بوده به او آسیبی نرسیده است.

این اتفاق دو روز پس از آن رخ می‌دهد که احمدی‌نژاد روز دوشنبه ١١ مرداد ٨٩ گفته بود که «صهیونیست‌های احمق آدم اجیر کرده‌اند تا من را ترور کنند.»

رئیس‌جمهور ایران صبح امروز در ادامه سفرهای استانی به همدان سفر کرده بود.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)