تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

استعفای دو نماینده سیستانی مجلس

در پی انفجارهای زاهدان، دو تن از نمایندگان سیستان و بلوچستان در اعتراض به «بی‌توجهی» دولت نسبت به مشکلات «امنیتی» این استان از نمایندگی در مجلس استعفا دادند.


روز پنج‌شنبه و در جریان عملیات‌ تروریستی که گروه جندالله مسئولیت آن‌ها را بر عهده گرفت ٢٧ نفر از مردم زاهدان کشته و بیش از ٣٠٠ نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران روز گذشته حسین‌علی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به علی لاریجانی ضمن اعلام استعفای خود نوشت: «با توجه به پیگیری‌های فراوان اینجانب متأسفانه مسئولان نتوانستند حداقل وظیفه خود را که همانا حفظ امنیت جان و مال مردم است را تأمین نمایند.»

عباس‌علی نورا، نماینده مردم زابل در اعتراض به «ضعف مدیریت یكپارچه»، «عدم تمركز مدیریتی در تصمیم‌گیری‌ها» و «نبود اقتدار مدیریتی» در استان سیستان و بلوچستان از سمت خود استعفا داد

از دیگر سو عباس‌علی نورا، نماینده مردم زابل نیز در اعتراض به «ضعف مدیریت یك‌پارچه»، «عدم تمركز مدیریتی در تصمیم‌گیری‌ها» و «نبود اقتدار مدیریتی» در استان سیستان و بلوچستان از سمت خود استعفا داد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا دلیل استعفای خود و شهریاری را بی‌توجهی مسئولان نسبت به مسائل استان سیستان و بلوچستان علی‌رغم «هشدارهای» مکرر عنوان کرده است.

پیمان فروزش دیگر نماینده این استان نیز روز گذشته از قصد خود برای استعفا خبر داده است. او اما تاکید کرده است که پیش از این کار با هیأت رئیسه مجلس مشورت خواهد کرد.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)