تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

هشدار خطیب جمعه تهران به مسئولان

احمد خاتمی، خطیب موقت جمعه تهران هشدار داد که «رهبری، مراجع و مردم» در برابر به «خطر افتادن» دین‌شان آرام نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه خطر «تسامح و تساهل فرهنگی» کمتر از تسامح سیاسی نیست، گفت: «اینجا نظام جمهوری اسلامی ایران است و جای خواننده لس‌آنجلسی نیست. مشخص نیست برخی به کجا می‌روند.»

اشاره وی به حبیب محبیان، خواننده پاپ ایرانی است که پس از سال‌ها اجرای برنامه در لس‌آنجلس، اردیبهشت ماه جاری به ایران بازگشت.


احمد خاتمی

مقامات وزارت ارشاد می‌گویند که حبیب برای انتشار آلبومش در ایران درخواست مجوز کرده‌است.
برخی شنیده‌ها حاکی از دیدار اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس جمهور ایران با حبیب است.

احمد خاتمی می‌گوید: «مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند و مهلت می‌دهند که مسئولان اوضاع را بهتر کنند اما اگر ببینند دینشان در خطر است، یا در رابطه با حکم دینی تساهل و تسامح صورت می‌گیرد، رهبری، مراجع و مردم آرام نمی‌گیرند.»

خطیب موقت تهران با بیان اینکه «بدحجابی» به سوی کشف حجاب می‌رود، افزود: «مردمی که در قیام گوهرشاد برای مبارزه با کشف حجاب قیام کردند اجازه نخواهند داد با تساهل و تسامح، عده‌ای اساس انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند.»

وی با ادعای اینکه برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای «بی‌حجابی» انجام شده، گفت که انتظار دارد جامعه انگیزه بیشتری برای حفظ حجاب داشته باشد.

در چند ماه گذشته مسئله پوشش زنان از جمله محورهای اساسی اغلب خطبه‌های نماز جمعه در تهران و برخی شهرهای دیگر بوده‌است. برخی نیروهای اصول‌گرا خواستار سخت‌گیری بیشتر در رابطه با حجاب از سوی دولت محمود احمدی‌نژاد هستند.

احمد خاتمی: «اینجا نظام جمهوری اسلامی ایران است و جای خواننده لس‌آنجلسی نیست. مشخص نیست برخی به کجا می‌روند»

احمد خاتمی در ادامه سخنانش از مردم خواست که در جشن‌های مذهبی ماه شعبان از «موسیقی مبتذل و اختلاط زن و مرد» خودداری کنند.

خاتمی: سران سه قوه بدون امضای ولایت فقیه مشروعیت ندارند
وی همچنین با خطاب قرار دادن سران سه قوه جمهوری اسلامی، گفت: «شما هر چه دارید از ولایت‌فقیه است و اگر امضای ولایت پای شما نباشد، مشروعیت ندارید.»

خطیب جمعه تهران با تاکید بر عبور نکردن از «مرز قانون»، اظهار داشت: «همه باید بر اساس قانون عمل کنند و هر سه قوه نیز محترم بوده و هیچ‌کس حق ندارد قوه‌ای را هتک حرمت کند.»

در هفته‌های اخیر مجلس و دولت شاهد درگیری بر سر اجرا نکردن برخی قوانین مصوب مجلس از سوی دولت بوده‌اند. علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی روز گذشته هشدار داد که مجلس در برابر هر گونه مقابله با قانون خواهد ایستاد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

حاج احمد: «رهبری، مراجع و مردم» در برابر به «خطر افتادن» دین‌شان آرام نمی‌گیرند. البته منظور این موجود ماقبل تاریخ، به خطر افتادن مفتخوری و دزدی و عوام فریبی و خرافات است.
امضای ولایت،

-- Habib ، Jul 9, 2010

حبیب بد بخت! هر کی به ج.ا اعتماد کرد آخرش پشیمان و سرشکسته تنها ماند

-- آرش ، Jul 9, 2010

ارزوی من اینه که این هیولا را یک روزی در دادگاه مردمی محکمه بکنند و تمام کارها و حرفهایش را بهش نشان بدهند و بعد بسزای ظلم هایش برسانند

اخوند خاتمی (اگر ببینند دینشان در خطر است)دینتان ٣٠ است که دیگه ارزشی برای ملیونها ایرانی ندارد و در اینده خواهی دید که با شما و دینتان چه خواهند

-- k.k ، Jul 9, 2010

دین = جیب ملا
احمد خاتمی: مردم جیب خودشان خالی باشد صبر میکنند مسولان هر غلطی بکنند اما اگر جیب ملایان در خطر بیوفتد مردم عصبلنی میشوند!
...
حیف که حالش نیست بخندیم.

-- *** ، Jul 9, 2010

اسلام حكومتي يعني ديني كه با آلبوم يك خواننده به خطر مي افتد .دقيقا براي همين است كه براي حفظ دين بايد انرا به طور كامل از سياست حذف كرد.
دردود بر احمد خاتمي كه اعتراف مي كند اين دين چنين شكننده و ضعيف است

-- فراهاني ، Jul 9, 2010

شما را بخدا قدری در چهره ی این .... دقیق شوید. بوی خون تازه نوشیده ی او را از دهانش خواهد شنید! آری بو هم شنیدنی ست! دیشب وقتی در حضور رهبری همگی خون نوشیدند طبق یک خبر موثق رهبری آروغ زده و خون لخته شده بصورت مدعوین پاشیده شده و همه صلوات بر محمد و آلش پرتاب کرده اند!
در نوحه ی نوح خوانها امده بود:
بوی خون آید از این کاکل و موی و سر تو**
مشک خون خورده بگو سید علی رهبر تو!**
مشک خون هیچ که دریا شده دریادل ما***
او بدریا زده عمامه و شال سرخود***
رهبری دوش گرفته است بخون شهدا***
هم عبا دوش گرفته ست زخون من و ما***
تا رسد مرتبش تا خود سیدـ شهدا***
او علی وار بدستی و کنون ، سیدنا***
شده او پادشه خون، و ز خون شهدا***
شده سرمست و بسی پست تر از گـِرم حلا!
گــِرم حلا. واژه ای عربی ست یعنی خاکی که در ته بساط بماند. و البته عقلان دانند!


-- فدایی رهبر ، Jul 9, 2010

احمد خاتمی هی گلوش رو پاره بکنه و از چیزهایی حرف بزنه که دیگه اصلن برای مردم مهم نیست دین کیلویی چند؟؟وقتی مردم می بینند به اسم دین بیشترین جنایت ها و اختلاس هاو تجاوزات و ... انجام می شه و امثال این آقا می آن به جای ان که از مظلوم بی دفاع حمایت کنند خودشان در هیات ظالم, هر جنایتی می کنند.واقعن انگار طرف تو کره مریخ زندگی می کنه خبر نداره!!!!!!!!!!

-- بدون نام ، Jul 9, 2010

بازسروکله درب و داغون این لولو خورخوره پیداش شد و خواب از سر ما پرید!

-- بچه خانی آباد ، Jul 9, 2010

..وای بحال مردم که اينها تحمل بازگشت يک ايرانی مريض سرطانی را هم ندارند..

-- Kourosh ، Jul 9, 2010

چی بگم والله من که از سیاست چیزی سرم نشده و نمی شه

-- ali ، Jul 10, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)