تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

اسرائیل به کاروان کمک به غزه حمله کرد

حمله کماندوهای اسرائیلی به کشتی‌های حامل کمک‌های امدادی ترکیه برای ساکنان نوار غزه و کشته شدن دست‌کم ۱۰ نفر، موجب بالاگرفتن تنش میان تل‌آویو و آنکارا و احضار سفیر اسرائیل در ترکیه شد.

تلویزیون ترکیه امروز دوشنبه تصویر فرودآمدن بالگردهای حامل کماندوهای ارتش اسرائیل بر کشتی‌های کاروان «آزادی» را پخش کردند. به نوشته رسانه‌های ترکیه، این حادثه در ۱۰۰ کیلومتری سواحل غزه و در آب‌های بین‌المللی روی داده است.


رویترز

پیش‌تر اعلام شده بود که این کشتی‌ها حامل حدود ۱۰ هزار تن اقلام اساسی از جمله سیمان و مواد ساختمانی است که اسرائیل ورود آنها به غزه را به شدت محدود کرده است.

منابع خبری اسرائیل بدنبال پخش این تصاویر اعلام کردند که احتمال مرگ بیش از ۱۰ نفر و زخمی شدن تعداد دیگری از سرنشینان این کشتی‌های امدادرسانی در این عملیات وجود دارد.

گزارش‌ها حاکی است که رائد صلاح، از رهبران نهضت اسلامی در اسرائیل که تلاش می‌کند اسلام‌گرایی را در میان فلسطینیان ساکن اسرائیل گسترش دهد نیز جزو قربانیان است.

از آنجا که بیشتر سرنشینان این کشتی از شهروندان ترکیه بودند، وزارت خارجه‌ ترکیه امروز دوشنبه سفیر اسرائیل در این کشور را فراخواند.

این در حالی است که سفیر اسرائیل از حضور در وزارت امور خارجه ترکیه خودداری کرده است.

در همین حال، پس از انتشار خبر حمله ارتش اسرائیل به این شش کشتی حامل کمک به غزه، تظاهرکنندگان خشمگین ترک در استانبول، با پرتاب سنگ و شعار «مرگ بر اسرائیل» به کنسولگری آن کشور حمله کردند. در آنکارا و در محل اقامت سفیر اسرائیل نیز تجمع مشابهی برگزار شده است.

آن‌طور که خبرگزاری‌ها گزارش کرده‌اند، پلیس ضدشورش ترکیه، مانع تصرف این کنسولگری از سوی تظاهرکنندگان شده است.

سخنگوی دولت اسرائیل اعلام کرده که شماری از سرنشینان این کشتی‌ها با استفاده از اسلحه گرم به تحریک کماندوهای اسرائیلی پرداختند و نظامیان اسرائیل برای «دفاع از خود» با آنها مقابله کردند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

Israel is a real terrorist!

-- - ، May 31, 2010

از کجا معلوم این کشتی ها مواد غدایی بوده شاید پر از مهمات جنگی و مواد ممنوعه بوده و اسرائیل اگاه شده و برخورد کرده

-- دادرا ، May 31, 2010

ترکیه میخواهد حکومتی اسلامی دیکتاتوری راه بیندازد که خدا نکند آنها هم مثل ما بدبخت بشند

-- reza ، May 31, 2010

دست اسرائیل درد نکنه. این جماعت حزب اللهی
( چه وطنی ، چه ترکیه ای ، چه ونزوئلائی و ... ) به جز زبان زور هیچ چیز نمی فهمند.

-- بهزاد ، May 31, 2010

سلام. من تفاوتی‌ بین حکومت دیکتاتوری خامنه‌ای و حکومت ظلم در اسرائیل نمی‌بینم.

-- sasan ، May 31, 2010

لطفا ذکر کنید که این حمله در آب‌های بین المللی صورت گرفته و در نتیجه حمله‌ی پیش‌گیرانه بوده.

-- محمود ، May 31, 2010

"رژیم اسرائیل" هم درست مانند "حکومت تقلب در ایران" یک رژیم ایدئولوژیک ، مذهبی ، تقلبی ، فاشیستی ، وحشی و جنایتکار است.
به امید نابودی تمامی حکومتهای توتالیتر در جهان.

-- جهان سبز آینده ، May 31, 2010

کز دیو و دل ملولم و انسانم آرزوست
کز دیو و دل ملولم و انسانم آرزوست
کز دیو و دل ملولم و انسانم آرزوست
....

-- آنچه یافت می نشود آنم آرزوست ، May 31, 2010

بازهم ادعاهایی از طرف بعضی میشود که مثلا سلاح در آنجا بوده ست که خود اسرائیل هم چنین ادعایی نکرده است و حتی وزیر ترابری اظهار تاسف کرده است . حال بعضی باصطلاح ایرانیان از رژیم اسرائیل هم کاتولیک تر میباشند. جنایت چه در تهران و چه در غزه محکوم است . حمله در آبهای بین المللی اینهم به یک کشتی مسلح که دهها شخصیت پارلمانی انرا همراهی میکرده اند یک نقض قوانین بین المللی است و همچنین حمله به مردم بی دفاع جنایت علیه بشریت است چه احمدی نژاد این کار راانجام دهد و چه خامنه ای و چه اسرائیل

-- منصف ، May 31, 2010

وحشی تر از این ملا ها ، همین اسراییلی ها هستند. هیچ منطقی سرشون نمیشه. به هیچ جا هم پاسخگو نیستند. فرقشون اینه که اونا با مردمه خودشون وحشی گری میکنند اینها با بقییه کشورها. وگر نه از نظر بیمنطقی و وحشی گری یکی از دیگری بدترند.

-- omid ، May 31, 2010

چه فاشیست هایی میان اینجا کامنت میذارن. اصلا از انسانیت چیزی میفهمین که میگین دست اسرائیل درد نکنه؟؟ مردم غزه چون مسلمونن حق غذا خوردن و خونه ساختن هم ندارن؟؟

-- مهدی ، May 31, 2010

اسرائیل هم بابا ول معطل است تازه به فکر برخورد با اینگونه کشتی ها افتاده این همه سال یادش نبود که با این جور کشتی ها خداکیلیو مواد منفجره برای نابودی اش به حزب الله و غزه و لبنان و سوریه وو ارسال می شود
اسرائیلی ها همیشه دیر از خواب بیدار می شوند خیلی خوش خواب هستند !!

-- دارا ، May 31, 2010

A mahmood aslaheh b ghazeh ferestadeh v jang b kharej sader mikoneh ! Agar ghazeh dar daryaye khoon ast baesash iran ast. To k b man marg ra arzani dari b man nan bedeh na marg !
Hezbollah = hamas= sepah= faschiste

-- بدون نام ، May 31, 2010

- ظاهراً می خواسته اند به زور از کمربند امنیتی بگذرند. حادثه در آبهای بین المللی اتفاق تیفتاده است.

-- بدون نام ، May 31, 2010

b mehdi !
baradar baraye zendanian kahrizak k felestiniha v lobnaniha beheshan tajavoz kardan harf nazadit faghr ra dar iran nemibinid baraye shekam felestiniha geryeh mikonid ? bas ast !

-- بدون نام ، May 31, 2010

هم غزه، هم لبنان، هم جنبش سبز ایران!

-- بدون نام ، May 31, 2010

کمکهای انساندوستانه به هر نقطه باید از طریق سازمانهای شناخته شده بین المللی باشه، یا سازمان ملل و یا صلیب سرخ و یا سایر سازمانهای امداد رسانی شناخته شده البته بنظر میرسه این کار اسرائیل یجور گوشمالی ترکیه بوده، آیا تا بحال فکر کردید ترکیه ای که از نظر نظامی وابسته به اسرائیل هست و تجهیزات نظامی از اسرائیل خریداری میکنه و با اسرائیل مانور نظامی برگزار میکنه، چطور یکدفعه 180 درجه عوض شده.
دلیلش واضح هست، چون 18 میلیارد پول ملت ایران+20 تن شمش طلا خیلی خیلی خوشمزه بوده و راحت از گلو اون پائین رفته، علاوه بر این دنیا حساب و کتاب داره همان طور که ما داریم تاوان اشتباه نسل قبل رو در مورد انقلاب 57 می پردازیم مردم غزه هم دارن تاوان تروریستهای حاکم بر غزه رو می پردازن، و متاسفانه در هر دو مورد تر و خشک با هم می سوزن، نباید فراموش کرد که بسیاری از کارگران ما در برابر زن و بچه هاشون شرمنده هستن و چندین ماه هست که حقوق نگرفتن یا بیکار شدن و خامنه ای تروریست داره 9 میلیون دلار حقوق و اینها به مفت خوری عادت کردن، وقتی که غزه در اختیار اسرائیل بود به هلند که خود خدای پرورش گل و گیاه هست گل صادر می کرد اما الان حماس چه می کنه به غیر از راکت پرانی و گسترش فقر کار دیگه ای هم انجام میده ؟ جالبیه قضیه به این هست که اینهمه که خامنه ای و نوچه کوتلش به غزه کمک میکنن یکبار هم عکس اینها رو به در ودیوار غزه ندیدیم

-- alex ، May 31, 2010

فلسطینی ها بیچاره هم قربانی تشیع سرخ علویند و صهیونیست سیاه اسراییلی! مرگ بر هر دوشان. اما مرگ بر حکومت اسلامی بیشتر چرا که برای من این مهمتر است!

-- بدون نام ، May 31, 2010

سلام
اگر هیتلر چند سال بیشتر ماندگار بود ، الان در دنیا نه یهودی وجود داشت و کشوری به نام اسرائیل و نه اینهمه مشکلات و نابسامانی در جهان و بخصوص خاورمیانه ،، افسوس

-- محمود . آلمان ، May 31, 2010

کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

-- نیما ، May 31, 2010

من هم بسیار قبول دارم که اسرائیل هم از حکومتهای افراطی و جنگ دوسته که اگرمنصف باشید، نمیشه بهیچ وجه اعمالش رو انکار یا توجیه کرد.
دلیلی نداره چون اسرائیل دشمن ج.ا هست، ما بخوایم ازش طرفداری کنیم...بن لادن و خیلی از تروریستای اسلامی عرب هم دشمن خونی جمهوری اسلامی هستن..چه ربطی داره؟
جنایت جنایته...

هنوز مردم جهان فاجعه ای که پارسال اسرائیل تو غزه راه انداخت رو یادشون نرفته.
منصف باشید، دوستان.
من هم خیلی بیشتر از شما از ج.ا و سیاستهای جنگ پرورانه ی منطقه ایش بیزارم.
ولی دلیل بر این نمیشه که از جنگ و ظلم و جنایت بخوام طرفداری کنم.

-- الف ، May 31, 2010

خوشحالم که دست کم اکثریت کامنت گذاران این وحشی گری رو محکوم کردن. یه عده هم یه حرفای من درآوردی می‌زنن. کی گفته لزوما باید کمک‌ها از طرف نهادهای بین‌المللی باشه؟ وقتی زلزله می‌زنه که آمریکا بلافاصله شروع می‌کنه به این ور و اون ور به اسم آمریکا کمک می‌فرسته. آخه تئوری توطئه هم حدی داره. نه که دولت اردوغان مثلا خیلی انسان دوسته٬ اصلا فرض کنیم این کارش هم هدفش سیاسی بوده و کار کثیفی بوده. اما چرا بعضی‌ها از یه کار به مراتب کثیف‌تر که آدم‌کشی و جواب همه چی رو با گلوله دادنه حمایت می‌کنن؟ در توحش حاکمیت ایران شکی نیست. حماس هم به همون بدیه. ترکیه هم بد. اما از کی تا حالا بنیادگراهای اسراییل که بدتر از بنیادگراهای ایران و حماس نیستن و فقط با باج دادن به مردم خودشون (کسایی که طرف خوب دیوارهای حائل زندگی می‌کنن) و باج دادن به غرب برای خودشون مشروعیت می‌تراشن ولی دست به هر جنایتی می‌زنن مستحق حمایتن و باید از اینکه بزنن یه عده آدمی که اصلا نظامی هم نبودن بکشن دل بعضیا خنک بشه؟

-- امید ، May 31, 2010

رائد صلاح، از رهبران نهضت اسلامی در اسرائیل که تلاش می‌کند اسلام‌گرایی را در میان فلسطینیان ساکن اسرائیل گسترش دهد نیز جزو قربانیان است.
خب شما دیگر حدس بزنید چی توی ان کشتیها میتوانست باشد حتمن حکومت اسلامی ایران در ان کشتها مهمات جنگی مقفی کرده بوده من با این کار اسرائیل هیچ مخالفتی ندارم با تروریستهای اسلامی باید اینطور برخورد کرد

-- بدون نام ، May 31, 2010

هیچ فرقی بین کسانی که از اسرائیل قدردانی کردن و صد بارک ا... گفتن و سران ج.ا نیست، چون هردو موافق کشتن و از بین بردن مخالف هستند.

-- بدون نام ، May 31, 2010

اسراییل میداند که چگونه انسان ها را بکشد، بدون اینکه کک شان هم بگزد. انسانیت در وجودشان مرده است.

-- جواد ، May 31, 2010

جهان عرب در خيابانها ريخته اند برای حملۀ اسرائيل به اين کشتي! اينها کجا هستند وقتی که دنيا نگران يکايک ماست؟ اصلأ يکدومشان لب تکان نميدهد در برابر جمهوری اسلامي؟ هيچ کس باز جز افغانهای محروم و کردهای ترکيه. اين ملت عرب پول ما را ميخواهد؛ مانند ترکيه! هيچکس به اندازۀ ترکيه از جنگ ايران و عراق سود نبرد!
اسرائيل بيخود نميزنه و راکتهای غزه همه از ايران ميايد. آقا جنگي که در لبنان و غزه ميشه با ماليات شما و من تضمين ميشه. رحم ندارند اين حزب الله و حماس اکثر جنايات 22 خرداد را اينها انجام دادند و تجاوزات در کهريزک را هم اينها بنا کردند و انجام دادند. 1 مليارد عرب و مسلمان از فلسطين دفاع ميکنه کی از ما دفاع کرد جوانان ما بر اثر شکنجه لغمه گرفتن باز افغانهای محروم همدردی کردند.به فقرجلوی چشمتان بنگريد. جمهوری اسلامی بانی فقر و جنگ در غزه است همانطور که به طالبان کمک ميکند و جنگهای انتحاری در عراق راه مياندازد. سياست جمهوری اسلامی اين است همه جا جنگ بجز در حوزه قم و جماران. آقا تو که نشستی غزه غزه ميکنی زنهای باردار را اعدام کرد! من زمانی که دانشجو بودم با چند فلسطينی همکلاس بودم پول از آسمان برايشان ميباريد میرفتند ليبی درس چريکی ميديدند و ما کشورمان پولهايما را قطع کرده بود و به اينا پولشان نگاه ميکرديم. به ما ميگفتن شما آتش پرست بوديت ما دين برا شما آورديم و ميگفتند در فلسطين ما به پياز ميگيم نقل ايرانی و ميخنديدن. آبگوشت با پياز خورده بودند در ايران. پول مفت ما را خوردند بعد ميگفتن ابن سينا عرب يا عمر خيام عرب و ما نگاهشان ميکرديم و ميگفتيم درود بر فردوسي! رحمت خدا بر فردوسی و لعنت بر آنکس که حق ايرانی را به اين ...ها ميدهد.

-- بدون نام ، May 31, 2010

دست اسرائیل درد نکنه

-- peyman ، May 31, 2010

من به عنوان یک یهودی اعلام می کنم که اسراییل حتا برای یهودیان نیز بدتر از هیتلر است. چه برسد به فلسطینی های بدبخت که باید بجای غربیها مجازات شوند. مرگ بر اسراییل، مرگ بر جمهوری اسلامی. زنده باد ایران زنده با قوم یهود

-- بدون نام ، May 31, 2010

این جانیان صهیونیست نه تنها از قوم یهود نیستند و با فلسطین و منطقه هیچ رابطه ای ندارند بلکه از کلونیست های خزری که همان مغول ها باشند می آیند که در قرن نهم دین یهودیت را پذیرفتند.

-- بدون نام ، May 31, 2010

پس چرا حکومت اسلامی هی رجز خوانی کرده و میکند، پس چرا از فلسطینیها دفاع نمی کند، بسیجیان و پاسداران که در سرکوب و چپاول و تجاوز و کشتار و شکنجه و رفتارهای ضد بشری بسی از همتایان خود در کشور اسراییل پیشی گرفته اند تازه اسراییلی ها این کار ها را نه ناجوانمردانه و با هموطنان خودشان بلکه مرد و مردانه ولی با رقیب خودشان تین اعمال که یک از هزاران حکومت اسلام ناب محمد است، ولی برادران پاسدار و بسیجی که اینهمه فلسطین فلسطین می کنند چرا فقط زورشان را فقط به ما می رسانند، چرا حالا که موقع حمله به اسراییل است خفقان گرفته اند. این امام رهبر فرزانه که اینهمه هارت و پورت می کند بر علیه اسراییل الان موقع عملی کردن آن...ها ست!!بفرما آقای رهبر از این موقعیت بهتر نمی شود. بفرما وارد جنگ شو. چرا فقط در سرکوب تظاهرات ساکت و ساکن ما اینهمه فرمان قتل و تجاوز شکنجه می دهی. ... امام رهبر فرزانه بفرما حالا وقت جنگ است. تو هم که بارها گفته ای مرد جنگی پس مرد باش دست کم در نامردیت مرد باشد. بفرما سربازان و پاسداران و بسیجیان بیت تو که می گویند اگر رهبری حکم جهاد دهد ارتش عالم نمی تواند جوابشان دهد بفرما. این فلسطینی های بیچاره را که تو و پاسدارانت و بسیجیانت و حکومتگرانت شیرشان کرده اید و داده ایدشان به باد بمب های اسراییلی حالا به دادشان برسید.
مرگ بر شما نامردان که این چنین فلسطین را بیچاره کرده اید. شما باج دادید به ترکیه و با آن هجده میلیارد دلار پول نقد و بقیه ای که ما از آن خبر نداریم تا او این چنین فلسطینی ها را در معرض خطر قرار دهد. تا شاید شما بتوانید زیر گرد و خاک و دود و آتش این ماجرا خودتان را نجات دهید!! کور خوانده اید.
من از جوانان گول خورده سپاه پاسداران و بسیج می پرسم آیا شما شعور طرح این پرسشها را از رهبرتان ندارید.... بخودآیید!

-- نادران از اصفهان ، May 31, 2010

اسرائیل کارش را خوب بلد است. یکی نیست که بگوید که اگر این کشتیها حامل کمکهای امدادی بودند، اسلامی افراطی همچون رائد صلاح آنجا چه کار میکرد؟
تبلیغات بیش از دهه ی جمهوری اسلامی گویا بعضی ها را آنقدر تحت تأثیر قرار داده که تروریستهای حماس و حزب الله به بقیه ترجیح دهند.
یادتان رفته که نیروهای حماس و حزب الله در سرکوب جنبش سبز چه نقشی داشتند؟ شاید لازم باشد نیروهای عرب زبان حماس و حزب الله دوباره خدمتان برسند.

-- یاسمین ، May 31, 2010

اخبار رو که از شبکه های ماهواره ای نگاه میکردم تو دست مردمی که تظاهرات کرده بودن پرچم ترکیه خیلی خودنمایی میکرد.برام جالب بود چرا بخاطر اینکه رژیم جمهوری اسلامی اینهمه به این عربای قدرنشناس فلسطینی آوانس داد میلیونها دلار پول بی زبون مردم بیچاره ایران رو ریخت تو دامن این عربا ،مهمات و اسلحه و آوردن جمع کثیری از مجروحان عرب برای مداوا به ایران.اونوقت دریغ از یک تشکر خشک و خالی یا تکون دادن پرچم ایران.جالبتر اینکه رژیم در شبکه های خودش مدام سینه اش رو برای چنین انسانهای... چاک میده و دم از غزه و لبنان میزنه.سران دیگر کشورهای عرب مگه مردن که این حکومت آخوندی خودش رو کاسه داغتر از آش میکنه و پول بی زبون این مملکت رو که مال هزاران کارگر زحمتکش رو میده به این عربای مفت خور...
نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

-- فریدون-ایران ، Jun 1, 2010

1-این اتفاق و هر اتفاق مشابه که در هرجا و توسط هر دولت و حکومتی انجام بشه، محکومه.
2- اینکه رابطه اسرائیل با ترکیه خوبه برای همه روشنه... اما این اتفاق علی رغم این رابطه خوب مشکوکه!!
3- البته نمی خوام این ذهنیت رو ایجاد کنم که تمام کارایی که این دولت ها انجام میدن از روی حسابه، چون که در هردوی این کشورها گروه های تند و ایدئولوژیک وجود دارن...
4- به نظر من این اتفاق برای ایجاد یک فضای تبلیغاتی خوب برای دولت اسلام گرای ترکیه و تحریک عواطف و احساسات مسلمانان این کشور ، خیلی مناسبه. ضمن اینکه برای رسانه های منفعل جمهوری اسلامی هم یک خوراک خوب برای چند هفته است، به خصوص در این ایام خرداد ماه که میتونن از این خبر برای گمراه کردن افکار عمومی از فجایع و اتفاقات ناگوار در ایران به سمت فسطین و غزه استفاده کنند و بعد یه جوری هم به سبک مبتذل خودشون جنبش سبزو به حمایت از اسرائیل و صهیونیسم مربوط کنند.
البته ما از فضای افکار عمومی در اسرائیل اطلاعی نداریم، اما چه بسا که در اون کشور هم با توجه به اینکه افراد و گروههای تند و ایدئولوژیک زیاد هستند، یک فرصت برای تحریک این گروه ها باشه.
5- خوب حالا با توجه به موارد بالا و اینکه اردوغان هفته پیش تهران بوده و دوستان هم در کامنتاشون به حجم زیادی از پول و طلای مردم ایران که در ترکیه است اشاره کردن، و موار دیگه، به نظره من که این قضیه یه خورده بوداره!!

-- مهم نیست ، Jun 1, 2010

خوب این خبر برای رژیم آخوندی که بد نشد.تا چند روز این رو دستاویز خودش قرار میده تا اذهان رو از جنایاتی که در زندانها و شکنجه گاههای قرون وسطایی و خیابانهای خودش به راه انداخته منحرف کنه.برام اصلا مهم نیست چند نفر در این حادثه کشته شدن.در مملکت خودمون طی یکسال گذشته ده برابر انسان بیگناه یا بیشتر توسط مزدوران و چماق به دستان رژیم در خیابانها و زندانها و زیر شکنجه ها به فجیعترین شکل ممکن کشته شدن و دریغ از یک عذرخواهی خشک و خالی از سوی رئیس و سدسته کودتاگران و قاتلان مردم.در ضمن اسرائیل فکر میکنم هشدار داده بود که اگه کشتی بیاد احتتمال درگیری وجود داره.یادمون نره این همون ترکیه ای هست که نخست وزیرش دستان چرب و نرم رئیس کودتاچی ها رو به گرمی تمام فشرد و در برابر جنایتهای رژیم لب فرو بست.

-- سمیه ، Jun 1, 2010

حمله کرد که کرد به ما چه!!؟؟مردم خودمون در فقر مطلق دارن دست و پا میزنن.توی این یکساله اینهمه جوونای نازنین این سرزمین رو زدن و کشتن و بردن و تجاوز کردن.یکی از جمله همین ترکیه نامرد به مردم نگفت حالتون چطوره.18 میلیارد دلار پول یامفت و کلی شمش طلا رو هاپولی کردن یه آبم روش.از اونور حماس و حزب الله میان و باجهای کلان رو از بیت ... رهبری میگیرن و با خودشون کول میکنن میبرن میریزن تو شکم عربای....بعضی اوقات آدم خوبه تاریخ رو ورق بزنه تا ببینه که همین اجداد عربهای مظلوم فلسطین چه بلاهایی که به سر ایرانیها در نیاوردن و چه کشتارها و تجاوزهایی رو در حق مردم ایران انجام ندادن.به همین زمان حال برگردیم.در کجا عربهای فلسطینی یا عربهای دیگر کشورها پرچم ایران رو تو دستاشون گرفتن و چرخوندن.کجا عکسی از دیکتاتور علی خامنه ای یا کودتاچی حقیر دستشون دیدید.در صورتی که پرچم کشور ترکیه و نخست وزیرش دوخط در میون در دست مردم انقلابی و ولایی عرب زبان بود.....

-- رضا ، Jun 1, 2010

من با اینی که بعضیها میگن اینا مثل حکومت فاشیستی جمهوری اسلامی هستن موافق نیستم.اسرائیل هر چی باشه مردم خودش رو نمیکشه و توی خیابون به بهانه مبارزه با بدحجابی جوونهایی مثل من رو تحقیر و کوچیک نمیکنه.کاش میتونستید درک کنید ماموران و مواجب بگیران رژیم مفسد و متحجر آخوندی توی خیابون میون این همه آدم چجوری و با چه لحنی با جوونای مردم صحبت میکنن.
به امید طلوع سبز آزادی و عدالت در ایران عزیزم

-- ثریا - ایران زمین ، Jun 1, 2010

محمود احمدی‌نژاد حمله به کاروان کشتی‌ها را نشانه پایان کار دولت اسرائيل دانست و گفت: «دیگر اسرائيل باید چه کاری انجام دهد تا حامیان حقوق بشر آزرده شوند؟»

-- بدون نام ، Jun 1, 2010

- داوطلبان کمک انسان دوستانه در هیچ کجای دنیا بدون توافق دولت مسئول محلی به خود اجازه حرکت به درون یک کشور نمی دهند. این که یک گروه بگویند به زور می رویم یعنی اعلان قصدشان به تجاوز به مرزهای آن کشور.
جز حادثه ای که اتفاق افتاد چه انتظاری می شد داشت؟
آیا این کاروانها می توانند با همین رویه مثلاً برای کمک به مردم مواجه با مصائب اقتصادی به سمت کره شمالی بروند، حتی اگر دولت کره شمالی اعلام مخالفت کرده و هشدار دهد؟

-- بدون نام ، Jun 1, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)