تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

کروبی: خللی در اراده‌ام به وجود نخواهد آمد

مهدی کروبی یک روز پس از تیراندازی به خودروی وی در قزوین، به دیدار خانواده عمادالدین باقی رفت و گفت که این اقدامات، «خللی در اراده‌اش» ایجاد نخواهد کرد.

پنجشنبه هفته گذشته، مهدی کروبی به منظور شرکت در مراسم عزاداری به شهر قزوین سفر کرده بود که خودروی وی هدف دو گلوله قرار گرفت.


AFP

لباس شخصی‌هایی که مقابل محل اقامت آقای کروبی در شهر قزوین تجمع کرده بودند، با پرتاب سنگ، شیشه‌های این محل را شکسته و به خودروی وی نیز آسیب رساندند.

این در حالی است که مسعود جعفری ‌نسب، فرمانده نیروی انتظامی قزوین، تیراندازی به خودروی مهدی کروبی را «شایعه و خوارک تبلیغاتی» خوانده است.

کروبی، بدون محافظان خود به خانه عماد‌الدین باقی رفت و در آنجا گفت که این اقدامات، «جاهلانه» است و «عزمش در احقاق حقوق معطل مانده مردم را جدی‌تر می‌کند»

آقای جعفری نسب به خبرگزاری فارس گفته است: «نه تنها درگیری وجود نداشت، بلکه با تدابیر اندیشیده شده، حتی یک گلوله نیز تیراندازی نشد و تجمع اعتراضی، بدون تنش پایان یافت.»

کروبی یک روز پس از این حادثه، بدون محافظان خود به خانه عماد‌الدین باقی رفت و در آنجا گفت که این اقدامات، «جاهلانه» است و «عزمش در احقاق حقوق معطل مانده مردم را جدی‌تر می‌کند.»

این رهبر مخالفان دولت، خطاب به «گردانندگان جریان تمامیت‌خواه» هم گفت که «تا آخرین قطره خون از این راه و هدف مقدس» برنخواهد گشت.

مهدی کروبی و میرحسین موسوی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، دولت محمود احمدی‌نژاد را به خاطر «تقلب در انتخابات» نامشروع اعلام کرده‌اند.

مهدی کروبی در این مدت بارها از سوی نیرو‌های لباس شخصی مورد حمله قرار گرفته است.

«محافظینی که رسالتشان حفظ جان افراد است و در هنگام وقوع چنین حوادثی، اختیار لازم در دفاع و حفاظت ندارند، عملاً کارایی موثری نخواهند داشت»

آن‌طور که وب‌سایت سحام‌نیوز گزارش کرده، آقای کروبی پس از حادثه روز پنجشنبه قزوین، محافظان خود را مرخص کرده است.

وی در توضیح این اقدام گفته که «محافظینی که رسالتشان حفظ جان افراد است و در هنگام وقوع چنین حوادثی، اختیار لازم در دفاع و حفاظت ندارند، عملاً کارایی موثری نخواهند داشت.»

پیش‌تر حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی نیز اعلام کرده بود که پدرش در حال حاضر به علت همکاری نکردن محافظین خود، در خانه «نیمه‌حبس» است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

واقعا همینگونه است خیلی سخته که ادم ماشین ضد گلوله دولتی سوار شود و محافظ دولتی داشته باشد و بر علیه ان دولت مبارزه کند.مجسم کنید سال 57 است و خمینی سوار ماشین ضد گلوله با محافظان ساواک شعار مرگ بر شاه میدهد.علی

-- ali ، Jan 9, 2010

ما همه سرباز توئیم کروبی گوش به فرمان توئیم کروبی . وای اگر کروبی حکم جهادم دهد سپاه رهبر نتواند که جوابم دهد.

-- مرتضی ، Jan 9, 2010

دست خدا و ملت به همرات بت شکن...ان الله فوق ایدیهم

-- نیما خردورز ، Jan 9, 2010

دمش گرم
ما هم تا آخرین قطره ی خون خود وایسادیم

-- مبارز سبز ، Jan 9, 2010

آقای مرتضی و بقیه دوستانی که مطمئنا به من حمله خواهید کرد: زیاد جو گیر نشوید. اینا همین شعارهاییه که برای خمینی هم میدادید. صبر کنید ببینید جنگ زرگری آقایان به کجا منتهی میشود!

-- بدون نام ، Jan 9, 2010

درود بر كروبي بت شكن

-- امين ، Jan 10, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)