تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

محل نگهداری جسد علی موسوی در ابهام

در حالی که وب‌سایت پارلمان‌نیوز، از «ناپدید» شدن جنازه علی موسوی، خواهرزاده میرحسین موسوی خبر داده، خبرگزاری ایرنا نوشته که جسد وی برای «تحقیقات» نگهداری می‌شود.

علی موسوی، روز گذشته بر اثر اصابت گلوله در تهران کشته شد. پلیس ایران به طور تلویحی، مرگ وی را «مشکوک» دانسته است.

رضا حبیبی موسوی، یکی دیگر از خواهرزاده‌های میرحسین موسوی، امروز دوشنبه به پارلمان‌نیوز گفته که «جنازه برادرم را از بیمارستان ابن‌سینا برده‌اند و هر کجا دنبالش می‌گردیم، کسی مسئولیت قبول نمی‌کند.»


علی و میرحسین موسوی در کنار هم

وی افزوده است تا زمانی که جنازه برادرش پیدا نشود، خانواده نمی‌توانند مراسمی به مناسبت درگذشت او برگزار کنند.

رضا موسوی ادامه داده است: «هر زمان که جنازه برادرم پیدا شود، از طریق رسانه‌ها در مورد مراسم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

درباره نحوه مرگ علی موسوی تاکنون گزارش‌های مختلفی منتشر شده است. برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که وی بر اثر شلیک مستقیم پلیس جان باخته است، اما پلیس می‌گوید که در این روز تیراندازی نکرده است.

رسانه‌های محافظه‌کاری همچون کیهان و فارس نیز ادعا کرده‌اند که موسوی از سوی اعضای سازمان مجاهدین خلق «نشان» شده بود.

پلیس اعلام کرده که در درگیری‌های روز گذشته، پنج تن کشته شده‌اند، اما پرس‌تی‌وی امروز دوشنبه گزارش کرده که دست‌کم هشت نفر در این درگیری‌ها جان باخته‌اند

این رسانه‌ها به طور تلویحی سازمان مجاهدین را مسئول کشته شدن خواهرزاده موسوی معرفی کرده‌اند.

این در حالی است که خبرگزاری دولتی ایرنا نوشته است که جسد «علی موسوی به همراه چهار تن دیگر از کشته‌شدگان اغتشاشات تهران، به منظور تکمیل تحقیقات کالبدشکافی و پلیسی و یافتن سرنخ‌های بیشتر» نگهداری می‌شود.

این خبرگزاری به محل نگهداری این اجساد اشاره‌ای نکرده است.

خبرگزاری ایلنا نیز به نقل از سرتیپ پاسدار عزیزالله رجب‌زاده، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، نوشته است که موضوع کشته شدن خواهرزاده میرحسین موسوی در دست بررسی است.

روز گذشته به مناسبت روز عاشورا مخالفان دولت قصد داشتند دست به راهپیمایی اعتراضی بزنند که با دخالت نیرو‌های پلیس، این راهپیمایی به خشونت کشیده شد.

پلیس اعلام کرده که در درگیری‌های روز گذشته، پنج تن کشته شده‌اند، اما پرس‌تی‌وی امروز دوشنبه گزارش کرده که دست‌کم هشت نفر در این درگیری‌ها جان باخته‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

در تهران شایع است که هر پانزده جنازه را به بیت رهبری برده اند! من بشخصه امیدوارم این دروغ باشد زیرا اگر راست باشد بقیه ی ماجرا چه!

-- شاهین از تهران ، Dec 28, 2009

رژيم مستاصل شده است! جسد دزدى براى رژيمى كه مدعى ايستادگى در مقابل استكبار جهانى است حقيقا مضحك است.آقاى خامنه اى بايد بدهد مشاوران خودش را دستگير كنند كه چنين مايه سرافكندگى جمهوريش شده اند و كار رژيمش را به جسد دزدى كشانده اند.

-- نادر ، Dec 28, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)