تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

حمله لباس شخصی‌ها به حسینیه جماران

هجوم لباس شخصی‌ها به حسینیه جماران، موجب ناتمام ماندن مراسم سخنرانی محمد خاتمی شد.

پارلمان‌نیوز، تعداد مهاجمان را بیش از ۵۰ نفر ذکر کرده که با شعار‌های «حیدر حیدر» و «ابوالفضل علمدار خامنه‌ای نگهدار»، مراسم سخنرانی آقای خاتمی را به تشنج کشیدند.


براساس گزارش‌ها، مهاجمان به همراه خود زنجیر، باتوم و گاز فلفل حمل می‌کرده‌اند.

وب‌سایت جرس و خبر‌آنلاین نیز خبر حمله لباس شخصی‌ها به حسینیه جماران را تائید کرده‌اند.

گزارش‌های رسیده از تهران حاکی است که مهاجمان، شیشه‌های این حسینیه را شکستند و به ضرب و شتم حاضران پرداختند. حمله آنها در شرایطی صورت گرفت که نیروهای امنیتی از ساعت‌ها قبل، حسینیه جماران را به محاصره درآورده بودند.

پارلمان‌نیوز، تعداد مهاجمان را بیش از ۵۰ نفر ذکر کرده که با شعار‌های «حیدر حیدر» و «ابوالفضل علمدار خامنه‌ای نگهدار»، مراسم سخنرانی خاتمی را به تشنج کشیدند

جرس از شلیک گاز اشک‌آور و تیراندازی هوایی در منطقه جماران از سوی نیرو‌های پلیس خبر داده است.

این وب‌سایت، اوضاع خیابان‌های منتهی به حسینیه جماران را «ناآرام» گزارش می‌کند. معترضان در خیابان‌های نیاوران در حال تظاهرات هستند و پلیس به شدت با آنها درگیر شده است.

پلیس برای متفرق کردن مردمی که برای شرکت در سخنرانی خاتمی به حسینیه جماران آمده بودند و در اعتراض به حمله لباس شخصی‌ها دست به تظاهرات زده بودند، از گاز اشک‌آور استفاده کرده است. معترضان شعارهایی علیه حکومت سر می‌دهند.

مهاجمان، شیشه‌های حسینیه جماران را شکستند و به ضرب و شتم حاضران پرداختند. حمله آنها در شرایطی صورت گرفت که نیروهای امنیتی از ساعت‌ها قبل، این حسینیه را به محاصره درآورده بودند

صبح امروز نیز گروهی از مخالفان دولت که قصد داشتند از میدان امام حسین به سمت میدان انقلاب راهپیمایی کنند، با برخورد‌های خشونت‌بار پلیس مواجه شدند.

پلیس امروز صبح نیز برای متفرق کردن مردم از تیر هوایی و گاز اشک‌آور استفاده کرده بود.

مخالفان دولت اعلام کرده‌اند که فردا (یکشنبه) همزمان با روز عاشورا از میدان امام حسین تا میدان آزادی راهپیمایی خواهند کرد.

پلیس هشدار داده که با هرگونه تجمع «غیرقانونی» برخورد می‌کند.

شش ویدیو از حمله لباس شخصی‌ها به مراسم سخنرانی خاتمی

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

هرروزکه میگذردچهرۀ واقعی اسلام وآخوندوایل وتبارش بهتراز
پیش شناخته میشودآیابراستی دینی وجودداردکه تااینحدزور
بگویدوزورعمل کند؟آیابراستی دینی وجودداردکه تااینحدتجاوز
کاروآدمکش باشدواموال مردمرابدزدد؟آیابراستی منفورترازاین
دین وحامیانش وجوددارد؟

-- ایراندخت ، Dec 26, 2009

من به عنوان یکی از طرفداران جمهوری اسلامی همینجا به حجه الاسلام خامنه ای(سخنگوی کودتاچیان و رهبر انصار حرب الله) اعلام می کنم: اگر به این روش حکومتت خاتمه ندهی بلائی را که سر رژیم بعثی عراق آوردیم بر سر تو و دیگر کودتاچیان خواهیم آورد.

-- مهدی ، Dec 26, 2009

من متواضعانه فکر می کنم که تظاهر کنندگان و حتا روشنفکران دینی اشتباه عظیمی می کنند که امام آیت الله دکتر مهندس خدایگان سید علی خان خامنه ای را با معاویه و شمر و یزید مقایسه می کنند! معاویه و شمر و یزید جراتشان بسی از امام رهبر فرزانه ی ما کمتر بود، آنها هیچ گاه مسجد و حسینیه را تعطیل نکردند، سربازان یزید و معاویه هرگز در مساجد را نبستند، آنها هرگز فتوای تجاوز را نه به سربازان خود دادند و نه به حزب الله لبنان و حماس فلسطین،....، انها نگفتند که ترانه ی موسوی باید بعد از این که طائب فرمانده ی بسیج به او تجاوز کرد زنده زنده آتشش بزنند، او مقصودم معاویه است هرگز جرات نکرد فتوا دهد تا چوب جارو را در مقعد محسن روح الامینی بشکنند، ...، معاویه کوچکتر از آن بود تا فرمان سنگسار بدهد؛ .... جرات معاویه کجا و جرات بزرگ مرد تاریخ اسلام ناب محمد و عدالت ناب علی کجا! آنچه خوبان همه داشتند این سید علی خامنه ای... دارد....!

-- گوهرین از شرق تهران ، Dec 27, 2009

برای لباس شخصیها مهم نیست به کجا حمله میکنند .مهم تأمین نظر پرداخت کننده منبع درآمد ماهانه است . امروز سید علی فردا مجتبی پس فردا یزید. تنها راه سر نگونی سید علی است.

-- بدون نام ، Dec 27, 2009

من با اجازه فقط به اون ایراندخت... می گم آدم! به اسلام چی کار داری ...؟ اگه با این ها مشکل داری به اسلام چی کار داری ...

-- یه نفر ، Dec 27, 2009

به یه نفر عزیز فوق.

متاسفانه این حکومت نماد اسلام شده است و به حق چیزی جز اسلام هم نیست. به شما توصیه می کنم سوره های مدنی قران را به فارسی بخوانید و سعی کنید بفهمید چه می گوید. (منظور سوره های نهایی قران است که در مدینه نازل شده و بعد از به قدرت رسیدن اسلام است ، مثل وضع حکومت اسلامی فعلی در ایران، و توجه فرمایید که سوره های مکی که خیلی لطیف است و شاعرانه و مربوط به دوره ضعف اسلام بود، دیگر هیچ کاربردی در هیچ کجا ندارد. ). ...

به هیچ طریق نمی توان اسلام را ازاین اعمال که سی و یکسال است در ایران انجام شده و دیگر ذکرش اش ملال اور است، جدا کرد. اسلام دیگر هرگز جایی در ایران نخواهد داشت و برای ابد بصورت یک ایدئولوژی منزوی و تحمل شده توسط مردم شریف اینده ایران در عده ای قلیل کم سواد می تواند باقی بماند، مسجد ها را هم با احترام نگاه خواهیم داشت چون جای بهتری برا ی گرفتن مجالس ختم اموات نداریم. کاربرد فعلی شان هم فقط همین است.

پیرمردهایی که هنوز در مساجد اعتقادی مذهبی و خرافی نشان می دهند و ایمانی دارند و احکام دین به جا می اورند ، همراه پیر-دایناسورهایی که بر خلاف ان ها فکر می کنند و از اعتقاد اسلامی بری هستند، هر دو ، نسل شان دارد منقرض می شود.

انچه باقی مانده ، 95 درصد کل جمعیت 15 تا 45 سال ایران هستند که دیگر بشدت مخالف حکومت مذهبی از هر نوعش هستند، جوانانی از پسر و دختر هستند که حتی اسم دین و ایدئولوژی ، از هر تبارش ، چه اسلام چه مسیحی چه مارکسیسم و چه نازی و چه فاشیسم ، برایشان جوک است و حتی حوصله شنیدن اسم شان را ندارند. فقط هم برای به دست اوردن ""ازادی "" می جنگند، نه عنوان گل زنک ""عدالت" که مرگ همه پیروز یهای ملی بود.
( 5 در صد باقیمانده، کسانی هستند از مدیران دولتی و روسا و سرداران و فرمانداران و حجت الاسلام ها و ایت الله و طلاب در قدرت و .... بازجو و قاضی و لباس شخصی و بسیج و سپاه و نظیر این افراد هستند که با سقوط این حکومت از نان خوردن خواهند افتاد و هیچ تخصص یا شغلی ندارند، و جنایت هم کرده اند و به دادگاه کشیده می شوند. لذا این ابدا شامل حال کارمندان دولت و پلیس و راهنمایی و کارگر کارخانه و مدیران با لیاقت و کارمند شهرداری و ادارات و حتی وزارت اطلاعات و زندانبان ( انان که خود جنایتی مرتکب نشدند) نمی شود که به هر حال در هر حکومتی که باشد به کار خود مشغول خواهند بود و بنابراین اگر حتی فعالانه بر علیه حکومت فعلی هم نجنگند، از ان دفاع نخواهند کرد و هیچ نفعی در ادامه ان ندارند، مگر این که می دانند بدون ان بسیار عادلانه تر و ازادتر هم زندگی می کنند !!!

تازه برای ان معتقدان مذهبی سابق هم ، که خوشبختانه در باره اش فکر نمی کنند والا صد باره توبه می کردند، بهترین حالتش که برای شیعه طرح برادران شرلی ظهور منجی و امام عصر است. جز قتل وخونریزی تا سم اسب ها چیزی وعده داده نشده است که مگر حکومت خودمان چلاق است؟؟؟ و د ر نهایت هم فرق زیادی با دیکتاتوری پرولتاریای مارکس و لنین و استالین ندارد. که روسیه و چین و بقیه جاها را با یکصد ملیون کشتار ( شوخی نمی کنم ، جدا امار یکصد ملیون اعدام و قتل توسط کمونیست ها در 60--70 سال گذشته موجود است، و نتیجه نهایی اش هم خیلی درخشان نیست.) بهشت برین کرده است.

-- مخمد علی شرلی ، Dec 28, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)