تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

خواهرزاده میرحسین موسوی کشته شد

علی موسوی، خواهرزاده میرحسین موسوی، در جریان درگیری‌های امروز میان پلیس و مخالفان دولت کشته شد.

به گزارش وب‌سایت پارلمان‌نیوز، پیکر علی حبیبی موسوی خامنه ۳۵ ساله، که از ناحیه کتف در میدان انقلاب مورد اصابت گلوله قرار گرفته، در حال حاضر در بیمارستان‌ ابن سینا در فلکه صادقیه نگهداری می‌شود.

به نوشته وب‌سایت کلمه، میرحسین موسوی نیز برای پیگیری‌ وضعیت خواهرزاده خود در این بیمارستان حضور دارد.

در راهپیمایی امروز یکشنبه مخالفان دولت که به مناسبت روز عاشورا قرار بود از میدان امام‌ حسین و میدان آزادی برگزار شود، بر اثر خشونت‌های پلیس، دست‌کم چهار نفر کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.


عکسی از پیکر علی موسوی(منبع: فیس‌بوک میرحسین موسوی)

پلیس ایران، اخباری مبنی بر کشته شدن معترضان را رد می‌کند.

درگیری‌هایی نیز در برخی شهرهای ایران گزارش شده که جزئیات بیشتری از آن در دست نیست.

طی شش ماه گذشته بر اثر خشونت‌های دولتی، دست‌کم ۳۲ تن جان باخته‌اند، اما نهاد‌های مدافع حقوق بشر تعداد کشته‌ها را بیشتر از آمار‌های رسمی می‌دانند.

میرحسین موسوی یکی از رهبران مخالف دولت است که نتیجه انتخابات را نپذیرفته و اعلام کرده که با دولت برآمده از انتخابات مبارزه خواهد کرد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

100% تحت نظر داشتنش و با برنامه بوده برای ساکت کردن موسوی .
:(

-- حسین ، Dec 27, 2009

شهید شد.

-- Tabrizli ، Dec 27, 2009

موسوی با شهادت خواهر زاده اش عزمش برای مبارزه بیشتر شد رژیم قاتل عزیزترین فامیل موسوی است حالا دیگر جنبش رنگ سبز تری می گیرد حالا دیگر فرزند عزیز ملت ایران به شهادت رسیده فرزندان ایران برای ازادی وطن شهید می شوند وقت نشستن و ساکت ماندن نیست نوبت بعدی شهید شدن فرزندان ما است باید قیام عمومی کرد شهید شدن فرزندان امام حسین یکی پس از دیگری

-- شهادت فرزندان امام حسین ، Dec 27, 2009

چقدر پستید... مرگ بر ظالم ... الان دارم با اشک واستون مینویسم، آخه مزدورها مگه شما انسان نیستید و وجدان ندارید، مگه هموطنان آزاده ما چه گناهی کردند ،خداجانم!!! به دادمون برس ... خدای راستگویان و آزاده هابه حق خون حسین(ع) نذار خون جوونامون پایمال بشه... ما حقمونو میگیریم... در آستانه نابودی هستید ... خدا با ماست ... مرگ بر ظالم

-- مسعود همیشه سبز ، Dec 27, 2009

زیرا که جنگ از آن شما نیست بلکه از آن خداست. فردا نزد ایشان فرود آیید.در این وقت بر شما نخواهد بود که جنگ کنید. بایستید ونجات خداوند را که با شماست ببینید.(کتاب مقدس)
آزادی هدیه خداست
در پناه خداوند پیروز وپایدار باشید ملت سبز ایران

-- setare ، Dec 27, 2009

قطعا اين حركت برنامه‌ريزي شده بود. و شايد هشداري به موسوي و ساير رهبران سبز باشد كه امنيت‌شان توسط كودتاچيان در خطر است. و با اين كار قصد زهر چشم گرفتن دارند. بنابراين دو امكان وجود دارد: 1. يا كودتاچيان خلاف آنچه كه ادعا مي‌كنند توانايي برقراري امنيت شهروندان را ندارند كه اين به معناي بيكفايتي‌شان است. 2. يا اينكه توانايي برقراري امنيت را دارند و اين سناريو دستمايه خودشان است. پس در هر دو صورت مقصرند و پاسخگو. در شش ماه گذشته جان هموطنان بسياري را عامدانه گرفته‌اند. بسياري را چه در داخل و چه در خارج تهديد كرده‌اند. آنها قصد دارند با ارعاب كور و راه انداختن خشونت و نمايش آن ملت ايران را از اهداف نوينشان دور كنند و اندكي بيشتر بر سر قدرت بمانند. جان ارزشمند انسان ايراني چه نيروهاي خودشان باشند و چه مردم كه همه هموطنان ما هستند براي اين شيفتگان قدرت بي ارزش است.
ضمن تسليت به مير حسين موسوي، و بستگانش و مملت ايران، به عنوان يك هموطن توصيه مي‌شود چنان كه تاكنون عمل شده است از خرد جمعي و قوه تدبير براي پيشبرد جنبش سبز ايرانيان استفاده شود تا مبادا در تله و دام كودتاگران فرومايه گرفتار شويد.

يادتان و راهتان جاودانه

-- رحيم ، Dec 28, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)