تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
وب‌سایت کلمه:

«مردم هوشیار باشند، اتفاقی در پیش است»

میرحسین موسوی پاره کردن عکس آیت‌الله خمینی را اقدامی «ساختارشکنانه و مشکوک» خوانده است و وب‌سایت کلمه نیز به هواداران وی هشدار داده که مراقب «اتفاقات» پیش‌رو باشند.

پخش تلویزیونی پاره کردن عکس آقای خمینی در روز ۱۶ آذر، جنجال تازه‌ای در ایران به راه انداخته است.

موافقان دولت، مسئولیت این اقدام را برعهده هواداران آقای موسوی می‌دانند، اما این نامزد معترض به نتیجه انتخابات، گفته که «اطلاع دقیقی در مورد اینکه اصولاً چنین کاری صورت گرفته باشد و همچنین عاملان این اقدام ساختارشکنانه، ندارد.»


آقای موسوی امروز شنبه در گفتگو با روزنامه جمهوری اسلامی، افزوده که اطمینان دارد دانشجویان دست به چنین اقدامات «ساختارشکنانه‌ای» نمی‌زنند.

وی اظهار داشته که «این اقدام، مشکوک است و پخش آن صحنه ضد انقلابی از سیمای جمهوری اسلامی نیز اقدام نادرستی بود.»

وب‌سایت کلمه نوشته براساس اطلاعاتی که در اختیار دارد، تبلیغات «حجیم و هدفدار» رسانه‌های محافظه‌کار، «زمینه‌چینی برای برخی رفتارهای غیرمتعارف جدید» است

پخش تلویزیونی پاره کردن تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی، با اعتراض گسترده نزدیکان وی و جریان اصلاح‌طلب مواجه شده است.

موسسه تنظیم نشر و آثار آیت‌الله خمینی، مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی و برخی دیگر از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب، به این اقدام مسئولان صدا و سیما اعتراض کرده‌اند.

در مقابل، محافظه‌کاران نزدیک به دولت نیز با متهم کردن اصلاح‌طلبان، در برخی شهرهای ایران دست به تظاهرات زده‌اند.

به گزارش رسانه‌های ایران، شهرهای قم، مشهد، تهران، آبادان و خرمشهر، بوشهر، گیلان، زنجان، همدان و یزد امروز شنبه شاهد تجمع طلاب و روحانیون در اعتراض به این اقدام بوده است.

موسوی اظهار داشته که «این اقدام، مشکوک است و پخش آن صحنه ضد انقلابی از سیمای جمهوری اسلامی نیز اقدام نادرستی بود»

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران نیز گفته که با «اهانت‌کنندگان به ساحت امام خمینی، بدون اغماض» برخورد خواهد شد.

وب‌سایت کلمه نیز که نزدیک به میرحسین موسوی است، امروز به هواداران «جنبش سبز» هشدار داده که «کاملا هوشیار باشند و مرتبا خود را از آخرین تحولات مطلع نگهدارند.»

این وب‌سایت، پاره کردن عکس آقای خمینی را «سناریویی» از پیش طراحی شده برای «حرمت‌شکنی امام» و نسبت دادن آن به دانشجویان ارزیابی کرده است.

کلمه اعلام کرده براساس اطلاعاتی که در اختیار دارد، تبلیغات «حجیم و هدفدار» رسانه‌های محافظه‌کار در این خصوص، «زمینه‌چینی برای برخی رفتارهای غیرمتعارف جدید» است.

وب‌سایت رویداد نوشته است که تلاش برای فراهم کردن «شرایط» بازداشت موسوی فراهم شده و برخی «مسئولان عالی‌رتبه نظام» در حال پیگیری این مسئله هستند

وب‌سایت رویداد نیز خبر داده است که احتمال بازداشت میرحسین موسوی پس از حوادث اخیر «به شدت افزایش» یافته است.

این وب‌سایت به نقل از منابع «موثقی» افزوده است که تلاش برای فراهم کردن «شرایط» بازداشت وی نیز فراهم شده و برخی «مسئولان عالی‌رتبه نظام» در حال پیگیری این مسئله هستند.

به نوشته رویداد: «چندی پیش در جلسه‌ای در حضور آقای علی خامنه‌ای برگزار شد، وی نسبت به تداوم اعتراضات انتقادات کرد. برخی مسئولین امنیتی در آن جلسه تنها راه فروکش نمودن اعتراضات را دستگیری مهندس موسوی بیان نمودند.»

وب‌سایت نوروز، ارگان جبهه مشارکت نیز نسبت به «بازداشت» میرحسین موسوی هشدار داده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

پس از شش ماه اعتراض مخالفان و شعارهايي كه نهايتا رهبر انقلاب را هدف گرفت و بويژه در 13 ابان به اوج خود رسيد. تلاش براي بازنگه داشتن آن به هر طريق انجام شد ولي در هر مرحله با شكست مواجه شد. بنابراين قرار بر اين شد كه با همكاري بسيجيان موجود در دانشگاه و خبرنگاران فارس نيوز و رجا نيوز ترتيبي اتخاذ شود كه با تنظيم چند سناريو و رسانه‌اي كردن آنها جريان جنبش سبز را از انظار عمومي حذف نماييم. چند سناريو چيده شد كه يكي از آنها فيلم گرفتن از پوستر پاره شده امام و نمايش آن در تلويزيون بود. چند سناريوي ديگر را نيز رقم زديم كه در صورت لزوم پخش خواهد شد. در اين شش ماه جنبش سبز پيشرفت گسترده‌اي نمود و اقبال عمومي آن فزوني يافت. يك دليل عمده اين كار اين بود كه سبزها در تمام موارد موضع بالا دست و كنش را در اختيار داشتند و ما در مواضع پايين دست و در موضع واكنش قرار داشتيم. با اين كار مي‌شد اين مواضع را جابجا نمود. پيش از انجام اين سناريو بسياري از شخصيت‌هاي و مبلغان مذهبي و ائمه جمعه و فرماندهان سپاه و بسيج و ... در جريان قرار گرفتند تا جريان سازي عمده و حمله گسترده‌اي را به مواضع سبزها انجام دهيم. حتي ما نيز از طريق فرمانده پايگاهمان در جريان اين سناريو و حمله قرار گرفته بوديم. يعني از قبل به ما گفته بودند كه اتفاق مهمي قرار است رخ دهد و بايد آماده باشيم اما ما نمي‌دانستيم آن اتفاق چيست. اكنون پس از گذشت چند روز متوجه آن توجيحات مي‌شوم. به هر حال به عنوان يك ايراني معتقدم سودي اين اهانت بيشتر براي صدا و سيما و همدستان دولت است كه حاضرند سناريوهاي ديگري را نيز براي فريب دادن مردم به راه بياندازند. به هر حال قرار است با اين جريان سازي نتايج مورد نظر براي اصولگرايان حاصل شود. اما در تمام اين مدت كه من همراه ساير هم پايگاهي‌هايم براي كنترل جنبش سبز حضور داشتم ياد ندارم شعاري عليه امام خميني داده شود. ولي عليه آقاي خامنه‌اي و فرزندش آقا مجتبي و ساير شخصيت‌‌ها فراوان شعار شنيدم.

-- يك بسجي مردمي ، Dec 12, 2009

كودتاگران زبون و ناتوان در برابر جنبش سبز براي ماندن حاضرند هزار كار ديگر هم بكنند. از خدا،قران، پيغمبر، امام زمان، امام حسين هم سوء استفاده خواهند كرد. كما اينكه در اين سالها بارها رييس دولت كودتا از امام زمان سوء استفاده كرد و صدا و سيماي روسياه اين همه جسارت به ساحت امام زمان را ناديده گرفت و يكي از آنها پخش نكرد. مردم و دانشجويان آزاده ايراني آگاه تر از آن هستند كه بهانه به دست كودتاگران بدهند. كودتاگران چون از ابتدا خطا كرده‌اند و امانت مردم را با نظر رهبرشان دزديده‌اند ديگر راه برگشتي ندارند. بنابراين چون هستي‌شان در حال فنا است و در حال غرق شدن در نيرنگ‌ها و مكرهايشان هستند آخرين مكرشان را نيز به كمك صدا وسيماي كذابشان رونمايي كردند و سپس در بوق و شيپورشان نواخته‌اند. آنها كه انديشه امام را فداي مطامع خود كرده‌آند اكنون به عكس وي نيز رحم نكرده‌آند. هيچكس نمي‌پرسد چرا فيلم اين بي حرمتي فقط در اختيار صدا و سيماست. در جواب پرسش كروبي هم مي‌گويند اسنادش موجود است. البته كه اسناد ساختگي و جعلي هميشه در اختيار جاعلان است. مردم و دانشجويان مراقب باشند، كودتاگران روسياه با اين سناريو قصد دارند اندك افكار عمومي را براي اقدام عليه جنبش سبز و بويژه رهبران جنبش با خود همراه و رهبر در حال سقوطشان را نجات دهند.
هوشيار باشيد و متحد و چنان كه مهندس موسوي گفته است مراقب اين اقدامات «مشكوك» باشيد.

دهه محرم آخرين ضربات را بر پيكر اين نابكاران و خائنان در امانت مردم وارد خواهيم آورد و از امام حسين براي حفظ جنبش سبز و آزاديخواه ايرانيان مدد مي‌طلبيم.

و مكرو و مكروالله و الله خير الماكرين.

-- sohrab ، Dec 12, 2009

برو بابا -----دست همه شما رو شده دیگه- ملت هم از سر بدبختی از تو و کروبی حمایت می کنند. چون کسی دیگه نمونده....همه رفتند...همه مردند...همه رو کشتید. ساختار؟؟‌کدوم ساختار؟؟؟؟اانقلاب اسلامی اوج تخریب بود. مملکت رو از لحاظ فرهنگی ١٤٠٠ سال عقب بردید. به زمان همون ساختار زیر بنایی اسلامیتون. اوج فرهنگ توحش قبایل عرب.

-- بدون نام ، Dec 12, 2009

بله ... به پایین کشیده شدن عکس آقای خامنه ای و پای مال شدن آن در 13 آبان در حرکتی کاملا «مردمی» و حقیقی و به واقع معنا دار
این گونه واکنش ها را در پی نداشت و از صدا و سیما هم پخش نشد . چون بی برنامه ، تصادفی و انقلابی بود.
اما فندکی زیر عکس آقای خمینی در کنجی
خصوصی این همه خشم و هیاهو به وجود آورد

کودتاگران دارند به کارهای کثیفی دست می زنند

-- بدون نام ، Dec 12, 2009

خوشبختانه در این سی سال گذشته چه در جهان و چه در ایرن اتفاقات بسیار مهمی رخ داده است که بتوانیم بدون اعتقادات دینی, مذهبی خیلی چیزها را حلاجی, تفسیر و یا باور کنیم و وقایع اتفاق افتاده روز را, آنچنان که در واقعیت هست, ببینیم و (شاید) قبول کنیم...
پاره کردن عکس هر شخصیتی, اعم از رجال مذهبی و سیاسی, نمیتواند باعث سرکوب گروهی ویا فردی گردد, چه برسد به دستگیری, تجاوز و اعدام...
مگر میتواند شخصی مثل آقای خمینی با پوشیدن «لباس روحانی» و با داشتن «اسمی به عنوان رهبر انقلاب» خودبه خود به یک امامزاده تبدیل شود...نه هرگز...
باری «حرکت سبز» نه دینی است و نه مذهبی بلکه حرکتی است مدنی, اجتماعی و اساسأ ملی...

-- سعید ، Dec 12, 2009

موسوي چه دستپاچه آمده بيرون كه ثابت كند اين كار را جنبش سبزيها انجام نداده اند! تكذيب مسخره ايست٠ او فكر مي كند ١٠٠ درصد اين تظاهر كنندگان مثل او و اسلام خميني نشانش فكر مي كنند يا همه توده ايهايي هستند كه نقابدارند و دستور تشكيلاتي دارند كه جنبش را در مرز بازگشت به دهه سياه ٦٠ و دوران خط امام ضد آمريكا و روس محور چپ نما متوقف كنند٠ تا خطر مذاكره با اوباما برطرف شود و طرح برقراري رابطه شكست بخورد اما رژيم متكي به روسيه باقي بماند٠ بر مجاهدين و سلطنت طلبان و ليبرالهاست كه در دام اين حقه سياسي توده اي فدايي نيفتند٠ اگر قرارست عكس پاره شود چرا خميني كه بنيان گذار اين رژيم است مستثني باشد٠ در زمان او بيش از جانشينش خامنه اي كشتار و شكنجه شد٠ اگر بنا بر حفظ رژيم است كه احمدي نژاد يا موسوي بايد با آمريكا مذاكره و اورانيوم را تحويل دهند٠ يك بام و دو هوا نمي شود٠

-- khalesi ، Dec 12, 2009

آتش زدن عکس خمینی و ... هیچ فایده ای برای این حکومت ندارد! خامنه ای و فرماندهان سپاه و بسیج و سید احمد خاتمی فکر کردند که امروز بیست دوم بهمن سال پنجاه و هشت است و مردم همچنان ساده دلند و مفهوم واقعی ولایت فقیه و رهبر کبیر انقلاب و این رهبر ...و معظم انقلاب را نفهمیده اند و اگر او را آتشش بزنند دل و جان و مردم می سوزد و بخیابانها سرازیر خواهند شد و جریان را بقول خودشان بنی صدری و رجوی ای خواهند کرد! اما رهبر فرزانه ی انقلاب دید که ... کس دیگر تنبان پاره نکرد. مسئله ی اصلی این است که این حکومت بصورت وحشتناکی در سرازیری چاه است و حاظر است تمامی ارزش های خودش را هم فدای ماندن کند، حاضر است خمینی که هیچ حتا به پیامبرش و امامش خودش توهین کند و بیندازد بگردن دیگران تا شاید دل مردم به رحم آید و او را چند روزی دیگر تحمل کنند! اما واقعیت این است که حتا اگر عکس پیامبر و یا حتا خودش را هم امروز در میدان آزادی آتشش بزنند واقعا کسی نه می خندد و نه می گرید. تنها این کارها تف سربالا ست! رهبری تف سربالا می اندازد! و این البته برازنده ی شخصیت او ست! زیرا خبره ی این کار است!

-- شهرام از تهران ، Dec 12, 2009

دوستان زمانه من با فیلتر شیطانی و با فیلتر شکن غربی با شما تماس می گیرم لطفا امشب نخوابید! فکر کنید که شما هم مثل ما زیر سایه ی ... امام زمان و و قرآن زندگی می کنید و شب و روز ندارید! ما البته بساط بزم را بعد از این عزای سی ساله برپا خواهیم کرد و شما را سر سفره دعوت! شما را بخدا امشب نخوابید! امشب شاید یک سلاخی بزرگ در پادگانها راه بیفتد! شاید هم میر حسین ما را ببرندش اما، میر حسین دیگر میر حسین نیست یک ملت است!

-- بدون نام ، Dec 12, 2009

اعتراض ها علیه خودکامگی مذهبی منتظر تایید یا تکذیب امثال موسوی نمی ماند . او اکنون دو راه بیشتر پیش رو ندارد یا همراه مردم شود یا همچون گذشته به جبهه ضد مردمی حکومت اسلامی بپیوندد . ( چپ و راست هیچ فرقی برای مردم ندارد ) موسوی باید بداند که در اینده سیاسی ایران پس از پیروزی بر دیکتاتوری مذهبی هیچ نقشی نخواهد داشت زیرا کارنامه او نزد همه مردم روشن هست . بهتر هست تا حد امکان کاری کند تا مردم گذشته او را به فراموشی بسپارند

-- مهدی ، Dec 12, 2009

بهتر است جنبش سبز فريب اين نيرنگ‌ها را نخورد و در دام و بازي جاهلان گرفتار نشود. عكس امام خميني بهانه اي براي ماندن كودتاگران است. سبزها دو راه دارند يا واكنش نشان ندهند يعني كه جواب ابلهان خاموشي است. يا اين كه پنج شنبه و يا جمعه اين هفته با فراخوان سراسري پاسخ كوبنده و ميليوني به اين شيطنت‌ها بدهند. دفاع از آرمانهاي امام مجوز هم نمي‌خواهد. مگر نه اينكه ميزان راي ملت(يعني دانشجويان، دانش آموزان، معلمان، كارگران، زنان و ...) است بگذاريد ملت نشانشان دهند.
دچار هراس هم نشويد. سبزها در موضع بر حق هستند. فريب اين سياه نمايي را نخوريد و گرنه با اين بولوف براي هميشه محو مي‌شويد و اسير در چنگال استبداد.

رهبران جنبش سبز آقايان موسوي، كروبي و خاتمي هر چه زودتر بايد فراخوان سراسري بدهند. شما همه روزها را از كودتاگران گرفتيد امام را هم بايد از دست اين متحجران نجات دهيد.

چنان بينديشيد كه كودتاگران از كرده خود پشيمان شوند و ديگر هوس سوء استفاده از ذخيره ارزش‌ها را نكنند. اكنون استبداد مي‌رود كه با اين جريان سازي تمام نيروي سياه و متحجر خود را بسيج كند. شما هم در مقابل نيروهاي مردمي و آزاديخواه را بسيج كنيد. موضع بالادست را از دست ندهيد. شما در شش ماه گذشته از رهبر كودتاگران عبور كرده اييد و راهي جز آينده پيش رو نداريد.
ميزان رآي ملت است. بگذاريد ملت انتخاب كند نه هياهوي فارس نيوز و رجا نيوز و بيست و سي. آنها راهپيمايي هاي ساختگي و سازماني‌شان را انجام داده‌اند اكنون شما به آنها نشان دهيد كه ملت دوستدار امام است. از سبزها بخواهيد نشانشان دهند.

-- salim ، Dec 12, 2009

من بودم که عکس خمینی را پاره کردم .وقتی کنار تله خاکی که به نیت پسر کشته شده ام در گلزار خاوران نشسته بودم .عکس خمینی را پاره کردم . من تنها انجا نبودم .هزاران بودیم، که از ستم آن ..., آن قاتل فرزندانم می نالیدیم و عکسش را پاره ، پاره می کردیم .
مادری غزادار. .

-- بدون نام ، Dec 12, 2009

عکس آیت الله خمینی را همان کسانی آتش زدند كه سید احمد خمینی را مسموم کردند و به خون سید حسن خمینی تشنه هستند


جنبش سبز رو به فردا دارد. آن دسته از سبزها كه منتقدین آقای خمینی هستند (از جمله آیت الله العظمی منتظری)، مشکلشان با سیاست های غلط آقای خمینی است. انتقاد میکنند تا از وقوع تابستان های ۱۳۶۷ دیگر جلوگیری کنند. منتقدند نه مخرب. این را هم از سر ترس نمیگویند. اگر ترس داشتند شعار مرگ بر دیکتاتور شان ایران را نمی لرزاند. این دیکتاتور است كه از ترس حاضر است به هر خباثتی دست بزند. دیکتاتور است كه برای بقا در قدرت به امام و مقتدی خود و بیتش هم رحم نمیکند. آنهایی كه واقعا آقای خمینی را دوست داشتند، مثل آیت الله توسلی، از غصه توهین دیکتاتور و نوچه هایش به بیت آقای خمینی دق مرگ شده اند. امروز هم میروند تا آقای موسوی، نخست وزیر آقای خمینی را زندانی کنند. این ها همه تشبثات بی حاصل است. دیکتاتوری در حال غرق به هر خاشاکی چنگ میاندازد، به خودی و گیر خودی رحم نمیکند، از توهین به آقای خمینی و فرزندانش ابایی ندارد. آنکه عکس آقای خمینی را آتش زد، همان است كه میخواهد به ریشه جنبش آزادیخواهی ایران آتش بیفکند، همان است كه ندا ها و سهراب ها را به خون کشید، همان است كه کهریزک و اوین را میگرداند. همان است كه ثروتهای ملی ایران را به لبنان و ونزولا میفرستد.

-- عکس آیت الله ، Dec 12, 2009

حرمت شکنی از امام خمینی؟ مگر خود آقای موسوی وقتی در جریان کارزار انتخاباتی شان در دانشگاه بابت جنایتهای دهه ی 60 مورد سوال قرار گرفت، به جز فرار از پاسخگویی کار دیگری انجام داد؟ به نظر من خمینی بسیار دروغگوتر از احمدی نژاد و شاید استاد دروغگویی او بوده و در جنایت و آدمکشی هم گوی سبقت را از بسیاری از شاهان گذشته ی ایران ربوده است. چطور موسوی از مردمی که از خمینی نفرت دارند می خواهد آنها هم مثل او «تقیه» و ظاهرسازی کنند و دروغ بگویند؟ آقای موسوی! ما هستیم، ما از خمینی و از ارزشهای احمقانه ی اول انقلاب تو متنفریم!

-- آدمیزاد ، Dec 13, 2009

مخالفان تندرو خارج نشین که هیچ درکی از شرایط ایران و نقش اسلام در این جامعه ندارند و فکر می کنند همه مردم مثل خودشان نسبت به مذهب بی تفاوت اند، با وارد شدن در جنبش و سوء استفاده از آن نقش مزدوری کودتاگران سپاه را بازی می کنند. اگر کاری بلد بودید و هنری داشتید در این 30 سال انجام می دادید و نقش دلقک را برای صدا و سیما بازی نمی کردید.

-- بدون نام ، Dec 13, 2009

چنانچه میرحسین را دستگیر کنیم او سمبل امام حسین خواهد شد و من (خامنه ای) سمبل یزید و ما نمی توانیم در دهه محرم جلوی 50 هزار هیات عزاداری در ایران را اگر خشمگین شده باشند بگیریم."

-- چنانچه میرحسین را دستگیر کنیم او سمبل امام حسین خواهد ش ، Dec 13, 2009

مردم دنیا و به ویژه ایرانیان عزیز این گیتی پهناور.صد در صد کار رژیم جمهوری اسلامی را تمام شده بدانید.به هیچ عنوان شک کنید.در روزها و ماههای آینده جوانان جان برکف ایران زمین چنان بر پیکره این رژیم جنایتکار ضربات اساسی وارد آورند که تاریخ بشریت تا به امروز نمونه آنرا ندیده است.جنبش سبز در این روزهای حکومت نظامی،روز به روز بر سبزشدنش افزوده میشود وریشه اش بیش از پیش قویتر.
در فردای آزادی دست تمام خائنین به این ملت بزرگ و همچنین فداکاران این جنبش مردمی رو خواهد شد.
همه جان و تنم،وطنم وطنم وطنم

-- جوان آریایی ، Dec 13, 2009

دوست عزیز بدون نام که نوشته ای : «
مخالفان تندرو خارج نشین که هیچ درکی از شرایط ایران و نقش اسلام در این جامعه ندارند و فکر می کنند همه مردم مثل خودشان نسبت به مذهب بی تفاوت اند، با وارد شدن در جنبش و سوء استفاده از آن نقش مزدوری کودتاگران سپاه را بازی می کنند. اگر کاری بلد بودید و هنری داشتید در این 30 سال انجام می دادید و نقش دلقک را برای صدا و سیما بازی نمی کردید.» اول از همه بنده در میدان شوش زندگی می کنم و خارج نشین نیستم! اما خارج نشینها بسی ارجمندند و من به آنها افتخار می کنم، همانها با همکاری ایرانیان داخل بودند که دگمها را شکستند، اگر امروز کسی محل ...هم به خامنه ای و عبا و عمامه نمی گذارد بسی حقش بگردن آنهاست، آنها بودند که در حقیقت رابطه ی ما با جهان مدرن بودند، آنها بودند که با ترجمه با نوشتن به ما گفتند که غرب بیخودی غرب نشد، در وهله اول در کلیسا ها و معابدهایش قاطر بست تا از دست دین و مذهب آزاد شد، وقتی آزاد شد گفت خب حالا تو مذهب هم هستی ولی در جای خودت! نه بیشتر! آخوند کلیسا که خون مردم در پیاله ی عیسی می نوشید تبدیل شد به یک روحانی مورد احترام!
و اینها همه را ایرانیان درس خوانده ی آنسوی مرز برای ما به ارمغان آوردند! بنده به عنوان یک مسافر کش سه روز در هفته به شما برادر یا خواهر ایرانی بگویم؛ که در هیچ دوره ای از تاریخ ما اینهمه توهین رکیک به پیامبر و امامان و قرآن نشده است! اینها همه از برکات حکومت اسلام ناب محمد است، سالها پیش می گفتند که جنوب شهر تهران سوپاپ اطمینان حکومت اسلامی ست، امروز وقتی در ...مسجد جنوب شهر هم امامان و قرآن اسلام امنیت ندارند شما باید از خودت این سوال را بکنی که تقصیر کیست و برای چیست!
آیا تقصیر ایرانیان خارج نشین است و یا تقصیر روحانیت است که با فتوای او تمامی جنایات و تجاوزات و آدمکشی ها و سرکوبها انجام شده و می شود!

-- بدون نام ، Dec 13, 2009

من قبول دارم كه خيلي از سبزها موافق خميني نيستند (من جمله خودم) ....ولي اين سناريو مشخصا كار ِ خودشون بوده تا تفرقه بندازن بين جنبش سبز....چون خوشمون بياد يا نياد قسمت عمده اي از جنبش رو افراد معتقد به نظام تشكيل ميدن....حتي اگه مخالف خامنه اي باشن ولي براي خميني (حتي اگه نقدي هم داشته باشن) حرمت خاصي قائلن

-- بدون نام ، Dec 13, 2009

آقای موسوی حقیقت میگوید . شرایط در حال وخیم تر شدن است .درضمن شرایط بین المللی در حال سخت تر شدن است و تحریم های جدی در پیش است .فکر میکنم سیستم در فاز خیلی سختی است . اختلاف داخل نظام , مخالفت مردم و شکست دیپلماسی هسته ای.

-- بدون نام ، Dec 13, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)