تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به نامزدهای معترض:

خامنه‌ای: انتخابات تمام شد، کنار بکشید

آیت‌الله علی خامنه‌ای می‌گوید که پاره کردن عکس بنیانگذار جمهوری اسلامی، نتیجه «خطاهای» نامزد‌های معترض به نتیجه انتخابات است و آنها باید بپذیرند که انتخابات تمام شده است.

آقای خامنه‌ای امروز یکشنبه در جمع گروهی از مبلغان مذهبی، از نامزد‌های معترض خواست که «کنار» کشیده و به اعتراض‌های خود پایان دهند.

اظهارات رهبر جمهوری اسلامی پس از آغاز تنش‌های سیاسی بر سر پاره کردن عکس آیت‌الله روح‌الله خمینی در روز ۱۶ آذر ایراد می‌شود.


آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با جمعی از مبلغان مذهبی

موافقان و مخالفان دولت، هر یک، دیگری را به دست داشتن در این اقدام متهم می‌کنند و خواستار برخورد قضایی با عاملان آن هستند.

آقای خامنه‌ای نیز گفته که مردم و دانشجویان حق دارند از اهانت به تصویر آیت‌الله خمینی خشمگین باشند، اما بهتر است «آرامش» خود را حفظ کنند.

آقای خامنه‌ای وعده داده که مخالفان، مقابل چشم وفاداران به انقلاب اسلامی، «نابود» خواهند شد. به گفته رهبر جمهوری اسلامی، «تیغ» معترضان به نتیجه انتخابات «کند» شده است

وی خطاب به معترضان به پاره شدن تصویر آقای خمینی گفته است: «کسانی که در مقابل شما قرار دارند، کسانی نیستند که ریشه داشته باشند و بتوانند در مقابل عظمت انقلاب مقاومت کنند.»

آقای خامنه‌ای وعده داده که مخالفان، مقابل چشم وفاداران به انقلاب اسلامی، «نابود» خواهند شد. به گفته رهبر جمهوری اسلامی، «تیغ» معترضان به نتیجه انتخابات «کند» شده است.

وی نامزد‌های معترض را همچنین متهم کرد که با موضع‌گیری‌های خود، موجب «جان گرفتن» دوباره دشمنان جمهوری اسلامی شده‌اند.

«این برادران سابق ما که اسم و رسم خود را مدیون انقلاب اسلامی هستند، چرا به خود نمی‌آیند و چرا نمی‌بینند که دشمنان انقلاب و امام چگونه از سخنان و اقدامات آنان خوشحالند و کف و سوت می‌زنند و عکس آنان را سردست گرفته‌اند»

آقای خامنه‌ای بدون اشاره به نام فرد خاصی اظهارر داشت: «بعضی با قانون‌شکنی سعی کردند مردم را به اقدام علیه نظام تشویق کنند و نتیجه قانون شکنی‌ها این شد که دشمن ناامید، جان بگیرد و به عکس امام اهانت شود.»

وی افزود: «این برادران سابق ما که اسم و رسم خود را مدیون انقلاب اسلامی هستند، چرا به خود نمی‌آیند و چرا نمی‌بینند که دشمنان انقلاب و امام چگونه از سخنان و اقدامات آنان خوشحالند و کف و سوت می‌زنند و عکس آنان را سردست گرفته‌اند.»

آقای خامنه‌ای در بخش دیگری از اظهارات خود گفت که تمایلی به «دفع» مخالفان ندارد، اما «برخی افراد ظاهراً خودشان اصرار بر فاصله گرفتن از نظام، و طرد شدن دارند.»

رهبر انقلاب اسلامی، «عده قلیلی» که به واسطه سخنان و حرکات برخی افراد، «جسارت» پیدا کرده و در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند را در برابر «عظمت ملت ایران، صفر» دانست و گفت: «مطمئناً دشمنان نظام اسلامی، این ملت و ملت‌های مستقل، تو دهنی خواهند خورد.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

نه عزیز جون، این شما هستی که بایست کنار بکشی.
Do U undrestand

-- بدون نام ، Dec 13, 2009

نخیر این تو و نظام فاسدته که نابود میشه. تشر زدنتم هیچ اثری در خواسته ملت ایران نداره. ولی امیدوارم زنده بمونی و محاکمه ات رو تماشا کنیم.
فعلأ بیخوابی بکش تا تاسوعا عاشورا!

-- تودهنی ملت ، Dec 13, 2009

آقای خامنه ای سلام الله علیه! مثل سردسته ی راهزنان و قطاع الطریقین حرف می زند! رجز می خواند! این تویی که از دولتی سر انقلابی که ما کردیم از تلقین خوانی و روضه خوانی به رهبری سپاه و بسیج رسیدی! ...حیا کن، با ملت متمدن ایران این گونه بی ادبانه حرف نزن، ما توی دهن تو خواهیم زد، ما با پشتیبانی این ملت دولت و حکومت و نظام انتخاب خواهیم کرد، ترا که هیچ اگر همتان هم بمب اتم شوید را برکنار خواهیم کرد! ...نافرزانه اگر تو بجای پناه بردن به چهار تا روضه خوان و مداح حرف مردم را می شنیدی، اگر بجای سر در دود و دم خانگی یکبار هم که شده با لباس مبدل همچون مجید می رفتی در کوچه و خیابان و با مردم واقعی تماس می گرفتی می فهمیدی که هوا بس ناجوانمردانه پس است! آخر ما به کوتوله بودن تو و یارانت اطمینان داشتیم ولی دیگر نمی دانستیم که تو تا این حد ...باشی، آخر قدری بخودآد!...و حتا در حد یک میر غضب هم پایینتر حرف می زنی! آخر این چه وضع حرف زدن است! ...تو سر راه پول نفت نشسته ای و هی به این مداهین به اهل پول می دهی و چاقو کش استخدام می کنی، به اینها که پول میدهی در ضمن یادآوری کن که اینها پول خون است می گیرند!

-- بدون نام ، Dec 13, 2009

سيد علي .... تو تمام شدي و ملت هم از راهي كه در پيش گرفته بر نخواهد گشت. «از دل برود هر آنكه از ديده برفت» تو... ديگر جايي در ميان ايرانيان نداري. مگر مي‌شود از خون فرزندان وطن كه به دست ...تو كشته شدند، گذشت. اي ولي امر مسلمين اي «ديكتاتور سال» توبه كن و دست از جنايت عليه دانشجويان، زنان، كارگران، معلمان، كردها، ترك‌ها بلوچها، زردشتيان، بهائيان، كليميان و ... بردار. بوي الرحمانت بلند شده به هوش باش. جانيانت را آزموديم، تجاوزگرانت را آزموديم، شكنجه گرانت را آزموديم. اي بدبخت اي ضد انسان به خود بيا. «هيچ حيواني به حيواني نميدارد روا » آنچه [تو] با مردم ايران مي‌كني. چندبار از ملت قهرمان ايران سيلي محكم خوردي و بيدار نشدي «بگذار تا بيفتي و بيني سزاي خويش». سالهاست كه با بازي‌هايت آشناييم. ديگر فريب روضه‌خوانان و ملايانت را نمي‌خوريم.

در اين مدت قبل از هر جنايت دار و دسته‌ات را جمع مي‌كني و خون جوانان وطن را به شامه‌شان مي‌مالاني تا در فردا و روزهاي بعد از آن جلسه توجيهي خونشان را بريزند. اي خونريز دست از اين ملت بدار. ...

براي موسوي نجيب و كروبي شجاع و خاتمي صبور خط و نشان مي‌كشي. تو و اوباشت فكر كرديد كه ما نشسته‌اييم تا اين بزرگواران را بگيري. طاق سوراخت را بر سرت فرود مي‌آوريم.... خودت خوب ميداني كه ميليونها ايراني قلبشان و جانشان را براي اين بزرگواران مي‌دهند. در امانت مردم خيانت كردي و آن را به خداوند نسبت دادي. نتيجه‌اش را ديدي و خواهي ديدي. خبط ديگري بكن تا نشانت دهيم كه چگونه ايرانيان طومارت را در هم مي‌پيچند. زنده و پاينده باد ايران. زنده باد ملت ايران زنده باد جنبش سبز و آزاديخواه ملت ايران. به قدمت ايران زمين سوگند كه اگر خطا كني در به در و آواره خواهي شد. تا اكنون مشمول نجابت ملت اين شدي اما صبر ما هم اندازه دارد.

-- بدون نام ، Dec 13, 2009

خامنه ای سه بار از کلمه ی «مصلحت جامعه » استفاده کرد! او در حقیقت به رفسنجانی گفت که رییس تشخیس مصلحت یعنی مفسدت نظام هم خود خامنه ای است!

-- بدون نام ، Dec 13, 2009

خطا تو کردی تو ای رهبر كه خودت رو غیرقانونی ۲۰ ساله تحمیل کردی، ساکت باش و از اون عمامه و عبات خجالت بکش. می دونی چیه ای رهبر؟ هر روز از روز پیش مردم بیشتر پی می برند تو این چند سال شماها چی کار کردین و چه بلایی سر این مملکت آوردین. به قول همشهری هات سر بلندش هنوز خونه میرزای ناظره! راستش رو بگو این دسیسه آخر ابتکار کدوم مغز متفکره ؟ ای رهبر از تو باید ترسید ، مافیای ایرانی زیر عبای تو پنهان شده !

-- ستاره ت ، Dec 13, 2009

نهایتا این جناب خامنه ای است که باید کناربکشند . اما فراموش نکنیم که ایشان در راس یک نظام خشن وخونخوار است وتجربه ١٨ تیرنشان داد وقتی ایشان از پایین کشیدن فتیله صحبت میکنند فشار افزایش میابد . امافکر میکنم ایشان هنوز ابعاد بحران را درک نکردند.

-- بدون نام ، Dec 13, 2009

نه خیر ، مثل اینکه ایشان نمیخواهند سرر عقل بیایند .
...

-- amin ، Dec 13, 2009

پدرجان،
نه، به هیچ وجه تمام نشده است، علتش هم تلاش تو و حکومت کودتاست طی شش ماه گذشته!
اگر انتخابات، انتخابات بود و نه انتصابات، دلیلی نداشت تا پس از شش ماه هنوز سنگ برروی سنگ بند نشود،
نه جناب، انتخابات زمانی تمام می شود که انتصابات باطل و رای ملت ملاک قرار گیرد
نه حضرت ولی، آنکه باید کنار بکشد، انکه هیچ چیز نیست، آنکه صفر است، تو و حکومت برآمده از کودتا است،
تو به آخر رسیدی، تمام شدی، چشمات رو باز کن تا ببینی به چه حقارتی رسیدی...

-- زوربای یونانی ، Dec 13, 2009

این سخنان، سخنان آخرن! به امید پیروزی

-- سعید ، Dec 13, 2009

هه هه... . چون شما گفتی چشم، از فردا کنار میکشیم.

به همین خیال باش داداش
این داره روز به روز بامزه تر میشه. میگم بعد از پایین کشوندنشون چندتاشون رو نگه داریم واسه برنامه طنز تو رادیو تلویزیون بدک نیستن.

-- بهرام ، Dec 13, 2009

در سال ۵٩ هم با كمك توده اي فدايي و خط امام همينطور سند الكي عليه ليبرالها و مليون از سفارت آمريكا بيرون دادند و ليبرالها را از صحنه خارج و روسيه را وارد كردند٠ حالا خودشان در همان كوزهافتاده اند٠ عكس خميني را هر كس پاره كرد باعث شد جنبش از مرحله توده اي فدايي خط امامي عبور كند٠ يك رهبر ليبرال سكولار لازم است٠

-- shokouh ، Dec 13, 2009

دیکتاتور !
تو به خودت بیا . انتخابات فقط وسیله ای بود که تک تک مردم روشن بشوند که ریشه همه خیانتها و جنایتها از کجاست.
انتخابات دیگر مساله اصلی نیست که شکنجه گرهایت بخواهند با اعتراف تلویزیونی گرفتن ان را حل کنند.
سعی کن این رو بفهمی . گرچه دیکتاتورها هرگز عبرت نمیگیرند و تو هم مستثنا نیستی

-- HIM ، Dec 13, 2009

اول اینکه حضرتش هنوز نفهمیده که کار از انتخابات گذشته و کسی در سه ماه اخیر دیگر صحبتی از پس گرفتن رای نمی کند. مردم جان و و آزادی شان را می خواهند. دوم اینکه خود موسوی و کروبی هم در داغ شدن این موضوع کاملا انحرافی نقش داشتند. در جایی که بدنهای مردم زنده پاره پاره می شود، صحبت از احترام به عکس امام (حتی اگر به فرض محال ذره ای هم قابل احترام بود) بی معنی است.

-- شاگرد مدرسه ، Dec 13, 2009

موتور پر قدرت جنبش سبز

چند ماه ديگر زنده باد سيد علي كه جنبش سبز را با گفتار و كردار نپخته‌اش در اين شش ماه زنده و سر حالتر نموده است. تا تو هستي بخت و كام جاودانه با جنبش سبز است. بمان اي تابلوي راهنماي جنبش سبز بمان. ديرگاهي بمان تا تو را به خوبي تماشا كنيم. تا ديگر همانند انقلاب 1357 آدرس عوضي به ملت ندهند. ما در غلطاندنت به سراشيبي زوال هيچ تعجيلي نداريم. چون تو خود در سراشيبي سقوط هستي. اما كمي آهسته تر برو تا نقشت در ذهن‌مان خوب حك شود. ما تو را به يادگار مي‌خواهيم. براي كتابهاي تاريخمان، كتابهاي فارسي‌مان و ... . قول مي‌دهيم تو را از كتابهاي درسي‌مان حذف نمي‌كنيم. لباس پر افتخار زنان ايران را هم بر تن ...تو نمي‌كنيم. تو را براي سناريوهاي فيلم‌هاي بعدي‌مان مي‌خواهيم. البته نقشت را خودت از قبل انتخاب كرده بودي. تو موتور پر قدرت جنبش سبز آزاديخواه ايراني. هر چه بيشتر گاز بدهي جنبش شتاب بيشتري مي‌گيرد. اما كمي آهسته برو تا ما رفتنت را نظاره گر باشيم. اندكي بيشتر بمان تا ما و ديگران از تو عبرت بگيريم.

-- بدون نام ، Dec 13, 2009

دیکتاتورها تا اخرین روزهای در قدرت دست از ... بر نمیدارند
وخواب روزهای خوش گذشته را میبینند اقای خامنه ای هم یکی
از انهاست غافل از انکه ملتی که اگاه به جنایات و خیانت رهبرانش
شد مبارزه را تا اخر ادامه خواهد داد.ملت نجیب ایران این...ها
را سی سال تحمل کردند تا بلکه بخود ایند و راهی دگر بپیمایند.
بدنه ای از رژیم بریده است که با وجود گذشته بد نامشان مورد
حمایت ملت بخشنده و بزرگمان قرار گرفته اند.بدنه خشونت پرور
رژیم راهی جز تسلیم در مقال ملت یا نابودی کامل ندارد

-- bahram ، Dec 13, 2009

سیمای یک دیکتاتور: ایشان تمایل ندارد که کسی را دفع کند....هیهات، چه تفرعنی! فکر کرده اند که مثلا موسوی و کروبی را دار هم بزنند، مثلا چی می شود؟ خودش می ترسد که این آخرین تیر را رها کند!! بیچاره.
آن روزی که یک حجت الاسلام یک شبه شد آیت الله معلوم بود که او نخواهد دانست که معیار حق این نیست که چه کسی کف می زند و چه کسی عکس آدم را سر دست می گیرد. حق قائم به ذات است و هر که با هر عقیده ای به حق بپیوندد مبارک است، همیشه همینطور بوده است مخصوصا صدر اسلام.

-- ممدآقا ، Dec 14, 2009

بارها ثابت شده سخنان آقای خامنه ای به حقیقت می پیونده و پیش بینی خارق العاده ای داره

-- یاسین ، Dec 14, 2009

فاصله خامنه ای باخمینی مثل فاصله بنی امیه وبنی عباس است باپیامر اکرم (ص)آقایان فکرکردند که خواهند توانست بااستفاده ابزاری ازمرحوم آیت الله خمینی ملتی راکه علیه استبداد بپاخاسته ساکت نمایندوازحق قانونی وشرعی خود منصرف نمایند.آنکه باید کنار بکشد شماهستید نه ملت وحتم بدانید که ملت دگربار اجازه نخواهندداد که عده ای درزیر سقیفه برای امت تکلیف معلوم نمایند.

-- ابراهیم ملکی ، Dec 14, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)