تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

دستور کامران دانشجو به روسای دانشگاه‌ها

کامران دانشجو، وزیر علوم به روسای دانشگاه‌ها دستور داد با «اهانت‌کنندگان» به مقدسات برخورد کنند که در غیر این صورت، «مردم انقلابی»، خود اقدام خواهند کرد.

آقای دانشجو امروز یکشنبه گفت که مسئولان دانشگاه‌ها با افراد «بازی خورده» برخورد کنند که «اگر این ملت صبور، خروشیدند و سیل جاری شد، دیگر از این خوش‌خیالان منتظر حمایت آمریکا و انگلیس، نه نامی باقی خواهد ماند و نه نشانی.»

اظهارات وزیر علوم در واکنش به پخش تلویزیونی پاره کردن عکس آیت‌الله خمینی در روز ۱۶ آذر که از سوی محافظه‌کاران به دانشجویان و هواداران جنبش سبز منتسب شده است، ایراد می‌شود.


کامران دانشجو، وزیر علوم

پخش این تصاویر تنش‌ها میان موافقان و مخالفان را افزایش داده، به طوری که وب‌سایت کلمه، نزدیک به میرحسین موسوی نسبت به برخی «اتفاقات» پیش‌‌رو هشدار داده است.

اصلاح‌طلبان می‌گویند که پاره کردن عکس بنیانگذار جمهوری اسلامی و پخش تلویزیونی آن، «سناریویی» از پیش طراحی شده برای تشدید سرکوب معترضان است.

میرحسین موسوی هم روز گذشته به روزنامه جمهوری اسلامی گفته که اطمینان دارد دانشجویان دست به چنین اقدامات «ساختارشکنانه‌ای» نمی‌زنند.

۲۳۲ نماینده مجلس نیز امروز با انتشار بیانیه‌ای، خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با کسانی شدند که به بنیانگذار جمهوری اسلامی «اهانت» کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران دانشجو با عذرخواهی از امام دوازدهم شیعیان و آیت‌الله علی خامنه‌ای به خاطر به بروز چنین حادثه‌ای در روز ۱۶ آذر، اظهار امیدواری کرده که «ملت غیور و فداکار» ایران، «حساب خود را از «عده‌ای بازی ‌خورده شیطان بزرگ» جدا کنند.

وزیر علوم افزوده که با وقوع این حادثه، «ماهیت و عمق توطئه مشخص و حجت بر همگان» تمام شده و «دیگر جای مسامحه و مجال دادن به دشمنان دین و مقدسات این ملت شریف نیست.»

۲۳۲ نماینده مجلس نیز امروز با انتشار بیانیه‌ای، خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با کسانی شدند که به بنیانگذار جمهوری اسلامی «اهانت» کرده‌اند.

این نمایندگان با «شجاعانه» خواندن پخش تلویزیونی پاره کردن عکس آقای خمینی، اعلام کرده‌اند که قوه قضائیه باید «با تمام کسانی که در خصوص به وجود آوردن چنین صحنه‌های شومی، نقش داشته‌اند و در ماه‌های اخیر فتنه‌گری کرده و دشمنان امام را به جسارت واداشته‌اند، برخورد قاطع نماید.»

«اگر این ملت صبور، خروشیدند و سیل جاری شد، دیگر از این خوش‌خیالان منتظر حمایت آمریکا و انگلیس، نه نامی باقی خواهد ماند و نه نشانی»

پخش تلویزیونی پاره کردن تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی، با اعتراض گسترده نزدیکان وی و جریان اصلاح‌طلب مواجه شده است.

موسسه تنظیم نشر و آثار آیت‌الله خمینی، مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی و برخی دیگر از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب، به این اقدام مسئولان صدا و سیما اعتراض کرده‌اند.

در مقابل، محافظه‌کاران نزدیک به دولت نیز با متهم کردن اصلاح‌طلبان، در برخی شهرهای ایران دست به تظاهرات زده‌اند.

به گزارش رسانه‌های ایران، شهرهای قم، مشهد، تهران، آبادان و خرمشهر، بوشهر، گیلان، زنجان، همدان و یزد روز گذشته شاهد تجمع طلاب و روحانیون در اعتراض به این اقدام بوده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

ايرانيان و رهبران جنبش سبز مراقب بولوف اين ناجوانمردان باشند. آنها مي‌كشند و خودشان برايشان مراسم مي‌گيرند. سناريويي را طراحي كردند و در هماهنگي كامل از صدا و سيماي كذابشان پخش كردند و سپس ملاهاي ...وروضه خوانان را بر منبر فرستادند و سپس به نزد رهبر ...بردند تا توجيحات شرعي و بي اعتبارش را براي جنايات بعدي‌اش رقم بزند.
اگر راست مي‌گويند چرا پاره كردن عكس رهبرشان چنين جنجالي به پا نكرد.
اگر راست مي‌گويند چرا در اين مدت اين همه به بيت امام اهانت روا داشتند و تهمت زدند. اكنون چه شده است كه عكس پدر اين خاندان به كارشان مي‌ايد و خاندان امام به كارشان نمي‌آيد. البته شايد روزي آنها را هم همانند گذشته قرباني نمايند.
چه شده است كه فقط ملايان و روضه خوانان و گروهها و رسانه‌هاي دولتي از اين ماجرا حمايت كرده‌اند.

چرا فقط صدا و سيماي كذاب انحصار پخش تصاوير جعلي را بدست آورد.

چرا به تكذيبيه بيت امام، موسسه نشر آثار امام و ... توجه نشد.

چرا در اين مدت شش ماه گذشته كه بارها و بارها رهبر كودتا مورد عنايت ملت آزاديخواه ايران قرار گرفت. به ذهن كودتاگران خطور نكرد كه چنين سناريويي را رونمايي كنند.

چرا در هزاران مورد كليپ و فيلم اعتراضات ملت ايران يك مورد اهانت به امام خميني مشاهده نشد.

كودتاگران سيه روي با رهبر نامشروعشان بايد به اين چراها و چراهاي ديگر جواب دهند.

يك پاسخش اين است اعتبار امام خميني مانع كسب اعتبار رهبر كنوني و درمانده ايران است. اين رهبر همه آنچه را دارد مديون امام است. لذا براي كسب اعتبار براي خودش و اعلام استقلال لازم بود يك پدركشي فرويدي راه بيندازد. امان از اين عقده اوديپ

اما زماني اين كار را كرده كه ديگر خداوند هم نمي‌تواند به داد وي برسد. چه رسد به اين نيرنگها و حقه‌ها.

خداوند زودتر خلقي را از دستش نجات دهد.

-- عليرضا ، Dec 13, 2009

تو می خواهی ما را شیر کنی، یعنی ...کنی که برویم مثل تو رهبرت و رهبر رهبرت و...دانشجویان را زنده زنده بخوریم! ... اینبار روز مرگتان است! آن سیلی که خواهد خروشید مردمند و سبزند و ترا و اربابان سیاهرویت را خواهند خورد! تو ...آخر وزیر علومی و اینچنین ...حرف می زنی! تو بهتر است وزیر جهالت باشی تا وزارت علوم! حرفهای تو تنها به ...می ماند و نه وزیر علوم! ... واقعا که چنین مکتبی و چنین رهبری و چنین حکومتی چنین وزیر علومی را سزاست! ...

-- بدون نام ، Dec 13, 2009

خودآتش میزنند وسیمای آنها باهدف استفاده ابزاری ازامام آنراپخش مینماید وآن وقت کامران دانشجو با عذرخواهی ازعلی خامنه‌ای به خاطر به بروز چنین حادثه‌ای در روز ۱۶ آذر، اظهار امیدواری کرده که «ملت غیور و فداکار» ایران، «حساب خود را از «عده‌ای بازی ‌خورده شیطان بزرگ» جدا کنند.شماخودقضاوت کنید که چه کسی شیطان بزرگ است

-- ملکی ، Dec 13, 2009

این قضیه آتش زدن عکس اون ... که کار زشتی نیست که دارین از جنبش رفع اتهام میکنید. مردم، لطفاً این کارا رو سناریو نخونین. اگه میرحسین میخونه، واسه حفظ وجهه جنبشه. اگه تو صدا و سیما پخش شده که از دو جهت خوبه، یکی اینکه اون هموطن بینوا که تو شهرستانه و از هیچ جا خبر نداره، میدونه دیگه هموطنش اصلاحات نمیخواد. هموطنش میخواد نظام رو خلع قدرت کنه. جرأت پیدا میکنه. دوم اینکه، اون 5 درصد ضالین جامعه هم میزنن به سیم آخر. بهتر. بیبینیم سیم آخرشون چیه.

ایشالا با بر و بچه ها محرم در خدمتشون هستیم یه پذیرایی مفصل ازشون خواهیم کرد

-- بهرام ، Dec 13, 2009

در حقیقت این بازی قدیمی قران بر سر نیزه کردن اصحاب بنی امیه است این بار طرفداران احمدی نژاد عکس امام که هیچ به خاطر بقای شغل شریف چماقداری و قداره بندی حاضرند سر جوانان ایران را از تنشان جدا کنند با کارت های شناسایی جعلی وارد دانشگاه شدند من خودم شاهد بودم حتی یک نفر از انها را تا انروز در دانشگاه ندیده بودم و بعد از انکه به بهانه جشن غدیر تجمع کردند شروع به فحاشی و اهانت به اساتید برجسته و چهره های شاخص دانشگاهی کردند وانگار دانشگاه زورخانه یا چاله میدان است دنبال رودررو شدن با ما شدند و به قول معروف عربده کشی و کی به جنگ من بیاد به اجتماع ما حمله کردند انها کارشان را بلد بودند و میدانستند چگونه باید ما را متفرق کنند بگذریم انچه که قابل بازگویی است اینکه این بازیهای بچه گانه دیگر فایده ندارد مردم دست طالبان ایرانی را خوانده اند ملاهای متحجر مثل مار زخمی به همه حمله میکنند اقای دانشجو هم با دستاویزقراردادن این صحنه سازی حکم حمله بنی امیه را به اصحاب سبز علی صادر کرد حالا خواهیم دید پاره کردن عکس امام خواهد توانست حکم جهاد بر علیه دانشجویان مخلص و وطن پرست که اینان فریب خورده مینامند صادر کرده اند خواهد توانست اقایان را از منجلابی که دران افتاده اند نجات دهد یا مثل همیشه حق بر باطل پیروزخواهد شد احمدی و دانشجو با خامنه ای و یزدی دیگر نمیدانند چگونه بگویند و چه کنند تا تسلیم نشوند بدانید مردم تا ازادی احزاب و جمهوری واقعی و حذف ولایت ...استاده اند چون شهید داده اند چگونه هنوز ما را نشناخته اید ایرنی در راهی که کشته بدهد بازنمی گردد زمان شاه را بیاد بیاورید بعد از ١٧شهریور٥٧رژیم عملا سرنگون شد شما هم بعد از ٢٥خرداد٨٨

-- arash kave ، Dec 13, 2009

من كه ميگم كار آرش حجازيه، ندا رو كه كشت الانم اومد عكس روح اله رو آتيش زد اما چون موهاش مرتب نبود حسيني باي بهش حال دادو فيلم صورتشو نگرفت كه پيش بروبچ خراب نشه!!

-- EMI ، Dec 13, 2009

آی مشتی ماشاالله
حقه ای والله
میکشی بالا، مال و منالا، می کنی حاشا
...
..خلق بخروشه داره تماشا


ما هم منتظر خروش خلقیم.

-- بدون نام ، Dec 14, 2009

اقای وزیر میدانند که ترانه وندا واشکان وسهراب و..... دهها
جوانی که کشته شدن و هزاران جوانی که دستگیر ومورد شکنجه
وتجاوز وهزاران دانشجویی که ستاره دار واخراج شدن ؛دارای خانواده و دوست وهمسایه وکس وکارند و میلیونها اقلیت دینی وقومی که
مورد تبعیض و تحقیر واقع شدند ومیلیونها زن که سالها مورد تعبعیض جنسی قرار گرفتند؛ دیگر ساکت بشو نیستند و حقشان را طلب میکنند
فریده

-- farideh ، Dec 14, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)