تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
رئیس فراکسیون حامیان دولت:

«۱۳ آبان بیایید و افکارتان را اعلام کنید»

رئیس فراکسیون حامیان دولت در مجلس شورای اسلامی گفت:
«من خوشحال می‌شوم که این جریان روز ۱۳ آبان هم به میدان بیاید و در مقابل جریان انقلابی که امام آن را انقلاب دوم نامید شعار سر دهد تا معلوم شود که چه کسانی دنبال آشوب هستند».


روح‌الله حسینیان

اشاره آقای روح‌الله حسینیان به فراخوان پایگاه‌های اینترنتی معترضان انتخاباتی برای برگزاری راهپیمایی اعتراضی در سالروز ۱۳ آبان آینده‌است.
۱۳ آبان سالروز تصرف سفارت آمریکا و گروگان‌گیری کارکنان آن و هم‌چنین روز دانش‌آموز است.

به گزارش ایرنا، رئیس فراکسیون «انقلاب اسلامی» در مجلس روز چهارشنبه افزود: «برای راهپیمایی روز قدس هم تمام رادیوهای خارجی و ضد انقلاب و رسانه‌های داخلی هم‌سو با این جریان تلاش خود را به کار بردند، اما نتوانستند بیش از چند هزار نفر را جمع کنند و این افراد در مقابل سیل جمعیت حزب اللهی به حساب نیامدند».

آقای حسینیان: از خدا می‌خواهیم که آن‌ها هم در راهپیمایی ۱۳ آبان بیایند

این در حالی است که به گزارش رسانه‌های جهان، در راهپیمایی اعتراضی روز قدس امسال که در روز ۲۷ شهریور در دست کم ۱۱ شهر ایران برگزار شد ده‌ها هزار تن از گروه‌های طرفدار جنبش سبز شرکت کردند.
حضور این راهپیمایان با وجود بیانیه سپاه پاسداران علیه این تصمیم صورت می‌گرفت.

روح‌الله حسینیان در مورد معترضان ادامه داد: «از خدا می‌خواهیم که آن‌ها هم در راهپیمایی ۱۳ آبان بیایند و افکار و عقاید خود را اعلام کنند. این روز متعلق به جریان یا گروه خاصی نیست، بلکه برآیندی از فرایند انقلابی ملت ایران است».

وی در مورد سرنوشت «دانشجویان پیرو خط امام» که گروگانگیری سال ۵۸ توسط آنان انجام شده‌بود گفت: «امروز تعداد زیادی از آن‌ها شهید شده‌اند، عده‌ای در خط امام و رهبری باقی مانده‌اند و تعداد کم دیگری به دریوزگی آمریکا رفته‌اند».

حجت‌الاسلام روح الله حسینیان (با نام مستعار خسرو در دستگاه اطلاعاتی)، قاضی و از مقامات اطلاعاتی و سیاسی جمهوری اسلامی است.
سمت مشاور سیاسی و امنیتی محمود احمدی‌نژاد از جمله سمت‌های او است.

تظاهرات اعلام‌شده روز ۱۳ آبان ادامه یک رشته از تظاهرات گسترده در دوران پس از انتخابات دهم ریاست‌جمهوری در ایران است. به تازگی مقامات جناح مخالف دولت نیز که از برگزاری این راهپیمایی‌ها حمایت کرده‌اند نسبت به برخی شعارها که «از چهارچوب نظام جمهوری اسلامی خارج است» هشدار داده‌اند.
شعار «استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی» که در این راهپیمایی‌ها شنیده می‌شود باعث اعتراض بسیاری از مقامات جمهوری اسلامی شده‌است.

اعتراض به جمهوری ایرانی
اعظم طالقانی، دختر آیت‌الله طالقانی و دبیر کل جمعیت زنان انقلاب اسلامی امروز در این باره گفت: «کسانی که شعارهایی مانند جمهوری ایرانی را مطرح می‌کنند یا دیندار نیستند و یا اعتقادی به اسلام و مبانی دینی ما ندارند.»

وی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: «ما نباید به شعارهای عده‌ای محدود تحت عنوان استقلال آزادی جمهوری ایرانی توجه کنیم اصل و ملاک ما خواست اکثریت است.»

نائب‌ئیس مجلس: عده‌ای برای روز ۱۳ آبان برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین نیز امروز در نشست خبری در محل جامعه اسلامی مهندسین گفت:
«عده‌ای برای روز ۱۳ آبان برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند و در سایت‌های مختلف تلاش کردند این مسئله را بیان کنند و در این بین برخی رسانه‌ها هم آنان را یاری می‌کنند.»

وی افزود:
«اغتشاشگران بدانند که پایه‌های نظام بیدی نیست که با این بادها بلرزد و تمامی مسائل باید از طریق قانون اساسی حل شود.»

آیت‌الله جنتی، امام جمعه موقت تهران نیز هفته گذشته خواستار برخورد با معترضان انتخاباتی در روز ۱۳ آبان آینده شد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

علت مخالفت با جمهوری ایرانی رو نمیفهمم.مگر نه اینکه ما ایرانی هستیم ایا وضع ما بعد از اینکه اعراب به ایران حمله کردند واسلام رو به زور به ما قبولاندد بهتر شد یا قبل از انکه دین زرتشت به ایران وایرانی ارامش میداد..باعث تاسفه که خود ایرانی ضد شعار ایرانیه و به نفع دینی که اعراب به ما قبولاندند.

-- م ، Oct 22, 2009

خانم اعظم طالقانی، اگر سی سال نکبت, بدبختی, شکنجه, اعدام, زورگویی, جپاول, تزویر و ریا, بن بست اقتصادی, فرار مغرها, زندانی کردن اندیشه, آزاد نبودن حتی در مقطع فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و تحریم ها ... برای حضرت شما, کافی نیست, پس جنابعالی هنوز خواب تشریف دارید, و احتیاجی هم ندارید که بعد از این هم بیدار شوید. چون مردم ایران, الان بیدار هستند. مردم به امثال شما میخواهند بگویند, بس است این همه چپاول

-- امیر سایه ، Oct 22, 2009

سرکار خانم اعظم طالقانی، ملت ایران میدانند چه میخواهند و نیاز به موعظه های شما ندارند. 30 سال موعظه فرمودید و کشور و ملت را به تباهی کشانید بس است. از این به بعد ملت خودشان سرنوشتشان را رقم خواهند زد و احتیاجی به مهملات شما ندارند

-- Arsh ، Oct 22, 2009

inke aksaryat iraniyan mosalman hastand ra nemishavad nadideh gereft.aknoon befarmaeid chera in hagh ra be aksariyat nemidahid ke khod tasmim begirand va har zaman ke khodeshan doost dashtand vajeh eslami ra az jomhoori-e eslami hazf namayand va be jaye an vajeh irani ra jaygozin namayand.chera bayad aghaliyat dar tamame moshkelate jameh nazarate khod ra be aksariyat tahmil konad.zemnan akhoondha mikhahand parchamdare mosalmanan bashand na mesle shah nokare amrica bashand.mosalmanane siyasi midanand ke che kasani az jabejaei do vajeh eslami va irani sood mibarand.leza talashe estemargaran va niroohaye secular binatijeh ast.baraye taghir jomhouri eslami bayad avalan irani bashim va saniyan ghavaede democrasi ra bepazirim va salesan farhangsazi shavad ke mardom befahmand ke chera bayad jomhouri irani laghabe dolateman bashad.ba rangamizi va taghiir
nam ke nemishavad maghzha ra avaz kard.

-- mansour piry khanghah ، Oct 22, 2009

ملاي مزدور، ما به خاطر ايران و ايراني‌بودن‌مان مي‌آييم. ما دلمان به آينده ايرانمان خوشست. علي رغم دروغ‌هاي شما ما بيشماريم. چشمتان كور، گوشتان كر و دهانتان پر از تعفن دروغ است. برگرد به خانه ات برگرد به همانجايي كه بودي. اينجا وطن ماست. برو زودتر برو ، برو تا دير نشده برو اربابتان را نيز با خودتان ببريد.

-- شيرزن ايراني ، Oct 22, 2009

از خدا می خواهید که مردم به خیابانها بیایند تا باز همه را بگیرید و بزنید و بکشید و شکنجه کنید و تجاوز کنید؟؟‌؟؟‌ چطور با همه این بلاهایی که به سر مردم آوردید و همه دنیا شاهد بودند باز این دری وری ها رو می گویید؟؟؟‌امیدوارم عمامه هایتان مثل مارهای ضحاک به دور سرتان بپیچند و خفه تان کنند. خدای شما و دین شما کدام خداست؟؟؟

-- N ، Oct 22, 2009

البته منظور روح‌الله حسینیان از «تعداد کم دیگری به دریوزگی آمریکا رفته‌اند»، محموداحمدی نژاد است.

-- کاوه ، Oct 22, 2009

من يك دانشجوي ايراني بلوچ هستم كه در يكي از دانشگاههاي تهران درس مي‌خوانم. پيش از آن كه بلوچ باشم ايراني هستم. سالهاست كه حكومت ايران بين اقوام ايراني اختلاف انداخته و حكومت كرده است. روز 13 ابان همراه با برادران و خواهران فارس، كرد، لر، ترك و عرب و ... بر سر حكومت كودتا فرياد مي‌زنم. جانم فداي ايران

-- ايران زهي ، Oct 22, 2009

اسلام ، آری
حکومت اسلامی (و آخوندی) ، هرگز

-- سبز ، Oct 22, 2009

با قصاب روح الله کاری ندارم اما ، خانم طالقانی آخر این اسلامی که سی سال است شکنجه می کند، سی سال است ازاله ی بکارت می کند، سی سال است تجاوز جنسی به مرد و زن می کند چه قابلیتی دارد برای دفاع! شما حتا آن ته مانده نکبت دینتان هم در یک جمهوری ایرانی حفظ خواهد شد.
واقعا که مرگ بر حخکومت اسلامی
زنده باد جمهوری ایرانی
من از شما به عنوان یک زن و با اینهمه تجاوزات اسلام به حقوق زنان و تجاوز جنسی بدختران ـ حالا پسران پیش کش زنانگیتان ـ تعجب می کنم!
مادر بزرگ نود و سه ساله ی من پانزده سال است که دیگر نماز نمی خواند، او در حکومت پادشاهی مسلمان بود و در این حکومت قاتل و قاتل پرور دینش را از دست داد! بیدار شوید خانم محترم، از ایرانیت تبرا نجویید!

-- بدون نام ، Oct 22, 2009

خانم عظم طالقانی، دختر آیت‌الله طالقانی و دبیر کل جمعیت زنان انقلاب اسلامی!من یک ایرانی مسلمان بودم ! شما دین منو نابود کردید! اکنون فقط ایرانیت برایم مانده ! اری من ایرانی هستم! افتخار میکنم که ایرانی هستم ! خانم شما اگر از ایرانی بودن شرم دارید راه کعبه باز هست! ایران را برای ایرانیها بگذارید و دست علی بهمراهتان!
موسی

-- بدون نام ، Oct 22, 2009

زنده باد جمهوری دموکراتیک ایرانی/زنده باد قانون اساسی مردم محور و مرگ ستیز/زنده باد آزادی زندگی/آزادی حجاب آزادی اندیشه و آزادی اقوام و رهایی زنان از بند تحجر می دانیم/خانم طالقانی ما بخاطر این مبارزه می کنیم و راه سکولاریزه شدن ایران را در یک جمهوری فرادینی و گذشتن از این وضعیت نکبت می دانیم/شما هم با ما همراه شوید وگرنه شما هم فراموش می شوید/ ملت این فرصت را به همه شما داده است عجله کنید وقت رفتن است

-- آیدین ، Oct 22, 2009

miss taleghani please look for root cause of the problems ,why these young generation are looking for changes.why they are looking for their identity .why they want to be an iranian..why they look at post islam persia. i believe that you have a good answer for all these issues .miss taleghani .i meat you at a mixed wedding party in tehran in 1994 with life music.I believe that you are a very smart lady.!?

-- ali reza ، Oct 23, 2009

به خانم اعظم طالقانی پیشنهاد می کنم نامه ی عبدالکریم سروش به خامنه ای را اگر نخوانده، بخواند و اگر خوانده باردیگر بخواند تا دریابد که به سود همه ی مسلمانانی چون ایشان است که جمهوری ایرانی به جای جمهوری ننگ و نفرت و استبداد اسلامی بنشیند تا شاید اندک آبرویی را که پدر ایشان برای این دین به بارآورد در یاد مسلمانان باقی بماند.

-- بدون نام ، Oct 23, 2009

١٣ ابان دست در دست هم فریاد خواهیم زد:
اسقلال ازدی جمهوری ایرانی
زنده و پاینده باد ایران و ایرانی

-- Nam ، Oct 23, 2009

خانم اعظم طالقانی گیریم به گفته شما«کسانی که شعارهایی مانند جمهوری ایرانی را مطرح می‌کنند یا دیندار نیستند و یا اعتقادی به اسلام و مبانی دینی ما ندارند.» درست باشد آیا اینها که عده اشان کم نیست ایرانی هستند پس لزومی ندارد که نتوانند نوع حکومتشان را خودشان تعیین کنند .
شما وهیچیک از دوستانتان حق ندارید شعار مردم را تغییر دهید یا آنرا تحریف کنید .
در این حکومت حتی شما را هم نمیپذیرند در بهترین حالت باز هم به همین نقطه خواهید رسید به سخنان پدر تان در زمینه استبداد دینی یکبار دیگر گوش کنید
بهتر است همدیگر را بپذیریم تا بتوانیم راحت زندگی کنیم
وبه دنبال راه بهتر باشیم تا بتوانیم همه در کنار هم به راحتی زندگی کنیم.
خانم اعظم طالقانی بهتر است کمی هم به فکر آخرتتان باشید.

-- ایرانی یا به تعبیری غیر خودی ، Oct 23, 2009

درود به شرف همه شماها که بيدار هستيد٬ درود بر شجاعت و دليری همه شير مردان و شير زنان ايران٬ دوستتان دارم.
استقلال٬ آزادی٬ جمهوری ايراني

-- پرديس ، Oct 29, 2009

اگر واقعا تا مغز استخوان شما از ما نترسیده بود .. اگر بیشمار بودن ما کابوس هر شب شما نبود پس اووونهمه یگان ویژه و لباس شخصی های جیره خور با باتوم و خود و سپر واسه چی آورده بودین؟؟؟پس میترسین و میدونین که ما بیشماریم!
یه طوری میگین موسوی ترسید و نیومد انگار ن انگار این خود شما بودین که محاصره کردینشو نذاشتین بیاد بیرون...آتش جهنم برای شما ....

-- سیاوش ، Nov 6, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)