تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

بهزاد نبوی جراحی و بستری شد

صالح نیکبخت وکیل بهزاد نبوی می‌گوید که موکلش در بیمارستان خاتم‌الانبیا تحت عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

به گفته آقای نیکبخت، بهزاد نبوی به خاطر پارگی فتق به بیمارستان منتقل و جراحی شده است.

پیش‌تر سایت‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان این خبر را منتشر کرده بودند.


بهزاد نبوی در جلسه محاکمه برخی از بازداشت‌شدگان

بر اساس این گزارش‌ها، وی پیش از این نیز به خاطر همین بیماری مورد عمل جراحی قرار گرفته و در سال‌های اخیر عمل قلب باز نیز انجام داده بود. خانواده این فعال سیاسی، بارها نگرانی خود را از وضعیت سلامت وی اعلام کرده‌اند.

آقای نبوی، ۲۳ خرداد ماه جاری، یک روز پس از انتخابات ریاست جمهوری از سوی ماموران امنیتی بازداشت شد.

به گزارش نوروز، پایگاه خبری جبهه مشارکت، محسن میردامادی، دبیرکل جبهه مشارکت ایران اسلامی نیز به دلیل ناراحتی قلبی، چند روز در بیمارستان بستری بوده‌ است.

نبوی در سال‌های اخیر عمل قلب باز نیز انجام داده بود. خانواده این فعال سیاسی، بارها نگرانی خود را از وضعیت سلامت وی اعلام کرده‌اند

آقای میردامادی در ۱۰۰ روز گذشته در سلول انفرادی زندانی بوده‌ و خانواده وی چهارشنبه جاری در زندان اوین با وی ملاقات کرده‌اند.

پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، شمار زیادی از سران احزاب اصلاح‌طلب بازداشت شدند. تاکنون جلسات محاکمه برخی از اصلاح‌طلبان، طی پنج جلسه دادگاه برگزار شده ‌است. برخی گزارش‌ها حاکی از ضرب و شتم سران اصلاح‌طلب در زندان است.

جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین از جمله احزاب حامی میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری هستند. این دو حزب سیاسی می‌گویند که در انتخابات «تقلب» شده و نتایج حاصل از این انتخابات را به رسمیت نمی‌شناسند.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)