تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

درخواست برخورد با «مدعیان تقلب»

جبهه پیروان خط امام و رهبری با صدور بیانیه‌ای خواستار برخورد با «مدعیان تقلب در انتخابات» شد.

در این بیانیه که با امضای حبیب‌الله عسگر اولادی، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری منتشر شده، از مراجع قضایی خواسته‌ شده با معترضان به نتایج انتخابات برخورد «قانونی» داشته باشند.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد اصلاح‌طلب می‌گویند که در انتخابات «تقلب» شده و نتایج حاصل از آن را قبول ندارند. برخی مراجع تقلید و بسیاری از فعالان سیاسی و مدنی از این دو نامزد معترض حمایت کرده‌اند.


نشست مشترک جبهه پیروان خط امام و رهبری با محمود احمدی‌نژاد

جبهه پیروان خط امام و رهبری پیش از این نیز طی بیانیه‌هایی خواستار برخورد با معترضان به نتایج انتخابات شده بود.

در بیانیه این حزب سیاسی آمده‌ است: «وقایع چند ماه اخیر در بعضی شهرهای کشور، بیانگر هم‌پوشانی دو جریان بیرونی و درونی در امر اثرگذاری روی افکار بخشی از جامعه بود.»

این بیانیه می‌گوید که «جریان بیرونی» امیدوار به تکرار تجربه براندازی نرم است و «جریان درونی» نیز در مسیر اهداف خارجی قرار گرفته‌است.

این بیانیه می‌گوید که «جریان بیرونی» امیدوار به تکرار تجربه براندازی نرم است و «جریان درونی» نیز در مسیر اهداف خارجی قرار گرفته ‌است

در ادامه این بیانیه آمده‌ است: «جریان درونی متاثر از نوعی رقابت انتخاباتی منحصر به فرد مسیر کاهش اعتماد عمومی به نظام و عبور از بعضی از خطوط قرمز و خدشه‌دار نمودن وحدت مردم را با ترویج شایعه تقلب در انتخابات رقم زد.»

در ۱۰۰ روز گذشته بیش از چهار هزار نفر از معترضان به نتیجه انتخابات دستگیر شده‌اند.

جبهه پیروان خط امام و رهبری اعلام کرده که با توجه به سخنان رهبر جمهوری اسلامی ایران در خطبه‌های نماز عید فطر، همه «خواص و نخبگان سیاسی» باید به توصیه‌های وی در «راستای تحقق گسترش فضای اخلاقی و برادرانه در جامعه» توجه کنند.

این بیاینه اضافه کرده ‌است: «اعتقاد ما بر این واقعیت استوار است که تجارب گذشته نشان داده ظرفیت بالای نظام که بار اصلی خود را از باورهای دینی مشترک مردم می‌گیرد، به خوبی توان حل چنین مشکلاتی را دارد و تنها کافیست نخبگان و خواص در وسط میدان باشند و با شناختی صحیح و معرفتی دقیق، مصلحانه و پدرانه تاثیرگذاری لازم را اعمال کنند.»

«اعتقاد ما بر این واقعیت استوار است که تجارب گذشته نشان داده ظرفیت بالای نظام، به خوبی توان حل چنین مشکلاتی را دارد و تنها کافیست نخبگان و خواص در وسط میدان باشند»

این حزب حامی محمود احمدی ‌نژاد ادامه داده است: «باید با مبنا قراردادن جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی که مورد تائید رهبر انقلاب است، افکندن سایه رافت اسلامی بر سر تعدادی افراد ساده‌اندیش که فریب تحلیل‌های مغرضانه همراه با خط و نشان‌های دشمن خارجی را خوردند در سرلوحه کار قرار دهیم.»

جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرده ‌است: «حساب قلیل افرادی ‌که بر طبل ادعای بزرگ تقلب در انتخابات کوبیدند» را از دیگران جدا می‌داند.

این بیانیه همچنین خواستار کنار گذاشتن آنچه «خطوط فرضی ترسیم شده بین مردم و نیروهای انقلاب» نامیده، شده ‌است و از همگان خواسته که پای «ارزش‌های الهی و انسانی اسلامی نظام» ایستادگی کنند.

درخواست برخورد با سران اصلاح‌طلب، مدت‌هاست که از سوی گروهی از محافظه‌کاران و رسانه‌های وابسته به آنها دنبال می‌شود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

حبیب الله عسگراولادی مسلمان وزیر بازرگانی در دولت اول میرحسین موسوی بوده است. وی از اعضای حزب موتلفه اسلامی می‌باشد و از اعضای گروه جمعیت فدائیان اسلام بوده است. وی در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران ازمحمود احمدی نژاد حمایت کرد.

جدّ حبيب الله عسکراولادی از يهوديان ايران است. ‏پدر او یک تاجر سرشناس يهودی بود که در زمان رضا شاه نزد يکی از مراجع (احتمالا آيت الله تهرانی) مسلمان شد و ‏همان مرجع نام فاميل جدید این خانواده را «عسکر اولادی مسلمان» انتخاب کرد

-- ashna ، Oct 1, 2009

حتما می دانید که این جناب عسگراولادی از آیین یهودی به دین اسلام شرف یاب٬ و امروز به یکی از مهره های قدرت در جمهوری اسلامی تبدیل شده است. یکی از خصوصیت های اشخاصی که دین خود را تغییر می دهند٬ همین رادیکالیسمی است که در او نیز شاهد آن هستیم. خدا ما را حفظ کند.

-- علی ، Oct 1, 2009

با مدعیان تقلب در انتخابات برخورد بشه اما با متقلبان در انتخابات برخورد نشه

-- زهرا ، Oct 1, 2009

۱. ببخشید پس تا حالا چی کار می کردن؟ اگه برخورد نمی کردن. حالا که زدن و کشتن یادشون افتاد فقط باید عده قلیلی رو می زدن و می کشتن؟‌
آی بمیرم چقدر مظلوم و صلح طلبید شما.

۲. آهان، طرح وفاق ملی رو هم فهمیدیم.
اول بگو ما جذب هد اکثریم. بعد ادعا کن که اکثر مردم همونی که ما میگیم میگن. پس اش=کالی نداره که اقلیت مردم رو (که عده معدودی هستن، و مسئله مهمی هم نیست) بزنیم و بکشیم.

۳. اینها لغت دیگه ای به جز حرف زور (برخورد، قاطعیت، ...)‌بلد نیستن؟‌ همش زور بازوشون رو به رخ ما می کشن. اون دوره گذشت آقای ....

۴. آقای اولادی. مشکل شما و تمام جناح راست (چه طیف ولایتی شما و رهبرتون، چه طیف آحمدی نژاد انقلابی ...، و چه طیف سپاه مال مردم خور، اینه که استکبار و فرعونیت از سر و رو تون می باره. فکر می کنید خدا شدید، مدار حقید، مغرورید به خودتون. برای همین هم با سر به زمین خواهید خورد.

-- بدون نام ، Oct 1, 2009

این که یهودی بوده و مسلمان شده مهم نیست- چون اینها همه سر و ته یک کرباسند- ... فرقی نمی کنه اهل چه فرقه ای بوده و هست! این قبیله حزب الله عجب قبیله ای ست- آدمهایش را که دیدیم - باید خدایشان را هم دید!!

-- N ، Oct 1, 2009

هرگز فراموش نمی کنم که تنها تشکلی که از احمدی نژاد قبل از انتخابات حمایت کرد همین تشکیلات عسگر اولادی بود. در دهه ی 60 هم ایشان به دستور امام خمینی از کابینه ی موسوی کنار رفت. به خاطر این که منافع این قشر که بورژوازی دلال و تجار بازاری سنتی بودند در دولت موسوی زیر سوال رفته بود. البته احمدی نژاد هم اینها را به هیچ وجه قبول نداشت و تحویل نگرفت ولی اینها خودشان را به زور به اوچشبانده اند و مانند گربه ی مرتضاعلی از هر طرف بیندازیدشان روی دستشان بر زمین می رسند! و خود را با اوضاع و منافع مادی خویش وفق می دهند. به ولایت فقیه و منافع ملی و وحدت و امثال این واژه ها هم هیچ اعتقادی ندارند و از همه چیز استباده ی ابزاری می کنند. اینها کثیف ترین قشر سیاست بازان کشورند.

-- جلال الدین ، Oct 1, 2009

قبل از اینکه ایشان و افراد مشابه ایشان به فکر نظام و انقلاب باشند به نظر میرسد بیشتر به فکر منافع مادی خود هستند چرا که آنرا شدیدآ در خطر دیده اند . منافع عظیم اقتصادی که از راههای غیر شرعی که با کلاه شرعی روحانیت تطهیر گردیده و بیشتر از رانت خواری و انحصار بدست آمده ولی زهی خیال باطل .

-- بهنام ، Oct 1, 2009

همیشه افراد حزب موتلفه... اماده تحکیم استبداد در کشور بوده اند چرا که انها به نام اسلام" به دنبال منافع تجاری شان بوده و هستند

-- نادری ، Oct 1, 2009

احتمالاً منظور آقاي عسگر اولادي «جاذبه حداكثري» جذب افرادي در حد و حدود ايشان و آقاي فيروز آبادي است. البته معلوم نيست ايشان خود را بيشتر حداكثري مي داند يا آقاي فيروز آبادي را. بهر حال هر دو از ظرفيت جسمي حداكثري برخوردارند.

-- محمد ، Oct 2, 2009

مثل اینکه ایشان یادشان رفته در زمان شاه چطور به .... افتاده بودند و چگونه و با چه ذلتی از تیمسار نصیری تقاضای عفو و بخشش کردند ...

-- بهنام ، Oct 2, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)