تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
هشدار یک نماینده مجلس به فرمانده سپاه:

کاری نکنید برخی حقایق را بازگو کنیم

محمدرضا تابش عضو اقلیت مجلس ایران به محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران هشدار داد که کاری نکند تا برخی حقایق حوادث پس از انتخابات این کشور را «فاش» کند.

به گزارش وب‌سایت پارلمان‌نیوز، آقای تابش امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران خطاب به فرمانده سپاه، گفت: «کاری نکنید که برخی حقایق را بازگو کنیم، چون به نفع نظام نیست.»

محمدعلی جعفری، روز گذشته در اظهاراتی برخی رهبران اصلاح‌طلب را به طراحی «اغتشاش‌های» اخیر متهم کرد.

جعفری گفته که برخی از اصلاح‌طلبان بازداشتی اعتراف کرده‌اند که محمد خاتمی رئیس جمهوری پیشین ایران و محمد موسوى خوئینى‌ها عضو مجمع روحانیون مبارز تلاش داشته‌اند تا در انتخابات اخیر با شکست محمود احمدی‌نژاد، مقدمات سقوط آیت‌الله علی خامنه‌ای را فراهم کنند.


این برای نخستین‌بار است که یک فرمانده عالی‌رتبه سپاه طی ماه‌های اخیر، رهبران جریان اصلاحات را به طور تلویحی به توطئه علیه آیت‌الله علی خامنه‌ای متهم می‌کند.

تابش در واکنش به این اظهارات فرمانده سپاه گفته است: «باید کسانی محاکمه شوند که مجوز ورود سپاه به انتخابات و اعتراف‌گیری‌های اخیر را صادر کرده‌اند.»

این نماینده مجلس، اظهارات تازه آقای جعفری که براساس «اعترافات» برخی بازداشتی‌ها اخیر ایراد شده را فاقد مبنای قانونی دانسته است.

آقای تابش خطاب به فرماندهان سپاه گفت: «بگذارید زبان ما بسته باشد. در حال حاضر ما برای حفظ نظام و انقلاب و برای آنکه حرفی نزنیم که منجر به سوءاستفاده دشمن شود، مطالبی را بازگو نکرده‌ایم.»

این نماینده مجلس در حالی به فرمانده سپاه هشدار داده که ید‌الله جوانی رئیس اداره سیاسی این نیرو، در یادداشتی میرحسین موسوی را به رفتار «منافقانه» طی ۳۰ سال گذشته متهم کرده است.

«بگذارید زبان ما بسته باشد. در حال حاضر ما برای حفظ نظام و انقلاب و برای آنکه حرفی نزنیم که منجر به سوءاستفاده دشمن شود، مطالبی را بازگو نکرده‌ایم»

آقای جوانی در یادداشتی که در جدید‌ترین شماره صبح صادق منتشر شده است، آقای موسوی را مسئول «آشوب‌ها و اغتشاش‌های» دو ماه گذشته ایران معرفی کرده است.

فرماندهان سپاه می‌گویند که «انقلاب مخملی» را در جریان دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در «نطفه» خفه کرده‌اند و انتظار دارند مقام‌های قضائی با رهبران این جریان برخورد کنند.

در مقابل، مهدی کروبی و میرحسین موسوی، هواداران آنها، احزاب اصلاح‌طلب و برخی از مراجع شیعه با رد نتیجه انتخابات، دولت برآمده از آن را «نامشروع» دانسته‌اند.

در جریان اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات که به صورت مسالمت‌آمیز در برخی شهرهای ایران برگزار شد، دخالت نیرو‌های پلیس و لباس‌شخصی منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر شده که از سرنوشت بسیاری از این افراد اطلاعی در دست نیست.

مقام‌های دولتی می‌گویند که تنها ۲۰ نفر در این ناآرامی‌ها جان باخته‌اند، اما ستاد پیگیری حوادث اخیر که از سوی مهدی کروبی و میرحسین موسوی تشکیل شده، تعداد این کشته‌ها را ۷۲ نفر اعلام کرده است.

علیرضا بهشتی مشاور آقای موسوی پیش‌تر تعداد کشته‌ها را ۶۹ نفر اعلام کرده بود، اما امروز گفت که نام سه قربانی دیگر به دست آمده که با این حساب، تعداد کشته‌های حوادث اخیر به روایت آقای بهشتی به ۷۲ نفر رسیده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

نتیجه اخلاقی:‌همه آدمهای این نظام کثیف هستند. چون همگی در صدد مخفی کردن حقایقند. شما اگر حقایق را می دانید و از ترس یا به دلیل منفعت نظامی که پایه اش دروغ و تزویر است بازگو نمی کنید آدم کثیفی هستید.

-- N ، Sep 2, 2009

چقدر هم اين نظام حفظش واجب شرعى است.نماينده محترم بهتر است اين حجب و حيا ها را كنار بگذارد و حداقل به ملت بگويد اين شصت و چند نفرى را كه خود حكومت اعتراف كرده كه كشته شده اند كى كشته! نترسين! ما همه باهم هستيم!

-- نادر ، Sep 2, 2009

جناب آقاي تابش شما نماينده مردميد يا نماينده نظام ؟ حقيقت را بگوييد . در سي سال گذشته عبارت حفظ نظام باعث شده تا هزاران ظلم و جنايت حاكميت عليه مردم مخفي مانده و بر ملا نشود . خود اين مساله موجب بروز جنايتها و ظلم هاي بعد ي شده است . اقاي تابش خط قرمز حفظ نظام نيست . خط قرمز اخلاق و جدان انساني است . پس لطفا حقيقت را بگوييد هر چند تلخ باشد و به ضرر شما باشد

-- عباس علوي ، Sep 2, 2009

reis fraction aghalliyate sabegh majles; Pirmozzen, majboor be farar be amrika shode bood.fraction aghalliyate feeli dar in chahar sal saket bood. feshar nezamian darad bishtar mishe. vojood Najjar dar vezarat keshvar va Daneshjoo dar vezarat oloom faza ra baste o tireh khahad kard.

-- بدون نام ، Sep 2, 2009

این ادعا ها کلا نظام را زیر سئوال میبرد. اگر دو رئیس جمهور و یک نخست وزیر جمهوری اسلامی و روئسای مجلس و وزیران از ابتدای این نظام منافق بوده اند چه تضمینی است که مدیران کنونی و افراد بعدی منافق نباشند؟ این نشان نمی دهد که این نظام از یک سیستم انتخاب بر طبق خواسته مردم برخوردار نیست؟ و تمام ادعا ها در مورد دستاوردهای بزرگ انقلاب توهمی بیش نیست؟ اگر این افراد شایسته مدیریت کشور و انقلاب را نداشته اند چه کسانی در پشت پرده رهبری اصلی را بر عهده داشته اند؟ آیا یک سیستم فراماسونی حکومت را اداره می کند؟ و اگر ها و آیا های دیگر

-- شمبلیله ، Sep 2, 2009

ای مرده شور این نظام ....رو ببرند که برای حفظ اون و بهانه ندادن به دست «دشمن» باید صبح تا شب دروغ گفت و حقایق رو پنهان کرد.

-- امین ، Sep 2, 2009

این همه کشته. شکنجه. تجاوز و باز شما هنوز انقدر متنبه نشده اید که انچه را میدانید فاش کنید. زهی بی شرمی. هرچند چیزی دیگر نمانده که کسی نداند. جنبش سبز به شما کاسه لیسان نیاز ندارد. این جور تهدیدها همیشه یک معنی مشخص دارند. اقا دارند میگویند سهم مرا هم بدهید وگرنه همه چیز را میگویم.

-- siamak ، Sep 2, 2009

آقای محترم
دشمن کیست؟ دشمنی بالاتر خونخوار تر بیرحمتر بی غیرتر از روحانیت در کلش مگر چند استثنا و رهبریت نظان شما سراغ دارید! اگر شما آمریکا را دشمن می دانید اگر شما اسراییل را دشمن می دارید، اگر شما انگلیس فرانسه و آلمان را دشمن می دانید بسیار خب ولی چون آنها کسی را در خیابانها ی ما نکشتند به کسی تجاوز جنسی نکردند، دختران و پسران ما را پاسداران و بسیجیان آمریکایی و اسراییلی و انگلیسی و فرانسوی و المانی مورد تجاوز قرار نداند، به عورتین آنها را با بطری و باتوم و آلات دیگر ندریدند آنها را بدست حزب الله کشورهای دوست برادر قرار ندادند تا آنها هم از فرزندان ما سو استفاده کنند، بنا بر این این دشمنان نسبت به آن دشمنان که این کارها را کرده اند کمتر دشمنند! و نتیجتا اینکه رهبر حکومت اسلامی و روحانیت منفور و سپاه پاسداران غارتگر، و بسیج جانی و آدمکش بدترین دشمن ایرانند. شما وقتی حقایق را به نفع بدترین دشمن ایران پنهان می کنید شما نیز همکار اویید.
ما مردم با جان ناموسمان با هزینه کردن تجاوز دختران و پسرانمان، با خون جوانانمان و با شکنجه ی زندانیانمان و... از شما پشتیبانی کرده ایم و هنوز هم می کنیم، ولی دیگر این رسم مروت نیست که شما ما را دشمن بدانید و اسرار را فاش نکنید، شما باید همه چیز را بگویید، اگر این کار را هفت هشت سال پیش کرده بودید حالا وضعتان اینگونه نبود!
برادر ما دشمن نیستیم، تاریخ ایران دشمنی ای این چنین را بیاد ندارد!

-- بدون نام ، Sep 2, 2009

حاج تابش، «بگذارید زبان ما بسته باشد. در حال حاضر ما برای حفظ نظام و انقلاب و برای آنکه حرفی نزنیم که منجر به سوءاستفاده دشمن شود، مطالبی را بازگو نکرده‌ایم» زبان شما از همان ابتدای پیدا شدن خمینی، در مقابل قتل عام مردم توسط این حکومت نجس بسته بوده و برای همین هم هست که به این حال و روز که سراسرنکبت و شرم و بی آبرویی است افتاده اید! جان امواتت بگو و خودت را از این منجلاب و مردابی که خودتان بوجود آورده اید خلاص کن.
جبهه من نبودم، دستم بود حکومت اسلامی،

-- Man Nabodam, Doshman bod ، Sep 2, 2009

شما هم بقول مرحوم شریعتی حقیقت را فدای مصلحت میکنید؟ هفت شهر نه هفتصد شهر عشق را عطار گشت و شما هنوز اندر خم یک کوچه اید؟نباشد که میترسید به زندان راهی شوید و بعد آقای کروبی شما را به عنوان شاهد مفعول به مجلس معرفی کند!!!! نادر

-- Nader ، Sep 2, 2009

مثلاً دیگه چی از حقایق باقی مونده که بازگو نشده باشه؟

همه همه چیزو میدونن. دیگه چیز نگفته و ندونسته هم مگه باقی مونده؟

-- Natural Born Killer ، Sep 2, 2009

این نشون میده که هردو جریان دستهای الوده دارند که چپ وراست همدیگرو تهدید می کنند. همین مارابس! بایداز ریشه درتون آورد.

-- ba nam ، Sep 2, 2009

آگاهی از جرم و بازگو نکردن آن خود جرم است. به ویژه آنکه از سوی نماینده مجلس هم باشد. این سخن اگر در کشور حساب و کتاب داری گفته می شد قابل پیگرد بود. رژیم حاکم حقوق شهروندان ایرانی را چنان لگدمال کرده که حتی نماینده مجلس هم جرات میکند علنا بگوید از تخلفاتی آگاه است ولی آنها را بیان نمی کند تا شاید بتواند بر سر فاش نکردن آنها از فرمانده سپاه گرو کشی کند. جای تاسف است که اقای تابش تنها رژیم و جناح های واپسگرا و اصلاح طلبش را می بینید. گویی اصلا مردمی وجود ندارند یا اگر هستند حقی ندارند.

-- بدون نام ، Sep 2, 2009

مرده شور اون «حقایق» تون رو ببرن که هیچوقت در جهت منافع اونهایی که شماهارو از توی سطل آشغال پیدا کردن و بمجلس فرستادن نبوده!

یکمشت عروسک و آلت دست سر سپرده!

دلم خوشست که نامم کبوتر حرم است! نمایندهء مردم !!!

-- majid ، Sep 3, 2009

دوستان،

این است دموکراسی پارلمانی که پدر بزرگ‌های ما در نهضت مشروطیت برای آن جنگیدند؟

میرزاده عشقی‌ میگیتد: خوابند وزیران و خرابند وکیلان

کار این آقایان حکومتی و مجلسی اسلامی با کار محمد شاه قاجار که مجلس را به توپ بست چه فرقی‌ دارد؟ خجالت بکشید از این اسلام سود جوو یتان و این حرکات ضد انسانی‌.


اگر چیزی میدانید وظیفه دارید بگویید و گار نه به همان‌های که از سادگی‌ به شما رای دادند، خیانت کردید و ....... نظام را مالیده اید. شرم هم خوب چیزی است.

دکتر میر حسین

-- بدون نام ، Sep 3, 2009

جناب آقای تابش عزیز حفظ نظام به سکوت و نگفتن حقایق نیست. دشمن هم اگر بخواد بهانه برای سو استفاده زیاد داره شما نگران دشمن نباشید کمی هم نگران ملت باشید آخه ناسلامتی نماینده ملت هستین.متاسفم که بگم با این کارها این چند تا احزاب اصلاحات هم از بین خواهند رفت.ان شاله که اینطور نشه.

-- بنده سبز خدا ، Sep 3, 2009

In nezam hale mara va ma Iranian ra beham misanad.30 sal ast ke faghat dorogh va elghaye eslame nabe mohamady tabligh mishawad.aya in jawanan eslamytar shadan?aya in nezam 70 milion janebdar darad?aya azady barghare?joz ghatl va azar va azyat in mardom che dideannd!!!bas ast agar mitawanid in nezame kasaif ra ke hata boei as eslam naborde bishtar efsha konid agar waghean chzi midanid.saeid Alman

-- بدون نام ، Sep 3, 2009

خامنه ای رهبراصلی انصار حزب الله..
جنتی همه کاره گروه انصار حزب الله است وهمه لباس شخصی ها از ایشان حقوق می گیرند.گروه
حزب الله همان لباس شخصی ها هستند بیشتر این افراد از پرسنل سپاه وبسیج واعضای حفاظت ستاد نماز جمعه می باشند واین گروه مستقیم زیر نظر جنتی ومجتبی خامنه ای وسردار نجات وسردار قصاب جعفری….. ومسئول طرح تامین امنیت وحفاظت بیت رهبری را عهده دار است .
ایشان همراه با سردار میر احمدی وطائب خائن تمام عملیات وفعالیت های لباس شخصی هارا از محل بودجه اداره عملیات واطلاعات سپاه ساپورت وهدایت می کنند . وتمامی برنامه ریزی های ایشان در محل اداره خدمات پرسنلی سپاه واقع در سه راه تختی ونیروزمینی سپاه وستاد مرکزی نمازجمعه درمجاورت شورای نگهبان وشورای عالی قضائی باریاست آیت الله جنتی ومجتبی خامنه ای وسردار نجات ودکتر الهام واعضای ستاد نماز جمعه برگزار می شود.ورئیس شاخه زنان این تشکل فدائیان رهبر...... فاطمه رجبی وهمسر مجتبی خامنه ای می باشند.
جناب آقای سازگارا به فرمائید تا از این به بعدنام خامنه ای در رسانه ها بنام رهبر جمهوری اسلامی مطرح نشود بلکه همانند حسن نصرالله که رهبرحزبالله لبنان است نام ایشان هم بعنوان رهبر انصار حزبالله ایران مطرح شود.
ضمنا امید واریم بزودی شاهد پرتاب لنگه کفشها برسر احمدی نژاد باشیم؟؟؟

-- آیت الله خامنه ای رهبراصلی انصار حزب الله است ، Sep 3, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)