تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران:

«موسوی ۳۰ سال رفتار منافقانه داشته است»

ید‌الله جوانی با متهم کردن میرحسین موسوی به رفتار «منافقانه» طی ۳۰ سال گذشته، او را عامل «آشوب‌ها و ناآرامی‌های» پس از انتخابات در ایران معرفی کرد.

آقای جوانی در یادداشتی که در تازه‌ترین شماره هفته‌نامه صبح صادق منتشر کرده است، افزود که میرحسین موسوی، امروز در برابر «قانون، نظام، ولایت فقیه و رهبری» ایستاده است.

این فرمانده سپاه به طور تلویحی نوشته که آقای موسوی با رفتار «منافقانه» توانسته است در مقطعی نخست وزیر شود و «عده‌ای سعی دارند او را حتی نخست وزیر حضرت امام (ره) معرفی کنند.»

او نوشته که طرح تقلب در انتخابات از سوی موسوی و حمایت از وی در این «اتهام‌افکنی» به نظام اسلامی از سوی دیگران، چیزی جز یک «دروغ بزرگ» نبود.


رئیس اداره سیاسی سپاه در بخش دیگری از نامه خود، حزب مشارکت، سازمان مجاهدین، مجمع روحانیون مبارز و حزب کارگزاران سازندگی را جزو جریان «نفاق کنونی» دانست که با بیانیه‌هایی خواستار ابطال نتیجه انتخابات شدند.

جوانی نوشته است که سازمان مجاهدین و حزب مشارکت، «برانداز» بوده و به «نظام دینی، ولایت فقیه و قانون اساسی» اعتقادی ندارند.

وی ادعا کرده که برخی از اسناد نشان می‌دهد که اعضای این دو جریان سیاسی به «بیگانگان» دل بسته بوده‌اند و در پی جلب حمایت‌های آنان برای رسیدن به اهداف «شوم» خود بودند.

ید‌الله جوانی همچنین نوشته که سرنوشت محمد خاتمی رئیس جمهوری سابق ایران، «جدای از سرنوشت مشارکت و مجاهدین نیست. اگر آنان به هر دلیلی با گذر زمان به افکار و اندیشه‌های سکولاریستی و لیبرالیستی رسیده‌اند، خاتمی نیز این‌گونه است.»

جوانی نوشته که سرنوشت محمد خاتمی، «جدای از سرنوشت مشارکت و مجاهدین نیست. اگر آنان به هر دلیلی با گذر زمان به افکار و اندیشه‌های سکولاریستی و لیبرالیستی رسیده‌اند، خاتمی نیز این‌گونه است»

این فرمانده سپاه پیش از انتخابات نخستین مقامی بود که میرحسین موسوی را به مقدمه‌چینی برای راه‌اندازی انقلاب رنگی در ایران متهم کرد.

او یک هفته پیش از برگزاری انتخابات، در هفته‌نامه صبح صادق نوشته بود که سپاه پاسداران، این انقلاب را در نطفه خفه خواهد کرد و چشم «فتنه» را کور و از «حدقه» در خواهد آورد.

روز گذشته نیز محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران، اصلاح‌طلبان را به دست داشتن در طراحی «اغتشاشات اخیر» متهم کرد.

آقای جعفری ناآرامی‌های پس از انتخابات در ایران را «بزرگترین حادثه تاریخ انقلاب اسلامى» دانست و افزود که این حادثه می‌توانست «انقلاب اسلامى و محتواى» آن را تهدید کند.

این فرمانده سپاه اظهار داشت که ناآرامی‌های پس از انتخابات در ایران از قبل طراحی شده بود تا جهت‌گیری‌های «اصلی نظام» را تغییر دهد.

برخی از فرماندهان سپاه پاسداران در دو ماه گذشته بارها اصلاح‌طلبان و برخی رهبران آن را به دست داشتن در ناآرامی‌های پس از انتخابات متهم کرده و خواستار برخورد قضائی با این افراد شده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

پازل توطعه یک کودتای نظامی توسط سپاه سرکوب وجنایت درحا ل کنار هم چیده شدنند همه باید هوشیار باشند.

-- Hamid ، Sep 2, 2009

راست ميگه به نظر من. تو خبر نداشتي كه اولين دستور كشتار بي دليل به دست امام آمد؟ بي دليل كه. همين كه امام امام نيست و يكي از امام هاست كافي بود تا به كشتنت دهد. سال 67 تجاوز نبود؟ منافق يعني چه؟ يعني اين كه ميرزا ادعا مي كند پيش از ابطخي ايران زندان سياسي در نظام اسلامي نداشته است.

-- بدون نام ، Sep 2, 2009

جز امام ره هيچ كس راه ندانست. ايشان هم كه همان دم ورود راه گورستان را نشان داد. بهشت زهرا. از اسلام جز مرگ و موالي گري براي ايراني برنمي آيد. آن تخمه ي سيد اصل قريش به هوش باشد!

-- بدون نام ، Sep 2, 2009

ای ....ها بدانید احمدی نژاد ریشه همه شما را خواهد کند.

-- بدون نام ، Sep 2, 2009

هیچ چیز بدتر از دروغ نیست. دروغ آفت جامعه است و وقتی بزرگترین دروغ ها در رابطه با مسائل مهم و سرنوشت ساز مردم گفته و اعمال میشه، یعنی دیگه اون دروغگوها صلاحیتی برای حکومت ندارن...

-- س ، Sep 2, 2009

سلام
وقتي قيافه و رفتار اين آقايان را مي بينم و سپس شهيد همت ها باكري ها و احمد كاظمي ها جلوي چشمم مي آيد براي هميشه از سپاه نكبت گرفته پاسداران حالت تهوع به من دست مي دهد و مي گويم خوب شد آن جوانمردان مردند تا شاهد اين نباشند كه سپاه را نكبت گرفته !!!
انسان نبايد هر ناني را به خانه اش ببرد بعضي نونها خوردن نداره حال ببينيد زندگي و آينده بچه هاي اين مثلان سرداران سپاه پفك نمكي را!!!!

ايران زنده باد
.....

-- بدون نام ، Sep 2, 2009

ادبیات سکولاریستی: حقوق بشر را که پیمان‌نامه آن را هم امضا کرده‌اید رعایت کنید. افراد را شکنجه و اعدام نکنید. به زنان حق برابر انتخاب شغل و پوشاک و آینده خود را بدهید، همه در انتخاب دین و عقیده شخصی خود آزادند تا وقتی که آسیبی به دیگران نرسانند. بیاید انسان باشیم. ...، ادبیات اسلامی: کفار و ملحدان را بکشید. چشمتان را از حدقه درمی آورم. دشمنان، دشمنان، دشمنان، کافران، فاسقان و فاجران را بگیرید و بطری در ماتحتشان کنید. فتنه‌گران و اهل لهو و لعب و منافقین و مفسدین فی الارض و مهدورالدم ها و معلوم‌الحال ها را به روش حضرت علی (ع) گردن بزنید و سنگسار کنید. دست قطع کنید. چشم درآورید. زنان کشتزار شمایند هرکار خواستید بکنید. تمکین نکرد او را کتک بزنید ...

-- انسان ، Sep 2, 2009

هی یدالله حداقل برای عکس تو مطبوعات یه طوری نگاه که مردم متوجه نشن که چقدر ازشون متنفری.از این لنکرانی یاد بگیر که ...مثل هلومیخواد بخوردش.آق یدالله این سیاست های دروغین دیگه کارگشا نیست.آیا میدانیداعتماد ملّی یعنی چی؟یعنی گرانبها ترین تضمینی که ملت میتونه به رژیمی تقدیم کنه به امید رسیدن به دستاوردهائی که شایسته ملتی بزرگ وعزیز همچون ایران میباشدوشما(البته شماکسی نیستید)منظورم اربابان شماست وشماها این اعتماد ملت بزرگوار رو به لجن کشیدید.موسوی همانی بود که برای نخست وزیری تقریباً همه مجلس به ایشان راُی اعتماد دادند،ایشان همانی بود که اقتصاد کشور عزیز ایران را در جنگ با عراق کنترل کرد وهمین شماها حتی دررسانه های خبری متعلق به دولت بارها ازمدیریت ومتعهدبودن ایشان دادسخن دادید.وبه آقای خاتمی رئیس جمهور واقعی منتخب مردم ایران نه همانندرئیس جمهور تحمیلی دو دوره دولت فعلی تهمتهای بدون مدرک واسناد میزنید به عنوان اینکه فلانی دراعترافاتش چنین گفته ولی با چه مدرکی؟اگر شما را هم مثل ابطحی ها شکنجه میکردند ویا در بازداشتگاهها بطری نوشابه درماتحتتان فرو میکردند مطمئن هستم که به خامنه ای هم فحش ...میدادید و دیگر چنین .....

-- alibaba ، Sep 2, 2009

فقط موسوی در این 30 سال رفتار منافقانه داشته؟

-- موافق ، Sep 2, 2009

پس چرا موسوی از صافی شورای نگهبان رد شد ؟ تا قبل از انتخابات مرد باسوادی بود با ایمان بود به نظام وفادار بود رهبر به این 4 نفر کاندید ارادت داشت موسوی را ستون نظام می دانست حالا که موقع حق گیری شده می گوئید موسوی منافق بود ؟ از کی تا حالا شورای نگهبان به منافق ها اجازه ی کاندید رئیس جمهور شدن می دهد ؟
پس شورای نگهیان هم منافق است وابسته به غرب است ؟ ضد نظام است ؟ خود خامنه ای هم که اعلام کرد به این 4 نفر هر کدامشان دوست داشتید رای بدهید مگر خامنه ای نگفت من نمی گویم به چه کسی رای بدهید به هر کدام از این 4 نفر که دوست دارید رای بدهید.
پس موسوی هم جزء این 4 نفر بوده پس خامنه ای هم طبق فرمایشان جناب سردار پاسدار و بقیه شرکا منافق است چون یک منافق را تائید کرده .
خلاصه جمع کنید این شعبده بازی را که حالمان دارد به هم می خورد .

-- فرهاد ، Sep 2, 2009

مرده شور این نظام ....رو ببرند که برای حفظ اون و بهانه ندادن به دست «دشمن» باید صبح تا شب دروغ گفت و حقایق رو پنهان کرد.

-- Irani ، Sep 3, 2009

من خود يك سپاهي هستم. ما از سخنان اين مرد يعني يدالله جواني اعلام برائت ميكنيم و ميگوئيم كه ما اين سپاه را سپاه شهيد باكري ها خواهيم كرد.

-- سپاهي ، Sep 3, 2009

akhe to va baghyeye farmandehane sepah alaki na savad on darejaro darin na vafadar be mamlekatit age bodyd khyanat be hematha va bakeryha mikardid ?bavar konyd daram shak mikonam be dastore khameney bakeryha va hematharo az posht tyr zadan shomaha ba araghyhaye ke be khozestan rikhtand va tajavoz va gharat kardand che farghy daryd vaghan nemidonam artesh che javaby be vali nematane khodesh yani melat khahad dad hade aghal mesle rahimiha bashyd

-- fariba ، Sep 3, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)