تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
آیت‌الله خامنه‌ای:

آبروی نظام مقابل ملت‌ها هتک شد

آیت‌الله علی خامنه‌ای گفت که نادیده گرفتن «هتک آبروی نظام» مقابل ملت‌ها و اصل قرار دادن مسئله کوی دانشگاه و بازداشتگاه کهریزک «ظلمی آشکار» به مردم و نظام اسلامی است.

آقای خامنه‌ای که امروز چهارشنبه در جمع گروهی از دانشجویان سخن می‌گفت، افزود: «در حوادث پس از انتخابات، تخلفات و جنایاتی صورت گرفته است که به طور قطع با آنها برخورد خواهد شد.»

رهبر جمهوری اسلامی همچنین اظهار داشت در حادثه کوی دانشگاه «تخلفات بزرگی» انجام شده که پرونده ویژه‌ای برای آن تشکیل شده تا مجرمان بدون توجه به وابستگی سازمانی، به مجازات برسند.

در ایران پس از برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در آن محمود احمدی‌نژاد برنده اعلام شد، نامزد‌های رقیب، هواداران آنها و گروهی از احزاب با اعلام اینکه در روند انتخابات «تقلب گسترده‌ای» صورت گرفته، خواستار ابطال آن شدند.


راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز معترضان به نتیجه انتخابات در هفته‌های اول با خشونت‌های گسترده دولتی مواجه شد که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر شد.

در برخی از بازداشتگاه‌ها نیز بر اثر رفتار‌های خشونت‌بار، برخی از دستگیرشدگان جان باختند و بنا بر برخی از گزارش‌ها، به تعدادی از آنها تجاوز شد.

آقای خامنه‌ای در سخنان خود اطیمنان داد که در «مقابل جرم و جنایت، هیچ‌گونه اغماضی نخواهد شد، اما در مسائلی به این اهمیت، دستگاه قضا باید براساس دلایل محکم قضاوت کند.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث پس از انتخابات در ایران اشاره کرد و گفت: «اصل حوادث خیلی خلاف انتظار نبود، اما اشخاصی که وارد صحنه شدند، خلاف انتظار ما بود.»

میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی، سه رهبر جریان اصلاح‌طلب در ایران هستند که نتیجه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفته‌اند.

آقای خامنه‌ای گفت که حوادث اخیر «صحنه‌ گردانانی» دارد و «صحنه گردانان» دیگری پیدا خواهد کرد، اما همه این تحرکات و تحریکات «به فضل الهی، شکست خواهد خورد»

اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با انتقاد از حوادث پس از انتخابات، حاضر نشد در مراسم تنفیذ و تحلیف محمود احمدی‌نژاد شرکت کند.

آقای خامنه‌ای بدون اشاره به نام فرد یا جریان خاصی گفت که حوادث اخیر «صحنه‌ گردانانی» دارد و «صحنه گردانان» دیگری پیدا خواهد کرد، اما همه این تحرکات و تحریکات «به فضل الهی، شکست خواهد خورد.»

او اظهار داشت که حوادث پس از انتخابات ایران، از قبل «طراحی» شده بود، هرچند که «پیش‌قراولان» آن را به «دست‌نشاندگی بیگانگان از جمله آمریکا و انگلیس متهم» نمی‌کند.

آیت‌الله خامنه‌ای همچنین به دانشجویان هشدار داد که مراقب طرح‌های «دشمن» برای به «تعطیلی» کشاندن دانشگاه‌ها و متشنج کردن فضاهای علمی کشور باشند.

او اظهار داشت که دانشجویان، مراقب مسائل سیاسی «کوچک و حقیر» باشند تا به کار علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی آسیب نرسد.

سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز علمی ایران کمتر از یک ماه دیگر در اول مهر ماه آغاز خواهد شد.

آقای خامنه‌ای همچنین دانشجویا را «افسران جوانی» خواند که باید با نگاهی «امیدوارانه و خوشبینانه»، باعث تقویت جبهه ملت ایران مقابل «جنگ نرم دشمنان» شوند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

مگر نظام با این همه اختناق و زندان و اعدام آبروایی هم داشت که حال از دست رفته است

-- سعید ، Aug 26, 2009

واقعا مگر نظام ابرو داشته که الان هتک شده ابروی یک نظام ,شخصیت مردم و رفاه ملت است ولا غیر مگر ما در ایران در رفاه زندگی می کنیم الان با شخصیت تر یا بی شخصیت تر شده ایم
امید وارم که روزی این اقا را پاسخ گوی جنایت هایش ببنیم امید وارم تا زنده ام ایرانی ازاد با ایرانی ازاد ببنیم

دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
کی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنه

-- دوست ، Aug 26, 2009

در واقع نقاب از نظام مقابل ملت ها برداشته شد...این درست تره سیدعلی!

-- فاطمه ، Aug 26, 2009

وقتی گفته می شود به جنایات رسیدگی می شود باید توجه داشت دادگاه ها و مراجع قضایی آیا آبرویی برای خودشان گذاشته اند؟؟؟

-- حمید ، Aug 26, 2009

من فکر میکنم که آیت‌الله علی خامنه‌ای به بیماری فراموشی گرفتار شدند
ایشان فراموش کردند که خطاب به ملت گفتند
کاری نکنید که من از برادان بسیج بخواهم بیایند تو خیابان ها. ساعت خواب
سید علی

-- سید علی ، Aug 26, 2009

بازم حضرت امام انشاالله ره نورد - بستش دیر شده و شروع به پرت و پلا گویی کرده - خداوند دشمنان اسلام را اینگونه عزت میدهد - بامید شب هفت امام شیره یی - بی بی نظام .
این امام جمعه ی سابق و رییس جمهور اسبق و رییس مجلس اعلای تشخیص مصلحت جیب و عبا و عمامه نظام ولایت سفیه دو زرده بود و بالاخره عمامه از سر بربود و منافع خو د و امامش را به ملت با پا خواسته ترجیع داد و درعات ذیقمتش را به دست حراج سپرد . خداوند شر دشمنان اسلام را از سر ملت ایران کوتاه نماید . امین رب العالمین .

ایران دوستدار

-- ایران دوستدار ، Aug 26, 2009

آمدي جانم ولي حالا چرا ؟ دير آمدي عزيزم آب كه سر گدشت چه يه وجب چه صد وجب .....مردم ديگر فريب اين مزخرفات را نمي خورند

-- آريا ، Aug 26, 2009

در مورد جنایات و حماقت های این ... که خود را ولی امر 1.5 میلیارد مسلمان جهان می نامد، هر چقدر افشاگری شود باز هم کم است. این ... و مزدورهای بی همه چیز دور و برش با ندانم کاریهایش نه تنها بزرگترین سرمایه کشور که جوانان و نخبگان هستند را متواری و خانه نشین کرده که منابع مالی و سرمایه های فیزیکی را نیز از میان برده است. معلوم نیست چگونه می توان کشور را از دست این ... و عوامل نابخردش نجات داد؟

-- sina ، Aug 26, 2009

...امیدوارم زنده باشی و ببینی چگونه از قدرت بزیرت خواهیم کشید. تو و آن ...خمینی فتوای دادید تا با باتوم و شیشه ی نوشابه و توسط برادران پاسدار و و برادران بسیج و هم البته توسط نازپروردگانتان در حزب الله لبنان و حماس فلسطین به بچه های ما تجاوز کنند و حالا از آبروی نظام حرف می زنی نظام تو در مزبله تعفن ولایت غسل تمهید کرده و بعد وار غسالخانه ی تعمید شده تا سر از چاه جمکران درآورد و در کنار معبودش و مرادش سکینه یابد. ما ریشت را در روز موعد با ملاتی چها روزه از همان ملات که سربازان گمنام امام زمان به احمد باطبی خوراندند خواهیم مالید و ریشت را خواهیم تراشید. و آنگاه سوار خرت خواهیم کردم و دجا دجال گویان بر سر کوی برزنت خواهیم برد و در بهشت زهرایت خواهیم گردانید تا شهدای ما ترا سوار بر آن خر نر ببینند و در قبر بخندند. حالا بخود آمده ای که آری مردمی هم هستند. آری ما نشانت خواهیم داد! این خط و این نشان.
و درود بر شما زمانه ایها. که بیطرفی را حفظ می کنید و حتا عکسی هم از این ... نیز می گذارید. باشد!

-- بدون نام ، Aug 26, 2009

عجب معرکه ای!!!!!!!!!!!
چه معرکه داری !!!!!!!!!!

-- بدون نام ، Aug 26, 2009

آغاي خامنه اي خواهش ميكنم جوك تكراري نگوييد

-- منوچهر ، Aug 26, 2009

به به. رو كه نيست ماشالا. خوف نميكني تو خامنه اي؟ واي بر تو

-- مجيد ، Aug 26, 2009

خامنه ای: "هتک آبروی نظام در مقابل ملتها" مسئله اصلی است نه "کهریزک یا کوی دانشگاه". هتک کدام آبرو؟ ای حاج علی بی آبرو و مستبد و جنایتکار! در کهریزک به پسران و دختران این سرزمین که متعلق به ایرانیان است و نه مزدوران عرب مسلک، تجاوزات جنسی و روحی توسط جیره خواران و اراذل و اوباش تو و نظام فاسد اسلامی صورت گرفته است. صحبت از تجاوز جنسی با باتوم و بطری است. پس از انواع واقسام شکنجه های وحشیانه و قرون سطایی، جوانان این کشور را کشته و اجساد آنها را مخفیانه در گورستان ها بدون نام و نشان دفن کرده اند! و تو رهبر بی آبروی این نظام فاسد و منفور اسلامی، از هتک آبروی نظام حرف می زنی! ای رهبر بی آبرو، تو که سال ها با دروغ و فریب از اقدامات دشمنان خارجی برای سرنگونی این نظام فاسد اسلامی سخن پراکنی می کردی، چشمان کور و گوش های کرت را باز کن، و مشاهده کن، دشمن اصلی مردم ایران نه در خارج بلکه در پناه بیت ولی فقیه و نهادهای وابسته نظامی و غیر نظامی و تحت فرمان این بیت اهریمنی خانه کرده اند.
ننگ ابدی تاریخ بر شما مستبدان و تجاوزکاران، چپاولگران و جنایتکاران نظام اسلامی باد.
بیت بی آبروی ولی فقیه و نهادهای نظامی و غیر نظامی وابسته،

-- Faghihe Bi Aberu ، Aug 26, 2009

چند سوال برای آدم مطرح میشه.
واقعا این که این چه نظامیه که اگر در اون اتفاقات ناگواری مثل تجاوز رخ بده، باید از بازگفتنشان جلوگیری بشه تا مبادا آبروی اون در دنیا از بین بره؟
راستی خواهشا یکی پیدا شه و به من کمک کنه بفهمم این دشمن کیه بالاخره؟! واقعا اگر این اصطلاح یک بار در سخنان اینها حذف بشه، دیگه چیز دیگری از این یاوه ها باقی می مونه؟

در ضمن ترسشان از باز شدن دانشگاهام خیلی خنده ناکه!!

-- eX ، Aug 26, 2009

آیت‌الله علی خامنه‌ای گفت که نادیده گرفتن «هتک آبروی نظام» مقابل ملت‌ها و اصل قرار دادن مسئله کوی دانشگاه و بازداشتگاه کهریزک «ظلمی آشکار» به مردم و نظام اسلامی است.
آقای خامنه‌ای وجود شما در نظام ظلمی آشکار» به مردم و نظام اسلامی است

-- Amir ، Aug 26, 2009

اما همه این تحرکات و تحریکات «به فضل الهی، شکست خواهد خورد»

امیدواریم که این " فضل " الهی شامل حال شما نشه

-- محمدرضا ، Aug 26, 2009

...
آخه قربون شکل ماهت، این رژیم آبرویی هم داشت که بخواد "هتک" بشه؟

سخن روز: وبسایت ها "هک" میشن، آبروها "هتک" ...


-- master muzaki ، Aug 27, 2009

درست گفت آنکه گفت این نظام بر ٣ ستون بنا شده: حماقت، شقاوت، وقاحت.
آقای رهبر هم در هر یک از نطق هایش هر ٣ ستون را در معرض نمایش قرار میدهد.

-- بیستون ، Aug 27, 2009

اکنون که حاکم احساس امنیت میکند در فکر بازگشت آبرویش است اما پیر مرد با وجدان خفته ات چه میکنی.

-- M.K ، Aug 27, 2009

آبروی نظام مقابل ملت‌ها هتک شد....اما آبروی ملت مقابل ملت‌ها کسب شد.اتفاقات اخیر نک کوه هتک حرمت ملتی است که از درون اقیانوس عقب ماندگی و استبداد و توحش بیرون می‌‌آید.

-- ستاره ، Aug 27, 2009

از جناب رهبر علی و سلطان محمود بپرسید و جوابش هم برای همه اعلام کنید:‌از کی این نظام آبرو دار شده بود که هیچکس متوجه نشد؟
بی نام

-- no name please ، Aug 27, 2009

آقای خامنه ای کاملا" درست می گوید. افرادی مانند رفسنجانی ، خاتمی ، موسوی و کروبی باید دستگیر شده و محاکمه شوند و به اشد مجازات محکوم گردند. در ضمن زهرا
رهنورد ... که در حقیقت برژیسکی او را بعنوان رهبر شورش شناخته است نه شوهرش هم باید حتما" دادگاهی شود و به اشد مجازات محکوم گردد. در غیر اینصورت دشمنان پر رو تر خواهند شد. این شورش باید تمام ستون پنجمی ها را برای همیشه از گردونه خارج کند و مانند تفاله ای بدور اندازد.

-- بدون نام ، Aug 27, 2009

مگر فکر میکردی آبرویی داشتی ! خیلی باید ... باشی دیکتاتور ملا

-- k1 ، Aug 27, 2009

مگر نظام آبرویی هم داشت که هتک شده...

-- شمبلیله ، Aug 27, 2009

کدام مردم کدام نظام اسلامی ایا هرزگی جزوی از اسلام این هاست این اقا بعد از قتلهای زنجیره ای درسال 77 هم قول پیگرد جنا یتکارها را داده بود اما امروز میبینیم که همه انها مزد مزدوری خود را گرفته وبه مقامات بالا ارتقاع یافته اند این عنصر فاسد خود امر اصلی این جنایات است و فقط وقتی که گند کار بشدت درامد با این اراجیف سعی در ساکت کردن مردم دارد ... اگر نظام اسلامی بود چرا یک عده لات ولوت را به مسند قدرت نشانده ای تا چنین جسارتی به ملت شریف ایران روا دارند ایا مزد مردمیکه با خاندان علی الفت داشتند و شما را از سیاه چالها در اوردند این بود حقا که کشندگان اجداد شما بدرستی انان را به درک واصل کردند شما قومی فاسد وجنایتکارید که تا برسر قدرت نیستید مثل موش مضلومید ووقتی که به قدرت رسیدید به گرگانی خونخوار تبدیل میشوید

-- ارمان ، Aug 27, 2009

آیا منظور آقای خامنه‌ای از مسائل سیاسی «کوچک و حقیر» همان نداها و سهرابها نیستند كه دستش به خونشان آلوده است؟

-- كاوه ، Aug 27, 2009

اونایی که میگفتن رهبر از جنایتها خبر نداره

-- زهرا ، Aug 27, 2009

سی سال از عمر جمهوری اسلامی می گذرد. آنقدر دروغ شنیده ایم که هر سخنی را به سادگی نپذیریم. مگر قرار نبود با عوامل خودسری که در جریان هجدهم تیرماه به خوابگاه دانشجویان حمله کردند برخورد شود؟ پس از گذشت حدود ده سال از آن حمله چه کردید؟ با ضارب حجاریان چگونه برخورد کردید؟ چگونه انتظار دارید حرفهای امروزتان را بپذیریم؟ ای کاش شما هم داستان چوپان دروغگو را خوانده بودید!

-- بدون نام ، Aug 27, 2009

نظام مگر ابرویی هم داشت ای ... کار تو واین نظام فاسدت تمام است. خودت ریشه این درخته پوسیده را از ریشه زدی. و کار ملت را کمتر کردی. این بار فاتحه تو واین نظام پوسیده اسلامی خونده است.

-- ایرانی ، Aug 27, 2009

آقا تهدید هم میکنه ،غافل از اینکه کار از این حرفها گذشته.

-- سحر ، Aug 27, 2009

دهها نفر کشته شده اند و صدها نفر شکنجه و تحقیر شده اند این ...علی میگه مسئله‌ی حقیر. حقیر تویی ...

-- Apadana ، Aug 27, 2009

... دستور قتل بيش از 100 نفر از بهترين جوانهاي اين كشور را دادي، 4000 نفر را دستگير و زنداني كردي، بر سر دهها هزاران نفر باتون كوباندي حالا مي گي اين مسايل كوچك و حقير!!!! تفو بر اين بي شرمي! تفو!
مگر مي شه در كلاس نشست و به ياد دوست شهيدمان كيانوش آسا نبود؟ مگر ميشه سر كلاس نشست و درد باتومها را احساس نكرد؟ مگر مي شود در قفس نشست و به فكر آزادي نبود؟

-- amin ، Aug 27, 2009

اولا نظر آقا اين نبود كه شما تيتر كرده ايد دوم اينكه ما جهان آبروداري را نميشناسيم كه اين تيتر شما را كمي دلخوش كرده باشد مگر تغذيه كننده گان شما طرفداران همجنس بازي و شكنجه در عراق و...نيستند؟شما هويتي درجهان نداريد بيهوده خودرابه در وديوار نزنيد

-- كربلائي ، Aug 27, 2009

مگه این نظام آبرویی هم داشت؟

-- دلگرم ، Aug 27, 2009

اکبر هاشمی رفسنجانی در خاطراتش از بازجویی خودش در زمان شاه اینطور نوشته:
«...بازجوی مغرور ساواک که بارها افراد سیاسی گردن کلفتی را به زانو د رآورده بود وقتی در اطاق بازجویی را در غروب یکی از روزهای سرد زمستان سال ۴۳ باز کرد و با چهره بسیار جوان زندانی روبرو شد ، پوزخندی زد و در سلول را باز کرد و رو به همکارش در راهرو فریاد زد : " مردک ! تو که به من گفته بودی که با یک مبارز خطرناک طرفیم ! این که فقط یه بچه اس ! " و چون جوابی نشنید در سلول را محکم کوبید و با کلامی که تحقیر از سرتا پای آن سرازیر بود ، گفت : این "‌شیخ اکبر " که اسمش تا میز رئیس ساواک رفته و از نجف برای آزادیش نامه می نویسند ، تویی !؟ یعنی خمینی با امثال تو به فکر مبارزه با ماست !؟ خب حرف بزن ! .......... بازجویی ساعتی طول کشید و بازجو لحظه به لحظه پکهای عمیق تری به سیگارش می زد و عصبانیتش به مرز جنون رسیده بود چرا که " هاشمی " یکساعت حرف زده بود ولی گویی بازجو را دست انداخته بود و پیچیدگیهایی کلامش بازجو را دچار سرگیجه کرده بود و از سوی دیگر برخی جملات این روحانی جوان هم نشان از پختگی اندیشه ای داشت که به هیچ عنوان با سن و سال این شیخ کم سن و سال تناسبی نداشت چرا که هاشمی در قسمتی از بازجویی به وی گفته بود : " افراطی گری و جنجال آفرینی اصلاً در شان ما نیست ! ، اگر حرفی داشته باشیم در کمال آرامش و مستدل خواهیم گفت !؟ .......... " بازجو وقتی اتاق بازجویی را ترک می کرد احوالش با زمان ورود بسیار متفاوت بود و وقتی همکارش را دید در پاسخ به سوال او که پرسید : " هان ! چطور بود ؟ " سری تکان داد و رفت ....»
و من اضافه کنم که اگر سرکار بدست بازجوهای حکومت اسلام ناب محمد افتاده بودی، و آن بچه سالی که می گویی هم بودید چنان با باتوم و شیشه نوشابه ی زمزم به سرکار عالی تجاوز می کردند که روزی یک ملیون بار بر خمینی و آل او و شریعتی و آل او لعنت کنی و روزی یک ملیون بار بر رضا شاه و محمدرضا شاه رحمت بفرستی. آری برادر این چنین است!
ماخذ سایت آیت الله سردار سازندگی علی اکبر هاشمی رفسنجانی

-- صوراصرافگر ، Aug 27, 2009

ایشان بعد از اینکه درنماز جمعه دستور قتل جوانانر ا داد حالا تایید مکنه که جنایاتی هم اتفاق افتاد ایشان رهبر جانیها و دروغگوهها هستند.٣٠ ساله که در این مملکت جنایت میشه. اقای خامنهای بعد از ریختن خون ملت ایران به فکر ابروی نظامه. شماها جز رنجو وفقر و بدبختی برای ایران هیچ چیزدیگری نیاوردید.به امید سرنگونی هر چه زودتر رزیم تجاوزگر .

-- م ، Aug 27, 2009

دوستان اصلاحطلب با سلام

شما نوشته اید که :

وب نوشت های ابطحی از درون زندان به روز شد!
طبق روال نمایش های بی دادگاه کودتاچیان، ابطحی در این نوشته به نفی تقلب در انتخابات پرداخته و از مهر و محبت بازجوهای خود سخن می گوید. از قرار معلوم خود آقایان هم اعترافات ایشان در بی دادگاه را باور نکرده اند که دوباره با روش جدید به تکیه بر آن تخیلات تلقینی می ÷ردازند.

اما بعد هم از رهبر معظم انقلاب نوشته اید.

و من به شما بگویم که از این تو سری خور بودنتان و این پوست کلفتتان حیرت می کنم. حیرت می کنم که با همه جنایتی که اسلام کرده و می کند، با این تجاوزات غیر انسانی ای که اسلام از بدو تولدش کرده تا کنون، از اینهمه خیانتی که اسلام به انسانیت کرده و می کند. و در این سی سال کدام روزش، کدام شبش بوده است که در زندانها امام زمان شما بزندانیان تجاوز نشده است، کدام روز یا شبش بوده که در زندانها ی شما پاکان کسانی شکنجه نشده باشند، کدام روز خوش بر این ملت گذشته است، کدام آب خوش از گلویش پایین رفته است. کدام امامتان بوده کدام پیغمبرتان آدمکش نبوده آخر بگویید برای چه اینقدر در راه این دینتان پای می فشارید. این دینی که حتا شما را هم تحمل نمی کند برای چه خوب است آخر. برادران، خواهران انصاف داشته باشید شما از دینی پیروی می کنید که دختران و پسران را به حیا و حجاب مجبور می کند؛ گشت های ارشاد هنوز در خیابانها روانه اند، و آنوقت در زندانها با حکم و فتوای این دین شما و اماتان و پیغمبرتان به دختران و پسرا ن ما هم خود و هم عوامل خارجیشان و هم با بطری و باتوم به آنها تجاوز می کنند، . و شما تازه می خواهید یک اسلام دیگر بیاورید و پیاده کنید. آقایان خانمها اگر راستگویید، خب دلتان خواست این دینتان را بیزمایید، خب آزمودید، حالا شما را بخدا دست بردارید از این دین، این دین شما را و ایران و انسانیت را نابود خواهد کرد. این دین و این تشیع دینی ست که در یک نیمه روز ش علی شما نهصد نفر را سر می برد در تاریخ بشریت چنین خونخواری سابقه ندارد بخود آیید. این دین غیر خونریزی چیزی به ارمغان نخواهد آورد. بخود آیید. همان خمینی خونخواری که شما ازش دم می زنید سربریدن آن نهصد نفر توسط علی را در رادیوگفت و پدر من آن صدای مکوتی او را که بر من صدای خود شیطان است دارد و برای من گذاشت و من گوش کردم. آری شما چطور می خواهید از این تشیع و با پیشوایی اینچنین انتظار دیگری از آن داشته باشید.. و اما به پوست کلفت شما اشاره کردم مرادم توهین نیست که نیست! آخر چرا نام منفور خامنه ای آورده اید، چرا او را رهبر معظمش نامیده اید. برادران بیدار شوید از این حکومت و این نظام ببرید، تا دیر نشده واقعا به مردم بپیوندید، شما می توانید با پیوستن به مردم هم آنها را یاری دهید و هم خود را بیمه کنید. اما تا دیر نشده، زیرا سیلی بنیان کن از سراسر ایران در حال خیزش است تا دیر نشده خود را بدامان مردم بیندازید. من بیش از یازده شهر کوچک و بزرگ را در این سه ماه پیموده ام، دهکدها را نیز دیده ام، بسیار خوشحال که به شما بگویم این اسلام شما مرده است و مردم تنها با استفاده از جسد این اسلام به رغیب خود که همین اسلام است ، همین روحانیت

است حمله می کنند. بیدار شوید. بیدار! اسلام همین است که رقبای شما می گویند و مردم این مقوله را دیری ست که دریافته اند

یوسف آباد اردشیر

-- بدون نام ، Aug 27, 2009

اگر به ... مجتبی،میثم،بشری و...(فرزندان این دیکتاتور رو عرض می کنم)شیشه نوشابه،باتوم و غیره فرو می کردن باز هم از ظلم به نظام صحبت می کردی؟....

-- فرزاد ، Aug 27, 2009

با فحاشی و توهین کاری درست نمیشه!مشکل ما همینه دیگه فقط دوست داریم به مخالفمون فحش بدیم. البته من با قضایای اتفاق افتاده مخالفم ولی مطمئنم اگه کاردست شماها هم بود اتفاقات مشابه را علیه مخالفینتون شاهد بودیم.

-- بدون نام ، Aug 27, 2009

خامنه ای قاتل از جنبش سبز ترسیده و اعتراف میکند:
- ابروی نظامم رفت
- متهمین دادگاهای نمایشی و رهبران اصلاحات با قدرتهای خارجی در تماس نیستند. مدرک ندارم
- منتظر تظاهرات بودیم. اعتراف به تقلب در انتخابات!!!
- عوامل قتل و شکنجه و تجاوزات محاکمه خواهند شد نمیدونم کی!!! (ماست مالی) اگر بیشتر گندش دراومد چند تا جوجه بسیجی را میکشیم تا ولایت الهی و امام زمانیم حفظ شود!!!
- غیره
این .../ ایت الله یک شبه حتی یک معذرت خواهی از مردم با غیرت و مبارز نمیکند. کسی که هیچ تسلیتی نه به خانواده های شهدا نه به سانحه هوایی که بیش از ١٣٠ کشته داد ابراز نمیکند برای مرگ یک اخوند عراقی همه مزدورانش را بسیج کرده!!!

خامنه ای این جنبش تا سرنگونی ایل و تبارت و اندیشه های طالبانی و حجتیه ادامه دارد!!!

خامنه ای عقلش را از دست داده
از رفتار و گفتار این شخص کاملا این امر محرز است . اون از انتخاباتی که می تونست خودش و ج.ا را برای سال ها بیمه کنه چنان گندی بهش زد که الان شعار مرگ بر خامنه ای شعار غالب مردم شده . این از این حرف زدنش که پر دری وری و تناقضه . هنوز جواب انتخابات اعلام نشده می یاد تبریک می گه بعدش می گه باید کار قانونی باشه . بعد میاد تو نماز جمعه می گه هرکی بیاد برون خونش پای خودش بعد میاد می گه جنایت کارا را که مردم را کشتند مجازات می کنیم . یه روز دستور تجاوز می ده یه روز بازداشتگاه غیر استاندارد تعطیل می کنه . یه روز می گه مردم اغتشاشگر و مامور اجنبی هستند فرداش می یاد می گه این دشمنان خارچی هستند که به مردم ما گفتند اغتشاش گر . خلاصه حرفاش کاملا سطحی و پر از تناقضه . به نظر من که این یارو عقلش را از دست داده از بس که گند بالا آورده . خدا را شکر که مردم هنوز عقلشون سر جاشه و جلوی این ... وایسادن و گرنه مملکت به فنا می رفت

-- NAM ، Aug 27, 2009

بابا همشهری تو که ... روی ممد ... رو سفید کردی!! ... چرا قدیم ها به حرف علی آقا تهرانی برادر خانم ات نکردی؟ یادت رفت سعدی رو داداش؟ مرد نکو نام نمیرد هرگژ... آخه بیمعرفت بایستی ازاین به بعد جوونا با شورت زرهی با قفل ایمنی برن ژندان؟ داشتیم؟؟...
نادر از مشهد مقیم فرنگ

-- Nader ، Aug 27, 2009

منظورش از ملتها یک سری از این مسلمانهای ناآگاه و متعصب کشورهای بسته و بعضا عقب افتاده است که دیگه آنها هم براش تره خرد نمی کنند!

-- بدون نام ، Aug 27, 2009

سلطان علی فرمودند:
مراقب طرح‌های «دشمن» برای به «تعطیلی» کشاندن دانشگاه‌ها و متشنج کردن فضاهای علمی کشور باشند!
این تهدیدیست که یکبار هم در مورد نظامی شدن سیستم حکومت داد! و بان عمل کرد !
اکنون دانشجویان را تهدید میکند کاری نکنید که در دانشگاه را تخته میکنم! اصلا از این ... که از درون تاریکی تاریخ برخاسته انتظاری غیر از این نمیتوان داشت!
موسی

-- بدون نام ، Aug 27, 2009

کدام آبرو؟ اصلاًمعناي آبرو را ميدانيد؟کسي که نگران آبرو باشد اينچنين وقيحانه به شخصيت و به ناموس وبه حقوق ديگران تجاوز ميکند؟
اول شرم کنيد وبعد توبه کنيد.

-- بدون نام ، Aug 27, 2009

چو تیره شود مرد را روزگار همه آن کند کش نیاید به کار. سر نوشت تمام دیکتاتورها و جباران تاریخ چنین بوده که وقتی‌ سقوط خود را نزدیک میبینند از روی سرگردانی و ناچاری ابتدا به خشونت میپردازند که این کار وضعشان را بد تر می‌کند آنگاه رنگ عوض میکنند و برای نجات خود گناه را بگردن اطرافیان و زیردستان خود میاندازند و احیانا بعضی‌ از آنان را قربانی میکنند تا خود را بی‌ گناه نشان دهند غافل از اینکه دیگر دیر شده است. وضع رهبر نیز چنین است و در آینده شاهد گفتارها و رفتارهایی از این قبیل از جانب سید علی‌ آقا خواهیم بود. همین روزهاست که بگوید " صدای انقلاب شمارا شنیدم " ولی‌ دیگر دیر خواهد بود.

-- mansoor ، Aug 27, 2009

حضرت آقا به شكرخوري عادت كرده‌اند. رو كه نيست كه مدام در برابر ملت مي‌ايستد و شكر مي‌خورد.

-- بدون نام ، Aug 27, 2009

آقاي كربلايي بخدا همجنس باز ها و شكنجه گران گوانتانامو از مامورين جمهوري اسلامي بهترند . در گوانتانامو همان بعثي هايي كه 30 سال ملت عراق را شكنجه كردند و 8 سال با ملت ايران جنگيدند را شكنجه كردند و اذيت كردند . حال شما مي گوييد كدام بي آبرو ترند آنها يا ولي فقيهي كه جوان مملكتش را از توي خيابان مي ربايد و يك ماه بعد يا جنازه اش را تحويل مي دهد يا زنده تجاوزه شده اش . كدام بهتر است ؟

-- عباس ، Aug 27, 2009

وقتی مردم پیگیر خواسته های خود هستند جنایتکارترین افراد مثل خامنه ای و دارودسته حقیرش هم جا می زنند و عقب می کشند.

-- sasan ، Aug 28, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)