تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

معرفی برگزیدگان جایزه ادبی اصفهان

برگزیدگان ششمین دوره‌ جایزه‌ ادبی اصفهان معرفی شدند.

جایزه‌ ادبی اصفهان در بخش‌های رمان، مجموعه‌ داستان، تک‌داستان، داستان فانتزی و کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش رسانه‌های ایران، نفرات برتر این جایزه به این شرح معرفی شدند:
در بخش رمان، مرتضی کربلایی‌لو با رمان «مفیدآقا»، فرهاد جعفری با «کافه پیانو» و فرهاد کشوری با «آخرین سفر زرتشت»، اول تا سوم شدند.

داوران این بخش، داوود غفارزادگان، زهرا زواریان و رضا نجفی بودند.

در بخش مجموعه‌ داستان، مجید قیصری با «گوساله‌ سرگردان»، ناتاشا امیری با «عشق روی چاکرای دوم» و مهدی ربی با «آن گوشه‌ دنج سمت چپ» به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

داوری این بخش را محمدرضا بایرامی، حسین فتاحی و علیرضا محمودی ایرانمهر به عهده داشتند.

در بخش داستان فانتزی، سیدنوید سیدعلی‌اکبر با داستان «اجازه می‌دهید برف ببارد» و حسن رهبر با داستان «پشه‌ای که به جای خون، جوهر خودنویس می‌مکید» اول و دوم، و محمدامین داوودی با داستان «کالبدشکافی یک کرم» و سیدنوید سیدعلی‌اکبر با داستان «قصه‌ آن ملخ» به طور مشترک، سوم شدند.

داور این بخش، محمد کراچیان بود.

به گزارش ایسنا، در بخش کودک و نوجوان نیز با داوری احمد اکبرپور و مسعود ناصری، در بخش آثار چاپ‌شده، محمدرضا شمس با کتاب «من و زن‌بابام و دماغ بابام»، نرگس آبیار با کتاب «پسر کرم به دوش و خندق بلا» و سیدنوید سیدعلی‌اکبر با کتاب «بچه غول باید توی مدرسه بماند»، اول تا سوم شدند.

در بخش چاپ‌نشده‌ها هم میترا کیان‌بخت با اثر چاپ‌نشده‌ «استاد هنرهای دراماتیک»، عباس غدیرمحسنی با «قصه‌ای برای خدا» و سام‌گیس زندی با «مادرم می‌گه من از همه بهترم» به ترتیب برگزیده شدند.

در بخش تک‌داستان با داوری احمد دهقان، مجید قیصری و محمدجواد جزینی، نیز آنیتا یارمحمدی با داستان «یکی آن پایین مرا دوست دارد»، حسن بهرامی با «امام‌زاده و ترکه‌ سبز» و شیرین اسحاقی با «لب‌های مامان برق نمی‌زند» اول تا سوم شدند.

زینب وکیلی دبیر ششمین جایزه‌ ادبی اصفهان گفته است که در این دوره، مجموعاً ۷۱۰ تک‌داستان، ۶۱ مجموعه‌ داستان، ۵۱ رمان، ۵۶ داستان فانتزی و ۳۰۷ داستان کودک و نوجوان به دبیرخانه‌ جشنواره فرستاده شده بود.

Share

نظرهای خوانندگان

سلام . از این خبر خیلی وقته گذشته و من اتفاقی به این صفحه اومدم . خبرو که خوندم دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم . توی همه ی سایت هایی که این خبرو زدن ، به اشتباه اسم من را به جای "داوری " "داوودی" اعلام کردند . می خواستم بگم که داوری درسته . مرسی

-- محمد امین داوری ، Apr 2, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)