تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

ايران مرکز جراحي زيبايي بيني جهان

بک عضوهيات مديره انجمن جراحان پلاستيك و زيبايي ايران گفت:« ايران بيشترين عمل رينوپلاستي (جراحي زيبايي بيني) را در دنيا انجام می دهد و بهترين جراحان اين رشته نيز متعلق به ايران هستند؛ بنابراين به جرات مي‌توان گفت كه كشور ما مركز رينوپلاستي دنياست.»

دكتر سيد جواد اميري‌زاد به جوانان مشتاق جراحي پلاستيك توصيه كرد:«زنان پس از 17 سالگي و مردان پس از 18 سالگي عمل زيبايي بيني را انجام دهند.»

‌در ايران زنان بيشترين داوطلبان جراحي زيبايي بيني هستند، اما درسالهاي اخير برتعداد مرداني كه خواهان جراحي زيبايي هستند افزوده شده و به ميزان 30 درصد رسيده است.

به گزارش ايسنا دكتر اميري زاد با بيان اين كه حدود 70 درصد جراحي‌هاي زيبايي، عمل بيني است،‌ افزود: «عمل زيبايي بيني به نوعي مشكل‌ترين عمل جراحي زيبايي و بحث برانگيزترين عمل است زيرا دقت پزشك جراح در انجام اين عمل بسيار حائز اهميت است.»

سمانه حقي كه عمل جراحي بيني را انجام داده در گفتگو با خبرنگار زمانه مي گويد:«يكي از مهمترين مسئل براي انجام جراحي زيبايي انتخاب يك پزشك متخصص است. اكنون دو سال است كه چهار عمل جراحي بر روي بيني‌ام انجام شده اما مشكل پليپ دارم و با هر سرماخوردگي كوچكي دچار مشكل مي‌شوم»

دكتر سيد كمال فروتن، رييس انجمن جراحان پلاستيك و زيبايي ايران گفت:« امروزه با نصب تابلوها و به دنبال آن جلب مردم به درمان عوام فريبي بسياري اتفاق مي‌افتد. از اين رو همه متخصصان بايد در تابلوها و كارت ويزيت مطب‌هايشان عنوان مدرك ديپلم تخصصي دريافتي خود را درج كنند»

در ايران قيمت جراحي زيبايي بيني به طور متوسط بين يك تا دو ميليون تومان است كه قيمتي نسبتا ارزان محسوب مي‌شود. از اين رو در سالهاي اخير بسياري از دخترانی که قصد ازدواج دارند اقدام به عمل جراحي بيني مي‌كنند. همچنين عمل جراحي ليپوساكشن و از بين بردن چربي هاي زائد بدن در ايران افزايش يافته است.

دكتر مجيد لاهوتي دبير انجمن جراحان پلاستيك و زيبايي ايران به مشكلات جراحي زيبايي در ايران اشاره كرد و گفت:«عمل جراحي زيبايي بيني در بيماران ايراني با توجه به ضخامت پوست بيني در نژاد ايراني دشوارتر است و نياز به دقت و استفاده از تكنيك‌هاي پيشرفته‌تر دارد.»

قرار است اولين كنگره رينوپلاستي( جراحي زيبايي) از تاريخ 11 تا 12 بهمن ماه در سالن كنفرانس مركز تصوير برداري بيمارستان امام خميني (ره) برگزار شود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

دیگه مفهوم درصد که چیز پیچیده ای نیست. این آقای دکتر نفرمودن که تعداد جراحی بینی آقایون به 30 درصدِ چه چیزی افزایش پیدا کرده؟
احتمالا به 30 درصد طول دست راستشون!!!

-- Ali ، Jan 23, 2008

یه نکته دیگه درباره ارزان بودن نسبی عمل جراحی بینی توی ایرانه! میشه دقیقتر گفته بشه نسبت به چی؟ مثلا نسبت به قیمت عمل مشابه توی کشورهای دیگه؟ اگه جواب اینه یه مشکل دیگه پیش میاد: با مقایسه خام هزینه نمیشه درباره گرونتر یا ارزونتر بودن یه هزینه توی دوتا کشور مختلف نظر داد. توی نوشته هاتون بیشتر دقت کنین خواهشا اگه کارتون جدیه!!!

-- Ali ، Jan 23, 2008

هفده - هيجده سال پيش که بعد از ده -دوازده سال سکوت چندسالي بودکه پاي سينماي ايران به غرب وجشنواره هاي فيلم باز شده بود منتقد «لس انجلس تايمز» پرسيدکه فکر نميکنيد همه فيلمهاي ايراني شبيه هم شده اند،مخاطب ايراني اش گفت:فيلم هارا نميدانم ولي ميدانم که دماغ همه هنرپيشگان زن شبيه هم شده است!

-- زيبا ، Jan 23, 2008

به ویژگی های ما ایرانی ها یک چیز دیگه ای اضافه شد: ضخامت پوست بینی! البته ایرانی ها کلا پوست کلفت اند!!

-- رامین ، Jan 23, 2008

بسیار بسیار متاسفم برای خودم که عضوی از جامعه پزشکی هستم که بزرگانش وقیحانه با جان مردم تجارت می کنند. و دختران و پسران بالای 17-18 سال را به یک Major Surgery دعوت می کنند (( با تمامی عوارض جانبی وحشتناکی که خود اساتید بهتر از هر کسی می دانند))

-- بدون نام ، Jan 24, 2008

کاش مغز انسان یک ربطی به دماغش داشت و با جراحی دماغ آدمها هم خوشگل می شدند و هم خوشفکر . آنوقت ایران می شد دموکراتیک ترین کشور جهان.
حیف که دماغمان به مغز مان وصل نیست.

-- محمد ، Jan 25, 2008

با وجود اینکه ایران بهترین جراهان پلاستیک رو داره ولی هنوزم خیلی از جراهان دلشونو به این خوش کردن که در کشورهایی مثل امریکا و انگلیس و سوییس دوره اکادمیشونو گذرانده اند

-- بدون نام ، Jan 31, 2008

چرا به این نکته که 99% کسانی که تحت جراحی قرار می گیرند به سرعت پشیمان می شوند اشاره ای نشده؟

-- سارا ، Feb 29, 2008

اطلاعات علمي واصولي بيشتر شود

-- بدون نام ، Jun 29, 2008

به نظر من جراحان زیبایی تمام جراحیهایی را که در خارج انجام میشه باید یاد بگیرند من فکر میکنم جراحیهای دیگری هم هست غیر از بینی و فیس لیفت و.....که اون کارها روجراحانی که صورت هنرپیشه های هالیوود رو درست میکنند خوب بلدند

-- بدون نام ، Aug 24, 2008

من ميخواستم بدونم كه يك عمل جراحي زيبايي بيني تو ايران حدودا چقدر ميشه ؟

-- آرش ، Aug 24, 2008

شما باید دکتر های شایسته و ماهر رو معرفی کنید . تا کسانی که عمل می کنند از قبلشان بد تر نشوند .

-- بدون نام ، Oct 18, 2008

لطفا پزشكان خوب و زبردست رادرزمينه جراحي بيني در تهران معرفي كنيد كه بيمار بعد از عمل راضي باشه و نياز به جراحي دوم هم نباشه

-- بدون نام ، Oct 29, 2008

به نظر من 2 ميليون براي مردم عادي پول زياديه تازه فراهم كردن پولش يكي از هزار مشكله بعدش بايد بگرديم دنبال دكتر متخصص و... در ضمن چرا دكترها نبايد حواسشونو جمع كنن كه كار به عمل دوم نكشه؟!!

-- نازنين ، Nov 13, 2008

بابا جان اسامی دکترای معتبرو خواهشأ بگید (خصوصی یا دولتی فرقی نمی کنه )

-- وحید ، Jan 19, 2009

همانقدر که در ایران دکتر خوب زیاد است؛ تاجرهایی در لباس دکتر متخصص هم فراوان است ! آدمهای بی وجدانی که شایسته قصابی هستند تا جراحی زیبایی !!! خواهش میکنم به تبلیغات پوچ جراحان پلاستیک بینی توجه نکنید و با عقل و چشمانی باز تصمیم بگیرید .

-- روژیار ، Jan 30, 2009

من می خوام عمل کنم ولی دیگه نمی خوام بینی خودم خوبه

-- سحر ، Mar 25, 2009

کاشکی می شد آدمها می توانستند خودشونو همونطور که هستند قبول کنند. حیف که من نمیتونم

-- بدون نام ، Feb 27, 2010

بایستی مردم راهی داشته باشندکه پزشکهای خوب رو بتونند پیداکنندوجرات حرف زدن با دکترراداشته باشند

-- نازی ، Apr 16, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)