تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
کاظم صدیقی:

«زنا احتمال زلزله تهران را افزایش می‌دهد»

امام جمعه موقت تهران امروز با اشاره به احتمال وقوع زلزله در تهران گفت «بانوانی که ظاهر مناسبی ندارند باعث گسترش زنا در جامعه می‌شوند که این باعث افزایش زلزله است.»

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی کم شدن گناهان را برای جلوگیری از بلایای طبیعی ضروری دانست.

وی افزود:
«بسیاری از بانوانی که ظاهر مناسبی ندارند اهل نذر و نیاز، اهل پهن کردن سفره حضرت ابوالفضل، سفره حضرت رقیه و این‌ها هستند ولی باعث لغزش دل‌های جوانان و آلودگی دامن آن‌ها و گسترش زنا در جامعه می‌شوند که باعث افزایش زلزله‌است.»


کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به سخنان اخیر محمود احمدی‌نژاد مبنی بر احتمال وقوع زمین‌لرزه در تهران اظهار کرد:
«چه کنیم که زیر آوارها نمانیم؟ چه کنیم که گرانی‌ها ما را از پا در نیاورد؟ چه کنیم که بی‌اعتمادی‌ها زندگی ما را متلاشی نکند؟ چه کنیم که اضطراب‌ها، افسردگی‌ها و بیماری‌های روحی‌مان را کم کنیم؟ هیچ راهی جز این‌که در پناه دین زندگی کنیم و با فرمول‌های اخلاقی اسلام خود را تطبیق دهیم نداریم.»

محمود احمدی‌نژاد، هفدهم فروردین ماه گفته بود شرایط طبیعی نشان می‌دهد وقوع زمین‌لرزه در تهران «قطعی» است، اما نمی‌توان زمان دقیق آن را مشخص کرد. وی در این رابطه و به خاطر مسائل دیگر، خواستار خروج ۵ میلیون نفر از شهر تهران شده‌است.

خطیب جمعه تهران: یکی از اولیای الهی به من فرمودند به مردم بگویید که توبه عمومی کنند؛ چراکه بلاها تهدید می‌کند. پس پرده را جدی بگیرید.

بر پایه بررسی آماری و زمین‌لرزه‌هایی که پیش از این در ناحیه ری و تهران ثبت شده، به طور میانگین هر ۱۵۸ سال، زمین‌لرزه‌ای ویرانگر در این ناحیه رخ داده‌است.
آخرین زلزله مرگبار در تهران، ۱۷۲ سال پیش اتفاق افتاد. استان تهران در حال حاضر بیش از ۱۳ میلیون جمعیت دارد.

کاظم صدیقی: بسیاری از بانوانی که ظاهر مناسبی ندارند اهل نذر و نیاز، اهل پهن کردن سفره حضرت ابوالفضل، سفره حضرت رقیه و این‌ها هستند

خطیب جمعه تهران در ادامه سخنانش افزود: یکی از اولیای الهی به من فرمودند به مردم بگویید که توبه عمومی کنند؛ چراکه بلاها تهدید می‌کند. پس پرده را جدی بگیرید. آن زلزله سیاسی که پیش آمد عکس‌العمل برخی عمل‌ها بود و حالا اگر زلزله طبیعی هم در شهری مثل تهران پیش بیاید هیچ‌کس حریف این بلاها نیست بلکه فقط قدرت خداست، فقط قدرت خداست، فقط قدرت خداست. پس خدا را ناراضی نکنیم.

کاظم صدیقی در ادامه، دین را با علم، توسعه و پیشرفت سازگار دانست و «وجود دانشمندان ولایی و مومن در ایران» را گواه این امر توصیف کرد.

خطیب جمعه تهران هم‌چنین بار دیگر سخنان آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی را «از منشأ ملکوتی» دانست.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

به نظر بنده آنچه كه باعث نزول بلاهاي آسماني و زميني مي شود ظلم و بي عدالتي حاكمان و وجود آخوندهاي درباري و دنيا دوست مثل همين خطيب جمعه است اينها ياد گرفته اند كه هميشه مشكلات و حتي بلاهاي طبيعي را به گردن مردم بياندازند

-- خرد گرا ، Apr 16, 2010

این آهنگ‌ها نیک هستند. انسان را در حوض کوثر غوطه میدهند.

-- بدون نام ، Apr 16, 2010

ina dige cheghadr kharan ke miran namz jome

-- بدون نام ، Apr 16, 2010

This is the best joke I heard this week

-- moteajeb ، Apr 16, 2010

:)))))))))))

-- بدون نام ، Apr 16, 2010

آهان! تازه فهمیدم چرا این ژاپنیها در برابر زلزله اینقدر مصونند؛ از دین داری ست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- بدون نام ، Apr 16, 2010

قای «صدیقی» و یا «صد» «یقه ای» همانند مرشدان خود که عکس انها را بهنگام نماز بر بالای سر خود آویزان می کند نه صدیق است و نه عالم به قرآن است ونه به زمین شناسی و یا علوم دیگر. فقط در خطبه خود بجای عبادت «صد» یقه و افسار میسازد که به گردن این و آن می اندازد.

-- بدون نام ، Apr 16, 2010

از این دانشمند باید بخوبی محافظت شود که موسسات زلزله شناسی‌ کشورهای غربی ندزدنش.

-- بدون نام ، Apr 16, 2010

HUH????

-- nima! ، Apr 16, 2010

نترس یکبار زلزله شد، یک بار دیگر هم می شود تو آخوند دوزاری را میفرستد تو چاه جمکران تا با اما غایب ... کنی یعنی حال، یعنی وارد خلسه ی الهیه شوی. نترس زلزله نزدیک است. تو واقعا بیشتر شبیه اجدادت در زمانه قاجاریه هستی. دمت گرم هر هفته بیا و از این درفشانی ها بکن. خدا نور ایرانی بقبر خمینی ببارد که چنین حکومتی ناب را برای ما به ارمغان آورد. پدر بزرگ من که تاز مرده برا من نامه نوشته و تو نامه گفته هر چی تو بهشت گشتم خمینی رو ندیدم. شما چی میگین

-- دماوندی از تهران ، Apr 16, 2010

به محض آنکه رادیو زمانه امروز چرندیات این بشر («شر» و نه «به») را خلاصه گزارش کرد سایت ایسنا متعلق به نظام متن کامل و شرم آور آنرا فورا از اخبار خود پاک کرد. برای اطلاع شما.

-- بدون نام ، Apr 16, 2010

تا خر هست خر سوار هم پیدا میشه، و الا‌ اگر این حرفها مشتری نداشت این فیلسوف این حرفهارو در خلوت خودش هم نمیزد.

-- nassir ، Apr 16, 2010

آقا اینها در حوزه علمیه چه علومی فراگرفته اند که می تواند زلزله را هم پیش بینی کند!!!

البته نا گفته نماند که زنا 1300 و اندی سال بسیار انجام شد و همانموقعی بود که اسلام ناب به همراه اعراب وحش وارد سرزمین پاک ایران شد و با زنا تخم ناپاکی را کاشتند و امروز این حضرات از سلاله ی همان تخم و ترک عریها هستند و خجالت هم نمی کشند که این حرفها را می زنند چون سند افتخاری که دارند تعداد زوجات و صیغه ها و همین حرفها هست دیگه!

-- م ، Apr 16, 2010

شما در زندانها به پسر و دخترها تجاوز میکنیدا

ین عمل حیوانی
زنامحسوب نمیشود!

اماحجاب خانم هاباعث زلزله میشود.

واقعا
که خبیث تر از آخوند در عالم وجود ندارد

-- هما ، Apr 16, 2010

بابا این بدبخت راست میگه
الله واسه یه شتر یه قوم و عذاب میده
خوب معلومه با ما چیکار میکنه دیگه!!!؟

-- حبیب ، Apr 16, 2010

خب راست میگه سکس که زیاد بشه کلی ضربه اضافی به زمین میخوره که ممکنه شانس زمین لرزه رو افزایش بده!!

-- بخت النصر خراسانی ، Apr 16, 2010

عجب بدکاره هایی هستند این ژاپنیها......

-- سامان ، Apr 16, 2010

به این حاج آقا باید جایزه نوبل داد ، واقعن حق کشی شده!

-- No Name ، Apr 16, 2010

حالا می دانید چه اتفاقی می افتد ؟؟
مردم ایران به جای دعا کردن زنا می کنند تا زودتر زلزله بیاید پرت و پلا گوها را ببرد و از شر این خیره سر ها راحت بشوند شاید با زلزله مردم به ازادی برسند چاره نداشته بیدیم

-- فیلم ، Apr 16, 2010

مگه بیکار هستم که واسه چرندیات این یارو نظر بدم ؛ که اون بالا نوشته اید : نظر بدهید!

-- گل آقا ، Apr 16, 2010

he surly has mental problem

-- parviz ، Apr 16, 2010

! thanks for making me laugh

-- nashenas ، Apr 17, 2010

اين آخوند ...خبر نداره كه تا سيدنا و مولانا، نائب امام زمان، قطب عالم امكان حضرت آيت الله العظمى خامنه اى در تهران اقامت دارند زنا و استمنا و لواط و ساير امور كامروايانه كه سهل است "اورجى" هاى آنچنانى هم توان آن را ندارند كه پايتخت ام القرا را به لرزه در آورند. الكى كه نيست، حساب كتاب داره. خدا سايه امام خامنه اى رو از سر امت اسلام كم نكنه.

-- محض مزاح ، Apr 17, 2010

Baaaaa! Kaf kardam az inhame basirat!akharesh bud! Bazam moshte mohkam bar dahane in gharbihaye nafahm! Taze kojasho didan! Ehtemalan tu namaz jomeye baadi rabetey hamjensgaraee va global warming ro haj agha tozih midan . :

-- بدون نام ، Apr 17, 2010

به نظر من یکی از بلاهای اسمانی همین اخوندهها هستند

-- علی ، Apr 17, 2010

اینها اگر باران ببارد میگن خدا بواسطه دعای ما بارون فرستاده . اگر هم بلا نازل بشه به مردم نسبت میدن
این آقا بطور کاملا آشکار علم و دانش و علل زمین شناسی را نادیده گرفته و علناً به مردم توهین میکند . اگر رئیس قوه قضائیه عادل باشد باید دستور جلب و محاکمه را بدهد . که البته چنین نخواهد شد . مردم خودشان بایستی تصمیم بگیرند .

-- خسرو ، Apr 17, 2010

فکر کنم امام جمعه ها با هم تنظیم می کنند که چی بگن، شاید هم قطع نامه از بیت رهبری و شخص رهبر میاد! ...

-- بدون نام ، Apr 17, 2010

ایا می دانید که زلزله از کجا می آید؟ حدیث صحیح از زبان معصوم است و حضرت علامه بزرگوار محمد باقر مجلسی جبل عاملی لبنانی آن را در کتاب مستطار بحار الأنوار آورده است:
یک کوهی در آخر دنیا هست در آنجا که دیگر زمین نیست و آسمان هم نیست و جانورانی به نام قوم یأجوج و مأجوج زندگی می کنند. یک فرشته ای روی آن کوه نشسته است. هرچه کوه در جهان هست یک رگی از آن به این کوه وصل است. وقتی الله از مسلمانان در جائی از دنیا عصبانی می شود به آن فرشته می گوید که رگ کوهی که در کنار شهر آن مردم است را بجنباند. رگ کوه آن مردم که جنبید کوه و زمین می جنبد و خانه های آن مسلمانان که الله از دستشان عصبانی شده است ویران می شود.
هیچ چیزی به اندازه زنا کردن و خمس ندادن الله را عصبانی نمی کند. وقتی الله عصبانی است باید به درگاهش زاری و التماس کرد، به فقیهان بزرگوار پول و خمس داد، نذورات مالی بسیار کرد و به فقیهان بزرگوار داد تا خشم الله فرونشیند و زلزله نفرستد. بهترین راه جلوگیری از زلزله آن است که مسلمانها پول به فقیهان بزرگوار یعنی اولیاء الله بدهند تا الله شاد بشود.

-- ذوالفقار ، Apr 17, 2010

چند سال پيش خانمی از ايران آمده بود ازش خواستيم در مورد ايران برايمان بگويد گفت يک فتوا جديد آمده براتون تعريفش ميکنم اين در رابطه با با بچه حلالزاده است :
اگر مردی در حمام باشد و زلزله بيايد و ايشان بر روی زن همسايه در خواب بيافتد و دخول حاصل شود و بچه ای حاصل شود بچه حلال است.
قتل عام غير عمد :
اگر شخصی در خواب باشد و کسی قصد کشتن او را از را مقعد داشته باشد با قرص. اين شخص در خواب باد خود را خالی کند و قرصها بدهن شخص بيدار بپرد و بميرد آرا قتل عام غير عمدمينامند.
آن زمان فکر ميکردم جک ولی حالا فکر ميکنم که مغز فعال آخوند قادر به زلزله شناسی است.

-- tiyam ، Apr 17, 2010

پس مشخص شد چند سال پیش که در قم سیل اومد و نصف شهر رو آب برد بخاطر چی بوده؟ حضرات حوزه علمیه قم از بس صیغه کردند سیل راه افتاد!! دی:

-- زلزله ، Apr 17, 2010

hahaha

-- k.a ، Apr 17, 2010

poor iranian people.enghelab kardand va hezar (1400) years bargashtim be aghab.thanks to emam khomeyni

-- yagoob ، Apr 17, 2010

خرافه و بیسوادی علمی تا کجا؟ انگار هنوز گالیله و داروین برای اینها ظهور نکرده و ندیدن و نشنیدن که علم از دین سالهاست جدا شده.

-- آرا ، Apr 17, 2010

حداقل توهینی که این اقا کرده بشرح زیزست:
شما مردم گوسفندید پس هرچی من میگم درسته فقط بگید بع
-مردم بم و پیش از اون رودبار همه شون یا اکثریتشون زنا کار بودن
- هنرمندا هم زناکارند والا دلیلی نداشت آقای بسطامی در زلزله بم کشته بشه حتما مشکلی داشته

نکته:همه مردم ژاپن زناکارند ولی خیلی زرنگند و نمیمیرند دارن عزراییلو میپیچونند

-- شهید گمنام ، Apr 17, 2010

نشسته به خودش گفته بذار من اینو بگم که اگه ٢ روز دیگه اتفاق افتاد بتونم ادعای پیامبری کنم. اینا دیگه مردم رو خیلی ساده تر از اون فرض کردن که بخوان در مورد حرفاشون اول فکر کنن بعد برن رو تریبون !

-- بدون نام ، Apr 17, 2010

طنز

من فکر می کنم این بی بی سی و رادیو فردا وصدای امریکا و...... مخصوصن رادیو زمانه واقعن اخبار راجعل یا بر عکس میکنند.

ساده است اگر کسی بخواهد واقعیت را درک کند.ما اکثرن مخالف حکومت هستیم و اخبار رادیو وتلوزیون ایران را گوش نمیکنیم و این بی بی سی و رادیو فردا وصدای امریکا و مخصوصن رادیو زمانه هم اخبار را وارونه که هیچی حتی نام گوینده ی سخن را هم عوضی میگویند .

چرا؟

ساده است 1 یا 2 ماه پیش نوشتند که اقای احمدی نزادگفته اند که امریکا و اسرائیل پروزه یه جلوگیراز ظهور امام زمان را دارند...../

امروز هم نوشتند که

( امام جمعه موقت تهران کاظم صدیقی گفته :«زنا احتمال زلزله تهران را افزایش میدهد»خوب معلومه -این پیشگیری ازظهور- سخن ایت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران است واین بحث زلزل هم سخن اقای احمدی نزاد. چون اقای احمدی نزاد هم مهندس است و هم رئیس جمهور و طبیعی است که در مورد زلزله و راههای پیشگیری ازان صحبت کند و ایت الله صدیقی در مورد موانع ظهور امام زمان.

اما این رادیو و تلویزیونهایی خارجی انها راعوضی به صمع و نظرشما میرسانند.امیدوار باشیم که این کار را تکرار نکنند هرگز

-- maarouf ، Apr 17, 2010

امروز از دست این کامنت‌ها غش کردیم از خنده. کاش هر روز جمعه بود. امام جمعه مشهد هم کلمات قصاری فرموده اند.
خودتان در یوتیوب جستجو کنید

-- بدون نام ، Apr 17, 2010

bad az jarayane entekhabat aghayon az jamiyate tehran tarsidand chon ghabele kontorol nist va age ye kame dige in vaziyat edame peyda mikard kolan hokomateshon jam mishod hala in bahone ha ra miyarand ke zelzele va chi va chi, age injore chera khode aghaye ahmadi nejad az tehran nemire ba il va tayife ash? yeki bayad beheshon bege ...khodetonid.

-- بدون نام ، Apr 17, 2010

حضرت علی (ع): گمراهی و ستمگری آخرین مرحله از حکومت جائران است !!!--------------

-- مسلمان سرگردان ! ، Apr 17, 2010

نویل فیزیک رو که صد در صد برده ولی مهمترین کار این خطیب عزیز پراکندن شادی و نشاط در جامعه است. واقعا کاش می شد هر هفته همین یارو فیزیکدانه خطیب باشه. خیلی به نشاط در جامعه کمک می شه. کلی حال کردم. کاش یکی تو یه کتابی جایی تمام این سخنان رو جمع آوری کنه، از مال علم الهدی تا حسنی و همین فیزیکدانه که البته تازه کاره. حیفه اینا از بین بره. میراث فرهنگی و ملی ماست این درافشانی ها

-- پانته آ ، Apr 17, 2010

liaghatr mardome yek jame ee be andazehye hakemanist ke bar anan hokomat mikonand
napelon

-- isar ، Apr 17, 2010

آهای آقایونا!... ازشما ها برمیاد مثه این حاج آقا صدیقی اینجوری عمامه بذارین و بعدشم بتونید اونو رو کله تون نیگر دارین؟... دِ ایمان بیارین به اینکه حاج آقا معجزه گره!

-- Neshaboorak ، Apr 17, 2010

ایا واقعا این اراجیف دیگر نیازی به بحث و تحلیل داره این همه حدیث را متحمل شدید این اخری را هم بشنوید . دور دین و مذهب و خرافات و خدا و پیقمبر را خط بکشید تا تمامی حوری های ان یکی دنیا الساعه حاضر شوند . اجی مجی لاکرجی

-- فراسین ، Apr 18, 2010

زنا حتی امکان آتشفشانی کوه دماوند را نیز بالا می برد همانطور که در این چند روز گذشته در کشور ایسلند رخ داده!

آره بابا، آخر زمان شده و شما اصلاً نمی خواهید بپذیرید!

ای ملت حاضر در صحنه (که این روزها بیشتر از میان غیر حزب اللهی ها و غیر بسیجیان هستید!) فوج فوج به بیت رهبری بروید، دست و پای رهبر با گلاب اصل قمصر کاشان شستشو داده و بر سر و شانه وی بوسه زنید و بگذارید وی نیز دستی به رحمت بر سر شما بکشد، باشد تا از عذاب الهی همچون طوفان و زلزله و آتشفشان و سیل و رعد و برق و بخصوص بیماری ایدز ناشی از زنا در امان باشید!

به حق علی و آل علی ع

شب 22 خرداد ماه امسال، نگاه در ماه فراموش نشود تا چهره نورانی امام راحل و رخ پر انوار امام وقت آقا سید علی خامنه ای و همچنین روی ماه رئیس جمهور انتخابی ملت، یعنی جناب برادر سید محمود احمدی نژاد را سطح آن کره بی جان مشاهده فرمایید.

-- عارف ربانی ، Apr 18, 2010

آخوندا از تهران برند به جای 5 میلیون 12 میلیون کم میشه

-- بدون نام ، Apr 18, 2010

هزار و چهار صد سال است که دین بازیچه یک سری آدم پست و عوضی شده است واقعا اسلام دین مظلم و پیروانش آدم های بی خرد هستند که هر نادرستی را به اسلام نسبت می دهند

-- بدون نام ، Apr 20, 2010

آخوندا خواهشن سر جاشون باشن بمیرن مردم راحت بشن

-- #######22 ، Apr 20, 2010

Khak bar sare shoma konand,

-- بدون نام ، Apr 23, 2010

زمان و میزان درجه زلزله اعلام نشده؟ نامردا نمی گن تا فقط خودشون زنده بمونن.

-- ابو علی سینا ، Apr 24, 2010

سلام البته شما سخنان این شخص را از چارچوب خارج کرده ....

-- hypocriet ، May 10, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)